Kuksaviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Re: Kuksaviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Räääyh! Tänään Predatorssii kattomaan.
ninnithequeen

Re: Kuksaviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomeneita. Ruisleipää juustolla, kinkulla, kurkulla, salaatilla ja keitetyllä kananmunalla aamiaiseksi. Samanmoisia tarjotaan tänään kylään tuleville "sossutäteille" eli niille samoille lastenhoitajalle ja hänen pomolleen kun tulevat kylään sopimaan jatkosta. Luksusta! Me saahaan mein hoitaja takasin!

Sit jos pääsis rantsuun lasten kans ja siivoiltua partsia (osa kukista nuukahti helteeseen, osaa eilinen tuuli heitteli ihan pitkiinsä, kuten parit maljakotkin)

Äitee oli eilen ollu ulkoilemassa faijan kans. Pyörätuolissa ostoksilla mutta ulkona kuitenkin. Säksätti taas että miten sä osaatki aina soittaa väärään aikaan :D
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kuksaviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tänään vielä kaRSIMAAN HEInää kasvismaalta josko se tokenis??

Aamua öytä ihan mit vaan..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kuksaviikko

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Ääh. Ei jaksais sopia enää neljättä (vai olisko jo viidettä?) kertaa tapaamista ihmisen kanssa, joka aina peruu sitten viimehetkellä (= samana päivänä). Aika turha vaiva aina ensin löytää molemmille sopiva päivä ja järjestää omat muut menot sen mukaan että on muka sovittu tapaaminen, jota sitten ei todellisuudessa olekaan.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kuksaviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Hyvät Ninnille :)

Mulla on unirytmi. Se vaan on väärässä kohtaa vuorokautta.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
NuoriD

Re: Kuksaviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Lilo kirjoitti:Ääh. Ei jaksais sopia enää neljättä (vai olisko jo viidettä?) kertaa tapaamista ihmisen kanssa, joka aina peruu sitten viimehetkellä (= samana päivänä). Aika turha vaiva aina ensin löytää molemmille sopiva päivä ja järjestää omat muut menot sen mukaan että on muka sovittu tapaaminen, jota sitten ei todellisuudessa olekaan.
Mä en tajua. Mä en koskaan tee ohareita.
NuoriD

Re: Kuksaviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

annepa kirjoitti: Mulla on unirytmi. Se vaan on väärässä kohtaa vuorokautta.
Olet vain väärällä kohtaan palloa. Siirrä itseäsi tarpeellinen määrä itään tai länteen.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kuksaviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

NuoriD kirjoitti:
annepa kirjoitti: Mulla on unirytmi. Se vaan on väärässä kohtaa vuorokautta.
Olet vain väärällä kohtaan palloa. Siirrä itseäsi tarpeellinen määrä itään tai länteen.
Idea se on tuokin :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kuksaviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

annepa kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
annepa kirjoitti: Mulla on unirytmi. Se vaan on väärässä kohtaa vuorokautta.
Olet vain väärällä kohtaan palloa. Siirrä itseäsi tarpeellinen määrä itään tai länteen.
Idea se on tuokin :D
Joo menee pari yötä ja kellosi on päivittynyt paikalliseen aikaan, etu menetetty..
On vain ns aamu- ja ns. iltaihmisiä, sille ei voi mitään, sen saa vähän niinkuin syntymässä haitaksi..

Ihmisen sisäinen kello on päivittynyt johonkin 23h15min vaikka päivän mittä onkin n. 24h, varmaan siinä kohden tapahtui päivitys kun liskoista muututtiin nisäkkäiksi tai jotain? Sillä maapallon pyöriminen hidastuu über alles..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kuksaviikko

Viesti Kirjoittaja Lilo »

NuoriD kirjoitti:
Mä en tajua. Mä en koskaan tee ohareita.
No en mäkään tajua, koska myös pidän sovituista tapaamisista kiinni, ellei ole todellinen force majeure kyseessä.

Ilmeisesti nämä ihmiset vain olettavat, ettei mulla mitään parempaa tekemistä koskaan ole kuitenkaan, jolloin tapaamiseen varattu aika ei ole muista menoista pois.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
SikaMika

Re: Kuksaviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Serenaan. Nyt.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kuksaviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

SikaMika kirjoitti:Serenaan. Nyt.
Fingreporimaisesti:

Kuva
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kuksaviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Siis tää on IHAN MAHTAVAA!!11

1) Malmin Prismasta löyty Pajuniemen luomumaksamakkaraa, jota oon metästäny kaikista lähialueen Prismoista ja S-marketeista ja muistakin pari viikkoa.
2) Töissä menee niin mukavasti että en ees kaipaa lomaa.
3) Loma kuitenkin alkaa ens viikon jälkeen.
4) Huomenna lähetään Hankoon vieraileen ystävien luona
5) Ystäviä tulee tänään tänne rillaan ja sillaan
6) Ninnin luona kävi sossutädit
7) Tytöt on saanu orkkuja (ainaki oman kertomansa mukaan)
8 ) Vyö sujahti yhtä reikää kireämmälle ihan tosta noin vaan.
9) Aurinko paistaa.
10) Illalla pääsee puhtaisiin lakanoihin, se eka ilta niissä on niin mukavaa

Tilanne ihan selkeesti vaati skumppaa, jota
11) onkin kylmänä jääkaapissa.

Tässä fiiliksessä pitää nyt oikeen rypeä, on niin mukavaa!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Dumis

Re: Kuksaviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kotiin!
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kuksaviikko

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Aamun jatkuneen ankaran pohdinnan jälkeen päädyin siihen että lähden elokuviin. Kohta se kun ei ole oikeen mahdollista. Jos vedet menee siellä niin sitten menee. Onpahan jo valmiiksi katutasossa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kuksaviikko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Saako nyt jo avata siiderin? Yleensä olen avannut ekan niin myöhään, etten jaksa juoda kuin muutaman. Ällöttävää tissuttelua. Jos vetäisi perseet vaihtelun vuoksi!
Dumis

Re: Kuksaviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

par-sky kirjoitti:Aamun jatkuneen ankaran pohdinnan jälkeen päädyin siihen että lähden elokuviin.
Mie meen väijjyy predatorssin tänään.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kuksaviikko

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Dumis kirjoitti:
par-sky kirjoitti:Aamun jatkuneen ankaran pohdinnan jälkeen päädyin siihen että lähden elokuviin.
Mie meen väijjyy predatorssin tänään.
Mun suunnitelmissa on Shrek
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kuksaviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olisi uudet rillit noudettavissa, hyvä tekosyy hakea samalla mussutettavaa ja tiirailla jokin leffa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kuksaviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mäkin suunnittelin leffareissua. Onko nyt joku yleinen leffapäivä?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kuksaviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä voisin haluta kans leffikseen, mut en jaksa järkätä lapsenvahtia jne. Ehkä perjantaina, kun on vapaapäivä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kuksaviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Täytyy tyytyä ihkaomaan teatteriin kun eivät pojat halunneet messiin. No ainakin tässä teatterissa riittää olut ja naposteltava.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: Kuksaviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vesper kirjoitti:Mäkin suunnittelin leffareissua. Onko nyt joku yleinen leffapäivä?
Toivottavasti ei ole se alepäivä, tosin sit liput olis olleet puolhintasii.
Niitä vitun teinejä jaksa.
Dumis

Re: Kuksaviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Bluntly kirjoitti:Täytyy tyytyä ihkaomaan teatteriin kun eivät pojat halunneet messiin.
Äh, simply unohdin. Kun puhutaan kahden viikon välein, niin et ole ihan heti ajatuksissani vaikka asiasta puhuttiin, tilaan uudet dementia-lääkkeet.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kuksaviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Oli eka päivä töitä kesäloman jälkeen. Oisin voinu olla lomalla vielä vähän aikaa, vaikka vuoden noin alkuunsa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin