Super-Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Super-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Tänään ei ole kenelläkään rapulaa ja kaikilla on hyvä tahto ja mieli. Ainakin päiväunissa.

Edit: En IKINÄ syö yöllä, vaan nytpä tein poikkeuksen. Tein ihkun salaatin ja vedin sen kitusiini viinin kera. Nampsis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Super-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Mä oon ihan törrrkee yäsyäppö. Helpottaa edes vähän sitä nukahtamsita.

On hyvä mieli ja tahto, mut luultavasti tulee se pikku darrulikin. Sellanen tyylikäs ja pehmonen, seitinohut. Eiköhän sen kanssa pysty olemaan. Itse asiassa jo aika innolla venaankin kunnon darrapanetusta. Jo se on hyvä syy juoda viinaa!
Ja mökkikeikkaa pukkais taas, voi jestas en kyllä vältsisti oikeen jaksais dokaa enää. Mut pakkohan se on kesäkauden päättäjäiset viettää, ja isolla kädellä. Rai rai!

Jäpikselle, mussun mussun. ->
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Super-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Löysin kirjolohikiusausta. <3 Ja sidukan toki kylkeen.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Super-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Mulla on kyllä aika sitkeitä sissejä naapureina. Popitettiin eilen aika täpöllä klo 03-08. (Elisiä videoita katsellessa tässä. Khihi.)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
ninnithequeen

Re: Super-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Savusunnuntai enemmäkin. Jestas mikä utu ja haju ulkona on.

Tänään tapaamaan ekaa kertaa rekkiksen äitiä ja pojan kahta siskoa. Apua :shock:
Bhven

Re: Super-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kuuma. Ei jaksanut lenkeillä kuin vajaat neljä kilometriä. Hain myöhemmin kioskilta kahvia ja kiusasin ulkona monta minuuttia saatanan lihavaa varista, joka oli levitellyt roskat pitkin puistoa.
milli

Re: Super-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja milli »

Viineistä kesälomapäivää viedään. Hautajaisista huolimatta oli ihan mukava viikonloppu avokin vanhempien kesäkodissa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Super-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

ninnithequeen kirjoitti:Tänään tapaamaan ekaa kertaa rekkiksen äitiä ja pojan kahta siskoa. Apua :shock:
Kusetettujen ja kuristettujen kokoontumisajot?
Paras päivä ikinä.
ninnithequeen

Re: Super-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Riemumieli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tänään tapaamaan ekaa kertaa rekkiksen äitiä ja pojan kahta siskoa. Apua :shock:
Kusetettujen ja kuristettujen kokoontumisajot?
Juurikin näin.

Ei he oo mulle pahaa tehneet ja siskot haluaa tavata pikkuveljen, ja mummi toki. On kärsinyt jo ihan tarpeeksi poikansa tekosista, omien sanojensa mukaan.

Mut voi jestas et mua jännittää...
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Super-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

No mutta sukulaisten kanssa ei tarvitse liikaa jännittää. Miten vanhoja sisarukset ovat ja siis ovatko pikkurekkiksen sisarpuolia vai rekkiksen sisaruksia?
Paras päivä ikinä.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Super-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Sola »

Ei darraa, pien väsymys ehkä. Olipa muuten rumia ihmisiä eilen terassilla. Tai sit en vaan juonut tarpeeks.
ninnithequeen

Re: Super-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Riemumieli kirjoitti:No mutta sukulaisten kanssa ei tarvitse liikaa jännittää. Miten vanhoja sisarukset ovat ja siis ovatko pikkurekkiksen sisarpuolia vai rekkiksen sisaruksia?
Sil on kuus lasta. 16-, 10-, 8-, 3-, 2 v, ja tuo MINUN.

Soitti äsken ettei sisarukset tulekaan, hän tulee yksin. Taitaa mennä vakavaksi jutteluksi.
SikaMika

Re: Super-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Maltoin eilen mieleni ja jätin lähtemättä humpalle. Hyvä päätös, sain kuitattua univelkojen korot , säästin rahaa ja ennen kaikkea itseäni; nyt voin lähteä Hietsuun grillautumaan hyvän kirjan kanssa.

Jalat on aika veikeässä kondiksessa. Tuli siis paukaistua 28h doonia + 76km hyötypyöräilyä noin 40:een tuntiin, homma oli pääsääntöisesti ilmastoimattomissa tiloissa tapahtuvaa tavaran roudaamista portaitse, luonnollisesti ylöspäin. Eilen kuntorataan oli vielä lisätty bonuskierros, jolloin ensin huhkittiin 30+ -asteisissa sisätiloissa ja siitä jatkettiin tavarantoimitusta suoraan jääkaappilämpötilassa (olisko ollut +6 astetta, paikalliset doonarit veti haalareissa ja pipot päässä) olevan hallin läpi edestakaisin tallustellen, varustuksena luonnollisesti shortsit ja läpimärkä t-paita. Olen ihmeissäni etten ole sairastunut - oikeastaan olen ihmeissäni että olen ylipäätään hengissä! Mutta joo, ammatinvalintakysymyksiä, siitäkin huolimatta etten mä tätä ole valinnut ammatikseni.
ninnithequeen

Re: Super-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huh. Mummi on kiva. Semmonen kysymysryöppy kyllä että huomaa olevan lastensuojelussa töissä. Ja itki poikansa tekosia, tai lähinnä tekemättä jättämisiä. "Älä usko sanaakaan, mitä se puhuu", sanoi omasta pojastaan. Kyllä, olen huomannut saman.

Parasta oli että törmäsin tyttäreeni ja UK:hon kaupan kassalla. Kuulu vaan "ÄITI! ÄITI" ja likka riens syliin.

Pakotin UK:n ostamaan sille torilta mansikoita ja herneitä ja haukuin sen uudet just ostamat kengät rumiks. Muahaha. Ihan ystävällisessä mielessä. Ja ihan ystävyydessä erottiin, minä kotiin pojan kanssa ja he parkkipaikalle. "Äiti mä rakastan sua, tuun huomenna kotiin!"

Nyt mä odotan että kukkelinkuu heräis että pääsen rapistelemaan stockan kassia missä on kaikkea kivaa pojalle mummilta. Ai kamala.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Super-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kiva ukkonen !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
ninnithequeen

Re: Super-Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ikänä nähny noin montaa salamaa. Sekunnin välein ja uskomaton jytinä. Raikastais nyt ton ilman kans.
Vastaa Viestiin