Myrskyinen maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Myrskyinen maanantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Olipas myrsky... muuten erittäin jees, paitsi että nyt sitten tietenkin siipan kone on myöhässä :( En kyllä perkele mene nukkumaan ennen kuin hän pääsee kotiin.
SikaMika

Re: Myrskyinen maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

swirl kirjoitti:En kyllä perkele mene nukkumaan ennen kuin hän pääsee kotiin.
Menitkö? Eikös ne reitittäneet sen jonnekin TurkuTampereTallinna-akselille?

Röihin. Tein sen virheen, että menin ajoissa nukkumaan, en sitten saanut kunnolla nukuttua. Homma toimii paremmin, jos kukkuu x tuntia yli aiotun nukkumaanmenoajan ja herää sitten - kuten tänäänkin - vitun väsyneenä. Toinen naula arkkuuni siitä, etten juonut viikonloppuna pisaraakaan viinaa. Jumala, Nukku-Matti ja Joulupukki yhdessä rankaisivat heti moisesta epäsäännöllisestä elämästä.
NuoriD

Re: Myrskyinen maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Olipas jännä tuo eilinen ukonilma: en aiemmin ole nähnyt luontoa vastaavassa väärävärikuvassa. Etelästä tuli uskomattoman kovaa uskomattoman mustia pilviä ja luonto muuttui oudoksi väärävärikuvaksi.

Ilmeisesti musta taivas suodatti auringonvalosta poikkeavasti taajuuksia pois.

Sattuivatko palstan kuvankäsittelyn ammattilaiset katsomaan eilen ulos ennen ukkosmyrskyä?

Veikkaan, että kuva oli kuin sinisen suodattimen läpi katsottua?

Eli tällaiselta mielestäni näytti (netistä poimittu kuva, jossa blue filter päällä):


Kuva

Ko. kuvassa filtteriä ei niin helposti huomaa (ainakaan kaltaiseni ei asiaan vihkiytynyt), mutta kun sama filtteri oli päällä kotimaisemassa, jota katsoo joka päivä, niin oli jännän näköinen.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Myrskyinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Onpas nahkea viilis. Poikanen taas loman jälkeen hoitoon, mikä on jo sinällään tympeää. Nyt vaihtui hoitotätikin, mikä harmittaisi aikuistakin. Elämä on vittumaista ihan pienestä pitäen.
Paras päivä ikinä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Myrskyinen maanantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

SikaMika kirjoitti:Menitkö? Eikös ne reitittäneet sen jonnekin TurkuTampereTallinna-akselille?
No simahdin sohvalle, vaikka yritin kovasti taistella. Mies pääsi kotiin yöllä, eikä lento loppujen lopuksi ollut edes valtavasti myöhässä.

Nyt kyllä vähän väsyttää. Alle viiden tunnin levottomilla yöunilla ei pitkälle pötkitä.
NuoriD

Re: Myrskyinen maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Riemumieli kirjoitti:Onpas nahkea viilis. Poikanen taas loman jälkeen hoitoon, mikä on jo sinällään tympeää. Nyt vaihtui hoitotätikin, mikä harmittaisi aikuistakin. Elämä on vittumaista ihan pienestä pitäen.
Se on hinta, jonka maksamme suomalaisen naisen sosialidemokraattisesta emansipaatiosta.

Vältettävissä kahdella tavalla: joko tienaa niin paljon, että vaimo voi jäädä kotiin hoitamaan lapsia, tai tienaa niin vähän, että kummankaan ei kannata käydä töissä, ja molemmat voivat olla kotona.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Myrskyinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jos ei tänään tekis yhtään mitään.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Myrskyinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Liikaa töitä! Pää halkee !!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
ninnithequeen

Re: Myrskyinen maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mua pisti ekaa kertaa ampiainen. Seuraavaks mua varmaan puree käärme, ja muhun iskee salama. Niitä kaikkia kolmea kun pelkään eniten.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Myrskyinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä vakoilen Nastamuumiota 8)

Oliko Frezza hyvää? :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Myrskyinen maanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Joku pöljä entinen asukas on MAALANNUT kylppärin ikkunan. Se on ihan hirveen näkönen, varsinkin kun joku toinen (tai mistä sen tietää vaikka ois samakin) on yrittänyt poistaa sitä maalia. Maali ei ole mitenkään tasainen vaan siveltimellä vedetty kuulto, valo tulee läpi. Nyt mun pitää vissin raapata se koko saakelin ikkuna että siitä saa siistin. Voi elämä. Ensin kokeilen kuitenkin Fairy power spraytä. Ja raappaa, jospa se lähti kaapimalla...

Vessankin ikkuna taitaa olla samalla lailla käsitelty.

Ja loppuun mun uusi lempikirosana: SAATANA!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Bhven

Re: Myrskyinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ Eikös ihan maalinpoistoainettakin ole olemassa?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Myrskyinen maanantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

...
Prepare for the worstest.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Myrskyinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Meni sen verran myöhään etten jaksa alkaa sutimaan maalia seinille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Myrskyinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vesper kirjoitti:Jos ei tänään tekis yhtään mitään.
Meni ihan hyvin siihen asti kunnes singahdin fillarilenkille. Nyt on hiki.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Myrskyinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Jos vielä tunti etätöitä.. Tänään paukahti tehtäväksi 30% normaalin kuukauden työmäärästä :shock: ja tästä pitäisi nyt selvitä ennen huomista aamua, ei onnistu :D
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Myrskyinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Berliinistä selvitty, siellä taas odotetaan meitä, no ehkä ensi vuonna?

+25 poutaa pilvipoutaa ja sadetta..
Ei mitään hirmumyrskyjä Suomen tapaan..
Seuraavat siellä tapahtumia, saunakuolemia ja venäjän metsäpaloja..
Pyyhin Netikettiin..
Yönmustaritari

Re: Myrskyinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Bhven kirjoitti:^ Eikös ihan maalinpoistoainettakin ole olemassa?
No nii just. Total n440bs

Kuva
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Myrskyinen maanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Yönmustaritari kirjoitti:
Bhven kirjoitti:^ Eikös ihan maalinpoistoainettakin ole olemassa?
No nii just. Total n440bs

[img]myrkkypönikän%20kuva[/img]
Miten se suhtautuu lasiin? Lueskelin vähän ja monet suosittelevat tota raappaa. Olen minä ennenkin maalinpoistoainetta käyttäny, hirveetä myrkkyä. Sillä kyllä lähti puusta tosi hyvin, mut sit sitä tipahti muoville ja muovi meni pilalle.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
masa

Re: Myrskyinen maanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

^ Mitä jos kokeilisit ennen myrkkujen kanssa lotraamista, ihan tavan hiustenkuivaajaa tai kuumailmapuhallinta jos sellainen löytyy..
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Myrskyinen maanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

masa kirjoitti:^ Mitä jos kokeilisit ennen myrkkujen kanssa lotraamista, ihan tavan hiustenkuivaajaa tai kuumailmapuhallinta jos sellainen löytyy..
Ah, no enpä ole kuullukaan tommosesta. Kokeilenpa tänään! Kiitos!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
masa

Re: Myrskyinen maanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

^ jos e maali on siis lasissa itsessään, eikä karmeissa, voi sen notkistumiseen riittää pienikin lämpö..Sit se lähtee ihan kuorimalla pois.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Myrskyinen maanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

masa kirjoitti:^ jos e maali on siis lasissa itsessään, eikä karmeissa, voi sen notkistumiseen riittää pienikin lämpö..Sit se lähtee ihan kuorimalla pois.
On lasissa, ei karmeissa. Ei ole raappaa mut kait sitä jonku lätkän löytää tähän hätään.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Myrskyinen maanantai

Viesti Kirjoittaja huima »

annepa kirjoitti:On lasissa, ei karmeissa. Ei ole raappaa mut kait sitä jonku lätkän löytää tähän hätään.
Kannattaa hakea rautakaupasta raappa / handy, jolla lähtee ikkunasta maalit tehokkaasti. Samalla jos sattuu halpa kuumapuhallin mukaan, kuten masa ehdotti. Säästää hermoja ja turhaa työtä.
Vastaa Viestiin