Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dumis kirjoitti:Syöty lounas, sain ehkä 1/2 normista määrästä menee alas, ei hyvä.
Mä olen nyt muutaman päivän ollut ruokahaluton, mutta väkisinhän sitä syö vaikka pieniä kiviä. En mä lihaksistani siksi luovu, että ruokahalu on mennyt, se olis liian helppoa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

edelläolevaisiis viitaten tuo "jutta" on kyllä ainakin yrittänyt brändätä itseään vaikka joutuukin sen joittenkin lisäaine ja ravinnemerkkien tuella tekemään..
Onkohan jutalla kumitissit vai voisiko Manala se meille kertoa??

siinä olis hyvä auto jutalle?

Kuva
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jutasta tuli mieleen, että naapuriimme muutti viikko sitten kaksinkertainen Fitnessin suomenmestari...siis nainen. Tulee varmaan ystävystyttyä, kun näytti olevan hiukkasen nuorempi vauva kuin meillä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Melnais kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Keksikääs ny jotain tekemistä ulkoilun merkeissä pojan kans tänään...ranta ei käy, paitsi kun tyttö on täällä. Mä en kertakaikkiaan oo rantsuihmisiä.
Näin kuumalla suosittelen pienen kanssa kaupakeskusta. Mua pelottaa ainakin pienen kuivahtaminen eikä säteilyltä pääse piiloon varjossakaan. Voiteita ei pienille suositella eikä lisää vaatetta oikein voi laittaa suojaksi. Aamulla ja illalla ulos kävelylle, muuten sisätilat, paras vaihtoehto.
Tää tässä ny oliki taas se ainoa oikea vaihtoehto. Saa kai siellä kauppakeskuksissa hypistellä vaikkei ois rahaa mihinkään (ja sit äitille tulee paha mieli taas)

Mut hei, tyttö on parin päivän päästä kotona :h:
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Sola »

Mä rakastan tätä säätä. Ihan mielettömän ihanaa astuu pihalle ja tuntee auringon kuumuus iholla. Se tunne kun tulee uimasta ja ihan pienen hetken on jopa viilee kunnes iho taas kuumenee.
Rakastan.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Oon niin hot että sytkäri räjähti taskuun.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ja sitten etsimään pari uutta rantaa viuh.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
ninnithequeen

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Äyäyäyäyäyäy! Tahtois niin mennä kaffekupposen ja voileivän kans partsille lukemaan kaverilta saatuja Kotivinkkejä, mut siel on liian kuuma...eiks tommonen +20 ny riittäis, pliis? Kaffetta ja voileipää...jääpusseja ja kylmävesihana sinne tarvittais.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Olen huomannut että ylipaino ja helle on huono yhdistelmä, vaikka painan reilun viisi kiloa viime kesää enemmän, nnin kovemmalle ottaa paitsi että viime kesä oli kylmempi ainakin uimavesien puolesta..
Uin tänään toisen kerran Huomenlahjaan, eli reilut 1500m meriuintia, lähdin hiukan liian aikaisin viiden jälkeen tyyntyi huomattavasti..
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ihaa on Risto Reippaan kaveri. Ja Nasu, saatana!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Viime yö oli liian kuuma. Täällä maalla oli aivan tyyntä ja huoneessa yli 30C. Nyt ilma onneksi liikkuu ja huone alkaa olla jäähtynyt sopivaksi.

Hyvä päivä takana.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
SikaMika

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Mitääh? Kyllä Tintin koiran nimi on Milou. MILOU! MILOU!!!
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Kolme biitsiä ja kuusi kätköä bongattu. Hyvä retki. Onneks viä lopuks kävin (syömässä ja) juomassa kahveeta mäkkärissä, ettei nyt liian aikasin vaan rupee nukuttaan...
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja saira »

Kolmas päivä putkeen rannalla. Vai neljäs. Ei muista enää. Muksun saa suunnilleen itkevänä raahata takaisin kotiin nukkuun... Mamma taas mieluiten laittaisi sitä pihaa rannalla makoilun sijaan, pelkkä oleminen kun ei ole mun juttu, eikä järveen meneminenkään... No, nauttii nyt kun kestää, ei tää kuitenkaan ikuisuutta hellekään kestä.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Jutasta tuli mieleen, että naapuriimme muutti viikko sitten kaksinkertainen Fitnessin suomenmestari...siis nainen. Tulee varmaan ystävystyttyä, kun näytti olevan hiukkasen nuorempi vauva kuin meillä.
Olis nyt ollu edes moninkertainen maailmanmestari, ei noista suomen mestaruuksista niin, ole globaali eläkä nuija..
Koiraa ulkoiluttamalla on saatu kuulemma pillua mutta miten lasta?
Helposti! Molemmilla avis tietyllä tavalla epätyydyttävä? Pikku nami tulee ihan oikeaan lokoseen tässä..
Mulle tulee MILFit melkein työntämään suuhun, tännekin muutti joku nuori äiti YH? raahasi lastaan rintapussissa ja heti alkoi juttua iskeä jostain toimimattomista hisseistä vaikka enhän niitä edes käytä kuin hädässä tai jos on jotain tavaraa mitä ei jassa raahata kolmanteen, niin kuin auton alurenkaita..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin