Perjantai 16.7.2010

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Perjantai 16.7.2010

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kiitos, kiitos :) Enää 15 kiloa kutistettavaa O_o Fiilis on silti hyvä, koskaan tämä ei ole ollu näin helppoa. Ilmeisesti nyt on motivaatio kohallaan. Vaatteissa tämä jo tuntuu.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Dumis

Re: Perjantai 16.7.2010

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kait sitä vois Sherlock Holmesin kahtella yydestaan kun ole muutakaan.
NuoriD

Re: Perjantai 16.7.2010

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Loma lähestyy loppuaan. Päänuppi on voinut hyvin.

Miksi täällä Suomessa on aina näin kuuma! Eilen hermo viimein petti ja lähdin etsimään lattialle laitettavaa ilmastointilaitetta. Kävin liioittelematta noin kahdessakymmenessä paikassa. Ei oota myytiin.
ninnithequeen

Re: Perjantai 16.7.2010

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriD kirjoitti:Loma lähestyy loppuaan. Päänuppi on voinut hyvin.

Miksi täällä Suomessa on aina näin kuuma! Eilen hermo viimein petti ja lähdin etsimään lattialle laitettavaa ilmastointilaitetta. Kävin liioittelematta noin kahdessakymmenessä paikassa. Ei oota myytiin.
Ei niitä oo maahantuojillakaan enää...
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Perjantai 16.7.2010

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Hemmetti että oli taas hankala yö univammasella. Nyt on sitten niin väsyny ettei jaksa edes hehkuttaa kesäloman alkua, eikä oikein mitään muutakaan. Toisaalta haitanneeko tuo, koska seuraavan neljän viikon ohjelmassa on lähinnä pakkaamista, syömistä, nukkumista, muuttamista (!), ja ihan vähän taas syömistä. Ehkä harrrastan jopa kotimaanmatkailua (mut jos nyt pysyis kuiteski Etelä-Suomessa, ettei vallan hurjaks heittäydy).
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Perjantai 16.7.2010

Viesti Kirjoittaja swirl »

Vähän reilu tunti vielä jaksettava ja sitten painelen Tiimariin, kun en Sinelliin jaksa lähteä. Mulla on visioita, pakko päästä värkkäämään kaikkia jänniä juttuja! Syytän paaston mukanaan tuomaa ylienergistä ja euforista fiilistä. Eilenkin järjestelin makkarin huonekalut uudestaan ja maalasin sellaisen pöytä-/laatikostotsydeemin.
NuoriD

Re: Perjantai 16.7.2010

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

veden lämpö 26 bodom-järvessä, jopa minä uskallan mennä uimaan. Kävin pari päivää sitten hietsussakin uimassa, meressä en ole Suomessa tarjennut uida sitten lapsuuden.
nastamuumio

Re: Perjantai 16.7.2010

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Tädit on hyppineet täältä tällä viikolla etuajassa pois milloin milläkin syyllä ja eilen ne sanoi, että mä saan lähteä tänään, mutta nyt ne sitten tossa vaan päätti, että toinen niistä lähteekin. Ja mä en viitti yrittää sanoa, että olis mun vuoro, koska jos alan tässä jotain sanoa, en voi taata, että äänensävy on yhtää enää ystävällinen. Meen setien kans pelaa lautapelei, mutta mitään paijausta on varmaan niiltäkään turha venaa. Muutenkin jotenkin vaan selittämättömän paska fiilis.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai 16.7.2010

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Voisin poketa salilla, sitten viikonloppua viettämään. Tarkoittaako tuo viettää sitten, että viikonloppuni viettää vinoon eli olen kaiketi gänäsessä biggusesha?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Perjantai 16.7.2010

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

No gänäsessä biggusesha saundaa jettebraalta.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai 16.7.2010

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:No gänäsessä biggusesha saundaa jettebraalta.
En mä taida olla, kun haluun olla hyvä dädi. Mut pari hiivaa vois ja sillee.

Häätkin tässä lähenee eli kolme viikkoa. Täytyy skarpata ja olla aivot tuoreina kuin partiopojalla ottamassa tulikomentoja vaimolta 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Perjantai 16.7.2010

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Voisin poketa salilla
Kuulostaa härskiltä.

Ja mitäs vittua täällä tapahtuu? 1,5 kk kateissa ollut ystävä löytyi vihdoin, asiat on just niin huonosti kuin pelkäsinkin. Nyt ei löydy porukoita (ne vastaa AINA, nyt ei pariin päivään. Ehkä ne on hyljänny mut). Äijä on hautajaisissa. Mulla on vitusti liikaa töitä.
Onneksi sentään syntymäpäivälapsi rallattaa onnellisena Ilosaaressa.

Dumikselle toivon kovasti kovasti paranemista (kuulostaa aika päätähajottavalta taudilta jo) ja Jennylle hyvää whatever, mitä sitten edellisessä meinasitkaan. =)

Edit: Ahaa, nyt ymmärsin Jennyä. En eka vaivautunut lukeen Yltsin viestiä loppuun, kyllästyin puolivälissä.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Perjantai 16.7.2010

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Ajattelin lähteä ystien kanssa maailmalle, ihan hetkeks, juoda itseni täysin vastuuttoman ihanaksi ja unohtaa vaan kaiken kun ei tästä helvetistä tule yhtään mitään mitenkään päin... Mies on palannut hyvän dädin rooliinsa ja koska lapset tuntuvat aidosti siltä, ettei mikään ole hetkauttanut maailmaa oudoksi, uskallan kai sitten lähteä. Uskallanko, en tiedä, en tiedä oonko äiti, jolla on voimia tulla takaisin sitten kun lopulta ensimmäisen kerran mihinkään lähden. No ei, todennäköisesti selviän ilman lasten tuoksua muutaman päivän ja joudun takas elämääni, supernäyttelemään ja haaveilemaan. Hitto, tänään lueskelen kaikkea paskaa ja kamalia uutisia löytääkseni vihan tunteen jostain syvyyksistä. Miten voikin olla niin saatanan vaikea vihata mitään?? Milloin siitä on tullut vaikein tunne??
Dumis

Re: Perjantai 16.7.2010

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lapitii kirjoitti: Dumikselle toivon kovasti kovasti paranemista (kuulostaa aika päätähajottavalta taudilta jo)
Kiitos, ei tykkää nyt tästä ollenkaan kun on vain sairaana jatkuvasti.
Toivottavasti sulla menee paremmin 8)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai 16.7.2010

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Poika menee tänään pitkästä aikaa yökylään. Miehellä tietty huomenna töitä klo 11, mutta ehtiihän sitä nyt tekemään jotain hauskaa ulkoilmassa! Pitää keksiä toimintasuunnitelma :twisted:

Huomenna saan viettää NELJÄ TUNTIA ihan yksin. Luxusta!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Perjantai 16.7.2010

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Dumis kirjoitti:Toivottavasti sulla menee paremmin 8)
Mjooh, pieni negatiivinen pohjavire vaan meinaa hiipii. Pitänee soittaa jolleen (jos mulle joku edes vastais!) ja avautua ja selvitellä asioita. Ja jos siis kun nyt jassaa painaa, voi huomenna jo patsastella laiturin nokassa, kummasti motivoi. Lapsellinen reissu suunnitteilla, kivaa!
Viimeksi muokannut Lapitii, 16.07.2010 15:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai 16.7.2010

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eteisen seinien imurointi nosti lämpötilaa kahdella asteella.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SikaMika

Re: Perjantai 16.7.2010

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Fak fak fak fakofakofakof fakof fak off fak off faki faki fakiu fakiuu fakiuu fakiuuuu kiu kiu kiuk kiuk kiukkiukkiukkikkeliskokkelis.

Niin, yritin vain sanoa että kohta on lähtö edessä kohti Sulkavaa ja tuttavien mökkiä. Homma vain lähti nibamaisesti lapasesta heti kättelyssä. Olen ollut tupakkalakossa kohta kaksi viikkoa, nyt testataan sen kestävyys humalahakuisissa ääriolosuhteissa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Perjantai 16.7.2010

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ehkä se (vitutus) oli vaan toi Jone Nikulan kuunteleminen *yök*, nyt se tais vihdoin onneks lopettaa.
*olen aivan liian laiska jotta kanavan toiselle kääntäisin... laalaa*
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Perjantai 16.7.2010

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kohta rautakaupoille ja Jumboo.
Iltahien vois vaik hakea Keskuspuistosta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Perjantai 16.7.2010

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Nyt mä tajusin: mullahan on ihan törkee ikävä äijistä! En oo koko viikkoon päässy nukkuun sen viekkuun, enkä pääse viä ens yönäkään. =(
Haluun lusikoitua siihen niljakkeeseen!!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Manaaja

Re: Perjantai 16.7.2010

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Ajattelin lähteä ystien kanssa maailmalle, ihan hetkeks, juoda itseni täysin vastuuttoman ihanaksi ja unohtaa vaan kaiken kun ei tästä helvetistä tule yhtään mitään mitenkään päin... Mies on palannut hyvän dädin rooliinsa ja koska lapset tuntuvat aidosti siltä, ettei mikään ole hetkauttanut maailmaa oudoksi, uskallan kai sitten lähteä. Uskallanko, en tiedä, en tiedä oonko äiti, jolla on voimia tulla takaisin sitten kun lopulta ensimmäisen kerran mihinkään lähden. No ei, todennäköisesti selviän ilman lasten tuoksua muutaman päivän ja joudun takas elämääni, supernäyttelemään ja haaveilemaan. Hitto, tänään lueskelen kaikkea paskaa ja kamalia uutisia löytääkseni vihan tunteen jostain syvyyksistä. Miten voikin olla niin saatanan vaikea vihata mitään?? Milloin siitä on tullut vaikein tunne??
Salarakkaus auttaa ja helpottaa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Perjantai 16.7.2010

Viesti Kirjoittaja Ann »

Joo, manala survoo jorttia suuhun ja janne persuksiin. Siitä se lähtee uuteen nousuun ja lapsetkin tykkää.

Jaksuja kaikille hei!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Perjantai 16.7.2010

Viesti Kirjoittaja Ann »

Meneekö hissi ylös vai alas?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai 16.7.2010

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ann kirjoitti:Meneekö hissi ylös vai alas?
Pääasia on liike, ei suunta. Mitä on elämä?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin