Hjumor-korttimaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sipsi on tavannut rekkiksen mut tuskin, ja nyt mäki kysyn, WTF????
Manaaja

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:^ No silti vittu mitä? Taluttaisit kädestä?
Sä et onnistu nyt kuin todistamaan idiotismisi.

Käykö päässä että hän ehkä tarvitsee tukea läheisiltään? Miltä hänestä tuntuu kun heitelleen äidiltä siskolle ja sitten toiselle siskolle? Eikä tämäkään millään pahalla.
*tyrsk* Mä luulen että sä et ole ehkä se oikea ihminen neuvomaan idiotisminsa todistamisesta. Eikun hetkinen, oletpas. Mitä helvetin heittelyä? Mä en usko että aikuinen ihminen kaipaa mitään huoltajatason paapomista. Jos ränni aukeaa niin se aukeaa, eikä se tasan ole kiinni siitä kuka sen heittää kotiin ja missä välissä.
NuoriD

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Riemumieli kirjoitti:Äitpuoli wtf? Ukkosi on siis saanut lapsen jonkun toisen kanssa vai mitä kummaa? Itsekin olet siis raskaana eli onko rekkis iskenyt taas?
:hail:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Haha, älkääs ny naurattako siellä..oon jo muutenki ihan sairaan väsyny.

Ensinnäkin..musta ja rekkiksestä ei välttämättä tullu ihan ylimpiä ystävyksiä, kun sillon kerran tavattiin.

Toisekseen, mun avopuolisolla on kyllä ollu lapsia jo vuosikausia ennenkuin meidän parisuhde oli pilke kenenkään silmäkulmassa, nyt vain asia konretisoitui koska nuor´plikka muutti meille asumaan.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NuoriD

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

sipsi kirjoitti:
Joo, ja luin jostain Libero-sivuilta että tässä vaiheessa raskautta pitäisi HEHKUA. Hmm.

8)
Se on vaan kusetusta, että saadaan vahinko kiertämään.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

sipsi kirjoitti:Toisekseen, mun avopuolisolla on kyllä ollu lapsia jo vuosikausia ennenkuin meidän parisuhde oli pilke kenenkään silmäkulmassa, nyt vain asia konretisoitui koska nuor´plikka muutti meille asumaan.
Tuo oli niin pliisua, että potentiaalisesta päivän piristyksestä tuli päivän pilaus. Toivottavasti tyttö on kuitenkin sen ikäinen, että päät kolisevat koko ajan yhteen ilkeän äitipuolen kanssa, muuten asiasta menee jo maku.
Paras päivä ikinä.
Dumis

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

sipsi kirjoitti: nyt vain asia konretisoitui koska nuor´plikka muutti meille asumaan.
Oon vähän kujalla että miten muiden asiat lepää, koska omatkin aika hyvin rempassa... mutta ootko muuttanut pois mun naapurista vai miten asustelet?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Riemumieli kirjoitti: Tuo oli niin pliisua, että potentiaalisesta päivän piristyksestä tuli päivän pilaus. Toivottavasti tyttö on kuitenkin sen ikäinen, että päät kolisevat koko ajan yhteen ilkeän äitipuolen kanssa, muuten asiasta menee jo maku.
Ääh, pliisuus on parhautta. Tai semmonen seesteisyys. Sitä oon tavallaan (alitajuisesti) pidemmän aikaa jo odottanutkin.
Tyttö on 15-vuotias, ja tosi rauhallinen ja erittäin taiteellinen.

(Mut mä en tykkää tosta äitipuolitermistä. Ainakaan vielä.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Charles Caldwell

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Oh lord! Teinixi saa naimaluvan viikonloppuna ja minä en polvivammaisen kesän jäljiltä tasan varmasti mahdu yhteenkään pukuuni! Kai sinne konfirmaatioon saa mennä hawaiji paidassa ja bahama shortseissakin?!
NuoriD

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

sipsi kirjoitti: Tyttö on 15-vuotias, ja tosi rauhallinen ja erittäin taiteellinen.
Kohta astiat lentävät.
Manaaja

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

sipsi kirjoitti:Tyttö on 15-vuotias, ja tosi rauhallinen ja erittäin taiteellinen.
Charles Caldwell kirjoitti:Oh lord! Teinixi saa naimaluvan viikonloppuna
Hmm!
Charles Caldwell

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Sipsi?! Ollaaxme vai eixme olla?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

NuoriD kirjoitti:
Kohta astiat lentävät.
No hyvä! Mulla onkin parisen tosi rumaa lautasta kaapissa odottamassa.
Ja toisekseen iso D: Raskaana oleva nainen on KAUNIS, ja se hehkuu! Aina, ja kaikissa tapauksissa.
Kyllähän sun nyt lääkärinä pitää tälläset perusasiat tietää.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Charles Caldwell kirjoitti:Sipsi?! Ollaaxme vai eixme olla?
Voi vitsi, oon pahoillani. Mut voi kyl olla, et me ei olla..ku mä en ollu siellä kirkossa ollenkaan, ja kahvitilaisuudessakin olin pukeutunu legginseihin ja farkkuhameeseen. (Varma en voi tietenkään olla.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Dumis kirjoitti: Oon vähän kujalla että miten muiden asiat lepää, koska omatkin aika hyvin rempassa... mutta ootko muuttanut pois mun naapurista vai miten asustelet?
Joo, muutin vieläkin idempään! Nyt on tilaa ja valoa ja vaik mitä. Meitsi diggaa.
Läheinen ystävättäreni on tosin vähän sitä mieltä, että ei itä-helsingissä voi kasvattaa lapsia..mutta mä taas pidän siitä että paikat on tuttuja ja neuvolat sun muut lähellä jne. Makuasioita, sano.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NuoriD

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

sipsi kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Kohta astiat lentävät.
No hyvä! Mulla onkin parisen tosi rumaa lautasta kaapissa odottamassa.
Ja toisekseen iso D: Raskaana oleva nainen on KAUNIS, ja se hehkuu! Aina, ja kaikissa tapauksissa.
Kyllähän sun nyt lääkärinä pitää tälläset perusasiat tietää.
Joo kyllä ehdottomasti näin. Raskaana nainen on kauneimmillaan.
NuoriD

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Tyttö on 15-vuotias, ja tosi rauhallinen ja erittäin taiteellinen.
Charles Caldwell kirjoitti:Oh lord! Teinixi saa naimaluvan viikonloppuna
Hmm!
Bingo!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Minusta pullistuva vatsa oli erittäin eroottinen, mutta huom. vain vatsa. Jos pahemmasta puoliskosta olisi tullut höllyvä valas, olisin varmasti ollut eri mieltä.
Paras päivä ikinä.
Charles Caldwell

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

NuoriD kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Tyttö on 15-vuotias, ja tosi rauhallinen ja erittäin taiteellinen.
Charles Caldwell kirjoitti:Oh lord! Teinixi saa naimaluvan viikonloppuna
Hmm!
Bingo!
Komento takas ja palkinnot palautukseen: Sipsi sanoi ettei me sit kuitenkaan olla :(
NuoriD

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Riemumieli kirjoitti:Minusta pullistuva vatsa oli erittäin eroottinen, mutta huom. vain vatsa.
Ihan niinQ oikeasti? Tottakai noin kuuluu sanoa, mutta...
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Charles Caldwell kirjoitti: Sipsi sanoi ettei me sit kuitenkaan olla :(
No voidaan kai me nyt vähän olla, siis ihan vähän.. Ei kai siitä nyt voi sanomista tulla?

Ja Pertti: Miten niin 9 kk ilman seksiä? Miksmiksmiks? (Vahinkokin on jo tapahtunut.) Ja yhä edelleen; raskaana oleva nainen on kaunis. Montako kertaa se pitää sanoa?
Itsekin olen, noin joka toinen päivä..vaikkakin hyvin hyvin äkäinen.
Viimeksi muokannut sipsi, 16.08.2010 13:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Dumis

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

NuoriD kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Minusta pullistuva vatsa oli erittäin eroottinen, mutta huom. vain vatsa.
Ihan niinQ oikeasti? Tottakai noin kuuluu sanoa, mutta...
Noh, Votakka lihoi 10 kiloa sinä aikana ku mun kanssa seukkasi, tosin oli se kyllä aika hoikka silloin kun alettiin seukkaa :roll:
Charles Caldwell

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Niin siis raskaana oleva narttu on kaunis. Ja kyllä me exän kanssa pantiin vielä laitoksella kun erikseen sellaiseen suoritukseen kehoitettiin. Ja oltiin kyllä pantu koko se raskausaika.
Manaaja

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Aika serious issues on jos joutuu raskausajan olemaan ilman seksiä ja huomiota. Ja sen perusteella mitä oon esim. edesmenneestä palstalaisesta nähnyt raskauskuvia, se palleromasu todella voi olla varsin kaunis ja miksei eroottinenkin, jos nainen ei tosiaan muuten liho aivan minuksi.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Hjumor-korttimaanantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

sipsi kirjoitti: Itsekin olen, noin joka toinen päivä..vaikkakin hyvin hyvin äkäinen.
Ohops, onnea! :h:
Vastaa Viestiin