La Casa Del Habanos Maanantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Chevilyn

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

............
Viimeksi muokannut Chevilyn, 31.07.2010 13:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ai täällä saa taas valittaa. Antaa rakkautta, ei siis pillua vaan ihan oikeaa rakkautta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NuoriD

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Bluntly kirjoitti:Ai täällä saa taas valittaa. Antaa rakkautta, ei siis pillua vaan ihan oikeaa rakkautta.
nastamuumio kirjoitti:Itse asiassa mä en just tänään kaipaa ees mitään vitun panoa. Mä tahtoisin vaan tulla hyväksytyks just tällaisena rasittavana itkuisena paskana ja itkeä jonkun olkaa vasten. Ja mihkään varsinaiseen deittailuun musta ei nyt todellakaan ole.
Tiedän. Vanha (siis juttu), mutta ettekste te voisi kokeilla? Ihan kitinänkin takia.
nastamuumio

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

NuoriD kirjoitti: Tiedän. Vanha (siis juttu), mutta ettekste te voisi kokeilla? Ihan kitinänkin takia.
Ilmiselvästi ilmeisin juttu olis, et pitäis olla jotain yhteistä puhuttavaa. Kun ei siis pantaiskaan, ni aika kävis vähän pitkäks ilman puhumista.
NuoriD

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Tiedän. Vanha (siis juttu), mutta ettekste te voisi kokeilla? Ihan kitinänkin takia.
Ilmiselvästi ilmeisin juttu olis, et pitäis olla jotain yhteistä puhuttavaa. Kun ei siis pantaiskaan, ni aika kävis vähän pitkäks ilman puhumista.
Puhuminen on yliarvostutettua. Ei mekään vaimon kanssa paljoa puhuta ja hyvin menee.

Bluntly voisi nikkaroida ja sä opettelisit norjan epäsäännöllisiä verbejä (tai whatevö).
nastamuumio

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

NuoriD kirjoitti: Bluntly voisi nikkaroida ja sä opettelisit norjan epäsäännöllisiä verbejä (tai whatevö).

Oishan toi somaa, mutta en mä tätä yksin päätä. Ja Bluntlylle sori, jos oon kommentoinut asiaa, joka sun mielestä pitäis jättää kokonaan kommentoimatta.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kun puuro jäähtyy niin se jäähtyy, mikrolla saa lämpenemään mutta loppujen lopuksi se on vain jäähtynyttä puuroa..

Ja nyt meni lääkäri antamaan vielä väärää lääkettä, potilaat syö lääkkeitä ei lääkärit..
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Tulen antamaan kikkeliä heti.
Nastishan on munaa vailla. Win-win.
Eikä ole. Näkeehän sen nyt sokea kamelikin rivien välistä mitä se on vailla.
Chevilyn kirjoitti:Saisin todennäköisesti sydänkohtauksen, jos Manala kertoisi menevänsä naimisiin
Miksköhän mä vaikutan susta niin anti-naimisiinmenevältä ihmiseltä? Vai olix toi vaan sellasta vihjailuu ettei näin rumat pääse kumminkaan??!?

Menen heti naimisiin kun löydän naisen joka on söpö, tykkää musta, saa orgasmeja mun kanssa eikä omista eläintarhaa. Niin!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

http://www.iltasanomat.fi/videot/viihde/2224764

Saatas näin hienoja synttäreitä ja juhlia jos olis vaan kuningaskunta, vitun loistavaa! not

Loistavasti aluksi kasvomuistamaton kuningas katseli hämillään, kun vieressä seisoskeli tuntematon pitkäjalkainen ja isokasvoinen herrasmies yksine viiksineen?(hevosen perse)
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:Jos sitä vain sellaista seksisuhdetta sitten miettisi, pääsisi ehkä helpommalla, eikä selibaatit venyisi tällaisiksi kuukausien mittaisiksi.
Voi nyyh! :D
Ite kärvistelen jyst saman kanssa, ei pääse jyystää, niin ottaa kyllä aivoon. Toisaalta ei nyt ole oikein ollut hakukaan päällä, mutta that's about to change.

Mutta enpä aikonut enempää valittaa kuin obvious-jutun. Tänään on kiva päivä, kun ei enää täristä se että liikkuu ulkona.
Manaaja

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Lähen grillaamaan pekonia pekonilla, kun ei kerran jyystämäänkään pääse! Bacon explosion olis tarkoitus tehdä, omaan malliin viriteltynä mm. Red Savina purkkimetukalla sekä parmesanjauheella.
Chevilyn

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

...............
Viimeksi muokannut Chevilyn, 31.07.2010 13:22. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Dumis

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti: Menen heti naimisiin kun löydän naisen joka on söpö, tykkää musta, saa orgasmeja mun kanssa eikä omista eläintarhaa. Niin!
Korotan tuota vielä sillä että korvien välissä pitää olla muutakin kuin tuulensuhinaa ja ei saa vihata urheilua/pitää sietää sen seuraamista.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Dumis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Menen heti naimisiin kun löydän naisen joka on söpö, tykkää musta, saa orgasmeja mun kanssa eikä omista eläintarhaa. Niin!
Korotan tuota vielä sillä että korvien välissä pitää olla muutakin kuin tuulensuhinaa ja ei saa vihata urheilua/pitää sietää sen seuraamista.
Aina te ootte niin vaativia! Mitä jos täyttää kaikki muut kohdat, mut päässä on vaan sitä tuulensuhinaa? Pääseekö sit ees karsintakierrokselle?

PS. Mä kävin muuten eilen eläintarhassa. Semmosta ei tule mun kotiin tällä vuosituhannella, vaikka ihan sööttejä ne jotku elukat olikin. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kylläpä toi nussiminen on teille iso juttu.

Ja Dumikselta piti kysymäni että saako se mimmi seurata telkkarista sun mielestä tyhmiä ohjelmia?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Jenny Daa-aah! ling

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Chevilyn kirjoitti:Tämän palstan yksi huonoimmista puolista on se, että kaikki ovat niin ennalta-arvattavia..
Mutta kulta, minähän olen siveä. Eilen huomasin kropan reagoivan ensimmäistä kertaa viikkoihin seksiajatuksiin hyvällä, pelästyin reaktiota ja join tilan taas pois. Vaaleanpunaiseen päiväkirjaani kirjoitin "ohimenevää, paluu normiin, mut en tapa itseäni jos vielä joskus kaipaan kosketusta".

Keinotekoinen siveettömyys Kitinässä on päihteetöntä karkumatkaa muusta. Pian se ei ehkä enää edes toimi. Älä saa kohtausta!
Dumis

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vesper kirjoitti: Ja Dumikselta piti kysymäni että saako se mimmi seurata telkkarista sun mielestä tyhmiä ohjelmia?
Kyllä mä olen seurannut muutaman jakson BB:tä, kun nauhoitinta ei ole ollut, eli kyllä pystyn taipumaan tarvittaessa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dumis kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Ja Dumikselta piti kysymäni että saako se mimmi seurata telkkarista sun mielestä tyhmiä ohjelmia?
Kyllä mä olen seurannut muutaman jakson BB:tä, kun nauhoitinta ei ole ollut, eli kyllä pystyn taipumaan tarvittaessa.
Hyvä poika! *taputapu*
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vesper kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Ja Dumikselta piti kysymäni että saako se mimmi seurata telkkarista sun mielestä tyhmiä ohjelmia?
Kyllä mä olen seurannut muutaman jakson BB:tä, kun nauhoitinta ei ole ollut, eli kyllä pystyn taipumaan tarvittaessa.
Hyvä poika! *taputapu*
Ja Amazing Race taitaa olla paras tositv-ohjelma mitään oon katellut :P
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Kyllä mä olen seurannut muutaman jakson BB:tä, kun nauhoitinta ei ole ollut, eli kyllä pystyn taipumaan tarvittaessa.
Hyvä poika! *taputapu*
Ja Amazing Race taitaa olla paras tositv-ohjelma mitään oon katellut :P
Se on itseasiassa yks ainoista, mitä katsoo ihan mielellään :P

Toista kun teinivuosien MTV Real Worldit.. sniff, nykyiset on niin pebasta.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Manaaja kirjoitti:Ei perse. Mä en vaan ymmärrä naisia. Parempi olla edes yrittämättä mitään tapailua, joka vois joskus johtaa jonnekin. Niinkuin edes seksiin.
Nii että oisko jotain aisaa kaipaavaa sinkkunaista jonka luona mä en kuolisi eläinpölyn takia astmakohtaukseen?
Sulla on selkeesti kohtalotovereita
Me transmitte sursum, Caledoni!
Manaaja

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Chevilyn kirjoitti:Ensimmäisenä nimimerkistäsi tulee mieleen nugetit, kannabis, ruokavalio, naiset ovat vaikeita, autot, ei naisia voi ymmärtää, peniksen koosta jauhaminen etc.
Kuulostaa ihan vaimomatskulta. Mistähän noin ajattelevia naisia löytäisi?

---

Bacon explosion grillissä. Aika herkullisen näköinen setti.
Manaaja

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

par-sky kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Ei perse. Mä en vaan ymmärrä naisia. Parempi olla edes yrittämättä mitään tapailua, joka vois joskus johtaa jonnekin. Niinkuin edes seksiin.
Nii että oisko jotain aisaa kaipaavaa sinkkunaista jonka luona mä en kuolisi eläinpölyn takia astmakohtaukseen?
Sulla on selkeesti kohtalotovereita
Mä en ehkä laittais ihan samalle viivalle eläinallergiaa ja eläinvihaa. Tai eläimen käyttämistä tekosyynä jollekin muulle päänsisäiselle issuelle jonka vuoksi pikkuveikka ei toimi halutusti.
Manaaja

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:Kylläpä toi nussiminen on teille iso juttu.
Nussiminen nyt on käytännössä ainoa asia joka erottaa helvetin hyvän naisystävän parisuhdekumppanista. Jos seksi ei futaa, voi ihan yhtä hyvin leikkiä pelkkiä kavereita.
ninnithequeen

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Paskamutsi huus bussikuskille mitä VITTUA sä teet VITUN idiootti SAATANA! Kun kuski iski keskiovet kiinni, laitto bussin liikkeelle ja tyttö joka autto nostamaan sekä rattaat jäi ovien väliin, minä ulkopuolella. Jumankavita mä tärisin koko matkan kiukusta. Olimme ainoat jotka Jorvin pysäkiltä lähdimme, olisi sen verran voinut katsoa millon olemme kyydissä. Sama hyypiö meinas ajaa neonkeltaiset liivit päällä pysäkkiä lakaisseen vanhan miehen päälle niin että hän joutui hyppäämään sivuun - ja ehti onneksi.
Vastaa Viestiin