Hjumor-korttimaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriD

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti: palleromasu todella voi olla varsin kaunis ja miksei eroottinenkin.
Sick Bastard!
Manaaja

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: palleromasu todella voi olla varsin kaunis ja miksei eroottinenkin.
Sick Bastard!
Eiku vaimomatskuu!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ihanaa spekulointia, mutta olitte nyt kuitenkin kaikki tavallaan väärässä. Ensinnäkään broidia ei tuupita millään lailla minnekään, hän on aikuinen mies ja ihan omatoiminen. Toisekseen, ei häntä tarvitse saattaa eikä vahtia, vaan kyseessä oli yksinkertaisesti systerini itsekkyys. Hän kulkee autolla junalle ja junalla duuniin, mutta ei halunnut broidin tulevan samaa matkaa, sillä ei halunnut ostaa broidille junalippua ja pelkäsi että olisi matkustanut pummilla. Sen takia mun siis piti ajaa se 100km. Matkalla broidi kysyi multa minne olin matkalla, ja kun kerroin että heitän vaan hänet himaansa, ihmetteli, että miksei voinut mennä junalla... Ja mutsihan liittyy tähän soppaan sillä tavalla, että on järkännyt mulle keskiviikoksi menoa, kun haluaa mennä tapaamaan täällä vierailevaa sukulaista, muttei itse uskalla maalaisena ajella Stadissa. Yllättäen nakki napsahti mulle, kun oonhan lomalla eikä mulla VOI olla mitään menoa...
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

NuoriD kirjoitti:Ihan niinQ oikeasti? Tottakai noin kuuluu sanoa, mutta...
Jåå ihan oikeesti, ei voi mitään.
Paras päivä ikinä.
NuoriD

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:kyseessä oli yksinkertaisesti systerini itsekkyys. Hän kulkee autolla junalle ja junalla duuniin, mutta ei halunnut broidin tulevan samaa matkaa, sillä ei halunnut ostaa broidille junalippua ja pelkäsi että olisi matkustanut pummilla. Sen takia mun siis piti ajaa se 100km. Matkalla broidi kysyi multa minne olin matkalla, ja kun kerroin että heitän vaan hänet himaansa, ihmetteli, että miksei voinut mennä junalla
Öööäää.

Does not compute.
NuoriD

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Riemumieli kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Ihan niinQ oikeasti? Tottakai noin kuuluu sanoa, mutta...
Jåå ihan oikeesti, ei voi mitään.
Sick Bastard!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä oon ND tosi pettynyt, ettet oo vielä ammattimaisesti kommentoinut mun tissikuvaa :(
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Kreitsu kirjoitti:
Ohops, onnea! :h:
Kiitos! :h:
(Jos ei jalat mee ihan turvoksiin, treenaan talvella niillä sun kengillä kipittelyä. Jaa, mutta olihan niissä kasvunvaraakin. 8) )

Tuntuu että mun ykösharrastus on nykyään sairaalat ja lääkäriasemat. Tänään tupakkaklinikalle, seuraavaks Kättärille, sit Silmäklinikalle, sit neuvolaan jne. Ihan kun ei olis tähdellisempääkin tekemistä!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NuoriD

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:Mä oon ND tosi pettynyt, ettet oo vielä ammattimaisesti kommentoinut mun tissikuvaa :(
No kun mä en ole vielä saanut päätettyä, missä moodissa mä teen sen.

Haluatko keski-ikäinen pervo vai asiallinen lääkäri -moodissa annetun kommentin?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Haluatko keski-ikäinen pervo vai asiallinen lääkäri -moodissa annetun kommentin?
Molemmat, tietysti! Tapaan perjantaina taas kirurgini, voin sitten vertailla lausuntoja ;)
Dumis

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vastuuntuntoisena huoltajana olin taas unohtanut koko matsin tänään. Noh, mennääns Tapuliin piekseen sarjajumbo, viime viikolla aiheutettiin eka tappio entiselle sarjakärjelle :twisted:

Niin ja jännä elämä jatkuu, voitin ruokalippu_arvonnassa 10kpl ruokalippuja lounasravintolaan jossa konttoriväki käy, vissiin kaikki arvontavoitot tulleet meidän virmaan :twisted:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

NuoriD kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Ihan niinQ oikeasti? Tottakai noin kuuluu sanoa, mutta...
Jåå ihan oikeesti, ei voi mitään.
Sick Bastard!
Ihminen on sitä mitä hän syö.
Paras päivä ikinä.
Zeb

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

sipsi kirjoitti:Raskaana oleva nainen on KAUNIS, ja se hehkuu! Aina, ja kaikissa tapauksissa.
Mulla ainakin oli kaikkea muuta kuin kaunis olo. Pahoinvoiva, turvonnut, kankea, valtava, kömpelö, plösähtänyt juuneimit kylläkin. Miehen mielestä olin ilmeisesti silti kaunis, tai ainakin se onnistui hyvin pimittämään sen josko näin ei ollutkaan.
Charles Caldwell

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Zeb kirjoitti:Mulla ainakin oli kaikkea muuta kuin kaunis olo. Pahoinvoiva, turvonnut, kankea, valtava, kömpelö, plösähtänyt juuneimit kylläkin. Miehen mielestä olin ilmeisesti silti kaunis, tai ainakin se onnistui hyvin pimittämään sen josko näin ei ollutkaan.
Nainen aina valittaa, että mies ei puhu. Kun mies puhuu sydämestään, niin tätä ei uskota. Tää on niin tätä.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Zeb kirjoitti:
Mulla ainakin oli kaikkea muuta kuin kaunis olo. Pahoinvoiva, turvonnut, kankea, valtava, kömpelö, plösähtänyt juuneimit kylläkin. Miehen mielestä olin ilmeisesti silti kaunis, tai ainakin se onnistui hyvin pimittämään sen josko näin ei ollutkaan.
Heh, sulla on kiva mies.

Mä oonki niin alussa että saan toistaiseksi pitää mielipiteeni, eikö niin? Eiku öö, nyt menin kyl vähän solmuun..mielipide ei perustu omaan ulkonäkööni, vaan vuosien varrella tekemiini havaintoihin.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Zeb

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Juu, pidä vaan. Onhan ihan hyvin mahdollista että sulla olo pysyy hyvänä. Kaipa se riippuu vähän niistä kiloistakin mitä tulee kannettavaksi. Mulla tuli liikaa jo alussa kun oli pakko syödä koko ajan ettei olisi kuvottanut jatkuvasti. Yhteensä ehkä 20 kg tuli, nyt 25 kg vähemmän kuin maksimi. Oli kyllä aika ihanaa saada oma ruumis takaisin itselleen.
ninnithequeen

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä oisin Nitskua oottaessani vielä 9 pvä lasketun ajan yli voinu juosta maratoonin. Supistukset alko ni UK oli takki pääl eteisessä ja mä totesin että oota ny, mä katon tän CSI:n loppuun. 36 h sen jälkeen tyttö syntyi.

Pojan kans "vähän" erilainen raskaus ypöyksin, stressaantuneena, selkäsärkyisenä jne. Mut hän tuli 2 h kotoota lähöstä ulos. Ja kuukauden etuajassa. Ja kaik muut päälle.

Vaan tässä tää jokeltaa äitää,tättää,äitääääääää pirteenä sylissä ny :)
Zeb

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Charles Caldwell kirjoitti:Nainen aina valittaa, että mies ei puhu. Kun mies puhuu sydämestään, niin tätä ei uskota. Tää on niin tätä.
Höpshöps, tervettä epäilystä vaan! :)
Manaaja

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Mä oisin Nitskua oottaessani vielä 9 pvä lasketun ajan yli voinu juosta maratoonin.
Epäilen kyllä vahvasti. En raskauden vaan hyvin tervattujen keuhkojen takia.
ninnithequeen

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ja mitä ne raskauskilot on? Multa vaan katoaa omatki.
Zeb

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

ninnithequeen kirjoitti:Ja mitä ne raskauskilot on? Multa vaan katoaa omatki.
Tuskin sentään raskausaikana vielä kuitenkaan? Itsekin nyt ainakin 5 kg miinuksella.
masa

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti: raskauskuvia, se palleromasu todella voi olla varsin kaunis ja miksei eroottinenkin,
Joo, ja mun puolesta nainen voisi olla aina raskaana kolmannella kuulla. Ne rinnat siinä vaiheessa ovat meinaan :bojoijoing!:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Minulle kelpaa koko toinen kolmannes raskausajasta.
Paras päivä ikinä.
ninnithequeen

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Zeb kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja mitä ne raskauskilot on? Multa vaan katoaa omatki.
Tuskin sentään raskausaikana vielä kuitenkaan? Itsekin nyt ainakin 5 kg miinuksella.
Aloin odottaa Nitaa, olin 60 kg. Viimeisilläni 68 kg. Heti synnytyksen jälkeen 53 kg.

Miskan kanssa sama: alussa 60 kg, viimeisillään 69 kg. Synnytyksen jälkeen kävin 49 kilossa.

Vaan kyl ne takas tulee ne kilot, ainakin tällä ruokahalulla :D
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

sipsi kirjoitti:Tänään tupakkaklinikalle, seuraavaks Kättärille, sit Silmäklinikalle, sit neuvolaan jne. Ihan kun ei olis tähdellisempääkin tekemistä!
Kyllä nuo nyt aika tähdellisiltä kuulostaa, ainakin vauvan osalta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin