Paskaperjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Paskaperjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

UK hakee tytön viikonlopuks pois. Nyyh.

Mitäs nussukat touhuaa?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Paskaperjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Aamu alkanee otsikon mukaan vääntäen.

Illemmalla maalle naapurille aggregaattia viemään, lauantaina onkin vietävä (ei kummalkkeaan meistä vastenmieleistä, päinvastoin) kummilikka onkikilpailuhin ja sunnuntaina itse mentävä sen synttäreille. Jossain välissä asennettava vesihuoltojuttuja ja viriteltävä aata teetä koota. Niin ja lauantaina mentävä eräseuran illanviettoon selvinpäin ja poiskin selvinpäin, noin niiqu johtokunnan jäsenen roolissa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Paskaperjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Joo.

Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Paskaperjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kylmä yö, hrrrr.
Bhven

Re: Paskaperjantai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Jännä mies. Kyllä taitaa juomalla loppua nyt. Lolz. Perjantai.

Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Paskaperjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

On se jännä.
Ei täältä taida loppua. Mutta jännää on.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Paskaperjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oon jo hereillä. 3,5h tehokasta unta ja taas mennään. Tilulii!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Paskaperjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Iik, jänskättää. Kohta haen tarkkaan varjellun hääpukuni vuokraamosta. En näytä sitä edes papille kirkossa saati morsiammelle. Eilen saatiin bilepaikalla jo pöydät sun muut ojennukseen. Omaiset ja vaimo lähtee puolelta päivin laittamaan paikat toptip, mä hoidan Mineaa. Oon niinku pois tieltä, näin se on tulkittava. Ehkä vähän puhetta joutuu hioon dremelillä ja tanssii tähtien kanssa kuvioo fiilaan. Tän ei voi kuin ryssiä enääN.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Paskaperjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ota hommaan perinteinen paskalakkiasenne. Tulet rehvakkaasti estradille, kerrot miten asia on (faktoista riippumatta), kehotat rauhallisuuteen (heilutat samalla mahdollisesti pamppua tai heität helikopterit), teet mitä huvittaa (tallot jaloille, vedät appiukkoa kuonoon, puristelet anopin persettä) ja toivotat lopuksi hauskaa päivää ynnä turvallista matkaa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Paskaperjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kävin saattamassa pienen ja pelokkaan äitini Meilahteen sydäntutkimuksiin ja saavuin duuniin vasta äskettäin. Heti duuniin saavuttuani tuli ilouutisia - systeri soitti, että emme joudukaan maksamaan eilen saapunutta yli 83k:n laskua, jossa oli eräpäivä 16.8. Tai siis kyllähän mä sen tiesinkin... oli siis osoitettu vuonna -99 kuolleen isämme kuolinpesälle. Hyvä yritys, meinasivat varmaan, että systeri maksaa sen vahingossa muiden laskujen joukossa :roll:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Paskaperjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Perjantai, ihanaa! Mä olen tänään erityisen iloinen ja hyväntuulinen viikonlopun takia, ei malttaisi millään odottaa työpäivän loppuun.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Paskaperjantai

Viesti Kirjoittaja huima »

swirl kirjoitti: että emme joudukaan maksamaan eilen saapunutta yli 83k:n laskua, jossa oli eräpäivä 16.8.

.....

oli siis osoitettu vuonna -99 kuolleen isämme kuolinpesälle. Hyvä yritys, meinasivat varmaan, että systeri maksaa sen vahingossa muiden laskujen joukossa :roll:
Siis 83 tuhannen euron lasku joka olisi voinut mennä maksuun muiden laskujen joukossa? :shock:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Paskaperjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

huima kirjoitti:Siis 83 tuhannen euron lasku joka olisi voinut mennä maksuun muiden laskujen joukossa? :shock:
Virkamiehet käyttävät tuota, kun eduskunta säätää joulunaikaan lakeja. Koska kaikilla on kiire ostoksille, kannattaa budjettien väliin pistää täkyjä, jos ne menisivät vaikka kaikessa kiireessä huomaamatta läpi. Miljoona sinne tai tänne, mitä väliä, jos on millä mällätä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Paskaperjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

huima kirjoitti:Siis 83 tuhannen euron lasku joka olisi voinut mennä maksuun muiden laskujen joukossa? :shock:
Se yritti olla vähän vitsin tyyppinen juttu.
milli

Re: Paskaperjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Iloinen yllätys, saimme isäni C5:n käyttöön viikonlopuksi, ei tarvitse körötellä su yli 30 asteen helteessä puntolla viittä tuntia. Ihanaa :)

Eilen oli tosi kiva päivä assyilla, jaksan edelleen tänäänkin olla innoissani siitä että pääsimme seuraamaan sitä tv-lähetyksen tekoa.
NuoriD

Re: Paskaperjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Lähden perheen kanssa laivalle ja oleven viikonlopun offline. Pysykää hengissä.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Paskaperjantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

NuoriD kirjoitti:Lähden perheen kanssa laivalle ja oleven viikonlopun offline. Pysykää hengissä.
Salettiin feikkaat!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Gaia

Re: Paskaperjantai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

NuoriD kirjoitti:oleven
:?:
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Paskaperjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Äiti on terve kuin pukki :h: Olen niin onnellinen, että itkettää! Tai mikäpä mua ei itkettäisi, ku on PMS.

Neljä viikkoa kesäloman alkuun, kuusi viikkoa häihin.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Paskaperjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Oliko huolelle jotain pohjaa vai ihanko mutu-tuntumalla mentiin?
Paras päivä ikinä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Paskaperjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Oli sydänoireita, jopa pieni infarkti kesäkuussa. Syynä ilmeisesti kaliumin puute, joka on nyt hoidossa, joten kaikki näytti olevan kunnossa.
RP

Re: Paskaperjantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Hyvä, että kaikki oli hyvin.

Pihaltamme leikattiin ihanan peittävä pusikko pois, voi nyyh. Pidin siitä suojaisasta tunnelmasta sekä pusikon tuomasta varjosta.

Huomenna shoppailemaan tarpeellista tilpehööriä, muuttovalmistelut aloitamme vasta ensi kuun lopulla. Nyt on aikaa, mutta tavoillemme uskollisina jätämme kuitenkin viime tippaan.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Paskaperjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nyrkkeilysäkki duunipaikalla on oikeastaan aika hyvä juttu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Paskaperjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Nyt saa palkkatyö riittää, tältä päivältä kuitenkin.
-> öljykauppaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Paskaperjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Nyt kotio HC-siivousurakan pariin. Alkon kautta, koska näin hulluun siivoussessioon tarvitaan pullo viiniä.
Vastaa Viestiin