Beerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Saunapäivä ja viimeinen lomapäivä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
SikaMika

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Viikon viimeinen päivä ennen saunaa. Juhlistan sitä kursimalla loppajobia kasaan. Tää alkaa pikkuhiljaa muotoutumaan, saisin varmaan läpipaskottua joten kuten hyväksytysti kasaan jos raapaisisin dokumentin kasaan tältä istumalta. Teen nyt kuitenkin vielä etiäpäin kun tuo työn tilaajakin on vaihteeksi osoittanut mielenkiintoa tilaustansa kohtaan. Win- win-situation: kun saan dokumentin kasaan ja paperossit kouraan, saan parin lukukauden stipendin Opintotukikeskukselta (joo, mä saan vielä opintotukeakin!) eli Kelalta, ja kun saan työn oikeasti valmiiksi, saan pienen bonuksen myös työn tilaajalta. Olen lisäksi neuvotellut homman niin, että saan kuunnella työskennellessäni niin paljon Frank Sinatraa kuin haluan. Sitä teen nytkin.
RP

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja RP »

^Kuinka kauan olet tuota vääntänyt? :)

No jos mania saa niin ei väliksi! Laskettiin tuossa eilen että mieskin sai kirjaansa vääntäessä normaalin palkan lisäksi aina silloin tällöin apurahoja, joiden yhteissumma on valtava, lähentelee jo silloista vuosiansiotaan ellei jopa ole sitä, ja vielä verottomana! Könttisummana olisikin napsannut verottaja itselleen kunnon tilin.

Rahat on käytetty kaikkeen mukavaan kuten autoremppaan, ja autoremppaan, ja autoremppaan, ja autoon, ja autoremppaan, ja auton renkaisiin, ja auton renkaisiin, hifistelyyn, ja autoremppaan, ja autoremppaan jne.! Hyvin käytetty!
Dumis

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Huomenta! Tänään hummaamaan ja huomenna vielä pitää käydä pari tuntia konttorilla puoliltapäivin. Kahden tunnin homma eikä kukaan homo halunnut tehdä sitä, no joutuu sitten ite käydä kuittaamassa 8h öysää parin tunnin hommasta 8)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kolmas lomaviikko lähenee loppuaan, hellettä koko ajan lähestulkoon!

Huomenna kylmääää +16??
Mutta suununtaina taas +31!!??

WTF?

Jos ensi viikolle vielä pukkaa hellettä niin hyvä sitten elokuun alussa Beerliini on tunnetusti lämmin, edellisenä vuonna +32 toissa vuonna +27 ja viime vuonna km. +27, toivotaan että viimeinen lomaviikko sitten elokuu puoleen väliiin riittää lämmintä kotomaassa!

Ainiin tänä viikonloppuna kutsuu Billnäs-sommar!
*Mitähän siellä* Makkaraa, makkaraa, makkaraa!
Uusimmat arviot jo netissä..
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kivaa kun on aamupala (tytön tekemät leivät) valmiina jääkaapissa. Kohta vois ollakin jo nälkä, kun pikkuäijä päätti että meillä herätään tänään jo neljältä...
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Väsyttää väsyttää väsyttää! Mut meen taas lounasaikaan pulikoimaan, niin enköhän tästä vielä herää. Duunin jälkeen suunnataan kohti Hirvensalmea, en malttaisi odottaa. Toivottavasti siellä on sauna ja grilli kuumana, kun päästään perille.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Lounaalla starttaan mopon ja lähden isolle kirkolle shoppaamaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Löynaalle mars-ars!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Joku stna polttaa kaislikkoa Pikkuhuopalahden rannassa, joten täällä haisee karmealle. Vois olla oikea hetki suhauttaa ytimeen.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vesper kirjoitti:Joku stna polttaa kaislikkoa Pikkuhuopalahden rannassa, joten täällä haisee karmealle. Vois olla oikea hetki suhauttaa ytimeen.
Eilen tekivät ihan samaa, kun kävin mäkkärissä lounaalla, yngh. Siinä jäi ulkona ruokailu.
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pitäis perheen kesken keksiä texaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Pitäis perheen kesken keksiä texaa.
Kyläkaupalla on tivoli 8.8 asti, sinne vaan pikkulikka riekkumaan ja vaimo shoppailemaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
nastamuumio

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Voi että maailmassa riittää jengiä, joka on sekasin. Hassunhauska yhteensattumahan on, että varsin monet tanssiaiheiset blogit kertovat myös syömishäiriöistä tai muuten vain häiriintyneestä kehonkuvasta. Ja sit mä oon kans niin sekasin, että alan ihmetellä, että mikä oikeus mulla muka on olla kumminkin suht tyytyväinen kehooni, vaikka siinä olis paljon enemmän ns. ylimääräistä tai muita ns. vikoja kuin näillä bloginpitäjillä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

nastamuumio kirjoitti:Voi että maailmassa riittää jengiä, joka on sekasin. Hassunhauska yhteensattumahan on, että varsin monet tanssiaiheiset blogit kertovat myös syömishäiriöistä tai muuten vain häiriintyneestä kehonkuvasta. Ja sit mä oon kans niin sekasin, että alan ihmetellä, että mikä oikeus mulla muka on olla kumminkin suht tyytyväinen kehooni, vaikka siinä olis paljon enemmän ns. ylimääräistä tai muita ns. vikoja kuin näillä bloginpitäjillä.
Balettia harrastavilla noita syömishäiriöitä ja omakuvan vääristymiä (vertaa itseään liikaa ns. kansikuvaballerinaan) on.

Nyt tuli hirmuinen hinku sheikkaa äässiä! Tanssimaan!!
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti: Nyt tuli hirmuinen hinku sheikkaa äässiä! Tanssimaan!!
Ookko tänään menossa, mä saatan olla illalla jossain hevikuppilassa :P
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Hah, sain vihdoinkin tuon saamarin kärpäsen saalistettua. Ahdistin sen tappajamailalla raejuustopurkkiin ja telkesin sinne.

Mutta nyt katsellessani sen käpertynyttä raatoa tuli paha mieli ja alkoi säälittää.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Taidan mennä taksisin nukkumaan. Ei huvita olla hereillä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Nyt tuli hirmuinen hinku sheikkaa äässiä! Tanssimaan!!
Ookko tänään menossa, mä saatan olla illalla jossain hevikuppilassa :P
:kontrolli: I'm working on it. Tosin taidat olla ainut ystäväpiiristä, joka on stadissa tänään :shock: Kaikki matkustaa häihin.

Välikommentti: on se joo ihanaa järjestää häät jossain mummon naapurin ihanassa kivikirkossa keskellä skuttaa, mutta ajatellen häävieraita, se 4h automatka, joka alkaa n. klo 6 että ehtii ajoissa, on perseestä. Sitten pitäis vielä olla rypyttömät vaatteet, hiukset kondiksessa ja terävä meikki. ARGH!
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Nyt tuli hirmuinen hinku sheikkaa äässiä! Tanssimaan!!
Ookko tänään menossa, mä saatan olla illalla jossain hevikuppilassa :P
:kontrolli: I'm working on it. Tosin taidat olla ainut ystäväpiiristä, joka on stadissa tänään :shock: Kaikki matkustaa häihin.
Tuota, illan suunnitelmat on siksi auki, kun ei olla haluttu tehdä mitään suurempia suunnitelmia tai suurempaa kööriä ottaa mukaan :D
Mutta kunhan on pussikaljoiteltu saaressa, niin sitten varmaan jonnekin paariin.. ehkä, tuskin noi pussikaljat repussa kestää koko iltaa.
Voit toki soitella jossain vähän iltasemmalla, jos haluut suraa. Tiedä kauan me siellä saaressa viihrytään... Mika ja Toni on vissiin tulossa mukaan, joten eiköhän siellä apinoida ihan kunnolla :D
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Elppis kirjoitti:Välikommentti: on se joo ihanaa järjestää häät jossain mummon naapurin ihanassa kivikirkossa keskellä skuttaa, mutta ajatellen häävieraita, se 4h automatka, joka alkaa n. klo 6 että ehtii ajoissa, on perseestä. Sitten pitäis vielä olla rypyttömät vaatteet, hiukset kondiksessa ja terävä meikki. ARGH!
Eiks sinne perähikiälle voi matkustaa jo edellisenä iltana? Maalaisromantiikkaa, niinq!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vesper kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Välikommentti: on se joo ihanaa järjestää häät jossain mummon naapurin ihanassa kivikirkossa keskellä skuttaa, mutta ajatellen häävieraita, se 4h automatka, joka alkaa n. klo 6 että ehtii ajoissa, on perseestä. Sitten pitäis vielä olla rypyttömät vaatteet, hiukset kondiksessa ja terävä meikki. ARGH!
Eiks sinne perähikiälle voi matkustaa jo edellisenä iltana? Maalaisromantiikkaa, niinq!
Voishan sitä juu, majotukset kun on sit mitä on.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Elppis kirjoitti:Voishan sitä juu, majotukset kun on sit mitä on.
Kyllä varmaan jostain löytyy joku kiva majoituksin? Ainakin puolet lähempää kuin 4h ajomatka?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Rai Rai! Lähetin taas semmoista viestiä yläkerran herroille notta siitä hyvää heilu taas. Luultavasti kaatavat kaiken mun niskaan, vaikka ne työt edes mulle kuulu, minä vain ennustin tulevan katastrofin ja yritän ehkäistä sen syntymisen... palkkiona odotellaan vitullinen määrä vittuilua ja lisää töitä!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Elppis kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Pitäis perheen kesken keksiä texaa.
Kyläkaupalla on tivoli 8.8 asti, sinne vaan pikkulikka riekkumaan ja vaimo shoppailemaan.
Hääpuvun tekijä tulikin yllätyssovituskäynnille. Tulin yläkertaan evakkoon.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin