Tivoli-tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Tivoli-tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kävimme eilen sirkuksessa (sirkus Caliba). Arvostelu oli kovin vaihtelevaa, mutta ainakin 3-vuotiaaseen upposi kuin häkä. Silmänruokaakin oli tarjolla kolmen jäntevän akrobaatin voimin.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tivoli-tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Ilta meni kalliota timanttilaikalla leikatessa.
Samalla tuli huomattu, että siitä lähtee ilmoille perkeleesti kivipölyä. Armahdin naapureita ja suuntasin vesisuihkun leikkuukohtaan ja sitten kastuin kivipölyisestä vedestä.
Huomenna pitänee ostaa uusi timanttilaikka..
Ai niin reidet huutaa hoosiannaa, leikkuun taso on 15cm jalkapohjien alapuolella ja jotta näkee laikan pitää kuikuilla 20cm peruskyykkyasennon yläpuolella.
Auh.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dumis

Re: Tivoli-tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Huomenta! Eka tpk 8)

Nyt sämpylää ja uuh niin kiinnostavia raportteja.
milli

Re: Tivoli-tiistai

Viesti Kirjoittaja milli »

Tpk!
Takana aivan käsittämättömän huonot yöunet, heräsin jo kahden jälkeen. Ei kiva.
Onneksi on kahvia.. paaaaljon kahvia
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tivoli-tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Naapurit pakeni sisälle, jos ei äänen niin pölyn takia !

Pitää salaojan takia leikata putkelle uraa, nyt 10 cm anturasta on n 200 ltr 15 cm syvä lätäkkö ja veden pitäsi virrata ylämäkeen mtossa kohtaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tivoli-tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Aion tänään tehdä hetken töitä (!!!) ja sen jälkeen toimia nuoruuden veteraanina. Karma kiittää!
ninnithequeen

Re: Tivoli-tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumis kirjoitti: niin kiinnostavia raportteja.
I think I know what you mean. Ootkohan sä lukenu mun kirjottamia siellä joskus :D

Suihkuun, siivoomaan, jos ny jaksais. Eli huomenta nro 2. Ja eka Pieni Talo Preerialla.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tivoli-tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Pistäydyin eilen terassille nauttimaan vikoista helteistä (ja limusta, hmph)..ja ei voi olla totta, mut en ikäänkuin viihdy enää. Näin ehkä läheisintä ystävätärtäni pitkästä aikaa, ja vaikka oliki ihan kivaa..mulla ei ollut mitään yhteistä sen kanssa. Tuntuu ihan satavuotiaalta kun toinen kertoilee miessäädöistä ja sen semmosista.. Hämmentävää.

Lounasaika.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Dumis

Re: Tivoli-tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

ninnithequeen kirjoitti:
Dumis kirjoitti: niin kiinnostavia raportteja.
I think I know what you mean. Ootkohan sä lukenu mun kirjottamia siellä joskus :D
Sepäs se vasta oliskin :D
Tylsää on, veikkaan että safkiksen jälkeen on niin tylsää että pakerran noi loputkin. Äsken lueskelin jengin Sonisphere-kokemuksia, oli kuintenkin järkkäilyt vissiin olleet viime vuotta paremmat, vaikka pieni myrsky oli kylässä käynyt.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tivoli-tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

sipsi kirjoitti:ja ei voi olla totta, mut en ikäänkuin viihdy enää. Näin ehkä läheisintä ystävätärtäni pitkästä aikaa, ja vaikka oliki ihan kivaa..mulla ei ollut mitään yhteistä sen kanssa. Tuntuu ihan satavuotiaalta kun toinen kertoilee miessäädöistä ja sen semmosista.. Hämmentävää.
Ei siinä mitään hämmentävää ole, sitä kutsutaan pesänrakennusvietiksi. Raskaana oleva nainen alkaa rakentaa vauvalle kotia ja totta kai baarit eivät enää kiinnosta, kun pitää ostaa lapselle vaatteita aina täysi-ikäiseksi asti.

Kaikkein pahimpia ovat naiset, jotka alkavat moralisoimaan muiden elämäntapaa, vaikka juuri äsken panivat kaikkea mikä liikkuu. Ja paskapyramidin huipulla ovat ne naiset, jotka synnytyksen jälkeen palaavat vanhaan huonoon elämäntapaansa poltellen ja juopotellen. Älä ainakaan sinä syyllisty moralisointiin, jollet ole aivan varma, että sinulla on pätevyys siihen.
Paras päivä ikinä.
Dumis

Re: Tivoli-tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Voihan viddu että nyt ottaa taas pannuun kun tein sopparin tuosta koti tv-palvelusta jokunen kuukausi sitten ja nytten tietty kaikki on ilmaista josta ite maksan :evil:

http://www.sonera.fi/tarjoukset/laajaka ... Onnenpekka
Enttu
Kitinäaddikti
Viestit: 65
Liittynyt: 29.04.2010 21:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tivoli-tiistai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Jos illalla paistaa Arska vois mennä terassille yhdelle,
huomenna vapaapäivä :) :) :)
Vittuillakseni vilkutin ;D
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tivoli-tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Enää kuukausi häihin! :dream: Ja kaksi viikkoa ja kolme päivää kesälomaan. Nyt saisi aika rientää mun puolestani ihan miten nopeasti hyvänsä. Näille viimeisille viikoille mahtuu aivan liian monta palaveria sun muuta kuivaa, mutta nyt tuntuu, että ehkä mä jaksankin vielä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tivoli-tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

On tää maailma taas kumma paikka. Viikonloppuna kaverin mökillä tapahtui kummia, isäntä mm. heitti sunnuntaille jäävät vieraansa jo la-aamuna pellolle. Syy jotain ihan naurettavaa muurikan pesua ym. sekoilua. Itsehän pesin käteni tosta sopasta heti kun näin sen kehittyvän, ja toimin ukkosenjohdattimena koko pe-illan. Kaiken kaikkiaan paska keikka, jossa useat pahoitti mielensä. Yllättäen äsken soi puhelin, ja illan isäntä soitti minulle kysyen mielipidettäni viikonlopun tapahtumista. Hän oli kovin syyttelevä vieraitaan kohtaan, mutta Sveitsi kun olen, sain hänet ymmärtämään asioiden molemmat puolet. Ja erityisesti sen, ettei ihmiset ole ajatustenlukijoita, eli jos hänellä on jotain sanottavaa, se olisi syytä artikuloida selkeästi, aikuisia kun kuitenkin ollaan. Tästä seurasi ensin hyvin kummallinen papupata ja luulin jo väliemme rikkoutuneen lopullisesti. Sanatulva kuitenkin huipentui siihen, että hän on ostanut mulle keikkalipun U2:n keikalle, koska olen suoraselkäinen ja kunnioitettava ystävä. Olin vähän että wtf? Kai tästä suorapuheisuudestakin joskus on jotain iloakin...
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tivoli-tiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti: Olin vähän että wtf? Kai tästä suorapuheisuudestakin joskus on jotain iloakin...
On siitä jos on Sveitsi. Itse olen esim töissä huomannut että vaikka kaikki ei kestäkäään suoraan sanomista niin useimmat kuitenkin arvostaa sitä. Kunhan pysyy asialinjalla ja Svetsinä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tivoli-tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Riemumieli kirjoitti:
Kaikkein pahimpia ovat naiset, jotka alkavat moralisoimaan muiden elämäntapaa, vaikka juuri äsken panivat kaikkea mikä liikkuu. Ja paskapyramidin huipulla ovat ne naiset, jotka synnytyksen jälkeen palaavat vanhaan huonoon elämäntapaansa poltellen ja juopotellen. Älä ainakaan sinä syyllisty moralisointiin, jollet ole aivan varma, että sinulla on pätevyys siihen.
No en todellakaan, mulla nyt viimeiseksi on varaa moralisoida muita. On kyllä sen verran tullu sekoiltua ja tehtyä virheitä tässä ihmiselämässä.. Kuhan vaan hämmästyin tuota eilistä. Perjantaina hämmästyin vielä enemmän ku eräs ystävä jota en ollut tavannut vuosiin, sanoi jotain että oon niin vastuuntuntonen tms.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tivoli-tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vesper kirjoitti:isäntä mm. heitti sunnuntaille jäävät vieraansa jo la-aamuna pellolle. Syy jotain ihan naurettavaa muurikan pesua ym. sekoilua.
Mua jäi häiritsemään, että mikä oli se todellinen syy.

Aah, haluisin kans ihan sikana lähteä U2:n keikalle, mut en varmaankaan pysty ku on tää ahtaanpaikankammo.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tivoli-tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Dumis kirjoitti: Sepäs se vasta oliskin :D
En tajua tätä. Mitä Dumiksen duuniin liittyviä raportteja Ninni olis muka kirjotellu?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Tivoli-tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Dumis kirjoitti: niin kiinnostavia raportteja.
I think I know what you mean. Ootkohan sä lukenu mun kirjottamia siellä joskus :D
Sepäs se vasta oliskin :D
Tylsää on, veikkaan että safkiksen jälkeen on niin tylsää että pakerran noi loputkin. Äsken lueskelin jengin Sonisphere-kokemuksia, oli kuintenkin järkkäilyt vissiin olleet viime vuotta paremmat, vaikka pieni myrsky oli kylässä käynyt.
Trust me, mun kirjottamia raportteja on sinne teille tullu aikanaan. Aina kuikuilin sua ku käytiin - joka aamu lähes - siellä. Mut se oli sillon se.
NuoriD

Re: Tivoli-tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

sipsi kirjoitti:
Vesper kirjoitti:isäntä mm. heitti sunnuntaille jäävät vieraansa jo la-aamuna pellolle. Syy jotain ihan naurettavaa muurikan pesua ym. sekoilua.
Mua jäi häiritsemään, että mikä oli se todellinen syy.
Juoppohulluus?
ninnithequeen

Re: Tivoli-tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Sepäs se vasta oliskin :D
En tajua tätä. Mitä Dumiksen duuniin liittyviä raportteja Ninni olis muka kirjotellu?
Tota. Mä suunnilleen asuin rekassa sillon ja tein kaikki kirjalliset hommat kun rekkis porhalsi kahden tunnin unilla Suomea päästä päähän....ajomittarit jne. on perseestä firmojen mielestä. Se on ajettava ni se on ajettava.

Mut se oli sillon se.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tivoli-tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:
Tota. Mä suunnilleen asuin rekassa sillon ja tein kaikki kirjalliset hommat kun rekkis porhalsi kahden tunnin unilla Suomea päästä päähän...
Okei. En mä itseasiassa oikein tiedäkään, että mitä Dumiksen työnkuvaan kuuluu. Pusuja kaikille. :h:
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Tivoli-tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Tota. Mä suunnilleen asuin rekassa sillon ja tein kaikki kirjalliset hommat kun rekkis porhalsi kahden tunnin unilla Suomea päästä päähän...
Okei. En mä itseasiassa oikein tiedäkään, että mitä Dumiksen työnkuvaan kuuluu. Pusuja kaikille. :h:
Vissiin vähän kaikkea?
Dumis

Re: Tivoli-tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

ninnithequeen kirjoitti:
sipsi kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Sepäs se vasta oliskin :D
En tajua tätä. Mitä Dumiksen duuniin liittyviä raportteja Ninni olis muka kirjotellu?
Tota. Mä suunnilleen asuin rekassa sillon ja tein kaikki kirjalliset hommat kun rekkis porhalsi kahden tunnin unilla Suomea päästä päähän....ajomittarit jne. on perseestä firmojen mielestä. Se on ajettava ni se on ajettava.

Mut se oli sillon se.
Jaa, no mulla on "vähän" isommat raportit mielessä kuin jotkut konttien/perävaunujen dokumentit :D Teen laskutukselle yhteenvetoja joista sitten firmaan tulee rahnaketta. Noita työnjohtajien rappiksia lähinnä luen, välillä aikamoisia satuja/tarinoita tulee vastaan. Pääastiallisesti mua on täältä aika vaikeeta löytää kun oon lukkojen sisällä toimistossa tai sitten laivan uumenissa ahtailemassa.
ninnithequeen

Re: Tivoli-tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumis: konttihomoksi kuten itse sanoi, se ei ruvennu.

Nyt se raasu ajaa kuulemma Tarjoustalon kamaa. Eikä myönnä. Ku tietää et oon heti käsi ojossa. Jos yhen tuttelipurkin poika sais?
Vastaa Viestiin