Toiveikas torstai?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SikaMika

Re: Toiveikas torstai?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Barbababa voitti keihäskultaa miesten MM-moukarin olympia-altaassa!

Eipä minulla muuta tähän hätään, aloitan päivän työskentelyn.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Toiveikas torstai?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:vois noi askartelemani tienvarsiviitatkin hakata paikoilleen samalla.
Tiedät kai toki poliisina, että sellaisia ei saa pystyttää tien varsille?
Muistaakseni saa laittaa muttei kiinni valtion kyltteihin tai tolppiin.
Lupa tulisi olla, joka on tosin maksuton. Tuosta infoa: http://www.ls24.fi/raumajaalue/tienvars ... 42265.html Manselaisena luulisi sinun tietävän. :shock:
Tuskin lupaa kukaan koskaan pyytää, mutta sinä tietysti poliisina käyt sen tekemässä.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Toiveikas torstai?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:Tuskin lupaa kukaan koskaan pyytää, mutta sinä tietysti poliisina käyt sen tekemässä.
TuskiNpa. Ollaan sitä hurjempiakin juttuja ilman lupaa tehty.
Vaikkapa viikko sitten pyörälenkillä ajoin 10 kilsaa moottoriliikennetietä, enkä edes tiennyt, kun vasta tänään vaimon naureskellessa, että se on kiellettyä. Rappiolla on kiva olla...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Toiveikas torstai?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:Lolita KÄÄÄÄK mie olin ihan unohtannu! Otan kaiken vastaan kiitos! Millon? tänään tuloo ruokavieraita ja (taas) uudet rattaat jne. Kuis huomen?
Jos ens viikolla, huomenna on perjantai ja saunapäivä ja kaikkee :oops:

Ens viikolla käy joka päivä. Valkkaa joku semmonen, että jos sun pitää käydä autolla jossain niin hoituu samalla.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Charles Caldwell

Re: Toiveikas torstai?

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:vaimon
Hop! Vasta viikonloppuna! Ei nuolaista ennen kuin tipahtaa!
RP

Re: Toiveikas torstai?

Viesti Kirjoittaja RP »

Charles Caldwell kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:vaimon
Hop! Vasta viikonloppuna! Ei nuolaista ennen kuin tipahtaa!
Nehän on jo virallisestikin vihitty aikoja sitten, joten kyllä se vaimo on.
Charles Caldwell

Re: Toiveikas torstai?

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

RP kirjoitti:Nehän on jo virallisestikin vihitty aikoja sitten, joten kyllä se vaimo on.
Niin siis nyt on vain bileet? Huonompi homma Ylermille! Olis vielä voinut jättää menemättä alttarille :twisted:

Sori! Oon snadisti pihalla...
NuoriD

Re: Toiveikas torstai?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Charles Caldwell kirjoitti:
RP kirjoitti:Nehän on jo virallisestikin vihitty aikoja sitten, joten kyllä se vaimo on.
Niin siis nyt on vain bileet? Huonompi homma Ylermille! Olis vielä voinut jättää menemättä alttarille :twisted:

Sori! Oon snadisti pihalla...
Oot nyt ulkona kuin tamponin naru.

Mun käsittääkseni Ylermi on virallisesti jo ukkomies, mutta haluavat Jessen siunauksen vielä.
ninnithequeen

Re: Toiveikas torstai?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Lolita KÄÄÄÄK mie olin ihan unohtannu! Otan kaiken vastaan kiitos! Millon? tänään tuloo ruokavieraita ja (taas) uudet rattaat jne. Kuis huomen?
Jos ens viikolla, huomenna on perjantai ja saunapäivä ja kaikkee :oops:

Ens viikolla käy joka päivä. Valkkaa joku semmonen, että jos sun pitää käydä autolla jossain niin hoituu samalla.
IhQ :h:

Mul on sun nro hukassa...meni puhelimen mukana... paa viestii johonkin, sain isot kakarat pihalle ja pienimmän nukkumaan joten soon päiväuniaika NYT!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Toiveikas torstai?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Sata tuntia meni, mutta sain kaikki mitä lähdin ostamaan! Oon rautaa!
Manaaja

Re: Toiveikas torstai?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Paskan möivät. Varasin eilen 3 tunnin varoajalla risteilyn, kun tuli tylsää ja tuuli sen verran hirveästi että kuvittelin laivan keinuvan kivasti. Paskat, kuin olisi kiskoilla mennyt. Pettyneenä olikin sitten pakko vongata (ja saada) piparia. Toivon ihmiskunnan kuolemaa.
NuoriD

Re: Toiveikas torstai?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:Paskan möivät. Varasin eilen 3 tunnin varoajalla risteilyn, kun tuli tylsää ja tuuli sen verran hirveästi että kuvittelin laivan keinuvan kivasti. Paskat, kuin olisi kiskoilla mennyt. Pettyneenä olikin sitten pakko vongata (ja saada) piparia. Toivon ihmiskunnan kuolemaa.
Panomies!
ninnithequeen

Re: Toiveikas torstai?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nonni. Meil on nyt viidet lastenrattaat. Mitäs sit tehtäis?
Gaia

Re: Toiveikas torstai?

Viesti Kirjoittaja Gaia »

ninnithequeen kirjoitti:Nonni. Meil on nyt viidet lastenrattaat. Mitäs sit tehtäis?
Kannattaisko kipata roskiin kaikkein paskimmasta päästä olevat?
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Toiveikas torstai?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

ninnithequeen kirjoitti:Nonni. Meil on nyt viidet lastenrattaat. Mitäs sit tehtäis?
Lisää lapsia?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toiveikas torstai?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Gaia kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Nonni. Meil on nyt viidet lastenrattaat. Mitäs sit tehtäis?
Kannattaisko kipata roskiin kaikkein paskimmasta päästä olevat?
Tai jos lastenrattaat on muuten ehjiä (ei ne mun antamat joista lähtee renkaita), niin pistä hyvä kiertämään ja anna jollekin toiselle, joille esim. kori rattaiden alla ei ole niin tärkeä. On niitä muitakin jotka tarvitsee..
The great club outshines the individual, always and forever.
Gaia

Re: Toiveikas torstai?

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Elppis kirjoitti:
Gaia kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Nonni. Meil on nyt viidet lastenrattaat. Mitäs sit tehtäis?
Kannattaisko kipata roskiin kaikkein paskimmasta päästä olevat?
Tai jos lastenrattaat on muuten ehjiä (ei ne mun antamat joista lähtee renkaita), niin pistä hyvä kiertämään ja anna jollekin toiselle, joille esim. kori rattaiden alla ei ole niin tärkeä. On niitä muitakin jotka tarvitsee..
Toki kiertoon jos siis ovat kierrätyskunnossa. Jotenkin vaan olen jäänyt siihen käsitykseen, että ovat kaikki ihan paskana ja paskoja. Emt mix...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toiveikas torstai?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Gaia kirjoitti:Emt mix...
Mixcöhä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: Toiveikas torstai?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gaia kirjoitti:Toki kiertoon jos siis ovat kierrätyskunnossa. Jotenkin vaan olen jäänyt siihen käsitykseen, että ovat kaikki ihan paskana ja paskoja. Emt mix...
No six että se hullu muija hakkaa ja paiskoo niitä pitkin seiniä ja katukivetyksiä, tietenkin. Oottehan te ny sentään tavannu, luulis sun tietävän.
Gaia

Re: Toiveikas torstai?

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Elppis kirjoitti:
Gaia kirjoitti:Emt mix...
Mixcöhä.
6th sense... :roll:
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Toiveikas torstai?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Oooh ensimmäiset karhunvatukat on kypsyny! NAMS!!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
ninnithequeen

Re: Toiveikas torstai?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kreitsu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Nonni. Meil on nyt viidet lastenrattaat. Mitäs sit tehtäis?
Lisää lapsia?
Juuri tätä kommenttia mä hain takaa. Hyvä Kreitsu! Tajusit!

Faijan tuomat matkarattaat (joissa takuu) oon saanut nyt luvan myydä, koska en nyt ihan oikeesti tarvitse semmosia, ajatus oli ihana. Mut mul ei ole autoa saati ajokorttia ja kun niihin saa laittaa 2 maitopurkkia pojan lisäksi painoksi niin...

Elppa: sun vaunuilla on vielä käyttöä.
ninnithequeen

Re: Toiveikas torstai?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

McJanne kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Nonni. Meil on nyt viidet lastenrattaat. Mitäs sit tehtäis?
Äkkiseltään tulis mieleen ainakin lopettaa whineeminen vaunujen puuttumisesta :D
No ainakin se toimi :rofl:

Mä aattelin järjestää törmäilyautokisan lastenvaunuilla. Kuka tulee mukaan? Kuka istuu kyydissä ja kuka työntää ketäkin :D
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Toiveikas torstai?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

ninnithequeen kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Nonni. Meil on nyt viidet lastenrattaat. Mitäs sit tehtäis?
Lisää lapsia?
Juuri tätä kommenttia mä hain takaa. Hyvä Kreitsu! Tajusit!
Ollos hyvä 8)
Yönmustaritari

Re: Toiveikas torstai?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Tuskin lupaa kukaan koskaan pyytää, mutta sinä tietysti poliisina käyt sen tekemässä.
TuskiNpa. Ollaan sitä hurjempiakin juttuja ilman lupaa tehty.
Vaikkapa viikko sitten pyörälenkillä ajoin 10 kilsaa moottoriliikennetietä, enkä edes tiennyt, kun vasta tänään vaimon naureskellessa, että se on kiellettyä. Rappiolla on kiva olla...
No on siinä meillä kans yks tinanappi taas. Toimiluvat pois tollasilta stana!

Tuommoinen toiminta vie vielä uskottavuuden kaikilta Tampereen paskalakeilta.
Vastaa Viestiin