SurmaSunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Jenny Daa-aah! ling

Re: SurmaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

^ No ei! Käyn selkeesti ihan väärissä vesissä.
Jenny Daa-aah! ling

Re: SurmaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Tietysti oon hukannu pankkikorttini, vttu sekin vielä vttu. Oon melkein satavarma, että se meni bägissä roskien mukana semmoseen yleiseen rodeen, josta sitä ei kukaan kaiva eli en joudu kuollettaa mut ruinaamaan uuden? Ja kuinkakohan vtun kauan siinäkin menee ja vieläkö ne pankeissa palvelee asiakkaita silleen, että rahaa saa niin ku omalta tililtä?

Oon täydellisen avuton. Tänään opettelin käyttämään painepesuria ja heti kun auto oli puhdas ja kaikki hemmetin piuhat ja letkut viety kauniisti omille paikoilleen tallin (jonka oven avasin liki ekaa kertaa tänään) vtun lokkilauma pasko viikon tavaransa pelleille. Onneks vaan sutasin, enkä tuhlannut asiaan tuntia kauempaa. Saatana. Mistä vetoa, että huomenna hajoaa katto tai jääkaapista palaa valo.
Jenny Daa-aah! ling

Re: SurmaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Oho, kaiuttimetkin hajos. Nyt mun täytyy ehkä vaan nukahtaa.
Manaaja

Re: SurmaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mulla oli äsken jotenkin tosi epämukava olo. Sitten huomasin että mun kassit oli epämukavasti jalkojen välissä puristuksissa. Nostin ne sieltä pois ja nyt on taas tosi hyvä! <3
RP

Re: SurmaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja RP »

Manaaja kirjoitti:Mulla oli äsken jotenkin tosi epämukava olo. Sitten huomasin että mun kassit oli epämukavasti jalkojen välissä puristuksissa. Nostin ne sieltä pois ja nyt on taas tosi hyvä! <3
Tosi kiva juttu <3

Jenny, soitat 24h katoamisnumeroon jolloin korttisi kuoletetaan (tämä tehdään aina vaikka olisi roskissa) ja uusi laitetaan tilaukseen. Tulee viikossa.
Manaaja

Re: SurmaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mutta nää tyynyt on kyllä tosi vaikeita. Mulla on 6 tyynyä tässä enkä meinaa saada näitä millään hyvin. Nyt on kuitenkin aika jees ja pystyy nettailla ja kattoo valkokangasta yhtä aikaa!
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: SurmaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Mulla on kanssa vähän vaikeeta istua tässä tuolissa, kun ei ole alkkareita jalassa. Tää on vähän sama juttu kun uidessa pillu imuroi kaikki järvivedet sisäänsä, niin nyt on menossa jo matto jalkojen alta.

Pitäiskö laittaa housut jalkaan ennen kuin koko mökki katoaa mun pilluun :?:
Manaaja

Re: SurmaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kreitsu kirjoitti:Mulla on kanssa vähän vaikeeta istua tässä tuolissa, kun ei ole alkkareita jalassa. Tää on vähän sama juttu kun uidessa pillu imuroi kaikki järvivedet sisäänsä, niin nyt on menossa jo matto jalkojen alta.

Pitäiskö laittaa housut jalkaan ennen kuin koko mökki katoaa mun pilluun :?:
Näh. Vähän jännitystä elämään. Mulla on sitäpaitsi tehokas fikkari jonka avulla voi etsiä luolastosta kadonneita kiinteistöjä sitten.
Manaaja

Re: SurmaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Yritit sitten taustapeiliin katsoen peruuttaa? N00b.
Jenny Daa-aah! ling

Re: SurmaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

RP kirjoitti:Jenny, soitat 24h katoamisnumeroon jolloin korttisi kuoletetaan (tämä tehdään aina vaikka olisi roskissa) ja uusi laitetaan tilaukseen. Tulee viikossa.
Ja kuulema pankista saa rahaakin, jes. Elämä hallussa.
Manaaja

Re: SurmaSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
RP kirjoitti:Jenny, soitat 24h katoamisnumeroon jolloin korttisi kuoletetaan (tämä tehdään aina vaikka olisi roskissa) ja uusi laitetaan tilaukseen. Tulee viikossa.
Ja kuulema pankista saa rahaakin, jes. Elämä hallussa.
No miksei sais? Luulin että se oli ironiaa se sun kysymys. Jos jotkut henkkarit edes on niin kais ny saa!
Vastaa Viestiin