Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Dumis kirjoitti:No enikeis, varmaan alle prosentti naisista inohaa shoppailua.
o/ Lukeudun tähän harvinaiseen rotuun. Vaikee keksii mtn vastenmielisempää. Brrr. No jotkut menee, esim. huonekalujen ja lahjojen ostelu, ne on ihan kivvaa hommoo.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
nastamuumio

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

nowaysis kirjoitti:Pönttö nastis lakkaa jo dissaamasta ittees!111
Mulle sanottiin viimeks tänään livenäkin, että mulla on huono itsetunto. Mistä sitä hyvää saa ostaa? En oo myöskään saanut selville, ovatko mainitsemani ihmiset jo panneet ja jos eivät, niin kuinka vakavissaan suunnittelevat panemisen aloittamista. Kuitenkaan toinen niistä ei kiistänyt, etteikö toinen olisi kaikkien miesten mielestä vastustamaton ja lienee vähintään jonkin verran vaikuttunut. Että tälleen. Kehitä tässä sit vittu itsetuntoos. Kerran jos ees vähän sais. Positiivista huomioo. Joltain kivalta mieheltä.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Sola »

^Eipä sua kukaan katso eikä haluu jos jo aattelet itestäs tyyliin "oonrumajalihavajakukaaneikinähaluumuaeikävarmaanpaneeessäälistä".
Mitä jos kattoisit peiliin ja sanoisit "Oon ihana ja upee just tämmösenä ja se mies jonka mä joskus huolin, on helvetin onnelinen mies".
Niin..Kukas sen kissan hännän nostaa jos ei kissa itse???
nastamuumio

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

^ Joo, totta, mutta pitäis vielä saada itsensä jollain tasolla uskomaan siihen, mitä sanoo sille peilikuvalleen. Muuttuuko se sanomus todemmaksi sillä, että vaan sanoo, vaikkei aluksi uskoisi siihen? Vois kai sitäkin kokeilla, koska oon tänään viimeks ollut niin rasittava vinkukasa, että on pakko tehdä jotain.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Sola »

^^ Jos sä koko ajan haukut vaikka reisiäs läskeiks, niin mitä useemmin sä niin sanot, sitä enemmän sä kuvittelet et ne oikeesti on niin järkyttävän suuret et kukaan ei sussa mitään muuta huomaakkaan kun ne sun tajuttoman kokoset reidet (omituisen pitkä ja epämääränen lause - pahoittelen).
Joten kyllä, jos sä toistat itelles että oot ihana ja upee just tommosena niin kyllä sä siihen joku päivä vielä itekkin uskot. Typerältähän toi kuulostaa mut niin se menee. Otat itestäs ne parhaimmat puolet (hymy, hiukset, silmät. Niitä kauniita yksityiskohtia mitä sussa on) ja kehut niitä. Pikkuhiljaa huomaat että sä et enää katsokkaan itessäs niitä virheitä vaan näät ne hyvät puolet itestäs..
Äh, mä en osaa kirjottaa mitä tarkotan mut toivottavasti ymmärsit.
Kuten nowa jo sanoi, älä kokoajan dissaa ittees. Mieti vaan niitä hyviä puolia mitä sussa on :)

Ja Suvinenhan ton tiivisti näppärästi yhteen lauseeseen. Mut hei, mä oon ihan vitun hyvä kirjottaa pitkät pätkät liirumlaarumia *virn*
Viimeksi muokannut Sola, 28.07.2010 22:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nastamuumio

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Mä alan oikeesti yrittää! Kiitos.
Manaaja

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mitäs jos alkaisitte vaan seukkaa AarneAnkan kans? Molempien itsetunto nousis kun huomaisitte kelpaavanne jollekin, ja voisitte sitten niinkuin yhteisestä sopimuksesta vaihtaa sen jälkeen parempaan!
NuoriD

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Suvinen kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti: Muuttuuko se sanomus todemmaksi sillä, että vaan sanoo, vaikkei aluksi uskoisi siihen?
Itseasiassa näin sen juuri pitäisi toimia. Tarpeeks kauan kun jotain jankuttaa, harjoittelee ja toistaa, niin lopulta siihen alkaa uskoa.
Tuo nyt kyllä on aivan naminamisisäinensankaripaskaa. Vaikka joka aamu katsoisin peiliin ja sanoisin näyttäväni helvetin komealta, niin en kyllä uskoisi sitä ilman lobotomiaa.

Itsensä täytyy hyväksyä sellaisena kuin on, ei valehtelemalla itselleen.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Sola »

^ Jos sä et miellä ittees komeeks ni sehän on sun ongelma.

En mäkään maailman kaunein nainen oo. Mut upee oon silti. Mulla on upeet sääret, kivat rinnat, iloset silmät ja hymy herkässä. Kyllä mä miellän itteni myös kauniiks.
Voisin mä toki peiliin kattoessa ajatella et mun perse näyttää siltä kun mä nojaisin kokoajan seinään. Ja et mun maha roikkuu hassusti ja et mun hartiat on eri korkeudella. Mut miks vitussa mä semmosiin kiinnitäisin huomiota?
Mä tiedostan omat pikku kauneusvirheeni mut keskityn niihin hyviin juttuihin. Onko se itselleen valehtelemista?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

NuoriD kirjoitti:Itsensä täytyy hyväksyä sellaisena kuin on, ei valehtelemalla itselleen.
Tai sitten avata silmänsä (ne kaksi siinä oman nenän molemmin puolin) ja huomata todella olevansa haluttava. Ja sitten vaan flirttiä peliin ja kohta petiin/keittiön pöydälle/rantakalliolle.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Sola kirjoitti:Mut upee oon silti.
No niin oot! Helvetti.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Utale

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Utale »

Sola kirjoitti:^ Jos sä et miellä ittees komeeks ni sehän on sun ongelma.

Mä tiedostan omat pikku kauneusvirheeni mut keskityn niihin hyviin juttuihin. Onko se itselleen valehtelemista?
Ei se ole mikään ongelma. Ongelma on se, jos kuvittelee itsestään liikoja tai jos ei pysty elämään sen kanssa, ettei ole komea/kaunis.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Sola »

^^ Puss och kram

^Okei, väännä mulle rautalangasta.

Pidätkö sä mua (tai jotain muuta joka ajattelee samalla tavalla asiasta kun minä) ihmisenä, joka luulee itestään liikoja, vaikka tiedän omat kauneusvirheeni mutta keskityn niihin hyviin?

Koska ton käsityksen sun viestistä saan.
Viimeksi muokannut Sola, 28.07.2010 23:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nastamuumio

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Utale kirjoitti: Ongelma on se, jos kuvittelee itsestään liikoja
Onks välttämättä? Jos silleen tulee ittelle parempi fiilis ja on myös mukavampaa seuraa toisille, kun ei oo niin paljoo valittamassa?
Manaaja

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Solan tissi kyllä tuntuu kourassa ihan kivalta. Nii ja perse kans.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Sola »

^ Kulta.
NuoriD

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Sola kirjoitti:^ Jos sä et miellä ittees komeeks ni sehän on sun ongelma.
Viiltävän tarkka analyysi


Sola kirjoitti: Mä tiedostan omat pikku kauneusvirheeni mut keskityn niihin hyviin juttuihin. Onko se itselleen valehtelemista?
Ei. Se muuttuu valehtemiseksi, jos sanot itsellesi "olen tosi kuuma kissa", vaikka objektiivisesti et olisikaan (väärinkäsitysten välttämiseksi: minulla ei ole mitään tietoa siitä miltä näytät, enkä nastiksestakaan ole koskaan kuvaa nähnyt). Toki itselleen saa valehdella. Pitää kuitenkin olla aika tymä, jos uskoo.

Ja kohta joku pelle tulee sanomaan, että kaikki voi niinQ olla tosi kuumia kissoja ja komistuksia. Eivät voi. Kauneus on jossain määrin objektiivista.

Ennaltaehkäisevänä iskuna kerron taas tutkimuksesta, jossa joukko hääkuvia leikattiin kahtia. Sitten miehet laittoivat naiset mielestään kauneusjärjestykseen ja naiset laittoivat miehet mielestään kauneusjärjestykseen. Lopputuloksena oli, että järjestys vastasi todellista hääkuvien pariutumista: kauneimmat olivat pariutuneet kauneimpien kanssa, tavikset taviksien kanssa ja rumilukset rumilusten kanssa.
NuoriD

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Pulkannaru kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Itsensä täytyy hyväksyä sellaisena kuin on, ei valehtelemalla itselleen.
Tai sitten avata silmänsä (ne kaksi siinä oman nenän molemmin puolin) ja huomata todella olevansa haluttava. Ja sitten vaan flirttiä peliin ja kohta petiin/keittiön pöydälle/rantakalliolle.
En sanonut, että en olisi haluttava. Ongelmaa ei ole, kun tiedostaa oman tasonsa ja hakee seuraa samalta tasolta.

Mulle ei koskaan ole ollut paritumis- ja paritteluongelmaa. Aina (ei pidä lukea kirjaimellisesti, ei joka ilta) on flaksi paukkunut, kun on tyytynyt omaan tasoonsa. Nyt olen tietysti ollut poissa pelistä jo 20 vuotta, mutta aivan varmasti skorettaisin halutessani, kunhan en tavoittelisi kuuta taivaalta.

Jos sen sijaan laittaisin ulkonäkövaatimuksen liian korkealle, niin saisin tyytyä omaan käteeni.

Ulkonäkö ei tietenkään ole ainoa määräävä tekijä. Skorettamisessa on tietty tärkeää myös luonne ja miten tuo itsensä esiin.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
En kohdistanut kommenttiani sinuun, vaan tuo oli tarkoitettu ihan yleisesti (vaikka melkein väkisin!!) otettavaksi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Nastis: sä voit myös teeskennellä että sulla on hyvä itsetunto. Eli teeskentelet että uskot ihmisten viihtyvän seurassasi, haluavan kuunnella juttujasi ja tahtovansa panna sua.

Sitten kun ympäristö uskoo että sulla on hyvä itsetunto on se helpompi uskoa itsekin. Ja helpompi esittää että on hyvä itsetunto. Ja tästä muodostuu itseään ruokkiva kehä, kunnes joku päivä tajuat, että kappas, mullahan ON hyvä itsetunto! Ihmiset tahtovat kuunnella mun juttuja, viettää aikaa mun kanssa ja panna mua! Jos jossain nyt on joku poikkeus, niin se on sen tappio, ei minun. Ja oikeesti sekin tahtoo, mut ei vaan uskalla myöntää sitä jostain syystä.
Me transmitte sursum, Caledoni!
nastamuumio

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

par-sky kirjoitti:Nastis: sä voit myös teeskennellä että sulla on hyvä itsetunto. Eli teeskentelet että uskot ihmisten viihtyvän seurassasi, haluavan kuunnella juttujasi ja tahtovansa panna sua.
Sun niksissä on järkeä. Silti tota olis vielä helpompi pitää yllä, jos mulla olis joku ns. syy uskoa, että ihmiset erityisesti viihtyis mun seurassa. Jos mulla esim. olis aina takataskussa jotain hyviä juttuja tms, mitä ei varsin oo. Mulla on ihan pirunmoinen täyttymätön kehutukstulemisentarve, mut ei koskaan mua oo kehunu tai mulle ladellu kohteliaisuuksi ees mitkään satunnaisjampat (nykyajan nuorten miesten miinuspuolia: rehellisyys). Vanhemmat vain koko historian ajan, ja jo pienestä pitäen oon tajunnut, että ne on melko jäävejä.

Mulla on kyllä ihan nätit ja timmit jalat.
elco

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja elco »

par-sky kirjoitti:Eli teeskentelet että uskot ihmisten viihtyvän seurassasi, haluavan kuunnella juttujasi ja tahtovansa panna sua.
Jos tässä mentäisiin baby stepseillä tyvestä puuhun niiin kannattaisi ehkä aloittaa siitä, että viihtyisi ihmisten seurassa ja haluaisi panna niitä.

Siitä voi evolvoitua samalle tasolle sammakon näköisen ystäväni, muuan Katalonian Härän levelille, jossa itse aidosti uskoo siihen, että kaikki aina kaikkialla haluavat panna juuri nimenomaan sitä. Vaikka asenne onkin täysin harhainen niin sillä saa aikaan hyvän fiiliksen ja hyvän elämän.
RP

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja RP »

^Mun mielestä taas tuollainen asenne juuri toimii, ehkä hiukan pienemmässä mittakaavassa, mutta kuitenkin. On tuntunut heruavan tuon asenteen omaaville naisille ja miehille. Ei sitä muulla voi selittää.

Kyllä se kylmä kaunistelematon fakta on se, että jos et itsestäsi diggaa niin ei susta diggaa kukaan muukaan. Eli lyhyesti: rakasta itseäsi.
Chevilyn

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

...........
Viimeksi muokannut Chevilyn, 31.07.2010 13:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nastamuumio

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Chevilyn kirjoitti: Älä ole siis liian itsekriittinen, vaan laita kaunis sääriä korostava hame päälle, sekä hieman pilkettä silmäkulmaan, niin johan luulisi tulevan kehuja.
Hame mulla tietty on näillä säillä aina paitsi kotosalla voi olla vähemänkin, mutt tää kaikki on viime aikoina kulminoitunu sellasissa tilanteissa, joissa kaikki miehet kuolaa yhtä toista naista, jolla on kivat tissit ja joka osaa ohjelmoida. Että ei siinä sääret juur paina.
Vastaa Viestiin