Lubrikantti-lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kantsii käyttää, jos nimittäin b-rappuun olette menossa.
Paras päivä ikinä.
Manaaja

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tästä aihepiiristä en ottaisi suosituksia vastaan kuin perehtyneiltä harrastajilta, kuten homeboylta.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ei ole tiedossa b-rappua. Tai mistäs mä sen tiedän. Mut kiva unilääke on alla. Jospa menis vaikka "nukkumaan".
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja alja »

ei ole tiedossa b-rappua, eikä mitään muutakaan, mies lähtee aamulla, eli 4 tunnin päästä viettämään polttareitaan. josta pääsemmekin kivasti aasinsillalla (hei aasi! :) <---hieno nuoleskeluyritys) aiemmista päivistä poimimiini asioihin, kas näin:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Iik, jänskättää. Kohta haen tarkkaan varjellun hääpukuni vuokraamosta. En näytä sitä edes papille kirkossa saati morsiammelle. Eilen saatiin bilepaikalla jo pöydät sun muut ojennukseen. Omaiset ja vaimo lähtee puolelta päivin laittamaan paikat toptip, mä hoidan Mineaa. Oon niinku pois tieltä, näin se on tulkittava. Ehkä vähän puhetta joutuu hioon dremelillä ja tanssii tähtien kanssa kuvioo fiilaan. Tän ei voi kuin ryssiä enääN.
ylermi kirjaa samalla sit kaikki ylös, mitkä meni pieleen. ja mitkä pitäis muistaa. ja laita meille lista, kiitti :D hauskaa hääjuhlaa siis vaa!
Riemumieli kirjoitti:Ota hommaan perinteinen paskalakkiasenne. Tulet rehvakkaasti estradille, kerrot miten asia on (faktoista riippumatta), kehotat rauhallisuuteen (heilutat samalla mahdollisesti pamppua tai heität helikopterit), teet mitä huvittaa (tallot jaloille, vedät appiukkoa kuonoon, puristelet anopin persettä) ja toivotat lopuksi hauskaa päivää ynnä turvallista matkaa.
tää ihan selkeesti meillekin hei hääohjelmaan!!! kiitos vinkeistä!

swirl kirjoitti:Äiti on terve kuin pukki :h: Olen niin onnellinen, että itkettää! Tai mikäpä mua ei itkettäisi, ku on PMS.

Neljä viikkoa kesäloman alkuun, kuusi viikkoa häihin.
meillähän on melkeen kimpassa sit häät :) onko sun häät lähellä kotiseutua vai siellä suuren maailman humussa? ja onnea iloisista uutisista :)

sit sellanen asia, et oon vähän pihalla joo, mut aikasemmin ku täällä kävin, kuukausia sitten, niin päätin kait että vesper on pätsy. mutta eihän se voi olla, kun sit se ois reagoinu mun näkemiseen jotenki ihkusti. :( eli missä on päts?
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
ninnithequeen

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vittu. Mä asun B-rapussa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

alja kirjoitti:eli missä on päts?
Kulta!!

Sori, en viitsinyt ihkuttaa kun täällä on ollut vähän suruista meininki. Mut voisin ihkuttaa vähän nyt? Aljaaaaaaaaaa!! :h: Puspuspus!! :h:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jos sitä suuntaisi ostamaan paukkuhausiin kaikkea kivaa, mitä ei oikeastaan tarvitse. No järkevyys ei ole koskaan ollut meikäläisen vahva laji.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ei taaskaan rapulaa. Musta tulis kyllä hyvä juoppo.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jos ottaisin oluen, olisin varmasti uudestaan huppelissa :D

Ihan just Turussa, kuteet niskaan ja häihin.

Kätevää; kun ei autossa ole GPS:ää, niin läppärillä onnistuu!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pitäisiköhän harkita vihanhallintakurssia? Kahden kilometrin matkalla meinasi hermo palaa kolmesti kanssakulkijoihin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

alja kirjoitti:meillähän on melkeen kimpassa sit häät :) onko sun häät lähellä kotiseutua vai siellä suuren maailman humussa? ja onnea iloisista uutisista :)
Me mennään naimisiin Vegasissa ja juhlat on sitten vasta ensi vuonna Suomessa. Kotiseudusta sen verran, että en koe sitä enää kotiseudukseni. Kierrän kaukaa. Onneksi kaikki lähisukulaisetkin ovat tajunneet karistaa sen paskakaupungin tomut jaloistaan jo vuosia sitten - ei tarvi vahingossakaan käydä siellä enää koskaan.

Sori avautuminen, mut mä todella vihaan sitä paikkaa.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja Sola »

Meni eiliset tuparit mun osalta vähän pipariks. Iski hirvee hedari joten muiden suunnatessa baariin, mä suuntasin kotiin. Onneks lääkkeet auttoi joten sain nukuttua. Vihdoinkin kunnolla.
Tänään sit samaiselle ystille ja otetaan uusiks piemmäl porukal :]
nastamuumio

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Kävin salilla siirtelees rautaa. Varsinkin sitä rautaa, jonka toiset jättää lojumaan. Ja ne jättää lojumaan niitä kaikkein isoimpia painoja. Tekeeks nää lojumaanjättäjät oikeesti niin saatanan tarkasti määriteltynä just oikeeseen lihakseen kohdistuvia harjoitteita, ettei mitenkään jaksa tai raaski sit enää tehdä yhtään mitään ylimäärästä kuten et veis ne vitun painot takasin?

Illaks Vantaalle. Biarritz, Saint Tropéz, Mauritius.... niin 1900-lukua.
masa

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Taas yhdet polttarit ohi, ja olipas mielenkiintoinen reissu vaihteeksi. Majoituskin oli järjestetty aika erikoisesti Arandaan. Huuh mikä olo..

Kuva
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Revitty seinistä irti kaikki kiinteäkin ja jynssätty kunnon myrkyllä, varmaan kahdenkymmenenkuuden vuoden paskat oli.

Olisikohan sitä ansainnyt yhden rommikolan vai jatkaisiko nenänvalkaisua vielä yhdellä viikolla?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Gaia

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

^ Mä välillä ihmettelen miten iso asunto sulla onkaan kun aina riittää rempattavaa :)
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Jaahas, tänään syödään ulkona. Sähköt poikki...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ihan hemmetin liian kuuma päivä leipomiseen. Mutta oon silti väsännyt jo kolme juustokakkua ja 50 tuulihattua. Puolet lusikkaleivistä paistettu, toisen puolikkaan taikina odottaa jäähtymistä. Ja vielä pitäs parit täytteet sekotella...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Gaia kirjoitti:^ Mä välillä ihmettelen miten iso asunto sulla onkaan kun aina riittää rempattavaa :)
Ei se koko vaan kuinka sitä käyttää.

Tai sitten kun pää on kuin tuuliviiri ja mieli muuttuu viikoittain.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

N. 150 - 200 kg hunajaa kerätty ja linkottu. Ehkä hikisin urakka "avaruuspuvussa" ikinä, yli 27 astetta lämmintä ja aurinko paistoi.

Taidanpa ottaa oluen ja odottaa vaaralliseksi luvattua ukkosmyrskyä.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Ja sähköt palas heti ku oltiin syöty pizzat...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja alja »

swirl kirjoitti:Kotiseudusta sen verran, että en koe sitä enää kotiseudukseni. Kierrän kaukaa. Onneksi kaikki lähisukulaisetkin ovat tajunneet karistaa sen paskakaupungin tomut jaloistaan jo vuosia sitten - ei tarvi vahingossakaan käydä siellä enää koskaan.

Sori avautuminen, mut mä todella vihaan sitä paikkaa.
ymmärrän vihasi melkein kokonaan. meidän täytyy kohta muuttaa jos noi idiootit päättäjät liittää tänki mestan siihen... mut eilen olin siellä ja tänään menen taas 8)

Vesper kirjoitti:
alja kirjoitti:eli missä on päts?
Kulta!!

Sori, en viitsinyt ihkuttaa kun täällä on ollut vähän suruista meininki. Mut voisin ihkuttaa vähän nyt? Aljaaaaaaaaaa!! :h: Puspuspus!! :h:
hyväksytään selitys. nyt näyttää paremmalta. :h: Kulta! :h:
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

McJanne kirjoitti:Voi kiesus mikä rapula. Loivarit käyttöön!
Samis! *läpsy*
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Hetken näytti jo siltä että saisi kunnon ukkosmyrskyn, mutta näemmä meni idänpuolelta ohi.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Lubrikantti-lauantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Täällä pyyhkäs aivan järetön ukkosmyrsky yli.

Viina ei oikein maita. Todella omituista. Ois viä vanhaa kunnon omppujytääkin. Lol.

Taidan mennä nätisti nukkuu Koe-eläinpuiston jälkeen. Just joo, who am I kidding. =P
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Vastaa Viestiin