Tohina Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RP

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja RP »

Mä olen vakuuttunut että ne miehet kun ei nai tissien takia, ei niitä roikkumisia edes huomaa. Kerron esimerkin. Tytsä on hokannut nännit ("näni, näni, näni") tänä kesänä kun mies on kuljeksinut pitkälti ilman paitaa kotioloissa. Tytsä on aika ikävästi välillä nappassut kiinni!

Tänään iltasella mies sitten yritti matkia tytsän touhuja, samalla kutitellen, kun jutskailtiin päivän kulusta. Jossain vaiheessa oli pakko todeta: "hani, mun nännit ei oo ollu siel päinkään enää pariin vuoteen". Mut ihan kiva!
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja alja »

RP kirjoitti: Tänään iltasella mies sitten yritti matkia tytsän touhuja, samalla kutitellen, kun jutskailtiin päivän kulusta. Jossain vaiheessa oli pakko todeta: "hani, mun nännit ei oo ollu siel päinkään enää pariin vuoteen". Mut ihan kiva!
awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww! :h:

(mut toisaalta, miten ihmeessä se ei oo huomannu sun nännien siirtymistä tähhäh? kyllä meillä mies roikkuu vähintään kerran viikossa nänneissä, joten pysyy kartalla hyvin ;) )
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

alja kirjoitti: mutta. vaikka olen läskihkö niin saisin luultavasti, koska miehet ottaa melkeen keltä vaan... kuten hyvin tiedämme ;)
Ettei ihan vaikuttaisi nais- ja lutkavihalta, lisään että ihmettelen joskus sitä itsetunto-ongelmaa miehilläkin. Esim. Aarneankkahan piti täällä pitkiä jeremiadeja itsetunto-ongelmista ja skoraamisen vaikeudesta. Kuitenkin niiden jaksojen välillä veteli bulia sen tason bimboblondista, jolle minä en kelpaisi edes nuorempana tai hyväkuntoisena :D Ja se ikäänkuin unohtui tai oli merkityksetön vaihe Aarnelle sen itsetuntokriisin ja skoraamattomuuden valittamisessa. Että jos noilla on vaikeaa, niin minulla on sitten niin epäihmismäisen off-the-scale, ettei kannata puhuakaan. Enkä nytkään ala, älkää peljästykö :D

Tuollaisessa tapauksessa itse korkeintaan miettisin miksi skoretan vain bimboblondeja. Mutta itsetunto-ongelma skoraamisasioissahan olisi jo ohi ja tulkitsisin että ehkä ne fiksummat vaan ovat harvinaisia eivätkä kohdalle osu.
RP

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja RP »

alja kirjoitti:
RP kirjoitti: Tänään iltasella mies sitten yritti matkia tytsän touhuja, samalla kutitellen, kun jutskailtiin päivän kulusta. Jossain vaiheessa oli pakko todeta: "hani, mun nännit ei oo ollu siel päinkään enää pariin vuoteen". Mut ihan kiva!
awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww! :h:

(mut toisaalta, miten ihmeessä se ei oo huomannu sun nännien siirtymistä tähhäh? kyllä meillä mies roikkuu vähintään kerran viikossa nänneissä, joten pysyy kartalla hyvin ;) )
No sitä mä just meinasin, että ei ne kaikki huomaa! Se johtuu niistä vaaleanpunasista kakkuloista silmillään, muuttavat saamansa näyn pystytisuiksi ennen todellisen informaation päätymistä aivokeskukseen! Edullisempaa Q silikoonit!
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

alja kirjoitti:awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww! :h:
Jee! Vaihteeksi jotain kivaakin palstalla; aljaus-hani is back! <3
Ihq kun tulit (jäät sit kans) ja isot onnittelut tulevasta naimisesta!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Vastaa Viestiin