Sketsiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Sketsiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mulla tulee kans aika väkivaltaista stuffia joskus kun oon turhautunut johonkin ihmiseen..Ootko suuttunu tälle "kaverille"?


Eiku, se ei ollutkaan oikeesti tuttu.
Viimeksi muokannut nowaysis, 11.08.2010 17:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Prepare for the worstest.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sketsiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mitähän mukavaa sitä olisi tänään tiedossa?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
RP

Re: Sketsiviikko

Viesti Kirjoittaja RP »

Tänään on ollut girl power päivä kun mies lietsussa saunomassa ja ruokailemassa. Ollaan tytsän kanssa pesty pyykkiä ja siivottu koko kämppä. Katsottu Sinkkuelämää ja syöty liikaa suklaata. Loppuillasta tytsä kävi laittamassa radio rockin soimaan, heiluteltiin puoli tuntia päätä ja persettä sähkökitaran säestämänä.

Nyt voisin katsoa jonkun paskan leffan. Hyvä päivä.
SikaMika

Re: Sketsiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Elämäni lyheni kolmella vartilla täysin suotta. Mulle tyrkytettiin eräältä kuntosalilta ilmainen tutustumispaketti joka sisältää kehon rasva- yms. arvojen mittauksen ja pari salikertaa. Mesta oli kaikin puolin tyypillinen tyttöjen sali, lattiat oli surullisen pientä punttinurkkausta lukuunottamatta parkettia ja vapaita painoja tosi vähän. Esittelijäpoju oli sellainen pieni hintelä ruikula ja sattumoisin tiedän että se on entinen autokauppias, mistä ei koskaan eikä missään tilanteessa voi saada lisäpisteitä. Saatiin homma kuitenkin suht hyvissä ajoin pakettiin, kun tein heti selväksi, että nykyinen salini, johon olen kaikin puolin tyytyväinen, on seitsemän kertaa halvempi kuin heidän puljunsa ja että luultavasti pystyisin nipistämään vielä tuostakin muutaman kolikon pois uuden oppilaitokseni kautta. Mutta hei, sain tietää että mulla on liikaa niin rasvaa kuin lihastakin joten ei mennyt reissu ihan hukkaan!

Jospa vielä hetki loppatyötä ennen nukkumahommia.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sketsiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Jos vielä jaksais puolisen tuntia etätöitä tälle päivälle. Onneksi tuuraus loppuu perjantaina.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
SikaMika

Re: Sketsiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Piti mennä koisaamaan jo tunti sitten, mutta intouduin kirjoittamaan lopparia. How sick is that?! No, tuleepahan valmiiksi. Aamulla töihin, joten fak juu vaan siihen saakka, eli hyvää yötä!
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Sketsiviikko

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Bluntly kirjoitti:Mitähän mukavaa sitä olisi tänään tiedossa?
Yöheräämistä, tissimaitoa, vaipanvaihtoa, nuuhkuttelua, ulkoilua..ja Taiteiden Yö, jonka taidan viettää tänä vuonna kotona. Hyvä näin :h:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sketsiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

:h: Kittys!! :h:
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Sketsiviikko

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Vesper kirjoitti::h: Kittys!! :h:
:h: Vesper :h:

Oon kevyesti ihan siirappia. Limsessa on nätti ku äiteensä pienenä ja keposat 7vkoa, oh :h:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sketsiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

syttiK kirjoitti:
Vesper kirjoitti::h: Kittys!! :h:
:h: Vesper :h:

Oon kevyesti ihan siirappia. Limsessa on nätti ku äiteensä pienenä ja keposat 7vkoa, oh :h:
Ihana limsessa! :h:
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Sketsiviikko

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Vesper kirjoitti: Ihana limsessa! :h:
Ja on! :h:

..vielä kun sen isi jo tulis kotia, niin pääsis äitee nyppii varpaita ja lakkaan kynsiä. kasvohoito kaikkine tälläyksineen ois kans pop! :D
miksei miehille oo keksitty sellasta imetyssysteemiä? mä oon just ny niiq korvaamaton :wink:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Vastaa Viestiin