Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriD

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Saa nähdä, mitä tästä seuraa, mutta so not...
Seuraa tietenkin jatkokysymys: Tuliko vaimon boobseista eeppiset?
Klyyvaria sorvattiin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Taizin luoda monsteerin avaamalla tämän paskanjauhannan, vaikka kiitos kuuluukin Nastikselle..
Ainiin en rakasta itseäni mutta pystyn elämään raunioni kanssa..
Olen aina hyväksynyt itse sellaisena kuin olen enkä ole pyrkinyt muita enempiä mielyttämään..

Pyyhin Netikettiin..
Chevilyn

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Lilo kirjoitti: Mutta väittäisin, että jos oppii aidosti tykkäämään itsestään sellaisena kuin on, niin tulokset on paljon kestävämpiä kuin plastiikkakirurgin veitsellä saavutetut.
Olen samoilla linjoilla, tosin sillä varauksella, että jos pelkkä itsesuggestio ei riitä ja itsetuntoa rasittaa jokin tietty yksittäinen ulkonäköön liittyvä seikka, niin siinä tapauksessa veitsen alle menemistäkin kannattanee harkita.
NuoriD

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:kaikki miehet kuolaa yhtä toista naista, jolla on kivat tissit ja joka osaa ohjelmoida. Että ei siinä sääret juur paina.
Hanki silarit ja opettele ohjelmoimaan! Kun sulla on sit ne sääretkin, niin voitat sen 3-2.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Säärtä ja reittä vaan esille !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja huima »

nastamuumio kirjoitti: kaikki miehet kuolaa yhtä toista naista, jolla on kivat tissit ja joka osaa ohjelmoida
Need moar info!
nastamuumio

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

NuoriD kirjoitti: Hanki silarit ja opettele ohjelmoimaan! Kun sulla on sit ne sääretkin, niin voitat sen 3-2.
Tää on ehkä vähänkö tyhmä kysymys, mutta tarviiks tommosen peruskannettavan tietokoneen sijasta tai lisäks jotain ihmevarustetta, et voi ohjelmoida? Mulle on jo suositeltu yhtä kirjaa, joka kuulemma on paras Java-aiheesta. Ehkä viel opettelenkin!
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja huima »

nastamuumio kirjoitti:Mulle on jo suositeltu yhtä kirjaa, joka kuulemma on paras Java-aiheesta. Ehkä viel opettelenkin!
Pfft. Et saa kredibiliteettiä tolla.

On kaksi asiaa jotka on syytä erottaa toisistaan: oppia ohjelmoimaan ja opetella jokin ohjelmointikieli. Jos osaa ohjelmoida, pystyy siirtymään pienemmällä panostuksella kielestä toiseen - sillä kieli on vain tapa ilmaista niitä ajatuksia.

Ensimmäiseksi kieleksi ja ohjelmoinnin opiskeluun Python on loistava kieli:

http://diveintopython.org/toc/index.html
nastamuumio

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

huima kirjoitti: Pfft. Et saa kredibiliteettiä tolla.
Tolla nimelläkö sä sitä kutsut? Mutta kyseinen hottis suositteli mulle just sitä kirjaa. Voin harkita joskus tekemisenpuutteessa kyllä tutustuvani tohon sun linkkiinkin.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja huima »

nastamuumio kirjoitti: Tolla nimelläkö sä sitä kutsut? Mutta kyseinen hottis suositteli mulle just sitä kirjaa. Voin harkita joskus tekemisenpuutteessa kyllä tutustuvani tohon sun linkkiinkin.
Siis se jolla on hyvät tissit?

Mitä kirjaa hän suositteli?

Mutta siis. Mikään kirja ei opeta ohjelmoimaan, jos ei ole halua oppia ja osata asioita. Ohjelmointitaito - kliinisenä kykynä ja osaamisena - on aika tylsä juttu, sillä kampiapinakin oppii tekemään kyllä koodia. Toki se voi aluksi herättää mielenkiintoa ja arvostusta, kun kundit ihmettelevät että wow - tsyby joka ei nosta käsiään pystyyn aiheen edessä.
nastamuumio

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

huima kirjoitti: Mitä kirjaa hän suositteli?
En muistakaan nyt sen tarkkaa nimeä ja tekijöitä, mutta uus kirja, ja tunnistan sen kyllä, jos näen, ja voin tietty kysyäkin.
Manaaja

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Voisko niistä kaverin tisseistä ottaa vaikka salaa kuvan ja laittaa tänne, niin osattaisiin objektiivisemmin arvioida tissien vaikutusfaktoria ja tarvittavia toimenpiteitä kilpailukyvyn ylläpitämiseen?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja huima »

nastamuumio kirjoitti: En muistakaan nyt sen tarkkaa nimeä ja tekijöitä, mutta uus kirja, ja tunnistan sen kyllä, jos näen, ja voin tietty kysyäkin.
Hienoa!

Jos ottaisit vaikka kuvan kirjan kannesta samalla.

Voisit pyytää tätä neitiä pitämään sitä kivasti ylhäällä ja ottaa sellaisen kuvan jossa näkyisi sekä-että, jotta tästä asiasta saataisiin joku selvyys ennenpitkää.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja annepa »

huima kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:Mulle on jo suositeltu yhtä kirjaa, joka kuulemma on paras Java-aiheesta. Ehkä viel opettelenkin!
Pfft. Et saa kredibiliteettiä tolla.

On kaksi asiaa jotka on syytä erottaa toisistaan: oppia ohjelmoimaan ja opetella jokin ohjelmointikieli. Jos osaa ohjelmoida, pystyy siirtymään pienemmällä panostuksella kielestä toiseen - sillä kieli on vain tapa ilmaista niitä ajatuksia.
Pythoneita tai ei, niin tuo mitä sanot ohjelmoimaan oppimiseta ja kielistä on kyllä totta. Itsehän en osaa ohjelmoida, olen ulkoistanut sen kavereilleni jotka osaavat ohjelmoida ja joita asia kiinnostaa.

Tajuan ifit ja whenit ja elset ja hello worldit mutta kokonaista ohjelmaa en kyllä sais aikaiseksi. EIKÄ MUN TARVIKAAAN HAHAHAHAaaaa. Minä päällepäsmäröin, muuta koodaa. Ja muuten sillä päsmäröimisellä ja organisointikyvyllä saa myös aika paljon krediittiä. Kunhan ei päsmäröi liikaa.

Nastis, jos oikeesti koodaus kiinnostaa niin siitä vaan! Jos oikeasti ei kiinnosta niin unoha, ja löydä joku toinen asia mikä kiinnostaa ja millä voit sitten päteä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
nastamuumio

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

annepa kirjoitti: Nastis, jos oikeesti koodaus kiinnostaa niin siitä vaan! Jos oikeasti ei kiinnosta niin unoha, ja löydä joku toinen asia mikä kiinnostaa ja millä voit sitten päteä.
Mun tuntemus aiheesta on niin vähäistä, etten tällä hetkellä ees tiiä, kiinnostaako se mua todella vai ei. Ja nyt sit vaan hei toivotaan hartaasti, ettei tänne palstalle eksy kukaan ihminen, josta oon tässä ketjussa puhunut, koska silloin mua todella nolottais kerrankin oikein hyvästä syystä.
Manaaja

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Maailma vuonna 2010 on kyllä aika vitun kummallinen.

Ei olisi ihan ensimmäisenä tullut mieleen 10 vuotta sitten, että jos ei saa piparia, kannattaa opetella ohjelmoimaan. Pikemminkin päinvastoin.
elco

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti: Ei olisi ihan ensimmäisenä tullut mieleen 10 vuotta sitten, että jos ei saa piparia, kannattaa opetella ohjelmoimaan. Pikemminkin päinvastoin.
Eikös se mennyt niin, että tämä n-muumion kamu on tissinainen ja ohjelmoija. Kai nyt kaikki Marko Kiprusoffin näköiset nördääjät ja muut huimat menevät ihan villeiksi kun sellainen tulee vastaan: kun on kerrankin yhteistä puhuttavaa! Ei toimi miehille tämäkään.

Toisaalta, jos sattuu olemaan tissinainen niin hommahan futaa ohjelmistotaidoista suuremmin riippumatta.
NuoriD

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Nastista tuntematta; sijoittaisin mielummin tissileikkaukseen, kuin ohjelmoimisen opetteluun. Panos-tuotos suhde ja tuottoriski ovat huomattavasti paremmat.
Manaaja

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Nää keskustelut alkaa kyllä vakavasti muistuttamaan niitä herra AA:n kanssa käytyjä. JOS vaan olisi jotain mitä ei ole tai osaisi jotain mitä ei osaa niinkuin se yksi tyyppi joka sai naisen, kaikki olisi itselläkin ihan toisin. Fail.
SikaMika

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Manaaja kirjoitti:
Ei olisi ihan ensimmäisenä tullut mieleen 10 vuotta sitten, että jos ei saa piparia, kannattaa opetella ohjelmoimaan. Pikemminkin päinvastoin.
Häh? Just ton takia mä aloin opiskelemaan nörtiksi. Sitten mä huomasinkin saavani piparia ilman nörttistatustakin, jolloin meni motivaatio opiskeluun ja opinnot venyivät. Tää on mun uusi teoriani omalle kohdalleni, ja täähän toimii.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Voi kertoa ettei ne tissit ole mikään autaaksi tekevä ominaisuus. Vetää puoleensa ihan vääränlaista sakkia.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vesper kirjoitti:Voi kertoa ettei ne tissit ole mikään autaaksi tekevä ominaisuus. Vetää puoleensa ihan vääränlaista sakkia.
Mutta Nastishan haluaa olla haluttava ja lihallisten himojen kohde. Tohon ne isot tissit monasti auttaa. Pebaa ja sääriä/reisiä preferoivia lie vähemmän.
Ennen tissien tuunausta kandee pistää reidet ja sääret sopivasti esille. Niilläkin saattaa saada. Vaikka ois lautainen.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
elco

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:Voi kertoa ettei ne tissit ole mikään autaaksi tekevä ominaisuus. Vetää puoleensa ihan vääränlaista sakkia.
En mä ole vääränlaista sakkia.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Voi kertoa ettei ne tissit ole mikään autaaksi tekevä ominaisuus. Vetää puoleensa ihan vääränlaista sakkia.
En mä ole vääränlaista sakkia.
Sä rakastatkin mua ihan muista syistä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin