Torpparintorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Päivää, töis. Tänään lohikeittoa :D
ninnithequeen

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumis kirjoitti:Päivää, töis. Tänään lohikeittoa :D
Nam. Mul ois sitä pakkasessa mutku oon niin fiksu etten merkkaa mitä missäkin purnukassa on ni katotaan mitä arvonnassa tänään pakkasesta tulee :D

Ja rantsuun perhana, UK hakee illalla tytsyn pariks päiväks :(
Dumis

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Nyt on taas vähän liikaa kierroksia. Olo kuin eräällä;
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:Päivää, töis. Tänään lohikeittoa :D
Olis joo lohikeitto maistunut :roll:

Joku kesämasis päällä, alan olla kyrpiintynyt mieheen ja sen itsekkyyteen. Se on jotenkin ihan muuttunut to-su viikonloppureissun jälkeen :cry:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

43 päivää lomaan. Pää hajoaa. Onneksi päästään viikonloppuna mökille - taitaa olla ensimmäinen kerta tänä kesänä, kun pääsen pois kaupungista. Ois kauheen sellainen levoton olo, olis niin paljon muutakin tekemistä, ku istua täällä toimistolla. ÄÄäääää!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kuva

Toi on muuten mun - jos joku naureskeli mun fb:n kautta olevalle vaate-etsinnälle :D
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Dumis kirjoitti:Nyt on taas vähän liikaa kierroksia. Olo kuin eräällä;
Siitä on pitkä aika, kun nauroin ääneen. Kiitos.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja Sola »

Ihan vähän väsyttäis.. Kotona oli vasta puol yhen aikaan pikku pikku hutikassa. Mut oli se keikka tän väsymyksen arvonen. Pink :h:

Enää yks työaamu jälellä ja sit alkaa loma. Aaah.
Dumis

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti: Joku kesämasis päällä, alan olla kyrpiintynyt mieheen ja sen itsekkyyteen. Se on jotenkin ihan muuttunut to-su viikonloppureissun jälkeen :cry:
Noh, onkohan sillä taas jäänyt poikamies-vaihe simmukkaan?
Puhelkaa, puhelkaa. Ei saa päästää miehekkäitä helpolla, tosin se homma on kyllä kuin nuoralla tanssia ettei mene ylitse, mutta vaihtoehto on kyllä mielestäni huonompi.

Tsemppii *hali*
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Meillä menee taas yllättävästi äijänkäppänän kanssa paremmin. Ei tarttenu ku pari yötä viettää maaseudulla, niin yhestä tuli sillä aikaa semmonen hellyydenkipeä. Melko ihkua. (En laita toistaseks deitti-ilmotusta mihinkään. 8) )

Tänään tarkastuttamaan silmät, toivottavasti ei oo näkö huonontunu. Mut ensin sumppia ihan rauhassa; loma on sitten mukava juttu.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mä lähden vesijuoksemaan :] Ehkä siinä vähän herää.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

swirl kirjoitti:Mä lähden vesijuoksemaan :] Ehkä siinä vähän herää.
Onks tää hyvä laji? Ystävätär yrittää houkutella mukaan, mutta epäröin vielä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

LomaTJ koko lailla ja lähes tulkoon nolla. Vois jopa sanoa, että viimeistä viedään ja lähelle on lyhyt matka.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Oi kun oliskin lomaa :roll:

Toista päivää migreeni, veetuttaa nyt ihan kaikki.

Otan kaikesta loparit pariksi päiväksi!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Mua ärsyttää tänään uusavuttomat ihmiset.

Siis jo ainakin kaks ihmistä on itkenyt iltapäivälehdille, kun Visa electron ei käynytkään junassa. Yhyy, ei tullut sitten mieleen selvittää asiaa etukäteen?

Tämänpäiväisessä läpsykässä joku mamma ulisi, kun jätti avaimensa, lapsensa ja kännykkänsä autoon lukkojen taakse eikä poliisi sitten hoitanutkaan hommaa ja lukkoseppäkin oli kaukana ja muksu kuumassa autossa. Eikä tullut mieleen rikkoa ikkunaa, vaan ainoastaan odotella että ehtiiköhän se lukkoseppä paikalle ennenkun kakara saa lämpöhalvauksen?

Siis odottavatko ihmiset tosiaan että joku muu aina kantaa vastuun tai hoitaa homman, omaa järkeä ei tartte käyttää koskaan?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Dumis

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lilo kirjoitti:Mua ärsyttää tänään uusavuttomat ihmiset.
Siis jo ainakin kaks ihmistä on itkenyt iltapäivälehdille, kun Visa electron ei käynytkään junassa. Yhyy, ei tullut sitten mieleen selvittää asiaa etukäteen?
Juu, tuo on kyllä uskomatonta. No ainakin oppivat nyt. Tosin kondarit olis kait voineet kirjoittaa siinä ekassa tapauksessa sen maksusitoumuksen, tokassa kait ei kun ei ollut kortissa enää numerot luettavissa.
Lilo kirjoitti: Tämänpäiväisessä läpsykässä joku mamma ulisi, kun jätti avaimensa, lapsensa ja kännykkänsä autoon lukkojen taakse eikä poliisi sitten hoitanutkaan hommaa ja lukkoseppäkin oli kaukana ja muksu kuumassa autossa. Eikä tullut mieleen rikkoa ikkunaa, vaan ainoastaan odotella että ehtiiköhän se lukkoseppä paikalle ennenkun kakara saa lämpöhalvauksen?

Siis odottavatko ihmiset tosiaan että joku muu aina kantaa vastuun tai hoitaa homman, omaa järkeä ei tartte käyttää koskaan?
Kait poliisisedät arveli ettei vaaraa ollut, muutenhan ne olis menneet siitä lasista/ovesta jollain konstilla läpi. Kerran oon nähnyt että ne tiirikoi jonkun oven auki, kun musta mies oli jättänyt avaimensa sisälle :D
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lilo kirjoitti:Mua ärsyttää tänään uusavuttomat ihmiset.

Siis jo ainakin kaks ihmistä on itkenyt iltapäivälehdille, kun Visa electron ei käynytkään junassa. Yhyy, ei tullut sitten mieleen selvittää asiaa etukäteen?

Tämänpäiväisessä läpsykässä joku mamma ulisi, kun jätti avaimensa, lapsensa ja kännykkänsä autoon lukkojen taakse eikä poliisi sitten hoitanutkaan hommaa ja lukkoseppäkin oli kaukana ja muksu kuumassa autossa. Eikä tullut mieleen rikkoa ikkunaa, vaan ainoastaan odotella että ehtiiköhän se lukkoseppä paikalle ennenkun kakara saa lämpöhalvauksen?

Siis odottavatko ihmiset tosiaan että joku muu aina kantaa vastuun tai hoitaa homman, omaa järkeä ei tartte käyttää koskaan?
Hey you!

Elämä on ihmisille nykyään enemmän seuramatka(helvettiin), jossa ihmiset seuraavat vain $ppaitaan eivätkä ajattele itse. Kun tapahtuu tai tekee jotain Xtraordinary kuten matkustaa junassa elämä(seuramatka helvettiin) menee raiteiltaan.
Pyyhin Netikettiin..
NuoriD

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Lilo kirjoitti:
Siis odottavatko ihmiset tosiaan että joku muu aina kantaa vastuun tai hoitaa homman, omaa järkeä ei tartte käyttää koskaan?
No totta kai.

Jos esim. ulkomailla sairastuu ilman matkavakuutusta, niin totta kai suomalaisen yhteiskunnan pitää hoitaa kustannukset.

Tsunamin aikaan ruotsalaiset ja suomalaiset olivat järkyttyneitä, kun hyvinvointiyhteiskunnan välitön huolenpito ei ulottunut Thaimaahan saakka.

"Jonkun" pitäisi aina tehdä "jotain", kunhan se joku ei vain ole asianomainen itse.

Jos maassa on roska niin itketään, että maassa on roska. Mielessä ei käy, että sen roskan voi nostaa siitä maasta ja laittaa roskikseen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Eheh, tuli mieleen kaverin tapaus autovarkauden yrityksestä.

Kaveri käveli parkkipaikalle lähteäkseen ostokeskuksesta. Huomasi että autossa istui joku nuori (n.20v) mies, poltteli ikkuna auki tupakkia. Kaveri meni siihen auton viereen että hei, voinksmä auttaa, ja tää autossa istuva siihen vastasi "ei tartte kiitos, mä hävitin mun avaimet ja pari kaveria on matkalla auttamaan". Mun kamu sitten heilutteli avaimiaan kädessään ja kysäs että "näitäkö etsit?". Poju otti jalat alleen :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lounaaksi härkää ja uunimuusia med sallad åch mjölk. Kelpas. Panettais. Dokututtais.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

sipsi kirjoitti:Onks tää hyvä laji? Ystävätär yrittää houkutella mukaan, mutta epäröin vielä.
Se on oikein mukavaa, kun unohtaa mummoaspektin. Tehokastakin, kun pitää hyvää vauhtia yllä ja spurttailee välillä. Ja melkeinpä meditatiivista, kun siinä voi samalla pohtia syntyjä syviä!

Lounaaksi vedin puolikkaan kurkun, keitetyn munan, kalkkunan fileepihvin ja vähän oliiviöljyä. Ketoilumeininkiä. Oli hyvää.
Dumis

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tää on vuodelta 2007, mutta kyllä Kurt kääntyis haudassaan.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

^En voi edes kuunnella, siedän Tarja Turusta melkein yhtä vähän kuin Marja Tyrniä :shock:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tarja on muuten tosi suosittu, esim. Serbiassa, eihän Tarjan ääni vedä vertoja edes elävältä nyljetyn albaanin huutoon?? Eihän?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Liikaa töitä. Panettaa. Siinä ne tärkeimmät.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin