Tohina Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Charles Caldwell kirjoitti:No hyvä että joillakin käy flaksi.
No eikös tän palstan miehet oo kaikki serkuksia keskenään?
Viimeksi muokannut Vesper, 03.08.2010 13:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Charles Caldwell

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

masa kirjoitti:Eikä. Inhoan pesäpalloa.
Joskus junnuna viimeksi kävin faijan kanssa katsomassa pelejä, Alajärviläisiä ukkoja kun oli. Tänä kesänä sitten uudemman kerran Tahkolla. Uusilla säännöillä pelistä on tullut mukaansa tempaava tiivis tapahtuma. Suosittelen rohkeasti kokeilemaan. Huomattavasti paljon mielenkiintoisempaa kuin jääpystypaini tai potkinikoillepalli.
masa

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Charles Caldwell kirjoitti:
masa kirjoitti:Eikä. Inhoan pesäpalloa.
Joskus junnuna viimeksi kävin faijan kanssa katsomassa pelejä, Alajärviläisiä ukkoja kun oli. Tänä kesänä sitten uudemman kerran Tahkolla. Uusilla säännöillä pelistä on tullut mukaansa tempaava tiivis tapahtuma. Suosittelen rohkeasti kokeilemaan. Huomattavasti paljon mielenkiintoisempaa kuin jääpystypaini tai potkinikoillepalli.
Öhöm. Mä olen pohjanmaalta ja nähnyt ja pelannut pesäpalloa enemmän kuin keksiverto teini vemputtaa elämänsä aikana.
Charles Caldwell

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

masa kirjoitti:Öhöm. Mä olen pohjanmaalta ja nähnyt ja pelannut pesäpalloa enemmän kuin keksiverto teini vemputtaa elämänsä aikana.
Ok, mutta oletko käynyt paikan päällä katsomassa pelejä vallitsevilla säännöillä? Pelin luonne 80/90 -luvusta on muuttunut ihan toiseksi.

Olen minäkin noilla vanhoilla säännöillä pelannut ja katsonut pelejä ihan riittävästi. Silloin se oli tylsä ja pitkäveteinen peli. Makkara maistui paremmalta.
Charles Caldwell

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

...
Viimeksi muokannut Charles Caldwell, 03.08.2010 13:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
masa

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Charles Caldwell kirjoitti:
Ok, mutta oletko käynyt paikan päällä katsomassa pelejä vallitsevilla säännöillä? Pelin luonne 80/90 -luvusta on muuttunut ihan toiseksi.
No totta puhuen en ole kuin kerran. Kuukausi sitten naisten jotain alemman sarjan peliä jäkessä..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vesper kirjoitti:No eikös tän palstan miehet oo kaikki serkuksia keskenään?
Epäilen vahvasti tätä. Vai puhuttiinko nyt miehistä vai "miehistä"?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Bluntly kirjoitti:
Vesper kirjoitti:No eikös tän palstan miehet oo kaikki serkuksia keskenään?
Epäilen vahvasti tätä. Vai puhuttiinko nyt miehistä vai "miehistä"?
Poikkeus vahvistaa säännön!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Charles Caldwell kirjoitti: Joskus junnuna viimeksi kävin faijan kanssa katsomassa pelejä, Alajärviläisiä ukkoja kun oli. Tänä kesänä sitten uudemman kerran Tahkolla. Uusilla säännöillä pelistä on tullut mukaansa tempaava tiivis tapahtuma. Suosittelen rohkeasti kokeilemaan. Huomattavasti paljon mielenkiintoisempaa kuin jääpystypaini tai potkinikoillepalli.
Muutaman kotiutuslyönteihin saakka menneen pelin nyt kesällä katsoneena en ihan ole täysin samaa mieltä. Olisi hyvä jos supervuorosta ja kotiutuksista luovuttaisiin, sen viimeisen pisteen voisi vaikka saada molempien jaksojen juoksujen yhteisluvulla.

Tosin oon niin juniori että hädintuskin muistan ajan ennen jaksojärjestelmää.
ninnithequeen

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

masa kirjoitti:
Öhöm. Mä olen pohjanmaalta ja nähnyt ja pelannut pesäpalloa enemmän kuin keksiverto teini vemputtaa elämänsä aikana.
Ja todennäköisesti saanut mailasta päähäsi aika useastikin?
masa

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

ninnithequeen kirjoitti:Ja todennäköisesti saanut mailasta päähäsi aika useastikin?

Ei, en ole tavannut veljeäsi.
Charles Caldwell

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

aasi kirjoitti:Olisi hyvä jos supervuorosta ja kotiutuksista luovuttaisiin, sen viimeisen pisteen voisi vaikka saada molempien jaksojen juoksujen yhteisluvulla.
Hankala rajanveto. Vähän sama kuin jääpystypainin rankkarit. Iso osa yleisöstä haluaa viihdettä ja toinen osa urheilullisen ratkaisun. Musta tuo super ja kotiutukset on hyvä kompromissi.

Itse olen sitä mieltä että nuo tulisi pelata pois paras kolmesta siten, että supereita jatketaan kunnes ratkaisu tulee. Se olisi urheilua.
ninnithequeen

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

masa kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja todennäköisesti saanut mailasta päähäsi aika useastikin?

Ei, en ole tavannut veljeäsi.
Joka tälläkin hetkellä hoitaa kolmen ihmisen työt, hoitaa poikaansa ja kuskaa mein perheen ostoksille?

Kalju hän toki on.
masa

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Dumis kirjoitti:Jees, Masalle onnittelut.
Tattista ja muille onnittelijoille myös.
Meikä taplaa vanhoja polkuja, kun mikään ei kelpaa ja toimi
No sitähän se mullakin on ollut koko ikä ennen kuin vakiiinnuin. Nyt onkin sitten jo pian okt, standardiperhe, kultainen noutaja, farmari-auto ja vitullinen velka. :doh:


Run Dumis Run!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Mä ehkä voisin saada neekerin pillua!

Hotmailin suodatin päästi tämän läpi, joten lienee vilpitön!!

Hi Dear,
I know this mail may come to you as a suprise since we have not had any previous correspondance,but please bear with me.I decided to contact you because of the urgency of my situation here and after reading your profile.

I am Miss Monica Riche 24 years girl from Liberia,the only daughter of Late Mr Solomon Riche the deputy minister of national security under the leadership of president Charles Taylor who is now in exile after many innocent soul were killed ,My father was killed by government of Charles Taylor who is now in exile,he accuse my father of coup attempt.
I am constrained to contact you because of the maltreatment I, m receiving from my step mother. She planned to take away all my late father's treasury and properties from me since the unexpected death of my beloved Father.

Meanwhile I wanted to escape to the Europe but she hide away my international passport and other valuable travelling documents. Luckily she did not discover where I kept my father’s File which contains important documents. So I decided to run to the refegee camp where I am presently seeking asylum under the United Nations High Commission for the Refegee herein Dakar, Republic of Senegal. I wish to contact you personally for a long term business relationship and investment assistance in your Country.

My father of blessed memory deposited the sum of US$6, 700, 000.00 in a bank with my name as the next of kin. However, I shall forward you with the necessay documents on confirmation of your acceptance to assist me for the transfer and investment of the fund.
It is my intention to compensate you with 30% of the total money for your services and the balance shall be my investment capital,which you will help me in investing as i plan to complete my studies when i come over.

please reply me at my secondary private Email: [email protected]
Kindly include your,full name, phone number,and home address.
Awaiting your urgent and positive response.

Yours Sincerely,
Monica Riche(Miss).
Dumis

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

masa kirjoitti: No sitähän se mullakin on ollut koko ikä ennen kuin vakiiinnuin. Nyt onkin sitten jo pian okt, standardiperhe, kultainen noutaja, farmari-auto ja vitullinen velka. :doh:
Niin, en tiedä että onko se nyt niin huonokaan asia, aina sitä kaipaa mitä ei ole :D Kiva kuulla että jäbällä menee hyvin, kait sitä itekin tässä taas nousee jossain välissä. Mut nyt viikon hermolomaa Saksassa, ei vois parempaan rakoo tää reissu tulla.
Run Dumis Run!
Käskystä! *pakenee Helsinki-Vantaan kentälle*

Adios!
masa

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Dumis kirjoitti:aina sitä kaipaa mitä ei ole
Niin totta. Nyt kaipaan yli kaiken kuukauden jahtilomaa pohjoisessa. Poikamiehenä ollessa siihen oli mahdollisuuksia mielin määrin, mutta arvaas kiinnostiko se silloin :D

Turhaa stressaat asialla. Kyllä sä fakkiin joudut sinäkin ennemmin tai myöhemmin.
Manaaja

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:
masa kirjoitti:
elco kirjoitti:Kato, lapsinatsi!
Kato, huorissa juoksija!
Hmm, tässä nyt taitaa hommat tosiasiassa mennä kokolailla päin vastoin. On aina yhtä häkellyttävää, mille tasolle nämä tuplastandardit voidaan ylipäänsä asettaa.
Jannuhan heittää itseironiassa oikein ylivaihdetta silmään.
Manaaja

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Niin ja onnia masalle kans.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Elppis kirjoitti:Vihamielisiä työkavereita. Jos itse etenee uralla, niin eittämättä joku on sitä mieltä, että ylennys olisi kuulunut hänelle. Nyt sitten vittuillaan.
Ajattele positiivisesti: jotkut ei vaan kestä toisen erinomaisuutta. Olet tehnyt jotain oikeen, se toinen ei ole. LÄLLÄSSLÄÄÄÄäääää!!111
swirl kirjoitti:Näillä näkymin menee ensi viikolla rikki se -10kg, jonka uhosin tiputtavani ennen häitä. Ja sen jälkeen on vielä yli kuukausi. jälellä
Siistiä! Mulla on nyt -6kg ja vyötäröltä -6cm. Jos painaisin 70kg niin vyötäröni olisi 70cm. Painonpudotus ei ole enää sellaista raivopäistä, vaan hiukan rennompaa. -10kg tavoite 14.8. mennessä ei toteudu, mutta sekään ei mua nyt rassaa. Se vain että joku perkele on käyny mun vaatekaapilla vaihtaan kamppeita isommaksi! :D

Onnittelut avioituneille. Valittelut lomaltapalaajille. Onnittelut mulle, toinen päivä lomaa menossa :cheer:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Vaola kirjoitti: Mä oon vissiin tästä aikaisemmin jo puhkunut ja puhissut, mutta mua ärsyttää jos rintaruokinnasta käytetään sanaa "eväs". Tyylin kirkuvalle vauvalle leperellään: "Joo, on nälkä. Mennääs ottamaan vähän evästä..." Yh. :laatta:
Vielä kamalampi on mun mielestä "tissittelemään". Esim. muodossa "mennäänpä vähän tissittelemään..."

Limukka on kyllä kamala. Se kuulostaa ihan joltain sieneltä. Tai ötökältä.

Mutta kaikkein raivostuttavin on kymppä. Formulalähetyksessä "...ja Webberin otti taas Vetteliä kiinni pari kymppää..."
Me transmitte sursum, Caledoni!
ninnithequeen

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Äh. Ei myö sit mennäkkään äiteetä kattomaan, on liian väsynyt...jaksoi hetken parvekekukista keskustella mutta faija totesi että parempi ettei lapset nää nyt mummia tuossa kunnossa. Huoh. Lähtö lähellä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Dumis kirjoitti:Meillä oli eilen loistavat terassikeskustelut, mutta taidanpa jättää ne sanomatta, järkyttää herkimpiä täällä :D
Eiku sanot nyt vaan kun kerran aloitit!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

annepa kirjoitti:Siistiä! Mulla on nyt -6kg ja vyötäröltä -6cm. Jos painaisin 70kg niin vyötäröni olisi 70cm. Painonpudotus ei ole enää sellaista raivopäistä, vaan hiukan rennompaa. -10kg tavoite 14.8. mennessä ei toteudu, mutta sekään ei mua nyt rassaa.
Mulla on toukokuun jälkeen kadonnut vyötäröltä semmonen kymmenen senttiä. Painonpudotuskin on todennäköisesti suurempi kuin tuo melkein kymmenen, koska alkuun en suostunut edes punnitsemaan itseäni...

Sama päivä ois mullakin se 10 kilon pudotuksen toivottava saavuttamispäivä. Viimeksi nousin kehään kuuluttajana wrestling-tapahtumassa toukokuun alussa ja melkein kuolin, kun näin ne valokuvat. 14.8. samassa hommassa huomattavasti hoikempi täti :] Ja uusi ihana mekko, joka ei olisi mahtunut toukokuussa viereenkään. Uuh.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Swirl: Onnittelut. Sinä vaan nuorenet ja kaunistut.

Tätä ei varmaan pitäisi sanoa, mutta menköön.
Siihen aikaan kun jouduin riitaan erään ns. jumppanorsun (nykyään hoikistunut) kanssa, tuo haukuttuaan habitukseni perusteli jotta olisin loukannut häntä sanomalla "Ethän sinä niin lihava olekaan". Vastailin että minähän olen itse mutanttirääpäle, enkä siellä Kettusessa ollenkaan rekisteröinyt häntä lihavaksi, joku nimeämätön "muu" nainen taas oli yllättävän lihava.
Vastaa Viestiin