Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Chevilyn

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

............
Viimeksi muokannut Chevilyn, 31.07.2010 13:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Chevilyn kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti: Hame mulla tietty on näillä säillä aina paitsi kotosalla voi olla vähemänkin, mutt tää kaikki on viime aikoina kulminoitunu sellasissa tilanteissa, joissa kaikki miehet kuolaa yhtä toista naista, jolla on kivat tissit ja joka osaa ohjelmoida. Että ei siinä sääret juur paina.
Okei, kuulostaa tilanteelta jossa saatat tarvita lisäksi myös parin punaisia korkokenkiä! Vakavasti puhuen, ehkä sinun kannattaisi miettiä enemmän mitä hyvää sinussa on vs. mitä parempaa ystävättäressäsi on. Ei ole ehkä paras mahdollinen pohja kehittää itsetuntoaan miesmagneetin seurassa (ellei hän ole superkannustava asiassa), joten yksi vaihtoehto olisi tietenkin käydä ulkona muiden kavereiden kanssa?
Se on hankala miettiä mitä hyvää itsessä on kun kaikki ukot kuolaa kaveria. Tiedän tunteen. Sitä tuntee itsensä täysin seksuaalittomaksi ihmiseksi. Se on paskaa. Olen samaa mieltäChevilynin kanssa; vaihda seuraa, tulee parempi mieli :) Tai siis käy tämän hyvätissisen kanssa muualla mut sit miesmetsällä jonkun toisen kanssa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
elco

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja elco »

Vitut. Kai siellä baarissa tmv nyt hauskempaa on hottiksen kuin jonkun kyklooppikantturan kanssa? Jos minun pitäisi valita baariseuraksi charmaiseva dynamiittimies tai Marko Kiprusoffin näköinen nördääjä niin totta meisselissä lähtisin dynamiittimiehen kanssa.

Ei mulla olisi mitään sitä vastaan, että olisin hauska ja komea Mies, jota kaikki haluavat panna. Siis jollen jo olisi.
nastamuumio

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Kyse ei oo varsinaisesti miehenmetsästystilanteista tai baarielämästä. No, kumminkin, asiaan, miten saisin käsiteltyä ja olan kohautuksella ohitettua nyt sitten tämän totuuden, etten juur hemaise? Ja onhan hei muillakin kun hottiksilla suhteita. Pelkään vaan, että jos mulla olis joku ja esittelisin sen tälle yhdelle, niin että sit mulla ei enää olis.
elco

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja elco »

nastamuumio kirjoitti:No, kumminkin, asiaan, miten saisin käsiteltyä ja olan kohautuksella ohitettua nyt sitten tämän totuuden, etten juur hemaise?
Prad Bittkin on saanut pakkeja. Etkös sä sitäpaitsi just saanut seksiä joltain YO-puutarhurilta tmv juipilta? Ottaen huomioon eräidenkin palstan kiintotähtien performanssin, jossa ei miljoonista huolimatta 1977 jälkeen ja silloinkin Ruotsissa teltassa ja ei silloinkaan seksiä niin eikös 2010 skoretus ilmaiseksi(!) ole kuitenkin aika vitullinen suoritus?

Osta kissa.
nastamuumio

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

elco kirjoitti: Etkös sä sitäpaitsi just saanut seksiä joltain YO-puutarhurilta tmv juipilta?
No sitä luokkaa se oli. Uskovainen jazz-muusikko, joka oli ruma ja tyhmä kuin saapas ja kuorsas ihan uskomattoman jumalattomalla teholla. Sillä oli myös yli-inhimillisen karvanen selkä, mikä ei mun mielestä oo yhtä hirvee juttu kuin nuo aiemmat, mutta kumminkin varmaan yks semmonen syy, ettei se ns. tasokkaammille kelpaa senkään vertaa kuin mitä mulle kelpas.
elco kirjoitti:Osta kissa.
Saan niistä nuhan. Siiliä oon vähän aatellut.
Chevilyn

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

...........
Viimeksi muokannut Chevilyn, 31.07.2010 13:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nastamuumio

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Mä oon ihan kiva, mutta mulla on tää ihan hirvee tapa välillä valittaa. Ihan kivoja on toisaalta ihan pirusti ja niin moni niistä on hottiksempi. No, riittää tältä illalta.
Manaaja

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Sean Conneryllä on karvainen selkä. Silti se kelpaa hottiksille. Ja se on sitäpaitsi jotain 115 vuotta vanha.

Jos nyt alotat vaan sillä että alat panemaan niitä epätoivoisia rumiluksia? Sitten kun saat niistä keisseistä itsetuntoa kun huomaat että nehän palvookin sua, siirryt pikkuhiljaa vaivihkaa siihen Prätt Pittiin, jonka mielestäs niinq ansaitset.
nastamuumio

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Manaaja kirjoitti: Jos nyt alotat vaan sillä että alat panemaan niitä epätoivoisia rumiluksia? Sitten kun saat niistä keisseistä itsetuntoa kun huomaat että nehän palvookin sua, siirryt pikkuhiljaa vaivihkaa siihen Prätt Pittiin, jonka mielestäs niinq ansaitset.
1. Mä en saa niistä itsetuntoa, koska monille mihehille nyt kelpaa hätätilassa mikä vain. Kukaan ei oo koskaan palvonut mua tai kehunut esim. kauniiks tai kehunut mun sielullista puoltakaan.
2. Mä en tietenkään "ansaitse" niitä, mutta kuten gattiksen on helpoin kiinnostua pystytisuista, on munkin helpompi kiinnostua sellasista, joita pidän aidosti viehättävinä. Ja hottikseuteenkin vaikuttaa muukin kuin ulkonäkö, esim. kuuluisassa putkimiehessä oli ihaninta ehkä ystävällinen käytös ja tervehtiminen aina kun sen näki. Ja esimerkiks hyvä tuoksu merkkaa tietty ihan pirusti ja se semmoinen oikeanlainen fiilis. Jos oon käyttänyt hottis-sanaa täällä, niin sen sisältö ei aukene pelkän ulkonäön perusteella, ja siihen ulkonäköönkin vaikuttaa moni sellainenkin asia, joka ei esim. valokuvasta välittyis.
NuoriD

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

par-sky kirjoitti:Nastis: sä voit myös teeskennellä että sulla on hyvä itsetunto. Eli teeskentelet että uskot ihmisten viihtyvän seurassasi, haluavan kuunnella juttujasi ja tahtovansa panna sua.
Mä en kyllä kerta kaikkiaan tajua tätä itselleen valehtelun ideaa. Eikö hedelmällisempää olisi yrittää oikeasti muuttaa itseään?

En esim. näe, mitä järkeä mun olisi valehdella itselleni, että olen hyväkroppainen. Ei se mun kroppa siitä miksikään muutu ja tuskimpa omaan jeditaitoja tai pystyisin Steve Jobsin tapaan luomaan ympärilleni Reality distortion fieldiä, jolla vakuuttaisin muut tästä harhakäsityksestä. Paljon fiksumpaa olisi lähteä sinne salille sätkimään ja oikeasti hankkisi sen hyvän kropan. Jos niinQ kokisi asian joksikin ongelmaksi.

Toinen vaihtoehto on hyväksyä itsensä sellaisena kuin on.

Jos meillä on kolme vaihtoehtoa:

1)Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet

2)Pyri muuttamaan itsesi sellaiseksi kuin haluat olla

3) Valehtele itsellesi olevasi sellainen kuin haluat olla

Niin muun mielestä vaihtoehto 3 on huonoin.
nastamuumio

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Eihän tossa parskyn vinkissä kehoteta valehtelemaan, että kroppa olis hyvä, vaan sen tarkoitus on auttaa muuttamaan persoonallisuuttaan vähemmän vinkumaijan suuntaan (siis kohta 2.). Joskus oon kyllä tavannut sellaisiakin ihmisiä, jotka kuvittelevat, että niiden seurassa viihdytään, vaikka todellisuudessa ei viihdytä, ja nekin on pikkasen rasittavia. Ja keskikoon tissejä mulle ei kasva ees salilla.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nastamuumio kirjoitti: Ja hottikseuteenkin vaikuttaa muukin kuin ulkonäkö, esim. kuuluisassa putkimiehessä oli ihaninta ehkä ystävällinen käytös ja tervehtiminen aina kun sen näki. Ja esimerkiks hyvä tuoksu merkkaa tietty ihan pirusti ja se semmoinen oikeanlainen fiilis. Jos oon käyttänyt hottis-sanaa täällä, niin sen sisältö ei aukene pelkän ulkonäön perusteella, ja siihen ulkonäköönkin vaikuttaa moni sellainenkin asia, joka ei esim. valokuvasta välittyis.

Pidä tästä kiinni ja sovella sitä myös itseesi.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
NuoriD

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti: Ja keskikoon tissejä mulle ei kasva ees salilla.
Saa nähdä, mitä tästä seuraa, mutta so not...

Miksi et hanki silareita?

Kuten olen n+1 kertaa kertonut, mä olen käynyt kauneuskirurgisessa operaatiossa ja vaimoni myös.

Jos pienet tissit ovat suuri ongelma, niin sitä vartenhan meillä on nykypäivänä helppoja korjauskeinoja.

Miehet ovat sen verran tyhmiä, että voi hyvin olla, että muutama dl silikonia lisäisi flaksiasi huomattavasti.
nastamuumio

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Tällä palstalla tuntuu muuten naiset ja miehet olevan aika eri linjoilla.

Kävin tästä aiheesta yhden henkilön kanssa livenäkin tossa jonkin aikaa sitten ihan hyvän keskustelun, joka kyllä antoi mulle ajateltavaa. On sulateltavaa. Toisaalta tätä asiaa olis ihan hyvä olla koko ajan vatvomatta, mutta sitten taas toisaalta, jos tätä ei vatvo, niin se on ikään kuin torjuttu, ja nousee taas pintaan tällä samalla ei-rakentavalla tavalla. Terapia tms. vois ehkä olla ihan hyväks, että tätä vois purkaa ja opetella uusia tapoja, mutta yths:n psykologin mielestä mulla vaan on tällanen temperamentti, eikä se suosittele mulle terapiaa ja yhteiskunnan tukea siihen.

Dave, silarit, nojaa, toistaiseks en ees pohdi tota, koska ei oo rahaa. Leikkauksiin meno ei kyllä muutenkaan tunnu kivalta ajatukselta.
Lilo kirjoitti: Pidä tästä kiinni ja sovella sitä myös itseesi.
Teen parhaani!
NuoriD

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:Tällä palstalla tuntuu muuten naiset ja miehet olevan aika eri linjoilla..
Mitä tarkoitat?
nastamuumio

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

NuoriD kirjoitti: Mitä tarkoitat?
Naiset tarjoo näitä "usko ittees ja oot nätti" -konsteja ja miehet haluaa ikään kuin palauttaa takas maan pinnalle.
NuoriD

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:
Dave, silarit, nojaa, toistaiseks en ees pohdi tota, koska ei oo rahaa. Leikkauksiin meno ei kyllä muutenkaan tunnu kivalta ajatukselta.
En mä sano, että sun pitäisi hankkia silarit.

Miehen tapaan kuitenkin yritän tarjota erilaisia ratkaisuvaihtoehtoja ongelmiin.

Miesten tapahan on tarjota naisen ongelmiin ratkaisua, mistä nainen sitten tyypillisesti suuttuu. Ei pidä tarjota ongelmiin ratkaisuja, vaan ainoastaan kuunnella empaattisesti.

Ps. edellinen huomiosi käsittelikin tätä asiaa myös.
nastamuumio

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

NuoriD kirjoitti: En mä sano, että sun pitäisi hankkia silarit.
Et sanokaan, enkä mä oo suuttumassa.
NuoriD

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: En mä sano, että sun pitäisi hankkia silarit.
Et sanokaan, enkä mä oo suuttumassa.
Johtuu sun laiskasta tempperamentista. TosiNainen olisi jo tehnyt KSE:n!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

NuoriD kirjoitti:
Miesten tapahan on tarjota naisen ongelmiin ratkaisua, mistä nainen sitten tyypillisesti suuttuu. Ei pidä tarjota ongelmiin ratkaisuja, vaan ainoastaan kuunnella empaattisesti.
No ei kyl oo mikään miesten yksinoikeus, nimim. neuvonta-automaatti, joka ko.ominaisuudella (se ei ole vika, se on ominaisuus!) saa myös ne miehet suuttumaan. :roll:

Mutta niin, meinasin kyllä jo edellisessä viestissä ottaa kantaa siihen että toi hottiuden löytäminen sitä kautta että on tyytyväinen itseensä ei toki ole helppo tie, enkä usko että kovin moni siihen pääsee ihan vaan seisomalla peilin edessä ja juttelemalla itselleen, kun ulkonäköpaineita kuitenkin tungetaan joka tuutista. Että sillon ei niillä plastiikkakirurgeillakaan olis ihan siinä määrin asiakaskuntaa, jos helpommallakin pääsis.

Mutta väittäisin, että jos oppii aidosti tykkäämään itsestään sellaisena kuin on, niin tulokset on paljon kestävämpiä kuin plastiikkakirurgin veitsellä saavutetut. Aina välillä näkee meinaan tuolla turuilla ja toreilla niitäkin ihmisiä, jotka ei objektiivisesti mitaten varmastikaan ole niitä kauneusnormien täsmätuotteita, mutta kiinnittää vaan heti huomion. Osaavat niin sanotusti kantaa itsensä.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Dumis

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ainiinjoo, eilen duunikaveri (44vee) jumppaili salilla samalla kun mä tein sarjojani, juteltiin välillä reenaamisesta yms... Jossain välissä se sit kysyi mun ikää ja sanoin että 30. Sit se vähän naureskeli ja sanoi että lähempänä viittäkymppiä sä näytät. Ekana vähän mutristelin ja sitten kelasin että enhän mä ole kyllä parhaassa lihassa. Sitten vaan lisää toistoa ja zygän päälle polkemaan vaikka olinkin ihan piipussa.

Pittee osaa kääntää se negatiivinenkin palaute ulkonäöstä voimaksi, tuli lisää reenihimoa kun huomautettiin että "minkäs fudiksen sä oot syönyt?".
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Ulkonäön merkitystä aina, varsinkin naiset, suurentelee - suurin osa ihmisistä on tavallisen näköisiä. Ulkonäkö on hyvä syntipukki. Tässäkin vyyhdissä on ihan liikaa keskitytty ulkonäköön.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Lilo kirjoitti: Mutta väittäisin, että jos oppii aidosti tykkäämään itsestään sellaisena kuin on, niin tulokset on paljon kestävämpiä kuin plastiikkakirurgin veitsellä saavutetut. Aina välillä näkee meinaan tuolla turuilla ja toreilla niitäkin ihmisiä, jotka ei objektiivisesti mitaten varmastikaan ole niitä kauneusnormien täsmätuotteita, mutta kiinnittää vaan heti huomion. Osaavat niin sanotusti kantaa itsensä.
No kantamisesta en tiedä, mutta mulle kävi niin, että totesin että tällainen olen ja sillä siisti. Olin parisuhteen perään niin mahottomasti, mutta ei käynyt flaksi. Lopulta tulin siihen tulokseen, että voin minä olla yksinkin, hankin vaikka koiran sitten. Yksin ei tarvi miettiä ja tehä kompromissejä. No, puoli vuotta tästä tietoisesta päätöksestä, että ei TARVI parisuhdetta, meni ja spädäm! Hellu oli perseessä kiinni ko liimattuna O_o Nyt on sitten ukko JA koira :)

En nyt sano että kenenkään pitäisi uskotella itselleen haluavansa olla yksin tai että parisuhdetta ei tarvi jos oikeasti haluaa parisuhteen. Minäkin halusin mutta totesin että en tarvi, pärjään ilmankin ihan mainiosti. Väitän, että epätoivoinen suhteen tavoittelu näkyy päälle ja ihmiset karttaa epätoivoa.

Toiseksi, minä en oo ulkonäöllisesti mikään missi, en ole koskaan ollut. Silti jos olen halunnut munaa ja lutkailla, niin ongelmia ei ole ollut. Siinäkin tein kyllä yhdessä vaiheessa (ennen "en tarvi" -päätöstä) stopin ja lopetin irtosuhteet kokonaan. No siis pointtina oli että ei tarvi olla missi ja "tietynlainen" luonteeltaan jotta saa seuraa. Minä olen tavis ja vielä erakko jonka on hankala tutustua ihmisiin. Mutta en kuitenkaan ole 15 vuoteen epätoivoisesti miettinyt että kuinka olen muka ruma tai en muka kelpaa kenellekään tai mitään muutakaan sen kaltaista. Laske siitä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Manaaja

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:Saa nähdä, mitä tästä seuraa, mutta so not...
Seuraa tietenkin jatkokysymys: Tuliko vaimon boobseista eeppiset?
Vastaa Viestiin