SiiseliSunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Riemumieli kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:on paniikin, pakokauhun ja irtioton ainekset moninkertaisesti todennäköisemmin kasassa sitten lapsen synnyttyä, ja arki helpommin täynnä sitä epävarmuuksia sisältävää paskaa ja uhkakuvia yksinhuoltajuudesta.
Paitsi jos ajattelee asian niin, että päätös on tehty ja nyt eletään sen mukaisesti. Syntymää ennen voi vaikka tutkailla paria opusta, joissa korostetaan syntymän jälkeisen ajan kaoottisuutta ja sitä, että heti ensimmäisen paniikin jälkeen ei kannata pakata laukkuaan.

On totta, että nykyään eletään ylihedonistisessa maailmassa, jossa vain oma mielihyvä otetaan huomioon, mutta on olemassa ihan todistetusti ihmisiä, jotka yrittävät ajatella muitakin. Tällaiset ihmiset koittavat pitää sovistusta kiinni, eivätkä työnnä päätään perseeseen heti ensimmäisen pilven ilmestyessä taivaalle.
Kaksi eri asiaa. Tunteitaan ei oikein voi kontrolloida, vaikka miten haluaisi. Periaatteelliset päätökset toki vievät vaikka läpi harmaan kiven niin halutessaan, mutta tuoko se sitten minkäänlaista henkistä hyvinvointia suhteeseen on ihan eri juttu, jos uusi, yllätyksellinen ja painostamalla syntynyt elämäntilanne kuitenkin ahdistaa 24/7.

Eikä sen painostamisen tarvitse aina olla mitään kädenvääntöä missä toinen on uhri ja toinen syyllinen. Jo se painostaa välittävää ja empatiakykyistä ihmistä että näkee ettei toinen osapuoli ole tällä hetkellä tyytyväinen yhteiseen elämäntilanteeseen, vaikka ei tahallisesti painostaen sanoisi ääneen sanaakaan. Ei siis aina voi sanoa kenenkään syyksikään sitä jos tuntee olevansa painostettu.
Manaaja

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Superäidit iskevät taas....
Eiks ookin ihan mieletöntä että jotkut ihmiset ihan oikeasti ajattelevat näitä asioita ennenkuin ovat pillut levällään ja kyrvät pystyssä ensimmäisten sitoutumiskyvyttömien rapajuoppojen kävellessä vastaan, miettimättä jälkiseuraamuksia?
ninnithequeen

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Superäidit iskevät taas....
Eiks ookin ihan mieletöntä että jotkut ihmiset ihan oikeasti ajattelevat näitä asioita ennenkuin ovat pillut levällään ja kyrvät pystyssä ensimmäisten sitoutumiskyvyttömien rapajuoppojen kävellessä vastaan, miettimättä jälkiseuraamuksia?
Jep. Ihan mieletöntä.

Mieletöntä on myös hormonikierukan pettäminen ja sun täys ymmärtämättömyys. Trolli ku trolli ja joka ketjussa mun kimpussa, niinkuin aikanaan FB:ssäkin. Ihime juttu, livenä oot niin mukava ja hauska.

Mutta täydellinen poikani on kaikkea muuta kuin virhe. Joten haiseppa vaikka vitulle :D
milli

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja milli »

Manaaja kirjoitti: En haluaisi maalailla piruja seinille mutta...
Siis ehdottomasti silleen, että molemmat ovat valmiita :) Puhuttiin siitä mitä halutaan vielä ennen lasta tehdä.

Toi toinen on niin rehellinen, ettei tarvitse pelätä, että tekisi tai sanoisi mitään, ihan vain miellyttääkseen. Välillä turhan brutaalin rehellinen, mutta mielummin noin kuin valehteleva ja harhaanjohtava paska. Eipä oo kertaakaan valehdellut (tai sitten tehnyt niin hyvin, ettei oo jäänyt kiinni .P ), ettei tarvitse pelätä sitä nytkään. Ja kun ollaan tunnettu jo vuosia, niin luulisi pikkuhiljaa tuntevan toisen aikas hyvin.

Ja siis.. me ollaan puhuttu noista lapsista jo pari vuotta sitten, mietytty kaikkia juttuja, että mitä harrastetaan, mitä niiltä odotetaan .. millainen oma rooli on jne jne. Puhutti omista perheistä ja mietitty niitä hyviä puolia, mitä halutaan omien perheiden traditioista siirtää eteenpäin.
milli

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja milli »

Riemumieli kirjoitti:Onko teillä jotain projektia meneillään vai mistä aikataulu? Jos tilanne on suurin piirtein sama tulevaisuudessa (ei esim. kouluja käymättä tmsp.), niin miksi odotella. Ja naisen paras synnytysikä on 22. Mutta hyvä että ei ahdista.
Häät? :) Zirp zirp
Avatar
munito
Kitinä paheena
Viestit: 36
Liittynyt: 20.07.2010 22:27
Paikkakunta: Kannonkolo

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja munito »

Nettikin toimii moitteettomasti kun pistin piuhan modeemiin ja jätin langattoman version pois. Kaippa siinä on jotkut asetukset vituillaan tai jotain. En jaksanut alkaa värkkäämään, en kyllä tajua miten se voi mennä vituilleen ittekseen jos siihen tai mihinkään asetuksiin ei oo koskenut, langaton nettiyhteys siis. En ymmärrä. Ihan sama.

Tänään ehkä vois mennä poimimaan punaviinimarjoja lisää pakkaseen. Tai sitten vain lusmuilla koko tääkin päivä netin ja kirjojen äärellä.
Sano mitä sanot, olen hetken kiinnostunut ja unohdan lähes samantien.
-menota-
Gaia

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

milli kirjoitti:... mietytty kaikkia juttuja, että mitä harrastetaan, mitä niiltä odotetaan ..
Näen mielessäni yhden pienen pojan aikanaan Vihdin karting-radalla: poika, arviolta 6-7-vuotias, istui itkua vääntäen autossa ja parkui, ettei jaksa enää yhtään kierrosta, että haluaa kotiin ja iskä karjui vieressä että Nyt poika perkele ajat vielä ainakin viisitoista kierrosta tai et ikinä tuu pärjäämään.

Ei siis liity mitenkään milli sinuun mutta tuli vaan mieleen, että iskä oli päättänyt mitä poika harrastaa...
(sama on nähty myös jäähalleilla ja futiskentillä, onneks harvemmin)
milli

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja milli »

Gaia kirjoitti:Näen mielessäni yhden pienen pojan aikanaan Vihdin karting-radalla: poika, arviolta 6-7-vuotias, istui itkua vääntäen autossa ja parkui, ettei jaksa enää yhtään kierrosta, että haluaa kotiin ja iskä karjui vieressä että Nyt poika perkele ajat vielä ainakin viisitoista kierrosta tai et ikinä tuu pärjäämään.

Ei siis liity mitenkään milli sinuun mutta tuli vaan mieleen, että iskä oli päättänyt mitä poika harrastaa...
(sama on nähty myös jäähalleilla ja futiskentillä, onneks harvemmin)
Juu, no ei tässä lajeja ole vielä päätetty.
Mutta siis joo, tuttua juttua.. mikä pieni 13 -vuotias päättää itse ryhtyä työntämään kuulaa? Ja mä jos kuka tietää millaista on, kun isä päättää kaiken lapsen puolesta.
Gaia

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

milli kirjoitti:mikä pieni 13 -vuotias päättää itse ryhtyä työntämään kuulaa?
Mun veli aikoinaan :D
Se oli kyllä 11, enkä muista kuka sen idoli silloin oli. Kestihän sitä intoa viitisen vuotta mutta kukaan ei ikinä pakottanut :)
milli

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja milli »

Gaia kirjoitti: Mun veli aikoinaan :D
Se oli kyllä 11, enkä muista kuka sen idoli silloin oli. Kestihän sitä intoa viitisen vuotta mutta kukaan ei ikinä pakottanut :)
jäi tuosta tyttö -sana välistä :D ihan kuin muutenkin en olisi ollut tarpeeksi koulukiusattu silloin. No ei siis, hauskaahan se oli, paitsi kun yläasteella kaikki tunsivat "kuulantyöntäjänä" .. lukiossa oli sit kaikki paremmin, silloin mä olin "se keihäänheittäjä"
ninnithequeen

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jeesuskristus mikä ilma ja hiki...missä se ukkonen viipyy?
milli

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja milli »

ninnithequeen kirjoitti: Mimmoset mammabileet meinaat tehä?
Siskon kavereita, meidän perheestä ja suvusta naikkosia, siskon aviomiehen perheen naiset, hyvää ruokaa .. alkoholittomia drinkkejä, tehdään kipsivalu siskon masusta, äiti saa kertoa millainen kauhukakari sisko oli ja pelottelee synnytyksellä... mitäs muuta..
tietenkin koti pitää koristella.. voisinpa siis suunnata kohta tiimariin.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja huima »

milli kirjoitti:Siskon kavereita, meidän perheestä ja suvusta naikkosia, siskon aviomiehen perheen naiset, hyvää ruokaa .. alkoholittomia drinkkejä, tehdään kipsivalu siskon masusta, äiti saa kertoa millainen kauhukakari sisko oli ja pelottelee synnytyksellä... mitäs muuta..
tietenkin koti pitää koristella.. voisinpa siis suunnata kohta tiimariin.
Kuka tulee strippaamaan?
RP

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja RP »

Mä en odota tytsältä mitään harrastusten suhteen, tuen mahdollisuuksien mukaan omia halujaan. Toivon hartaasti ettei halua ratsastaa, toivon toivon.

Tiedän kyllä, että pojista yms. odotetaan esim. kalakaveria, mutta ennalta toivotut asiat ei vaan aina skulaa.

Meillä veli halusi hengata cityssä kavereiden kanssa, ei ollut kiinnostunut ns. miesten jutuista. Minä kävin iskän kanssa kalassa, metsällä ja muutenkin luonnon äärellä. Enkä ollut kiinnostunut baleteista yms. tyttöjen jutuista.

Opetan mieluusti tytsälle nämä jutut, mutta jos ei nappaa häntä, niin ei nappaa.
milli

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja milli »

huima kirjoitti:Kuka tulee strippaamaan?
Yritin tuota mun puolisoa houkutella, muttei innostunut :D
Dumis

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Voi vittu ja video mikä olo. Taidan jatkaa unosiani soffalla. Olipas kivaa eilen mutta nyt ei oo niin kiva kun veteli niitä shotteja, argh.
elco

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja elco »

Mökkireissun jäljiltä porschen tavaratila on nyt vuorattu kissankarvoilla.

Ällistyttäviä aggreja vehje kyllä moottorin päällä päivystävistä kissoista huolimatta herättää. Jok'ikinen tuning-vehje tulee keulimaan. Lähdin ohittamaan 15-tiellä satasen rajoituksella vanhaa S4-audia, jonka puikoissa oli joku manalan maalaisserkku: gubbe lähti kiihdyttämään täysillä kun olin rinnalla, mikä oli vähän kenkkua kun vastaan oli tulossa auto. En todellakaan ollut kiekoilla vaan vitonen päällä ja vauhtia joku 125, joten ei auttanut kuin jarrutella. Audi jäi odottamaan ja seuraavalla kerralla kun sitten menin vauhdilla ohi niin juippi tuli pebaan roikkumaan. Jarruttelin vastaantulevaan liikenteeseen ja sain kelattua pari autoa itseni ja juipin väliin, jonka jälkeen tilanne helpotti.

Häkellyttävää sinänsä, että aggreja irtoaa, kun ratissa on kalju versacen valkoisiin aurinkolaseihin verhoutunut näinkin joviaali heppuli.
Enttu
Kitinäaddikti
Viestit: 65
Liittynyt: 29.04.2010 21:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Mulla tuli teitä yllättäen ikävä :wink:

Eilen pienellä porukalla veneilemässä merellä,saunomassa ja uimassa,
tytöt istui sylissä ja toinen imi jopa mun jöpöttävää kullia,kielaroitiin,
puristeltiin tissejä,tehtiin kaikkea ihanan tuhmaa :P

p.s:alkoholilla oli osuutta asiaan :roll:
Vittuillakseni vilkutin ;D
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RP kirjoitti:Minä kävin iskän kanssa kalassa, metsällä ja muutenkin luonnon äärellä. Enkä ollut kiinnostunut baleteista yms. tyttöjen jutuista.
Samikset!! Mainioita taitoja, joista on jäänyt tähän aikuisuuteenkin aika paljon ammennettavaa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Olin eilen Flow'ssa. Oli laimeaa. MIA oli ihan paska, jaksoin kuunnella n 3-4 ekaa biisiä. Robyn oli.. noooo mulla on parempaaki tekemistä ku kattoa screeniltä ku akka syö banaania :D Takapihalla oli paras meno, me vaan chillailtiin sit siellä. Etkot oli paremmat ku ite festarit :D Ehkä vähän jäi harmittaan kun en nähnyt Major Lazeria, kun kaverit sitä niin kovin kehu. Se oli kuulema kova.

Koira oli yön hoidossa koirahotellissa, tuntu ihan hirveeltä jättää se sinne eilen. Mut ei se näytä olevan moksiskaan, ehkä vähän väsyny ku se on kuulema ollu mahollisimman paljon ulkona muiden hurttien kans ku se tulee kaikkien kans toimeen.

Nyt oon vähän hitaalla, vaikka en juonu eilen ku ööö varmaan litran sangriaa päivällä ja sit illalla vissin 3 kaljaa ja paljon vettä. Ihan jotenki tönkkö olo. Eikä mitään saa aikaseksi. Söin eilen kyllä eniten hiilareita sitten juhannuksen, oiskohan sillä tekemistä asian kanssa...

Jatketaan öllötystä. Plööööhhh...
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Enttu kirjoitti:tytöt istui sylissä ja toinen imi jopa mun jöpöttävää kullia,kielaroitiin,
puristeltiin tissejä,tehtiin kaikkea ihanan tuhmaa :P
Jouden, is it you?

Ps. menikö neitsyys?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti:
RP kirjoitti:Minä kävin iskän kanssa kalassa, metsällä ja muutenkin luonnon äärellä. Enkä ollut kiinnostunut baleteista yms. tyttöjen jutuista.
Samikset!! Mainioita taitoja, joista on jäänyt tähän aikuisuuteenkin aika paljon ammennettavaa.
Minä innostuin tosta vasta kolmikymppisenä mut ei se mitään, nytkin tää on hauskaa :)
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Enttu
Kitinäaddikti
Viestit: 65
Liittynyt: 29.04.2010 21:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Ei mennyt neitsyys ... oon ihan sama nikki,kun joskus aikaisemminkin :P

Katsellaan ... nyt on naisia vähän,joka sormelle,sellainen pieni bordelli

:lol: :wink: :shock:
Vittuillakseni vilkutin ;D
ninnithequeen

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Enttu kirjoitti:Ei mennyt neitsyys ... oon ihan sama nikki,kun joskus aikaisemminkin :P

Katsellaan ... nyt on naisia vähän,joka sormelle,sellainen pieni bordelli

:lol: :wink: :shock:
Ei helvetti :D

ENTTU! HYI! :D
Enttu
Kitinäaddikti
Viestit: 65
Liittynyt: 29.04.2010 21:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: SiiseliSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

HYI mua :D

vittu,kun on hiki ja painostava ilma
Vittuillakseni vilkutin ;D
Vastaa Viestiin