Sinä vs. nettiminäsi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriD

Sinä vs. nettiminäsi

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Alustusta

http://kitina.net/viewtopic.php?t=9197&start=75

Ihan alkuun: palan halusta (siitä se käry tulee!) saada Blissiltä lisäselvitystä hänen minun suhteen haistamaansa käryyn!
Gaia

Re: Sinä vs. nettiminäsi

Viesti Kirjoittaja Gaia »

NuoriD kirjoitti: Ihan alkuun: palan halusta (siitä se käry tulee!) saada Blissiltä lisäselvitystä hänen minun suhteen haistamaansa käryyn!
There is no such person :wink:

Se käry tuli jossain vaiheessa viime kesänä. Mä en osaa sanoa mistä ja miksi enkä ole yhtään varma saanko siitä sen aikaisesta ajatuksesta kiinni vaikka etsisin vanhat viestit. JOKU asia oli hassusti ja se kärähti.
En vaan osaa sen selkeämmin sanoa.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Sinä vs. nettiminäsi

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Vaikea arvioida itseään, mutta olen kai suhteellisen sama kaveri IRL kuin täällä. Ainakin irkissä pyrin olemaan mahdollisiman oma itseni, koska se on kuiteskin vakio kommunikaatioväylä IRL-kavereille, ja olisi kummallista olla linjoilla jotain aivan muuta mitä sitten saman pöydän ääressä.

En tiedä,vaikea kysymys.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
NuoriD

Re: Sinä vs. nettiminäsi

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gaia kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Ihan alkuun: palan halusta (siitä se käry tulee!) saada Blissiltä lisäselvitystä hänen minun suhteen haistamaansa käryyn!
There is no such person :wink:
.
Tätä mä olen itsekin aina epäillyt!
NuoriD

Re: Sinä vs. nettiminäsi

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gaia kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Ihan alkuun: palan halusta (siitä se käry tulee!) saada Blissiltä lisäselvitystä hänen minun suhteen haistamaansa käryyn!
There is no such person :wink:

Se käry tuli jossain vaiheessa viime kesänä. Mä en osaa sanoa mistä ja miksi enkä ole yhtään varma saanko siitä sen aikaisesta ajatuksesta kiinni vaikka etsisin vanhat viestit. JOKU asia oli hassusti ja se kärähti.
En vaan osaa sen selkeämmin sanoa.
Koska musta on erittäin mukava keskustella itsestäni, niin yritä kaivella!
Gaia

Re: Sinä vs. nettiminäsi

Viesti Kirjoittaja Gaia »

NuoriD kirjoitti:
Gaia kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Ihan alkuun: palan halusta (siitä se käry tulee!) saada Blissiltä lisäselvitystä hänen minun suhteen haistamaansa käryyn!
There is no such person :wink:

Se käry tuli jossain vaiheessa viime kesänä. Mä en osaa sanoa mistä ja miksi enkä ole yhtään varma saanko siitä sen aikaisesta ajatuksesta kiinni vaikka etsisin vanhat viestit. JOKU asia oli hassusti ja se kärähti.
En vaan osaa sen selkeämmin sanoa.
Koska musta on erittäin mukava keskustella itsestäni, niin yritä kaivella!
Mä en ole niin kiinnostunut että viitsisin tuhlata päiväni siihen.
Gaia

Re: Sinä vs. nettiminäsi

Viesti Kirjoittaja Gaia »

NuoriD kirjoitti:
Gaia kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Ihan alkuun: palan halusta (siitä se käry tulee!) saada Blissiltä lisäselvitystä hänen minun suhteen haistamaansa käryyn!
There is no such person :wink:
.
Tätä mä olen itsekin aina epäillyt!
Niin. Katsos. Mulla ei ole erityisempää intoa levittää koko elämääni tuntemattomien silmien eteen. Jotain otteita siitä ehkä.

Tämä nimimerkki saattaa olla ajatusmaailmaltaan lähempänä todellista minääni mutta mitään ninnidraaman tapaista ei tule olemaan tarjolla ;)
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sinä vs. nettiminäsi

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

No Bliss on skeptikko, koska ei saa munaa. Muistan joku aika takaperin, miten Blisskin oli iloinen ja elämänmyönteinen, kun oli tärskyt tiedossa. Sen jälkeen tietysti virne vääntyi alaspäin, kun olisi pitänyt tehdä töitä tapailun eteen.

OT Minä olen minä, tosin netissä kärkkäämpi sanomaan suoraan mitä ajattelen. Virkamiehenä tiedän, miten IRL tulee käyttäytyä eli olla nostattamatta aaltoja.
Paras päivä ikinä.
Gaia

Re: Sinä vs. nettiminäsi

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Riemumieli kirjoitti:No Bliss on skeptikko, koska ei saa munaa.
:D
Haluatko ihan lyödä vetoa tästä? :wink:

edit. Lisätään tähän lainaus aikaisemasta.
Gaia kirjoitti:Mulla ei ole erityisempää intoa levittää koko elämääni tuntemattomien silmien eteen. Jotain otteita siitä ehkä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sinä vs. nettiminäsi

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Gaia kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:No Bliss on skeptikko, koska ei saa munaa.
:D
Haluatko ihan lyödä vetoa tästä? :wink:
Korjataan vähän sanomalla, että Bliss on skeptikko, koska ottaa munaa vastaan vain omilla, itse sanelemillaan ehdoilla, jotka ovat ehdottomia ja niin epärealistia, ettei niitä täytä kukaan. Tästä saa sitten hyvän syyn olla elämänvastainen epäilijä.

EDIT. Onnea munasta, jos korjauksesi siihen viittasi. Nyt olisi sitten aika ajatella iloisia ja vaihtaa nimi alkuperäiseksi.
Paras päivä ikinä.
NuoriD

Re: Sinä vs. nettiminäsi

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

En ole muistamani mukaan koskaan Kitinässä valehdellut. Joitakin väärinkäsityksiä en ole aktiivisesti lähtenyt korjaamaan.

Irl vs nettiminäni eroista en osaa sanoa, koska jokainenhan muodostaa minusta omassa päässään fiktiivisen kuvan. Toisaalta, kyllähän myös irl jokainen muodostaa toisista ihmisistä päässään mielikuvia, jotka vastaavat todellisuutta, tai sitten eivät.

Kyllä mä uskon, että nettiDave vastaa irl Davea aika pitkälle, koska annan tekstin tulla ilman suodatusta. Irl tosin tietysti suodatan, eli siinä se ero varmaankin.

Kun Bliss ihmettelee, miten voin revitellä kaiken nettiin, niin muahan ei kukaan teistä tunne irl ja kukaan irl-tuttuni ei tiedä kitinöinnistäni.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sinä vs. nettiminäsi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olen yhtä typerä livenäkin kuin täälläkin. Paitsi todellisuudessa käytän lyhyempiä lauseita.

Ja miksikö kerron täällä kaiken? Kun en jumalauta välitä patkääkään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
milli

Re: Sinä vs. nettiminäsi

Viesti Kirjoittaja milli »

Mä pyrin mielestäni olemaan erittäin oma itseni täällä. En näe mitään syytä olla olematta. Ehkä joku minut tavannut osaisi kertoa paremmin.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Sinä vs. nettiminäsi

Viesti Kirjoittaja Lilo »

There is no spoon.


Oikeasti olen keski-ikäinen mies Pohjois-Karjalasta.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
milli

Re: Sinä vs. nettiminäsi

Viesti Kirjoittaja milli »

^ :D
NuoriD

Re: Sinä vs. nettiminäsi

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Lilo kirjoitti:
Oikeasti olen keski-ikäinen mies Pohjois-Karjalasta.
*kiihottuu*

Edit: irl mä en viljele näin paljon homoeroottisia vitsejä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sinä vs. nettiminäsi

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Koko lailla olen oma itseni palstalla. Mielenkiinnolla odotan kommenttia tästä joltakin, joka on minut rl tavannut ja on eri mieltä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RP

Re: Sinä vs. nettiminäsi

Viesti Kirjoittaja RP »

Ihan sitä itseään eli samaa kuin webin ulkopuolellakin.
NuoriD

Re: Sinä vs. nettiminäsi

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

RP kirjoitti:Ihan sitä itseään eli samaa kuin webin ulkopuolellakin.
Oliko sun nickis joskus Filovirus? Ja jos oli, niin oliko se t-paita, jonka etumuksessa luki filovirus tai ebola (en muista) sun päälläs?
RP

Re: Sinä vs. nettiminäsi

Viesti Kirjoittaja RP »

NuoriD kirjoitti:
RP kirjoitti:Ihan sitä itseään eli samaa kuin webin ulkopuolellakin.
Oliko sun nickis joskus Filovirus? Ja jos oli, niin oliko se t-paita, jonka etumuksessa luki filovirus tai ebola (en muista) sun päälläs?
Molempiin vastaus joo.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Sinä vs. nettiminäsi

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

NuoriD kirjoitti:Kun Bliss ihmettelee, miten voin revitellä kaiken nettiin, niin muahan ei kukaan teistä tunne irl ja kukaan irl-tuttuni ei tiedä kitinöinnistäni.
Haha, no kyllähän mäkin osapuilleen kaiken revittelen nettiin, siitä huolimatta että about kaikki tietävät henkilöllisyyteni.

No tai elämäni myönteisiä tapahtumia ja onnen aiheita en revittele. Kai mua kiinnostaa kertoa lähinnä sellaisista jutuista, joista joku toinen voi oppia jotain - samoin kuin eniten kiinnostaa lukea juttuja, joista itse voin oppia. Joku sellainen hitsi mulla on hauskaa -länkytys on tässä mielessä tyhjää, joten sellaiset jätän pois.

Tuossa mielessä minusta muodostunut kuva voi olla varsin vääräkin. Ainakin viimeksi kun tapasin erään kitinäläisen, hän mainitsi odottaneensa minun olevan jotenkin.. vähemmän iloluontoinen. Ja uskoneensa, että tietyt esittämäni, itseäni koskevat väittämät eivät oikeasti pitäisi paikkaansa. Toisaalta, ehkä tuo kertoo enemmän hänestä kuin minusta.
NuoriD

Re: Sinä vs. nettiminäsi

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

RP kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
RP kirjoitti:Ihan sitä itseään eli samaa kuin webin ulkopuolellakin.
Oliko sun nickis joskus Filovirus? Ja jos oli, niin oliko se t-paita, jonka etumuksessa luki filovirus tai ebola (en muista) sun päälläs?
Molempiin vastaus joo.
Miten mä muistaisin, että sen kuvan naisella ei ollu kovin isot tissit?!
NuoriD

Re: Sinä vs. nettiminäsi

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

EveryWoman kirjoitti:hän mainitsi odottaneensa minun olevan jotenkin.. vähemmän iloluontoinen.
:D

Nyt alkoi veri paeta päästä!
RP

Re: Sinä vs. nettiminäsi

Viesti Kirjoittaja RP »

Laitoin galtsuun kuvan paidasta, ilman kantajaansa, en enää mahdu siihen :D Tissien koosta en osaa sanoa, näyttivätkö isoilta vai eivät, kokonsa tuolloin olivat D70. Tissikuvakin on täällä joskus ollut, vaaleanpunaisella topilla, ja numba antoi täydet 10+ <3
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Sinä vs. nettiminäsi

Viesti Kirjoittaja annepa »

Samaa paskaa eri paketissa. Netissä en ehkä ole niin kärkäs (aina) kuin irl mutta se johtunee siitä että ehdin miettiä miten asiat muotoilisi. Livenä ei ehi.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin