Kiehuva Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kiehuva Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ann »

Rotan aivot valtasivat pääni.
Chevilyn

Re: Kiehuva Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

......................
Viimeksi muokannut Chevilyn, 31.07.2010 13:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kiehuva Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Korjaan kysymystäni: miksei lapselle saisi antaa suolaa, jos se ei sitä kuitenkaan ravinnostakaan saa (=ei syö)?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
RP

Re: Kiehuva Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RP »

Vesper kirjoitti:Miksei lapsille saa antaa suolaa?
Lisättyä suolaa ei saisi antaa. Leikki-ikäinen saa tarpeellisen suolansa ihan normaalista ruoasta. En ole kuullut ettei suolaa saisi ollenkaan antaa? Ei meillä ainakaan ole kielletty antamasta leikkeitä, juustoa tai mitään muutakaan. Kunhan kohtuudella.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kiehuva Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Ehdin jo korjata, kun oli vähän liian moniselitteinen se alkuperäinen kysymys :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
SikaMika

Re: Kiehuva Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Kyllä meidän tyttäremme Tytti (2 v.) ainakin tykkää lisäsuolasta. Laitoin häkkiinsä sellaisen suolapatsaan, ja kovasti on tykännyt sitä lipoa. Ei tosin osaa vielä kakkia pöntöllä eikä istua orrella.

Tänään en jaksa vaivautua rannalle. Jään suosiolla partsille josta käsin kaikki fasiliteetit ovat kätevästi käsillä.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kiehuva Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lilo »

SikaMika kirjoitti:Kyllä meidän tyttäremme Tytti (2 v.) ainakin tykkää lisäsuolasta. Laitoin häkkiinsä sellaisen suolapatsaan, ja kovasti on tykännyt sitä lipoa. Ei tosin osaa vielä kakkia pöntöllä eikä istua orrella.
:D
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kiehuva Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Mikä ihastuttava kyniskokemus. Onneksi en päässyt vakikynikselleni, joka on mies. Nyt kaunis nuori hoikkasorminen nainen hoiteli koko homman niin hienosti, että melkein vois mennä uudelleen ihan muuten vain :P
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kiehuva Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Chevilyn kirjoitti:Ei vittu. Heitin e-pillerit pari päivää sitten pois ja pääni on aivan sekaisin. Itken ja raivoan lähes kaikesta. Tänään oloni on jo parempi, mutta ei vieläkään täysin normaali. Lienee parempi, että en koskaan enää edes kokeile pillereitä :?
Koetko vastaavaa aina viikon pilleritauolla?
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kiehuva Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Täällä lapsille syötetty pitsaa juurikin suolan takia ja ylipäänsä että jotain uppoais. Eilen vedin biitsipäivän päätteeksi pienen purkillisen oliiveja, ei haitanne.
Suolaa ei ruokaan täälläkään lisätä, mutta näillä keleillä koitan valita ei ihan suolattomia vaihtiksia.
Prepare for the worstest.
Chevilyn

Re: Kiehuva Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

..........
Viimeksi muokannut Chevilyn, 31.07.2010 13:13. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kiehuva Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hyshys-tietoa. Poikkesin ruokiksella Koskarin Tiimarissa, ostin kartonkia kolmea eri väriä. Siitä sitten kaksi tuntia tehokasta, ja nyt on viisi huikeaa hääopasteyksilöä odottamassa tikkuaan ja paikoilleen laittoaan. Hieman on homo olo, mutta se lienee vain pakollinen lopputuote.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
elco

Re: Kiehuva Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:
milli kirjoitti:No voihan.. entäs kun on voimaton olo ja hirveä hedari jo heti aamusta? Jotain puuttuu, mutta mitä? Ehkä mä käyn tänään apteekissa kysymässä tyhmiä.
Puuttuisko ihan vaan vaikka natrium?
Natriummies pelastaa! Ja rankaisee.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kiehuva Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Hassua. Mulle taas pillerit sopivat kuin nyrkki silmään, ilmeisesti mut on vaan suunniteltu olemaan raskaushormonien vallassa. Kyllä meitä on moniin juniin. Ilmeisesti ei tuo viikon taukokaan aiheuta kummempaa muutosta mielialaan, ja mitään menkkakipujakaan ei esiinny, toisin kuin pillerittöminä aikoina.
Prepare for the worstest.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kiehuva Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:Natriummies pelastaa! Ja rankaisee.
Nyt ymmärrän, miks mun natriumarvot on aina niin alhaiset!! Tää on kohtalo!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
RP

Re: Kiehuva Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RP »

Vesper kirjoitti:
elco kirjoitti:Natriummies pelastaa! Ja rankaisee.
Nyt ymmärrän, miks mun natriumarvot on aina niin alhaiset!! Tää on kohtalo!
Olisitte niin söpö pari, ja tämä vaan todistaa et tää on tähtiin kirjoitettu juttu! Hitsin vitsi, lupaan olla olematta mustis. Tai no ainakin yritän!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kiehuva Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

RP kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
elco kirjoitti:Natriummies pelastaa! Ja rankaisee.
Nyt ymmärrän, miks mun natriumarvot on aina niin alhaiset!! Tää on kohtalo!
Olisitte niin söpö pari, ja tämä vaan todistaa et tää on tähtiin kirjoitettu juttu! Hitsin vitsi, lupaan olla olematta mustis. Tai no ainakin yritän!
Luulen natriumiehellä riittävän guumaa energyy teille kaikille!
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Kiehuva Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hetken helpotti, tuuli, kunnon läpiveto ja pilvet, mut sielt se saakelin tulipallo taas irvistää ilosena koko asuntoon. JEE! :tiistai:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kiehuva Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mitä Juha Lindille on tapahtunut? ...oNpas wanhentunut.

Kuva
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Chevilyn

Re: Kiehuva Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

nowaysis kirjoitti:Hassua. Mulle taas pillerit sopivat kuin nyrkki silmään, ilmeisesti mut on vaan suunniteltu olemaan raskaushormonien vallassa.
Se on hyvä asia ottaen huomioon, että sinulla on jälkikasvua ja vissiin ainakin joskus ollut pohdintoja uudesta raskautumisestakin. Minun kroppani on taas samaa mieltä kun aivonikin eli ei lisääntymisiä :D

Olen syönyt viimeiset kolme päivää neljä jäätelötuuttia päivässä. Soon jäätelökesä, selkeästi. Geishatuutit :h:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kiehuva Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Urheilu pidentää ikää? Vai vanhentaa nopeammin?

siinä 30-40 iissä tapahtuu sellainen rapistuminen ihmisessä että oksat pois ja arkkuun!

:lollero: :lollero: :lollero: :laatta: :beer: otetaas sille!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kiehuva Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kreitsu kirjoitti:Mikä ihastuttava kyniskokemus. Onneksi en päässyt vakikynikselleni, joka on mies. Nyt kaunis nuori hoikkasorminen nainen hoiteli koko homman niin hienosti, että melkein vois mennä uudelleen ihan muuten vain :P
*runkkaa*
Manaaja

Re: Kiehuva Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mitä Juha Lindille on tapahtunut? ...oNpas wanhentunut.

Kuva
Se on Arveutunut.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kiehuva Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Manaaja kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mitä Juha Lindille on tapahtunut? ...oNpas wanhentunut.

Kuva
Se on Arveutunut.
teetkö nyt jotain jumalan pilkkaa maisitsemalla Arvin nimen? Vai oletko vain tamperelainen pilkkakirves vai ilves ainoastaan?? :evil: :evil: :twisted:

Arvismin I sääntö: Älä koskaan mainitse Arvin nimeä turhaan!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kiehuva Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Xiberia kirjoitti:Kaikkein paras suoloiltaan on kuulemma se Lidlin halpa Saskia-vesi, hain ite sitä litrakaupalla!
Piti sitten käydä näiden kommenttien perusteella elämäni toisen kerran natsisiwassa. Kyllähän tuo on hyvää, mutta hitusen häviää maussa Hartwallille. Toisaalta hinta/laatu-suhde on ylivoimainen.

Epäilen käynnin olleen kuitenkin katastrofaalinen virhe nähtyäni paikan bratwurstitarjonnan, 150kg siintää jo silmissä. Kohta lähtee kaalibratwurst-keitto tulille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin