SiiseliSunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Riemumieli kirjoitti:
milli kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Toivottavasti aikataulu pitää, olisi varmaan ensimmäinen tai toinen kerta rakennushankkeiden historiassa. :wink:
No se oli NIIN suuntaa antava, mutta.. nyt siis tietää, että tartte mitään viittä vuotta enää odottaa..
edit: eikä edes kolmea.. ellei jommalla kummalla ole vehkeet tuusannuuskana tms
Onko teillä jotain projektia meneillään vai mistä aikataulu? Jos tilanne on suurin piirtein sama tulevaisuudessa (ei esim. kouluja käymättä tmsp.), niin miksi odotella. Ja naisen paras synnytysikä on 22. Mutta hyvä että ei ahdista.
Kukahan 22-vuotias nainen suostuisi tekemään lapsen 42-vuotiaan miehen kanssa?

Koskaan ei ole oikeaa aikaa tehdä,saada lasta vaan kun miettii niin sitten saakin miettiä..

Millin kertomukset kyseisestä miehestä antavat eittämättä kuvan miehestä joka on valmis kantamaan vastuunsa ja kasvattamaan lapsensa, ei siinä mitään..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

annepa kirjoitti: Koira oli yön hoidossa koirahotellissa, tuntu ihan hirveeltä jättää se sinne eilen. Mut ei se näytä olevan moksiskaan, ehkä vähän väsyny ku se on kuulema ollu mahollisimman paljon ulkona muiden hurttien kans ku se tulee kaikkien kans toimeen.
Mulla on vain yksi koirahotellikokemus, jolloin hentomielisyyteni iski. Siihen aikaan kun norskit olivat kieltäneet koirien rajan yli tuonnin jopa rabiesrokotustodistuksella, päätettiin jättää hurtta yli viikon lapinreissun ajaksi koirahotelliin.

No tää meidän karski petoeläin oli niin perhekeskeinen, että mm. koirien koulutustilaisuudessa tuli ekana kahvipöytään, halusi mukaan saunaan ja Kebnekaisen matkailumajan pihalle sidottuna itki kuin tyttö kun muut koirat siinä ulkona jäyhäilivät kun isäntäväki oli sisällä.

No vietiin koirahotelllin. Sisällä häkeistä alkoi aivan infernaalinen kymmenien vieraiden koirien haukku. Koiramme sai ennenäkemättömän sahapukki-eli gyproc-reaktion. Se jähmettyi totaalisesti, kuin patsaaksi. Sisälle häkkiinsä se saatiin vain siirtämällä yhtä tassua kerrallaan ja häkissä se jäi samassa asennossa nojaamaan seinään kuin täytetty eläin.

Kotiin palattua Lappiin lähtöä tehdessä multa meni hermo. Että ei koiraa sinne viikoksi vaan käydään itse vuorotellen Norjan puolella. Hain koiran takasin, ja kas, sehän makoili jo häkissä ihan lunkisti eikä riemastunut kunhan vaan että jahas, nyt lähdetään.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Gat kirjoitti:
annepa kirjoitti: Koira oli yön hoidossa koirahotellissa, tuntu ihan hirveeltä jättää se sinne eilen. Mut ei se näytä olevan moksiskaan, ehkä vähän väsyny ku se on kuulema ollu mahollisimman paljon ulkona muiden hurttien kans ku se tulee kaikkien kans toimeen.
Se jähmettyi totaalisesti, kuin patsaaksi. Sisälle häkkiinsä se saatiin vain siirtämällä yhtä tassua kerrallaan ja häkissä se jäi samassa asennossa nojaamaan seinään kuin täytetty eläin.

Hain koiran takasin, ja kas, sehän makoili jo häkissä ihan lunkisti eikä riemastunut kunhan vaan että jahas, nyt lähdetään.
Tuokin jäi uikuttamaan (en tehnyt lähdöstäni sirkusta, kokosin vain häkin, heittelin lelut lattialle ja lähin) mutta nyt hakiessa meinas mennä ohi kun se pääsi kopistana pihalle. Hauska sarjakuvaefekti tuli kun se jo ohi juostuaan hoksas että ai tässä olikin joku tuttu ihminen, jarrutti tassut sutien ja pää takakenossa ja palas takasin. Sama efekti oli juhannuksena mettässä kun menin polulta sivuun puun taakse oottaan että se tulee luo.

Ihan hyvin voi viedä toistekin tonne, vaikuttaa hyvältä paikalta.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Manaaja

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Trolli ku trolli ja joka ketjussa mun kimpussa, niinkuin aikanaan FB:ssäkin. Ihime juttu, livenä oot niin mukava ja hauska.
Kukahan se taas tuli trollaamaan? Katseles ensin vähän peiliin ja sitten noita viestejä taaksepäin, soiko kellot? Ja eikös tää FB-asiakin ole oikaistu jo useampaan otteeseen? Miksi olet patologinen valehtelija?
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Sola »

Se sit oli ja meni - loma siis. Mitenkähän tässä osais asennoitua siihen että huomenna pitäis mennä töihin? Onks pakko jos ei haluu?
Manaaja

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Olit lomalla eikä ees pantu? Petturi.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Sola »

^Tänään kerkeis vielä.
Dumis

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^^ Mä oon vielä tän päivän lomalla, tuus panemaan!

Joo, ei paljoa huvidais töihin mennä, mutta vaihtelua sekin. Tosin voisin mielummin mennä mökille jonkun ihanaisen kanssa (tosin sitäkään ole, samoin kuin vapaa-aikaa).
Manaaja

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:^^ Mä oon vielä tän päivän lomalla, tuus panemaan!
Kiitti kulta tarjouksesta, harkitsen tätä huomiseen!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:^^ Mä oon vielä tän päivän lomalla, tuus panemaan!
Kiitti kulta tarjouksesta, harkitsen tätä huomiseen!
Mä en harkitsis hetkeäkään, vaan sanoisin Nou!
Mut jos sulla ongelmia ketä nussit nin eihän siinä mitään, oma valintas..
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Enttu kirjoitti:tytöt istui sylissä ja toinen imi jopa mun jöpöttävää kullia,
Kiitti tiedosta! Kai ees laukesit sen nartun suuhun? Olix minkä ikäsii?
Gaia

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Manaaja kirjoitti:
Enttu kirjoitti:tytöt istui sylissä ja toinen imi jopa mun jöpöttävää kullia,
Kiitti tiedosta! Kai ees laukesit sen nartun suuhun? Olix minkä ikäsii?
Mä luulen että herätyskello piippasi just ennen tota kohtaa
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vuorossa pari tuntia lapion heiluttelua. Sais vaan olla viileempi ilma tohon hommaan. Onneksi kaivuri kaivelee huomisen päivän, mutta tohon kohtaan ei sillä pääse.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Voi vittu että vituttaa taas. Kuulin perjantaina eräältä ystävättäreltä, että yhteinen tuttavapariskuntamme X on saamassa perheenlisäystä. Ystävättäreni vielä erityisesti kertoi, ettei hän tässä nyt mitään juorua, sillä asia ei kuulema ole mikään salaisuus. No, minä tietysti sitten onnittelin sähköisesti tätä pariskuntaa, ja nyt sain sitten ystävättäreltäni tulikiven katkuisen viesti, että asiaa ei kuulema olekaan kerrottu vielä kaikille ja että tein nyt emämokan onnitellessani heitä. Aha. Ja sitten kun tähän vielä lisätään eräs toinen "lipsahdus" samaiselta henkilöltä eräälle kolmannelle osapuolelle, joka nyt hädissään kutsuu mua synttäreillensä, joiden siis piti olla vasta 2vkon päästä, mutta jotka nyt onkin siirretty jo ensi viikonlopulle, en tiedä itskiskö vai nauraisko. Jotenkin tekis vaan mieleni vaihtaa kavereita. Olisko kellään vaihdossa mitään kivoja?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ei oo montaa jäljellä täälläkään. Huomenna samaan aikaan olen työpäivän verran lähempänä eläkettä. Nooh, pari viikkoa kun säätää miekalle, niin taas viikon loma Espanjassa. Vittu jeah.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pulkannaru kirjoitti:Vuorossa pari tuntia lapion heiluttelua.
Kaatomies heiluttaa lapiota, mikäs siinä. Välillä heiluu klapi ja välillä...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Zeb

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

RP kirjoitti:Mä en odota tytsältä mitään harrastusten suhteen, tuen mahdollisuuksien mukaan omia halujaan. Toivon hartaasti ettei halua ratsastaa, toivon toivon.


Miksei?? Ratsastus on hieno harrastus.

Itselle kelpaisi hienosti jos tytär alkaisi ratsastaa. Mieluusti jotain muutakin liikuntaa saisi harrastaa. Jos nyt ihan saisi toivoa niin pikkulapsena voisi vaikka voimistella ja alkaa soittaa vaikka kitaraa tai pianoa. Mut jos ei nappaa niin ei voi mitään.
Minä kävin iskän kanssa kalassa, metsällä ja muutenkin luonnon äärellä. Enkä ollut kiinnostunut baleteista yms. tyttöjen jutuista.
Sama täällä paitsi toi metsästys. Me varmaan harrastellaan näitä jatkossa koko perheen voimin.
Enttu
Kitinäaddikti
Viestit: 65
Liittynyt: 29.04.2010 21:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Oli 17-18v :P ja EI en nähnyt unta
Viimeksi muokannut Enttu, 15.08.2010 22:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vittuillakseni vilkutin ;D
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kaatomies heiluttaa lapiota, mikäs siinä. Välillä heiluu klapi ja välillä...
Näin se oli köyhän tänäänkin tehtävä. Ulkopuolisen heiluttelemana reilut 50€ sis ALV / tunti. Työkustannukset omasta normityöpäivän ulkopuolisesta työpanoksesta huolimatta 4.500-5.000€ ja toinen mokoma koneista (kaivuri,popkät,lava ja k-auton kulut). Päälle vielä tarvikkeet. Halapaa on ko makkara.

Meni 'urheilun' puolelle, 800kcal. Vettä meni 2 litraa lapioinnin lomassa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
ninnithequeen

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ratsastus on hieno harrastus. Tosin en ikinä unohda sitä kun mutsi ja faija myöhästyivät estekilpailuistani kun olin 11 v. ja vauhdikkaimmalla, ja pippurisella ponilla radalla :) Saatiin ruusuke.

Viimeks ratsastelin samalla vuokrapollella jonka Elppakin on tavannut :)
Manaaja

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Enttu kirjoitti:Oli 17-18v :P ja EI en nähnyt unta
Voisitsä lainata mullekin paria? Oisko kuvaa?
RP

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja RP »

Zeb kirjoitti:
Miksei?? Ratsastus on hieno harrastus.
No siksi kun ollaan miehen kanssa aikamoisen allergisia hevosille, ja niitä hiukkasia kulkeutuu pakostakin kotio yms.
Avatar
munito
Kitinä paheena
Viestit: 36
Liittynyt: 20.07.2010 22:27
Paikkakunta: Kannonkolo

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja munito »

Pitäisi kai mennä nukkumaan kun on huomenna aikainen nousu. Ei kuitenkaan oikein vielä nukuta, kun tuli taas puoleen päivään lojuttua sängyssä.
On niin kuumakin taas.
Sano mitä sanot, olen hetken kiinnostunut ja unohdan lähes samantien.
-menota-
ninnithequeen

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RP kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
Miksei?? Ratsastus on hieno harrastus.
No siksi kun ollaan miehen kanssa aikamoisen allergisia hevosille, ja niitä hiukkasia kulkeutuu pakostakin kotio yms.
Tän tiedän. Onneks mummi ja vaari asu aikanaan siin tallin vieressä, ni vaihdoin siellä aina vaatteet jne. ku broidille puhkes paha astma ja hevosille ja kissoille nimenomaan allerginen oli.
Zeb

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

RP kirjoitti:No siksi kun ollaan miehen kanssa aikamoisen allergisia hevosille, ja niitä hiukkasia kulkeutuu pakostakin kotio yms.
Selitys hyväksytty.
Vastaa Viestiin