Thorsdag Thor-jumalan päivää!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Thorsdag Thor-jumalan päivää!

Viesti Kirjoittaja Niba »

TorsDag!
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Thorsdag Thor-jumalan päivää!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Onpas täällä hiljasta. Teettekö te muka töitä, ruojat, ettekä kitinöi???
Gaia

Re: Thorsdag Thor-jumalan päivää!

Viesti Kirjoittaja Gaia »

ninnithequeen kirjoitti:Teettekö te muka töitä, ruojat, ettekä kitinöi???
Pakkohan se on joidenkin painaa duunia, jotta pummit saavat edelleen loisia kuten ennenkin. *puuh*
ninnithequeen

Re: Thorsdag Thor-jumalan päivää!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gaia kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Teettekö te muka töitä, ruojat, ettekä kitinöi???
Pakkohan se on joidenkin painaa duunia, jotta pummit saavat edelleen loisia kuten ennenkin. *puuh*
Ja tämä oli sitten mulle tarkoitettu vai?

Joo, eräällä toisella palstalla keskusteltiin sossupummeista, ja mun käskettiin menemään töihin. Joo, vauva kainalossa vai?
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Thorsdag Thor-jumalan päivää!

Viesti Kirjoittaja swirl »

^^*like*

Olin äsken vielä tosi pirteä, mutta tuli cräshi... nyt tahdon vaan nukkumaan. Tänään olen iloinen siitä, että meille ei tulekaan yhtä tai kahta japanilaista vierasta päiväkausiksi, vaan ne majoitetaan muualle. Ihan mahtavaa!
Gaia

Re: Thorsdag Thor-jumalan päivää!

Viesti Kirjoittaja Gaia »

ninnithequeen kirjoitti:
Gaia kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Teettekö te muka töitä, ruojat, ettekä kitinöi???
Pakkohan se on joidenkin painaa duunia, jotta pummit saavat edelleen loisia kuten ennenkin. *puuh*
Ja tämä oli sitten mulle tarkoitettu vai?
Sulla on tavattoman jännä tapa olettaa, että kaikki on aina susta puhuttua. Mutta tähän voi tietysti heittää olettaman, että se koira älähtää, johon...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Thorsdag Thor-jumalan päivää!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ihme väsymys iski eilen, oli pakko kaatua sänkyyn jo puoli kymmeneltä. Vanhuus tai jotain.


Näyttää aika hassulta kun käsivärret ihan täynnä punaisia pisteitä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
milli

Re: Thorsdag Thor-jumalan päivää!

Viesti Kirjoittaja milli »

TPK!

No eikait pienen lapsen kanssa kotona oleva äiti ole kenenkään mielestä sosiaalipummi?
nastamuumio

Re: Thorsdag Thor-jumalan päivää!

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Mua niin vaivaa. Näin unta, että oli Kitinä-miitti ja lähdin sieltä jonkun kans yhtä matkaa mun luokse, mutta en missään vaiheessa nähnyt, et niinku kenen kans.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Thorsdag Thor-jumalan päivää!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Riippuu vähän olosuhteista. Monet kulttuuriamme rikastuttavat henkilöt ovat kyllä kehittäneet pienten lasten kotona olemisesta taidetta. Työkkärissä ollaan kirjoilla totta kai ja jos hyvin epätodennäköinen nalli napsahtaisi (ei siis hedelmöitys, se on tosi kuin vesi), voi aina sanoa, että kohta poksahtaa.

Myös muita tuore äiti on pummi -skenaarioita tulee mieleen, mutta kerrotaan niistä kohta tai sitten ei.

Aina on toki muistettava, että lapset ovat rikkaus, oli niiden geneettinen materiaali miten aunuksesta tahansa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Thorsdag Thor-jumalan päivää!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

nastamuumio kirjoitti:Mua niin vaivaa. Näin unta, että oli Kitinä-miitti ja lähdin sieltä jonkun kans yhtä matkaa mun luokse, mutta en missään vaiheessa nähnyt, et niinku kenen kans.
Joku lautapelejä pelaava kynäniska raju rakastaja hellä hyväilijä putkimiesnero kaksineuvoinen?
Paras päivä ikinä.
ninnithequeen

Re: Thorsdag Thor-jumalan päivää!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gaia kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Gaia kirjoitti:
Pakkohan se on joidenkin painaa duunia, jotta pummit saavat edelleen loisia kuten ennenkin. *puuh*
Ja tämä oli sitten mulle tarkoitettu vai?
Sulla on tavattoman jännä tapa olettaa, että kaikki on aina susta puhuttua. Mutta tähän voi tietysti heittää olettaman, että se koira älähtää, johon...
Niin tietysti juu. Onhan mulla helvetin huono omatunto että saan tapella Kelan ja sossun kanssa lasteni hyvinvoinnista ja katosta pääni päällä. Mutta eniten siitä, etten voi auttaa broidia tekemään kolmen ihmisen edestä töitä mutsin firmassa.

Saaks kohta tokan luokan aloittavan kesälomalaisen potkia jo ylös? Tulee neidille vähän vaikeuksia kouluaamujen kanssa kun rytminsä on taas mitä on...
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Thorsdag Thor-jumalan päivää!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Oon sukumaassa Lieksajoen varrella. Maisemat ovat jylhän kuninkaalliset, kohta lähetään väijyyn jotain isoa koskea. Minealla unirytmi sekaisin, onneks sain nukutettua puolessatoista tunnissa, et hään äitikin pystyy nukkumaan. Enempää sossupokematta meil on sukuriita pahimmillaan, enkä muista hetkeen olleeni näin rikkipoikki. En ois uskonut tätä tulevan eteen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Thorsdag Thor-jumalan päivää!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Oon sukumaassa Lieksajoen varrella. Maisemat ovat jylhän kuninkaalliset, kohta lähetään väijyyn jotain isoa koskea. Minealla unirytmi sekaisin, onneks sain nukutettua puolessatoista tunnissa, et hään äitikin pystyy nukkumaan. Enempää sossupokematta meil on sukuriita pahimmillaan, enkä muista hetkeen olleeni näin rikkipoikki. En ois uskonut tätä tulevan eteen.
Mitä on tapahtunut?! :shock: Onko siis yhden suvun sisällä, vaiko vaimon suku ja sun suku keskenään?

Sukuriidat on perseestä, revitään sinne, revitään tänne ja loppupeleissä joutuu haistattamaan paskat koko porukalle ja muuttamaan Turkuun.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Thorsdag Thor-jumalan päivää!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Mites se polttaricase? Edelleen ollaan naamat nykeröllä?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Thorsdag Thor-jumalan päivää!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Siis kyseessä on tosi paskaksi edennyt keissi, jota ei ulkopuolinen voi oikein edes ymmärtää, ellei arkaluontoisiakin asioita avata. Siksi on sitä turha edes vähän revittää. Tällä hetkellä mulla on välit poikki veljeen ja varsinkin siskoon, ihan jo sen takia, että voi itse ja perheeni toipua kaikesta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Thorsdag Thor-jumalan päivää!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kyl kai sukuriita on eri kuin perheriita. Menikö Ylermi suositukseni mukaan puristelemaan anopin persettä ja veti appea dunkkuun???
:shock:

EDIT. Akka on alkanut jo tuhotyön, kohta sinulla ei ole kuin vaimon sukulaisia. Tulee mieleen Herra Ylpön Salama-biisi, jossa tossun alla olevalle miehelle jää luu käteen, kun pirttihirmun suku ei enää suosi eron hetkellä. Mutta ei se mitään, niin käy parhaimmillekin.
Viimeksi muokannut Riemumieli, 12.08.2010 10:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Thorsdag Thor-jumalan päivää!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^^^ Mites välit kavereihin?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Thorsdag Thor-jumalan päivää!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exPertti kirjoitti:Jos treelta halusit karkuun niin olet kyllä oikeassa paikassa. Paljoa kauemmas ei rajojen sisällä pääse kuin ehkä lapissa. :)
Vaikka tää reissu oli sovittu jo hyvissä ajoin, ei tää huonoon saumaan riidan suhteen tullut. Vielä kun ymmärtäis paikallisten puheesta jotain :roll:
Viimeksi muokannut Ylermi Ylihankala, 12.08.2010 10:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Thorsdag Thor-jumalan päivää!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

:paijaa:
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Thorsdag Thor-jumalan päivää!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:^^^ Mites välit kavereihin?
Ei mulla pitäis ongelmaa olla kaverieni suhteen. Vielä kun tietäis mitä kaikkea likaista ihmiset toisilleen puhuvat. Mähän tässä olen ollut paskasaavi, jota kumpikaan osapuoli ei oikein jaksa huomioida eikä ymmärtää. Niinhän se menee.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen

Re: Thorsdag Thor-jumalan päivää!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sukuriidat on perseestä. Jukopliut mikä sota tuli kun ukkini myi sukutilamme enoni vaimolle juuri ennen kuolemaansa, jättämättä siis mitään muille. Pysyhän tila suvussa ja mummuhan siellä asustelee edelleen mutta pari sisarusta ei keskustele enää keskenään. Tai siis juuri kuollut tätini katkaisi välinsä veljiinsä täysin, tai toisinpäin, en tiedä. Toki se on ikävää kun lapsuudenkoti myydään "vieraalle".
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Thorsdag Thor-jumalan päivää!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Mikä sukutila se sellainen on, joka kuuluu yhdelle?
Paras päivä ikinä.
ninnithequeen

Re: Thorsdag Thor-jumalan päivää!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Riemumieli kirjoitti:Mikä sukutila se sellainen on, joka kuuluu yhdelle?
Sellainen joka on ollut suvussa kauan?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Thorsdag Thor-jumalan päivää!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Riemumieli kirjoitti:Mikä sukutila se sellainen on, joka kuuluu yhdelle?
Äläs nyt!

Just tila, jossa ollaan viimeiset pari juhannusta vietetty, on siirtymässä yhden ihmisen omistukseen. Ko. paikan ISÄNTÄ kuoli pari viikkoa sitten vanhainkodissa, 5 km tilalta. Viimeisen parin vuoden ajan muuten tyhjänä olevaa tilaa on asuttanut isännän tyttäristä toisen perhe lapsineen ja me, kaverihiipparit.

Tilaa on kunnostettu (esim. rakensin itse kompostin viime kesänä), laitettu puutarhaa ja kasvimaata, uudistettu saunaa ja rakennuksia jne. Nyt kun isäntä kuoli, oli testamentissa tila jaettu sisarusten kesken puoliksi. Reilua, sillä toista ei tila kiinnosta ollenkaan ja haluaisi sen "lihoiksi" samantein. Nyt kaverin äiti ja kaveri yrittävät likvidoida mahdollisimman paljon rahaa omista sijoituksistaan, jotta saavat ostettua tämän tilan itselleen.. ETTÄ TILA PYSYISI SUVUSSA.

Perse tilanne.
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin