Tivoli-tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Re: Tivoli-tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

ninnithequeen kirjoitti:Dumis: konttihomoksi kuten itse sanoi, se ei ruvennu.
Loistava ihminen, noita on myös puolet rannan duunareista. "Mä en tee tuota enkä tätä" ja sit itketään kuin pikkutytöt karkkikaupan kassalla.
Näillä asenteilla varmaan selitetään se että on duunareita työttöminä samaan aikaan kun on työvoimasta "vajetta".
No hyvä jos pystyy vielä valitsemaan että mitä ajaa, tunnen yhden kuskin(mutsin ex-poikaystävä) joka ei taas tahdo saada millään mitään pysyvää työtä. Vetää sit viunaa posket lommolla kun pätkätyö loppuu.
Dumis

Re: Tivoli-tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Dumis kirjoitti:Voihan viddu että nyt ottaa taas pannuun kun tein sopparin tuosta koti tv-palvelusta jokunen kuukausi sitten ja nytten tietty kaikki on ilmaista josta ite maksan :evil:

http://www.sonera.fi/tarjoukset/laajaka ... Onnenpekka
Jaa, no tilasin Canal+:n nyt kuitenkin, vaikka jokunen kuukausi arpoivat etten voi sitä saada osoitteeseni. Katsotaan mitä tapahtuu, kaupan päälle antoivat maikkarin kanavat ja Discoveryn ilmatteeks vuoden loppuun.
Aika hohhoijjakkaa taas tämäkin. Muutenkin toi Soneran touhun on vaikuttanut äärimmäisen amatöörimäiseltä, eikä se Elisan Viihde-jutskakaan ole paljoa vaikuttanut, kun siitähän lähti se (verkko?)tallennusominaisuus poies.
Charles Caldwell

Re: Tivoli-tiistai

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Se olis 28 km kotimatkaa edessä (ja taas se 9 km ladattu kärry perässä). Elimistö ilmoittaa, että 'don't do it, not Nikin it', mutta onneksi sotien aikaan keksitiin särkylääkkeet! Holy wars! Sotikaa lisää :) I'll win this war...
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tivoli-tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dumis kirjoitti:Jaa, no tilasin Canal+:n nyt kuitenkin...
Mä sain kylkiäisenä sellaisen kliinerisoftan, joka poistaa vapaa-ajanviettokeksit.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
elco

Re: Tivoli-tiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:Tästä seurasi ensin hyvin kummallinen papupata ja luulin jo väliemme rikkoutuneen lopullisesti. Sanatulva kuitenkin huipentui siihen, että hän on ostanut mulle keikkalipun U2:n keikalle, koska olen suoraselkäinen ja kunnioitettava ystävä. Olin vähän että wtf? Kai tästä suorapuheisuudestakin joskus on jotain iloakin...
Jotenkin tuntuisi, että noin helpon kaverin kanssa välien poikkiintuminen olisi ollut parempi vaihtoehto kuin keikkalippu.

Toisaalta, eiköhän ne välit tuon kanssa tarvittaessa ole mahdollista rikkoa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tivoli-tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Naisten välienselvittelyihin/kaverikuvioihin/riitoihin ja kaikkiin kanssakäymisiin sopii kultainen sääntö: "Älä ota kantaa, älä kommentoi, älä puutu." Kun tuon muistaa, elää paljon onnellisemmin.

Rationaalinen olento ei voi ymmärtää irrationaalista epätodellisuutta eli naisten välistä kanssakäymistä.

Tein kerran sen virheen, että puutuin välienselvittelyyn ja kerroin, mitä kannattaa sanoa. No myöhemmin ilmeni, että minut paljastettiin sanojen takana olevaksi eli kaiken pahan aluksi ja lopuksi eli siis alkuperäisen riidankin. Sopu toki syntyi, kun oli yhteinen syntipukki, mutta en suosittele.
Paras päivä ikinä.
Gaia

Re: Tivoli-tiistai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

6 x Googlebot online atm.
Zeb

Re: Tivoli-tiistai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^Nyt 8x. Mitä noi oikein on?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tivoli-tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Riemumieli kirjoitti:Naisten välienselvittelyihin/kaverikuvioihin/riitoihin ja kaikkiin kanssakäymisiin sopii kultainen sääntö: "Älä ota kantaa, älä kommentoi, älä puutu." Kun tuon muistaa, elää paljon onnellisemmin.

Rationaalinen olento ei voi ymmärtää irrationaalista epätodellisuutta eli naisten välistä kanssakäymistä.
Käsittääkseni viestissäni kävi hyvin ilmi, että kyseessä oli mies. Että se siitä rationaalisuudesta...

Ja siis se todellinen alkusyy oli se muurikan peseminen. Grillaajien olisi pitänyt lukea ajatuksia, ja tajuta pestä muurikka herran lettukestejä varten.
Dumis

Re: Tivoli-tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Jaa, no tilasin Canal+:n nyt kuitenkin...
Mä sain kylkiäisenä sellaisen kliinerisoftan, joka poistaa vapaa-ajanviettokeksit.
Fakjea, nyt näkyy kanavia ihan tarpeeksi vuoden loppuun!
Naatiskelen jyst fetasalaattia ja alan kattoo klubin matsia =)
milli

Re: Tivoli-tiistai

Viesti Kirjoittaja milli »

fuuuuuuuuuuuck, se siitä jumpasta tänään, mä nukuin ruhtinaallisesti pommiin.
Charles Caldwell

Re: Tivoli-tiistai

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Dumis kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Jaa, no tilasin Canal+:n nyt kuitenkin...
Mä sain kylkiäisenä sellaisen kliinerisoftan, joka poistaa vapaa-ajanviettokeksit.
Fakjea, nyt näkyy kanavia ihan tarpeeksi vuoden loppuun!
Naatiskelen jyst fetasalaattia ja alan kattoo klubin matsia =)
Minen ala tohon hommaan. Taidan paneutua polven kuntouttamiseen. Snadisti kyllä ketuttaa, mutta valintoja...
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Tivoli-tiistai

Viesti Kirjoittaja ak »

Zeb kirjoitti:^Nyt 8x. Mitä noi oikein on?
Olettaisin, että juuri niitä googlen botteja eli ohjelm(i)a, jotka lukevat sivut googlen hakuindeksiin. Nuo eivät selaimen sessioista välitä, joten niitä kertynee aika iso joukko, kun tuo tämän hetkiset kävijät perustuu johonkin aikarajaan edellisestä sivupyynnöstä.
ninnithequeen

Re: Tivoli-tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Dumis: konttihomoksi kuten itse sanoi, se ei ruvennu.
Loistava ihminen, noita on myös puolet rannan duunareista. "Mä en tee tuota enkä tätä" ja sit itketään kuin pikkutytöt karkkikaupan kassalla.
Näillä asenteilla varmaan selitetään se että on duunareita työttöminä samaan aikaan kun on työvoimasta "vajetta".
No hyvä jos pystyy vielä valitsemaan että mitä ajaa, tunnen yhden kuskin(mutsin ex-poikaystävä) joka ei taas tahdo saada millään mitään pysyvää työtä. Vetää sit viunaa posket lommolla kun pätkätyö loppuu.
Puolustan taas sitä, (ja miksi olin sen kanssa), se teki vitusti hommia. Se oli ihan uskomatonta se touhu. Kunnioitan häntä SIITÄ. Mut oikeesa olet, ku työt loppu ni viina maistu.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tivoli-tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vesper kirjoitti:Käsittääkseni viestissäni kävi hyvin ilmi, että kyseessä oli mies. Että se siitä rationaalisuudesta...
Ja siis se todellinen alkusyy oli se muurikan peseminen. Grillaajien olisi pitänyt lukea ajatuksia, ja tajuta pestä muurikka herran lettukestejä varten.
Homo tai muuten vain vässykkä.
Paras päivä ikinä.
Zeb

Re: Tivoli-tiistai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

ak kirjoitti:
Zeb kirjoitti:^Nyt 8x. Mitä noi oikein on?
Olettaisin, että juuri niitä googlen botteja eli ohjelm(i)a, jotka lukevat sivut googlen hakuindeksiin. Nuo eivät selaimen sessioista välitä, joten niitä kertynee aika iso joukko, kun tuo tämän hetkiset kävijät perustuu johonkin aikarajaan edellisestä sivupyynnöstä.
:sir:
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tivoli-tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kaivuumiehet eivät uskoneet pyyntöäni tukea L-muotoinen istutuslaatikko ennen kuin sen ympäriltä kaivetaan. Ja tietysti laatikko tippui 1,5m syvään kaivantoon ja hajosi kulmasta irtipoikki. Nyt pitää sitten syksyn aikana nakertaa toinenkin betoninen laatikko palasiksi. Paska.

Etätöitä vielä puol tuntia. Sit nuq.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin