Lavvantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SikaMika

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Gat kirjoitti:Mutta ei hätää, sä Sika maksat mulle tukiaisia silti.
Jättäydyn itse opintotukiaisille lokakuusta alkaen. Mutta sehän on selvää, että aina jonkun muun pitää pitää sinusta huolta - jonka piikkiin homman sitten voi kaataa kun se ei taaskaan toimi. Lähden baariin katselemaan pystytiramisuja.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

12 tuntia kaivamista, valuhommia yms remonttityötä. Ei haluja lenkille ton jälkeen. Saunaan kylläkin. Jep.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
ninnithequeen

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ttu tääl on kuuma.

Jätin ihan pokkana partsinoven auki levälleen. Luikkueunukki livahti äkkiä sisään ku menin röökille, pikkukissa makoili oven eessä. Onkohan oppi menny perille? Kasja-vanhuksesta ei huolta, se makoilee sängyssä ja oottaa mua.

Mut mä en haluis a) sulkea kissoja taas kylppäriin b) kaivaa kallioilta raatoja, ku idiootit menee het ekan hyttysen perään.

Huoh.

Annan teille hienon elämänohjeen: älkää hankkiko lapsia tai kissoja. Nyt tuntuu taas siltä vaikka pikkuprinssi vihdoin vetelee unta palloon. Ja tytär on isällään. Ja mua itkettää ja blaablaa....
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kuva

Tihihih *too much time on my hands*
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin