Surusunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
salanikki
Kitinäaddikti
Viestit: 97
Liittynyt: 02.04.2009 19:25

Re: Surusunnuntai

Viesti Kirjoittaja salanikki »

Pimpelipon viuh vauh jihuu poks nam
lolleroinen ja repskops
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Surusunnuntai

Viesti Kirjoittaja alja »

mä en kestä sitä kun en tiedä syitä. en ymmärrä.
mitä helvettiä se mies teki sille!? ja miks vitussa!? salanikille tsemppiä, en itse pystyisi antamaan anteeksi, enkä edes yrittäisi...

tosiaan, lapsia ei olisi saanut jättää. oon siitä vihainen.
mutta tiedän kyllä miten joskus on niin rikki ja väsynyt, että ei suurinkaan rakkaus maailmassa voi enää pelastaa.
se, joka kaatoi lisää paskaa Geetzun niskaan sais mun puolesta...

ei helvetti.

ninnikin puhui kerrankin asiaa: EI näin. !
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
salanikki
Kitinäaddikti
Viestit: 97
Liittynyt: 02.04.2009 19:25

Re: Mo

Viesti Kirjoittaja salanikki »

Alja, kertoisinkin jos lapsia ei olisi.. ei tätä näin olisi tapahtunutkaan jos niitä ei olisi enkä tarkoita tätä millään syyttävällä tavalla todellakaan vaan totean ajatukseni..
Ei täällä varmaan enåä lisäkseni muita läheisiä käy joten älkää tuhlatko energiaa oikeiston vaientamiseen.
J jos kuka ymmärsi aina muiden erilaiset mielipiteet ja valinnat, sitä kuvaa ei ehkä palstalle välittyny.
lolleroinen ja repskops
Manaaja

Re: Surusunnuntai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mä alan saamaan siitä herra A:sta todella sairaita viboja.
RP

Re: Surusunnuntai

Viesti Kirjoittaja RP »

Viha on normaali ja hyvä tunne läheisen itsemurhan jälkeen. Siitä alkaa tie ymmärrykseen (ei hyväksyntään), mikä on oikeastaan ainoa tapa anteeksiantoon, mikä taas on edellytys asian päätökseen saannissa. Aikaa se vie, useita vuosiakin, mutta se tien pää on saavuttamisen arvoinen. Oman itsen takia.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Mo

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

salanikki kirjoitti:Alja, kertoisinkin jos lapsia ei olisi..
Mitä jos sitten vaikka pitäisit turpas kiinni ja lopettaisit intternetissä juoruamisen ja keskittyisit siihen suremiseen?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Surusunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

:barf:

Kuva
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: Surusunnuntai

Viesti Kirjoittaja RP »

^Kenelle tuo on osoitettu.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Surusunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Mylwin kirjoitti:Mitä jos sitten vaikka pitäisit turpas kiinni ja lopettaisit intternetissä juoruamisen ja keskittyisit siihen suremiseen?
Tänne (ja muualle) kirjoittaminen saattaa olla tärkeää surutyötä.
Jos toi oli tarkoitettu provoksi, niin voivoi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Surusunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

RP kirjoitti:^Kenelle tuo on osoitettu.
Niille jotka ei anna toisten käsitellä tunteitaan haluamallaan tavalla.

Tosin, taitaa muutama käsitellä niitä selittämättömällä aggressiolla ja vittuilulla. Tervettä. (tämä sarkasmia)
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: Mo

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mylwin kirjoitti:
salanikki kirjoitti:Alja, kertoisinkin jos lapsia ei olisi..
Mitä jos sitten vaikka pitäisit turpas kiinni ja lopettaisit intternetissä juoruamisen ja keskittyisit siihen suremiseen?
Ne oli jänniä aikoja kun sä osasit vaikuttaa fiksulta kaverilta. Oletsä tosiaan ylläolevan kommenttisi valossa mielestäsi jotain muutakin kuin aivan äärimmäisen tunnevammainen mulkku?
salanikki
Kitinäaddikti
Viestit: 97
Liittynyt: 02.04.2009 19:25

Re: Surusunnuntai

Viesti Kirjoittaja salanikki »

Se mitä sinä Mylwin pidät juoruamisena ei sitä ehkä asianosaisille ole. Täällä ei ole kirjoittanut kukaan mitään liikaa (jos tieto oloas helpottaa ) mut lukea oon tainnu ite jo tarpeeks. monta päivää etsinyt teksteistä jotain.
Vihasta.. se on suhteellista, muuttuvaa eikä onneksi nyt vielä lamaannuttavaa. niin vain minäkin iso itkevä mies pystyn lapsenhoitohommiin.
lolleroinen ja repskops
salanikki
Kitinäaddikti
Viestit: 97
Liittynyt: 02.04.2009 19:25

Re: Mo

Viesti Kirjoittaja salanikki »

Manaaja kirjoitti:Ne oli jänniä aikoja kun sä osasit vaikuttaa fiksulta kaverilta. Oletsä tosiaan ylläolevan kommenttisi valossa mielestäsi jotain muutakin kuin aivan äärimmäisen tunnevammainen mulkku?
Mylwin ja Ann vetäsivät kyllä kieltämättä kölin ali ja väärinpäin.

Dikkasin Geetsun jutuista ja arvostin hänen huumoriaan. En tuntenut mutta tunsin tuntevani, onko väärin?

1108
lolleroinen ja repskops
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Surusunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ann »

Ihan vain ajatuksena, koska elämä on leikkiä..

Mikä olisikaan ultimaalisen ihanan narsistinen paskaratkaisu tilanteessa, jossa asiat ei menekään niin kuin haluaisi? Jos kerran se mies oli niin saatanan hirveä paska, joka linnaankin joutaisi, niin millainen hirviö jättää lapsensa sellaisen armoille? Entäs millainen ihminen katsoo tuollaista vierestä, ja jatkaa vaikenemisen kulttuuria lasten äidin itsemurhan jälkeen?

Väkisinkin arveluttaa koko touhu. Siis, että järkytyksissään ja vihastuksissan mennään internettiin puhumaan ihmisistä nimillä. Mutta sehän on tietty ihan okei, ja sellaisen kyseenalaistaminen hirveän julmaa ja tunteetonta. Koska sun pitää olla shokissa kun joku nettihahmo päästää kylmän pierun.

Joo, itketti se muakin kun Laura Palmer kuoli, vähän vihaksikin pisti. Monta mukavaa tuntia vietin lukiessani Lauran päikkyä. Samaistuin. Tuli lähelle. Antoi mulle paljon. Oli sillä iskäpapan esittäjällä varmaan pari hikistä vuotta väistellä kadulla Bobbyksi tunnistaneita.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mo

Viesti Kirjoittaja Ann »

salanikki kirjoitti: En tuntenut mutta tunsin tuntevani, onko väärin?
Helvettiäkö sä meiltä lupaa kysyt tunteillesi? Sure ihmeessä. En minä ole mikään emootioiden ylipapitar.

Niin, minähän sen naisen kuolemaan ajoin sillä kun riippanisuksi kutsuin. Ja nyt olen tietysti onnellinen, että kuoli pois.

VS.


Ikävää(TUNNE), että lapset jäivät ilman äitiä. Edesmenneen aviomiehen osuutta asiaan on naurettava spekuloida täällä. <- mielipide
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Mo

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Manaaja kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:
salanikki kirjoitti:Alja, kertoisinkin jos lapsia ei olisi..
Mitä jos sitten vaikka pitäisit turpas kiinni ja lopettaisit intternetissä juoruamisen ja keskittyisit siihen suremiseen?
Ne oli jänniä aikoja kun sä osasit vaikuttaa fiksulta kaverilta. Oletsä tosiaan ylläolevan kommenttisi valossa mielestäsi jotain muutakin kuin aivan äärimmäisen tunnevammainen mulkku?
Melko ironista siun suusta - muistellen kuinka sie oot kommentoinut samaiselle palstalle ikävistä asioista avautuneiden ihmisten asioita.

Lähinnä hävettää koko palstabålaget geetzun puolesta.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
salanikki
Kitinäaddikti
Viestit: 97
Liittynyt: 02.04.2009 19:25

Re: Surusunnuntai

Viesti Kirjoittaja salanikki »

Ann kirjoitti:Koska sun pitää olla shokissa kun joku nettihahmo päästää kylmän pierun.
Nyt ei ollut kyseessä mikään "nettihahmo" vaan aidosti omaan elämääni vaikuttanut ihminen. Jos sen kuoleman sureminen on mielestäsi väärin, niin sitten on. Tunsinko IRL ja soitinko, niin vastaus on kumpaankin kysymykseen että "En". Poistaako se mahdollisuutta olla toisen kanssa tekemisissä ja vaikuttaa?

Ei poista.

Jaksa inttää asiasta, mutta meille kaikille Gee on kyllä ollut mukana kirjoittamassa parillekin palstalle, en ymmärrä miksi häntä rangaistaan siitä mihin päätyi.

Parempi olisi muistella mukavan ihmisen muistoa ja olla provoamatta.

1108
lolleroinen ja repskops
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Mo

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

salanikki kirjoitti:Mylwin ja Ann vetäsivät kyllä kieltämättä kölin ali ja väärinpäin.
Lainaatko pari kohtaa missä mie olen vetänyt annaa kölin alta.
Dikkasin Geetsun jutuista ja arvostin hänen huumoriaan. En tuntenut mutta tunsin tuntevani, onko väärin?
Mie en. Enkä tuntenut enkä halunnut tuntea. Onko väärin?

Ei se tarkoita sitä että miusta ois varsin hieno fiilis siitä että joku tappaa itsensä.

Mun mielestä jo pelkästään se, että kertoo että ko. henkilö on kuollut on mautonta. Mauttomammaksi sen tekee vielä se, että kerrotaan että se tappoi itsensä. Nokitetaanko vielä tekotavalla? Tai siltä että mitä sil oli päällä kun se teki sen?

Jos se apina jota mie lainasin on oikeasti jotain sukua / lähipiiriä niin voi aivan surutta imeä vaikka kullia. Noi asiat kun tapaa kuulua sille suvulle ja lähipiirille. Teidän muiden munapäiden pahoinvointi ei kiinnosta pätkääkään.

Jos G-nainen menetti henkensä siksi ettei jaksanut ylläpitää jotain kulissia niin nythän kannattaa sitten alkaa repimään sitä alas ja kertoa kaikki likaiset yksityiskohdat.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mo

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mylwin kirjoitti:Lähinnä hävettää koko palstabålaget geetzun puolesta.
Kuinka korkealle jalustalle ajattelit itsesi nostaa? Eikö asian voisi vaan antaa olla? Jokainen tuntekoon tavallaan, ei tämä asiasta vänkääminen mihinkään johda.
salanikki
Kitinäaddikti
Viestit: 97
Liittynyt: 02.04.2009 19:25

Re: Mo

Viesti Kirjoittaja salanikki »

Mylwin kirjoitti:Jos G-nainen menetti henkensä siksi ettei jaksanut ylläpitää jotain kulissia niin nythän kannattaa sitten alkaa repimään sitä alas ja kertoa kaikki likaiset yksityiskohdat.
Lopeta jo, ihminen on kuollut.

Jos et pitänyt hänestä niin se meidän muiden vika ole.

1108
lolleroinen ja repskops
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Mo

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Vesper kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Lähinnä hävettää koko palstabålaget geetzun puolesta.
Kuinka korkealle jalustalle ajattelit itsesi nostaa? Eikö asian voisi vaan antaa olla? Jokainen tuntekoon tavallaan, ei tämä asiasta vänkääminen mihinkään johda.
Voisi, heti kun kollektiivinen idiotismi asian suhteen loppuu.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Surusunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ann »

salanikki kirjoitti:
Ann kirjoitti:Koska sun pitää olla shokissa kun joku nettihahmo päästää kylmän pierun.
Nyt ei ollut kyseessä mikään "nettihahmo" vaan aidosti omaan elämääni vaikuttanut ihminen. Jos sen kuoleman sureminen on mielestäsi väärin, niin sitten on. Tunsinko IRL ja soitinko, niin vastaus on kumpaankin kysymykseen että "En". Poistaako se mahdollisuutta olla toisen kanssa tekemisissä ja vaikuttaa?

Ei poista.

Jaksa inttää asiasta, mutta meille kaikille Gee on kyllä ollut mukana kirjoittamassa parillekin palstalle, en ymmärrä miksi häntä rangaistaan siitä mihin päätyi.

Parempi olisi muistella mukavan ihmisen muistoa ja olla provoamatta.

1108
Viimeisen kerran, että kaikki ymmärtää: Niin, MINÄ en kokenut ihmistä läheiseksi. Sinä koit. Hyvä niin. Ei ole väärin. Hyvä poika. *hyväksyntää* Saat ilmaista tunteitasi haluamallasi tavalla. Kunnioitan ilmaisunvapauttasi. Teethän samoin: eli et ala rääkymään toisen arkulle paskantajaksi, jos kritisoi joidenkin ihmisten repostelua vielä lämpimällä ruumiilla.

Tais tyyppi rankaista itse itseään eläessään. Mulla ei ole mitään tarvetta rankaista täältä ketään. Ei edes ihmisiä, jotka tunnekuohuissaan lukevat raamattua kuin piru konsanaan.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Mo

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

salanikki kirjoitti:Lopeta jo, ihminen on kuollut.
Lopeta mikä? Kommentointi siihen, että mun mielestä sen yksityiselämän jälkirepostelu jossain internetissä on mautonta? Aivan samalla tavalla kuin kaikkien muidenkin elämien spekulointi ja taustajuoruaminen?

Lue nyt vitun urpo koko ketju. Ja muutama aikaisempi missä asiaa on huorattu.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Surusunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

salanikki kirjoitti:Se mitä sinä Mylwin pidät juoruamisena ei sitä ehkä asianosaisille ole.
Aivan. Mie en ole. Miksi mie sitten luen aiheesta edelleen?
Täällä ei ole kirjoittanut kukaan mitään liikaa (jos tieto oloas helpottaa ) mut lukea oon tainnu ite jo tarpeeks. monta päivää etsinyt teksteistä jotain.
Ai ei vai? Määrittele liikaa. Mun mielestä kaikki mikä menee yli sen, että nimimerkki muuttuu mustaksi on liikaa. Muut voi varmaan hoitaa kato yksityisesti joupoks.
Vihasta.. se on suhteellista, muuttuvaa eikä onneksi nyt vielä lamaannuttavaa. niin vain minäkin iso itkevä mies pystyn lapsenhoitohommiin.
Oot sie nyt se antti jonka piti mennä vankilaan vai mitä?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Mo

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Mylwin kirjoitti: Mun mielestä jo pelkästään se, että kertoo että ko. henkilö on kuollut on mautonta.
Se on sun mielipide, johon toki olet oikeutettu.

Itse taas lähinnä jo tovin aikaa ihmetellyt, miksi blogi poistettu? Miksi tekstiä ei sitten toukokuun? (vaikkei itsellänikään..) ja huolikin kyllä ihmisestä, jota ei koskaan ole nähnyt. Ihmisestä, joka elää itseeni verrattuna hyvin eri maailmassa. Kuitenkin ihmisestä, johon jonkinlainen yhteys oli ja jonka elämään osasi jossainmäärin samaistua ja jota osasi ymmärtää - ehkä.
kuolema oli vastaus kysymyksiini. Syitä ja syyllisiä on yhtälailla monta kuin tulkitsijaakin. Niitä on turha etsiä. Hiljaiseksi vetää.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Vastaa Viestiin