Tohina Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Yritän laihduttaa. Siitä huolimatta taidan mennä tänään terassille. :beer:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Homeboy65 kirjoitti:Yritän laihduttaa. Siitä huolimatta taidan mennä tänään terassille. :beer:
Minä olen elävä todiste ettei kalja lihota. Kyllä te läskit muualta ihranne saatte.

Nii ja sori Swirl, rohkenin sanoa koska olet hoikistunut, paksumpanakin sait kyrpää ja aviossa sopii toki rupsahtaakin. :D
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Mä en oikein käsitä, miten jaksat edelleen jauhaa seitsemän vuoden takaisista tapahtumista ja siitä, miltä kukakin näytti silloin. En ehkä sopinut siihen muottiin, jonka olit minusta luonut päässäsi, mutta se on mulle ihan yksi hailee ja on aina ollut. Itse asiassa olen sattuneista syistä aina ollut tyytyväinen siihen, että en ole tyyppiäsi.

Eikä unohdeta, että minä "hurjista" läskeistäni huolimatta sain sinä iltana. Ja seuraavana ja seuraavana ja seuraavana etc.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

swirl kirjoitti: Eikä unohdeta, että minä "hurjista" läskeistäni huolimatta sain sinä iltana. Ja seuraavana ja seuraavana ja seuraavana etc.
Tuosta syystä en näin ali-ihmisenä juuri mieti vahingoittaako sanomiseni Nussivan Maailman Jumalia. :D

Tarkoitus oli kumminkin myös onnitella, laihduttamisen onnistumisesta, jonka tarpeen selostat yllä itsekin. Epäonnistuin taas.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja huima »

Gat kirjoitti:Tarkoitus oli kumminkin myös onnitella, laihduttamisen onnistumisesta, jonka tarpeen selostat yllä itsekin
Gattaca pehmenee?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

huima kirjoitti:
Gat kirjoitti:Tarkoitus oli kumminkin myös onnitella, laihduttamisen onnistumisesta, jonka tarpeen selostat yllä itsekin
Gattaca pehmenee?
Minulta puuttuu ne sosiaaliset taidot.
Esimerkiksi jos nainen syystäkin kehuu laihtumisestaan ja kertoo olleensa ennen liian pulska... viimeistä ei saa vahvistaa. Oli siis hoikka silloinkin.. joten laiduttaminen oli tarpeetonta? En ymmärrä naisia, ja muun muassa siksi en Saakaan.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Onnittelut masalle.

Koska etätyöt ei oikein pelitä itsestäni johtuen, niin teen sitten tänää pidemmän päivän töissä. Saldo kiittää, muttei pankkitilin.

Kävin tänään katselemassa seuraavaa autoa. Ei maksais kuin 50k€. Kallista. Jatkan säästämistä - rahan ja polttoaineen. Keskikulutus nykyisellä koslalla juhannuksesta lähtien 4.6 ltr/100km, varsin kohtuullista.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Pulkannaru kirjoitti:Keskikulutus...
Irrelevant. Powerrr!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Sootki rrikass. Moon köyhhä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
SikaMika

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Muistin taas, kuinka vittuimaista on asioida Kelan ynnä muiden vastaavien turhien lafkojen kanssa. Mä en mm. ole saanut kaikista työpaikoistani mitään palkkatodistuksia, kun heitän keikkaa freelanserina vähän siellä ja täällä. Laitoin asumistukihakemukseni kylkeen laskelman viimeisen vuoden palkoistani, jonka jouduin työläästi kaivamaan tiliotteista. Tuli sitten bumerangina takaisin, pitää olla palkkakuitit vaikka käsittääkseni kaikki tuo tieto olisi saatavana ihan suoraan verotoimistolta. Tulostin kyrvänpaksuisen nivaskan tiliotteita ja löin ne kirjekuoreen, laitoin oheen kirjallisen pahoitteluni välirikostaan verotoimiston kanssa ja toivotin työn iloa.

Nyt pitäisi motivoitua lopputyön tekoon. Taidan skipata toistaiseksi enemmät krumeluurit ja kirjoitan paskasta raportin ja katson josko se menisi läpi sellaisenaan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Meillä oli eilen loistavat terassikeskustelut, mutta taidanpa jättää ne sanomatta, järkyttää herkimpiä täällä :D
Eiku sanot nyt vaan kun kerran aloitit!
Se oli ehkä sen verran rujoa spekulaatiota ettei kaikkea kannattais sanoa ääneen :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja alja »

Gat kirjoitti:
huima kirjoitti:
Gat kirjoitti:Tarkoitus oli kumminkin myös onnitella, laihduttamisen onnistumisesta, jonka tarpeen selostat yllä itsekin
Gattaca pehmenee?
Minulta puuttuu ne sosiaaliset taidot.
Esimerkiksi jos nainen syystäkin kehuu laihtumisestaan ja kertoo olleensa ennen liian pulska... viimeistä ei saa vahvistaa. Oli siis hoikka silloinkin.. joten laiduttaminen oli tarpeetonta? En ymmärrä naisia, ja muun muassa siksi en Saakaan.
just näin! :D vaikka se onkin totta, niin en minäkään sitä kestä kuulla, että olen läski. eli pystyttelen poissa nussivan maailman (kotona saa säälimunaa ;)) näkyviltä, ettei kukaan joutuisi kertomaan minulle totuutta, tai siis valehtelemaan.

laihduttaminen on helvetin mahdotonta, onnea Swirlille :) :)
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja alja »

Elppis kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Meillä oli eilen loistavat terassikeskustelut, mutta taidanpa jättää ne sanomatta, järkyttää herkimpiä täällä :D
Eiku sanot nyt vaan kun kerran aloitit!
Se oli ehkä sen verran rujoa spekulaatiota ettei kaikkea kannattais sanoa ääneen :D
herranjumala, liian rujoa tänne? no way. eli kerro heti!
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Heti tulis rumat leimat ottaan, avainsanoja: nekrofilia, pedofilia ja homoseksuaalisuus.

On tää itä-suomen junamaisema kaunista.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Joko sä olet Pulkkis ilmoittautunut? Kyllä Kitinä kannustaisi omaa poikaansa!

http://www.radiorock.fi/kilpailut/kes%C ... skij%C3%A4
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Nääh.
Oon jo J nikulaan verrattuna niin riisitautinen, ettei kehtaa.
Ja klapikonetta tulee kyllä käytettyä enimmäkseen, siis jotain vähän niikun tällästä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ohoooo hiekkalaatikko ja sen alla ollut kanto EI OLE ENÄÄ; ON LOPU :cheer:

Meillä on pihasuunnitelma! Ja aikataulu :h:

Kävin koiran kans eläinlääkärillä (koirassa ei mitään vikaa, omistaja vain on hermoheikko) ja kun tulin takasin niin hiekkalaattikko oli palasina! Sen alla (/sisällä) ollut kanto lähti siinä samantien. Seuraavaksi laitetaan laatikko etupihalle ja rakennetaan siihen kivipuutarha a-la japania.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
SikaMika

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Aloitin lopputyön kirjoittamisen jatkamisen. Kävin myös katsomassa tulevaa kämppääni, joka on siis solurunkkuasunto Ruoholahdessa. Ei vaikuttanut ihan miltään siisteysintoilijoiden kerhotilalta, vaikken itsekään varsinaisesti kuulu kyseiseen kerhoon, sisäänmuutettuani saattaa tulla sanomista. Toivon, että ekan opiskeluvuoden jälkeen voin palata yksinasuvaksi takaisin oikealle postinumeroalueelle.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dumis kirjoitti:Maksoin laskut ja nyt pitäis viimeistellä pakkauslista, ei oikein inspais. Kaljaakin tekis jo mieli, jaksais ajatella.
Mikä ihmeen pakkauslista?

Torstaiaamuna pittää olla 8:55 Finskin tavaranluovutuspisteessä..
Kaikkea on riittävästi ja rahalla saa, paitsi ei kunnon tangoja..
Isukki sai kaipaamansa Monte Christot 12 egee kipale..
Ja useita pakkauksia..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

alja kirjoitti:
Gat kirjoitti:
huima kirjoitti:
Gattaca pehmenee?
Minulta puuttuu ne sosiaaliset taidot.
Esimerkiksi jos nainen syystäkin kehuu laihtumisestaan ja kertoo olleensa ennen liian pulska... viimeistä ei saa vahvistaa. Oli siis hoikka silloinkin.. joten laiduttaminen oli tarpeetonta? En ymmärrä naisia, ja muun muassa siksi en Saakaan.
just näin! :D vaikka se onkin totta, niin en minäkään sitä kestä kuulla, että olen läski. eli pystyttelen poissa nussivan maailman (kotona saa säälimunaa ;)) näkyviltä, ettei kukaan joutuisi kertomaan minulle totuutta, tai siis valehtelemaan.

laihduttaminen on helvetin mahdotonta, onnea Swirlille :) :)
Noin.
Tarkoitukseni oli vahvistaa Swirlin laihtuminen. Silloin ennen en olisi mitään sanonut, mutta nythän tuo on hoikka. Eikä mulla ole varaa kenellekään sanoa, kummajaisella. Pulskemmatkin tytöt ovat silmissäni sitä oikean ihmisen tyyppiä, jota minä en ole. Sitäpaitsi, kuten todettu, Saahan ne pulskinakin. Minä taas en. Joten aina en jaksa heidän kärsimystään huomioida.

Luultavasti miehet suhtautuisi eri lailla. Jos esimerkiksi sanoisin McJannen ennen/jälkeen -kuvasta, että onhan tuo kunnioitettava parannus ekan kuvan läskistä rumaahisesta.. niin tuskin Janne sen sanomisesta vihaisi minua enemmän kuin muutenkin :D
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja alja »

^niin ja sit ku miettii kuinka suuri osa naisista kertoo laihtuneensa/laihduttavansa ja ovat oikeasti alunperinkin olleet normaalipainoisia... huoooh... mä en ainakaan jaksa reagoida mitenkään niitten naisten laihdutusasioihin, kun mun reaktio ois että pitää vähän vedellä ympäri korvia, että jumalauta sä laihdutat niinku miks?!?

edit: oon muuten viimeaikoina törmänny samaan ilmiöön miestenki keskuudessa... laihduttavat lähinnä läskejä pohkeitaan... :o otantani on kyllä 50% homoista, eli voiskos se jotenki korreloida?
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Swirl oli kovin kaunis silloin 7 vuotta sittenkin, nyt vain kaunistuu ja nuorenee, ihme.

Mutta siis tietenkin Nussiva Maailma angstinani mä en oikein jaksa käsittää, miksi läskit/rumat miehet tai naiset valittaa. Siis kun kumminkin ovat Saaneet ja saavat koko ajan. Siis ovat nimenomaan fyysisesti kelvanneet ja kelpaavat.

Miten kestäisivät sen epäihmisyyden, etteivät ollenkaan kelpaa kuten minä? (krhhmmhh.. poislukien tietysti ne spekuloidut tapaukset, jolloin olisin ehkä Saanut.. mutta niistä on aikaa)
Mutta oikeiden ihmisten kiusaksi sinnittelen tässä tyhjyydessä, vetämättä itseäni jojoon, vain Käteen.

"Jumppanorsu" eli JohannaNN siellä suureen äääneen selitti panoistaan, Swirlikin on keulinut kaikesta kimppakivaa myöten, ja tosiaan varmaan sai jo samana iltana komealta kundilta. Ja ennen ja jälkeen kelpasi monille. Ja niin esimerkiksi Nastamuumiokin. Joten sori, en aina koe heidän "itsetunto-ongelmaansa" vakavana. Jumaliahan nuo ovat.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja alja »

mä voisin tietenkin testata tota teoriaa nyt käytännössä, sillon kun sain Nussivalta Maailmalta niin olin hoikka (ja valitin turhasta), mutta valitettavasti en voi testata saisinko yhä, koska menen naimisiin ja olen uskollinen ja kiltti muutenkin ;)

mutta. vaikka olen läskihkö niin saisin luultavasti, koska miehet ottaa melkeen keltä vaan... kuten hyvin tiedämme ;)

ja yleisesti uskon siihen, että yhdenillan jutut valitaan ulkonäön perusteella ja suhteet sitten muiden avujen mukaan (tai siis näin PITÄISI olla, jos valitsee suhteensa sen perusteella miten iso hauis toisella on niin varmana tulee kärsimään)

jos ei pysty kehittämään ulkonäköänsä niin kannattaa olla herrasmies ja herkkä, rehellinen ja not-so-creepy niin varmasti saa :)
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
RP

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja RP »

Onnea vaan masalle kahleesta ja tulevasta geenijatkumosta! Ja alja-tissikin menossa naikkariin <3
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Tohina Tiistai

Viesti Kirjoittaja alja »

tissit kiittää :D paitsi ei siitä, et ne tungetaan hääpukuun... tiesitkös, että mun tissit on kasvanu sitte viime näkemän rutkasti lisää? :laatta:

hmmm. jos mies rakastu muhun tissien perusteella niin... rakastaakohan se koko ajan lisää ku ne kasvaa ja roikkuu... vai tuleekohan silläkin raja vastaan... ja avioero. syynä "liian suuret tissit"... no ei vaineskaa, molemmat odotamme innolla, että pääsen heittämään tissit sen olkapäille ja kaulan ympäri ;)
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Vastaa Viestiin