Hjumor-korttimaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kaikki ovat hapannaamaisia deekuja tjsp. Hjumor, hjumor.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Mitä saatanaa tämä on, että ensimmäiseen ketjuun ei kirjoiteta. Vaikka olisi mikä masis, yhteiskunnan sääntöjä on noudatettava. Kele.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:Mitä saatanaa tämä on, että ensimmäiseen ketjuun ei kirjoiteta.
No vittu, täytyyhän miestä mäessä auttaa. Saatana.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Se oli kato huumoria, oikeesti halusin kirjoittaa tänne!!1
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Betonimylly palautettuna vuokraamoon ennen 0700, sieltä kärryn palautus naapurin pihaan ja nyt töissä jo toista tuntia. Illalla jatkuu harjoitukset. Kai piikkausta ja kallion leikkuuta lapioinnin lisäksi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dumis

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Noni, ollaan lähössä marraskuun lopulla enkulantiin kahtomaan Poolin peliä ja yhtä divarimatsii kanssa, näköjään järkkärillä ole ihan kaikki kotona kun tarkisti vielä tekstarilla että mikässe mun sukunimi onkaan, kerta FB:ssä lukee "vähän hassumpi" :D
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Voi saatana että vituttaa taas, kun ihmiset kuvittelee, että kun olen lomalla, niin eihän mulla nyt oo mitään kovin ihmeellistä tekemistä. Että kyllähän mulle nyt voi järjestää kaikenlaista, kun sulla on nyt aikaakin. No mitäs sitten! Vaikka mä makaisin vaan sohvalla viikon putkeen niin se on MUN aikaa!!
NuoriD

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:Voi saatana että vituttaa taas, kun ihmiset kuvittelee, että kun olen lomalla, niin eihän mulla nyt oo mitään kovin ihmeellistä tekemistä. Että kyllähän mulle nyt voi järjestää kaikenlaista, kun sulla on nyt aikaakin. No mitäs sitten! Vaikka mä makaisin vaan sohvalla viikon putkeen niin se on MUN aikaa!!
Kuka sulle nyt järjestelee?
Dumis

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vesper kirjoitti:Voi saatana että vituttaa taas, kun ihmiset kuvittelee, että kun olen lomalla, niin eihän mulla nyt oo mitään kovin ihmeellistä tekemistä. Että kyllähän mulle nyt voi järjestää kaikenlaista, kun sulla on nyt aikaakin. No mitäs sitten! Vaikka mä makaisin vaan sohvalla viikon putkeen niin se on MUN aikaa!!
Hihii, mulla on loma just kaikista kiireisintä aikaa, aina. Ens kesänä kyl vähän suunnittelin että lomailisin lomalla, enkä ravais mökillä jatkuvasti tai olis festareilla.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Kuka sulle nyt järjestelee?
Systeri ja mutsi.

Broidi on systerillä, ja mun täytyy nyt lähteä viemään sitä "himaansa", vaikka systeri lähtee kohta töihin, ja voisi hoitaa asian samalla.
Charles Caldwell

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Vesper kirjoitti:Broidi on systerillä, ja mun täytyy nyt lähteä viemään sitä "himaansa", vaikka systeri lähtee kohta töihin, ja voisi hoitaa asian samalla.
Julkiset?
ninnithequeen

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Charles Caldwell kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Broidi on systerillä, ja mun täytyy nyt lähteä viemään sitä "himaansa", vaikka systeri lähtee kohta töihin, ja voisi hoitaa asian samalla.
Julkiset?
Hmm. Käsittääkseni Vesperin veljen on ihan hyvä saada saattaja...?
NuoriD

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

ninnithequeen kirjoitti:
Charles Caldwell kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Broidi on systerillä, ja mun täytyy nyt lähteä viemään sitä "himaansa", vaikka systeri lähtee kohta töihin, ja voisi hoitaa asian samalla.
Julkiset?
Hmm. Käsittääkseni Vesperin veljen on ihan hyvä saada saattaja...?
Asiasta mitään tietämättä totean tähän väliin, että eihän sitä 24/7/365 voi kuitenkaan vahtia.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriD kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Charles Caldwell kirjoitti:
Julkiset?
Hmm. Käsittääkseni Vesperin veljen on ihan hyvä saada saattaja...?
Asiasta mitään tietämättä totean tähän väliin, että eihän sitä 24/7/365 voi kuitenkaan vahtia.
Big Brother? Sinnehän tuo sopisi notkumaan? Ja olisi koko ajan valvonnassa? ;)
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ja ei pahalla, näin olen vaan kirjoituksista ymmärtänyt.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lounas ja palaveri. Esimieheni kutsuu tuota palavieteriksi...ärsyttää jo etukäteen tuleva letkautus.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Lounas ja palaveri. Esimieheni kutsuu tuota palavieteriksi...ärsyttää jo etukäteen tuleva letkautus.
On muuten ärsyttävä :D
Manaaja

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Ja ei pahalla, näin olen vaan kirjoituksista ymmärtänyt.
Mä olen ymmärtänyt että se kaveri on ollut lähemmäs vuoden kuivilla. En usko että sellaista tarvitsee tai kannattaa yrittää paapoa 24/7.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kolme työviikkoa jäljellä ennen lomaa. Viimeisillä voimillani yritän näistä selvitä. Viikonloppunakaan ei tullut juuri levättyä. Lauantaina meillä oli show Nosturissa, kehäkuuluttajan hommat menivät aivan loistavasti 8) Sunnuntaina kierrettiin Nuuksiossa Haukankierros japanilaisten vieraiden kanssa. Oli "vähän" kuuma ja naamanikin onnistuin käräyttämään. Vieraat tykkäsivät kovasti, kamerat ja videokamerat kävivät kuumina!
ninnithequeen

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja ei pahalla, näin olen vaan kirjoituksista ymmärtänyt.
Mä olen ymmärtänyt että se kaveri on ollut lähemmäs vuoden kuivilla. En usko että sellaista tarvitsee tai kannattaa yrittää paapoa 24/7.
Silti.
Manaaja

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ No silti vittu mitä? Taluttaisit kädestä?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elämä heittelee sinne tänne. Oon nykyään äitipuoli. (Toivottavasti en ihan hirvittävän paha semmonen kuiteskaan.) Ei ois taas uskonu, jos joku olis pari vuotta sitten tullu ennustamaan tällästä..mutta näillä on mentävä.

Joo, ja luin jostain Libero-sivuilta että tässä vaiheessa raskautta pitäisi HEHKUA. Hmm.

8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:^ No silti vittu mitä? Taluttaisit kädestä?
Sä et onnistu nyt kuin todistamaan idiotismisi.

Käykö päässä että hän ehkä tarvitsee tukea läheisiltään? Miltä hänestä tuntuu kun heitelleen äidiltä siskolle ja sitten toiselle siskolle? Eikä tämäkään millään pahalla.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

sipsi kirjoitti:Elämä heittelee sinne tänne. Oon nykyään äitipuoli. (Toivottavasti en ihan hirvittävän paha semmonen kuiteskaan.) Ei ois taas uskonu, jos joku olis pari vuotta sitten tullu ennustamaan tällästä..mutta näillä on mentävä.

Joo, ja luin jostain Libero-sivuilta että tässä vaiheessa raskautta pitäisi HEHKUA. Hmm.

8)
Paljon tapahtuu ja sattuu, toivottavasti ei liiikaa?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Äitpuoli wtf? Ukkosi on siis saanut lapsen jonkun toisen kanssa vai mitä kummaa? Itsekin olet siis raskaana eli onko rekkis iskenyt taas?
Paras päivä ikinä.
Vastaa Viestiin