Torpparintorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Kylläpä onkin taas työmotivaatio jokseenkin hakusessa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tilasin mun vihkisormuksen. Sydän löi pari ylimääräistä lyöntiä. Hui! :dream:
ninnithequeen

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Eheh, tuli mieleen kaverin tapaus autovarkauden yrityksestä.

Kaveri käveli parkkipaikalle lähteäkseen ostokeskuksesta. Huomasi että autossa istui joku nuori (n.20v) mies, poltteli ikkuna auki tupakkia. Kaveri meni siihen auton viereen että hei, voinksmä auttaa, ja tää autossa istuva siihen vastasi "ei tartte kiitos, mä hävitin mun avaimet ja pari kaveria on matkalla auttamaan". Mun kamu sitten heilutteli avaimiaan kädessään ja kysäs että "näitäkö etsit?". Poju otti jalat alleen :D
Etsin tyhmänä taas tykkää-nappia. Toi on jo hyvä :D


Josko toi ukkeli ny heräis ni päästäis rantsuun iloisella joukolla. UK ei tykkää koska kuvitteli saavansa tytön heti töistä päästyään. No way Jose, mitäs veit sen toiselle puolelle maapalloa yli kaheks viikoks :P

Tytsä teki niin hienot eväätkin että ah. Leivät ja kaikki. Tosin piparkakut ja nakit ei musta kuulu samaan rasiaan...?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

swirl kirjoitti:siedän Tarja Turusta melkein yhtä vähän kuin Marja Tyrniä :shock:
Raju komppaus täältä.

Miten voi joku ammatikseen näyttelevä alentua Marja Tyrnin tasolle? Eikö sitä hävetä?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Raha auttaa unohtamaan pienet perseenjaot.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

swirl kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Onks tää hyvä laji? Ystävätär yrittää houkutella mukaan, mutta epäröin vielä.
Se on oikein mukavaa, kun unohtaa mummoaspektin. Tehokastakin, kun pitää hyvää vauhtia yllä ja spurttailee välillä. Ja melkeinpä meditatiivista, kun siinä voi samalla pohtia syntyjä syviä!
Tämäkin suosittelee. Ekan kerran kun kokeilin oli fiilis että eihän tää tunnu missään, mutta oli sen verran rentouttavaa että kipittelin siinä sitten pari tuntia. Lopulta sitten päätin lähteä saunan kautta kotiin. Lauteilla alko jalat vapista just siihen malliin mikä tulee kun on urheillut pikkasen liikaa. Vakuutuin tehokkuudesta.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Jenny Daa-aah! ling

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Vesijuostu järvessä ja ja maastojuostu metsässä, mutta yhä vaan tuntuu, ettei tästä tule helvetinpaskanvittuakaan.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja saira »

Miehen kaveripariskunnan poikansa kanssa piti tulla eilen käymään. Jäivät sit kuitenkin istuun miehen kämpille iltaa. Tulevat sit tänään meille kaikki, mut tietysti vilustuin viime yönä, heräilin muutamaan otteeseen yskimään ja vetään kaulaliinaa kaulalle. Tekis mieli perua koko paska kun tietää olevansa puolikuntoinen emäntä, mut sit mies kuitenkin luulee, et kiukuttelen vaan kun suunnitelmat muuttuivat. No, mä pilkin sit, mies saa olla isäntänä ku nukahdan saunan jälkeen...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Heräsin hetki sitten päiväunilta ja täällä on sillä aikaa pimentynyt dramaattisesti. Ukostaakin. Hieman jännittää.
Avatar
munito
Kitinä paheena
Viestit: 36
Liittynyt: 20.07.2010 22:27
Paikkakunta: Kannonkolo

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja munito »

Lolita kirjoitti:
swirl kirjoitti:siedän Tarja Turusta melkein yhtä vähän kuin Marja Tyrniä :shock:
Raju komppaus täältä.

Miten voi joku ammatikseen näyttelevä alentua Marja Tyrnin tasolle? Eikö sitä hävetä?
No jaa, jos massia tulee niin kai sitä voi vähän riman alta vetää. Enemmän mua hävettää niiden puolesta jotka hehkuttavat Marja Tyrniä kun se on niin huippu ja hauska.
Muistaakseni jossain haastattelussa näyttelijä kertoi että alkuperäinen idea koko putouksessa näyttelijöiden kesken oli keksiä mahdollisimman huonoja kliseinen hahmo. Nappiin meni jos sitä haettiin - ja yleisö tykkäsi vaikka näyttelijät tekivät parhaimpansa sijasta huonoimpansa.
Sano mitä sanot, olen hetken kiinnostunut ja unohdan lähes samantien.
-menota-
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja Clay »

munito kirjoitti: Muistaakseni jossain haastattelussa näyttelijä kertoi että alkuperäinen idea koko putouksessa näyttelijöiden kesken oli keksiä mahdollisimman huonoja kliseinen hahmo.
Ei huono huumori mene koskaan muodista.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Voi meidän Tuksua kun se on kärähtänyt ratista. Mites näitä ihmisä taas saikaan sinne pakkohoitoon...?

Dear Eki, minulla on duunissa hillitön flow päällä. Onko tämä ihan tervettä, kun lomakin kohta alkaa?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja Ann »

-En halua kommentoida tätä enempää, mutta poliisit toimivat väärin. He olivat asiattomia ja uhkailivat minua muun muassa sähköshokkilaitteella, Johanna kertoo Hymylle.
Rotan aivot valtasivat pääni.
NuoriD

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
Dear Eki, minulla on duunissa hillitön flow päällä. Onko tämä ihan tervettä, kun lomakin kohta alkaa?
Onko muita oireita?
Manaaja

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ann kirjoitti:-En halua kommentoida tätä enempää, mutta poliisit toimivat väärin. He olivat asiattomia ja uhkailivat minua muun muassa sähköshokkilaitteella, Johanna kertoo Hymylle.
Poliisit tosiaan toimivat väärin jos vain uhkailivat eivätkä antaneet sähköä kalkkunalle.
Avatar
munito
Kitinä paheena
Viestit: 36
Liittynyt: 20.07.2010 22:27
Paikkakunta: Kannonkolo

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja munito »

Äsken oli sähkökatkos. Onneksi se meni ohi ennen kuin paniikki iski. Olisi voinut vaikka jäädä Muodin huipulle katsomatta.
Sano mitä sanot, olen hetken kiinnostunut ja unohdan lähes samantien.
-menota-
Dumis

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tänäänkin oli kiva päivä, miltäköhän se sit taas tuntuu kun ei ole täynnä positiivista energiaa:)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Onko muita oireita?
Tekis mieli hinkata pissavehkeitä jonkun vastakappaleisiin. Sen lisäksi ruokavalio on pysynyt kurissa eikä outoja mielihaluja ole. Pl. ilmakuivattu kinkku.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja saira »

Just totesin miehelle, et teen siitä entistä onnellisemman pian. Multa lähtee ääni... :D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
RP

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja RP »

munito kirjoitti:Äsken oli sähkökatkos. Onneksi se meni ohi ennen kuin paniikki iski. Olisi voinut vaikka jäädä Muodin huipulle katsomatta.
Tämä on melkein kuin omasta elämästäni. Tosin oman tilanteeni aiheutti kaapelireiän paskaksi meno, ohjelmakin oli House. Vaasassa ei ollut varmaan yhtään huoltoyhtiön/taloyhtiön ihmistä joka ei olisi tiennyt tästä isssuestani.

Loppu hyvin kaikki hyvin. Silloin joskus.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Manaaja kirjoitti:Poliisit tosiaan toimivat väärin jos vain uhkailivat eivätkä antaneet sähköä kalkkunalle.
munito kirjoitti:Äsken oli sähkökatkos.
Nämä kun luki peräkkäin tuli fiilis, että nyt ne sitten antoi sille kalkkunalle sähköä...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Ei niiden tarvinnu, kun sehän jo kärähti.

Pitäis olla aamun takia nuq viimeistään klo 23, mut pitää vielä testata ja tarvittaessa alustaa pari kovalevyä..kaikkea sitä tulee luvanneeksi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mites pulkkis sen kesäböönan kans on menny? Ootteko tapaillu?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Manaaja kirjoitti:Mites pulkkis sen kesäböönan kans on menny? Ootteko tapaillu?
Älä veivaa veistä toisen suolissa, pliis!
Jos ei niin ei, okke moi!

huolehdi ihan omista saanneistas eikö niin? Ainnin eihän sulla oo mistä huolehtia..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Torpparintorstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Manaaja kirjoitti:Mites pulkkis sen kesäböönan kans on menny? Ootteko tapaillu?
Tarkoitat ilmeisesti tuota kaksi ketjua 'poikinutta' neitoa?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin