Keskiviikko alkoi Ukon puheita kuunnellen

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Parempi Grillausväline?

Muurikka
1
14%
Grilli
6
86%
 
Ääniä yhteensä: 7

Dumis

Re: Keskiviikko alkoi Ukon puheita kuunnellen

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Meil on taas joku photoshootti rantsussa. Laitetaan vissiin toi ainoa naispuoleinen nosturinkuljettaja "hommiin". On meillä joku yks akkeli jotain paperirulliakin taljaamassa jossain liiterissä, mutta muuten ei paljoa akkeleita kentällä näy.
Gaia

Re: Keskiviikko alkoi Ukon puheita kuunnellen

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Charles Caldwell kirjoitti:
Gaia kirjoitti:Taitaa olla kahvitauon paikka.
Siis kahvitauko = määrittelemättömän pituinen jakso, jonka aikana ei juoda kahvia.
Maha alkaa protestoida. Mietin vaan millä herään aamuisin... :?
Mä olen onnistunut luopumaan kotona keitetystä aamukahvista kokonaan :] Vettä tai aplarimehua naamariin ja baanalle.
Mä en oo ikinä oppinut juomaan mitään mehuja. Vettä sit vaan varmaankin.
Mutta millä mä herään? Oon ihan zombie ekaan kahvikupilliseen saakka :shock:
NuoriD

Re: Keskiviikko alkoi Ukon puheita kuunnellen

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Elppis kirjoitti:Palstalla on tänään joku aggre-päivä. Mitä on tapahtunut?! Tais terassinpenkit kastua tmv. kun pinna on niin monella kireällä.
Millä palstalla? Täällähän on hiljaista kuin reumaliiton kokouksessa raikuvien kättentaputusten aikaan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko alkoi Ukon puheita kuunnellen

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Gaia kirjoitti:
Charles Caldwell kirjoitti:
Gaia kirjoitti:Taitaa olla kahvitauon paikka.
Siis kahvitauko = määrittelemättömän pituinen jakso, jonka aikana ei juoda kahvia.
Maha alkaa protestoida. Mietin vaan millä herään aamuisin... :?
Mä olen onnistunut luopumaan kotona keitetystä aamukahvista kokonaan :] Vettä tai aplarimehua naamariin ja baanalle.
Mä en oo ikinä oppinut juomaan mitään mehuja. Vettä sit vaan varmaankin.
Mutta millä mä herään? Oon ihan zombie ekaan kahvikupilliseen saakka :shock:
Berocca napaan aamusta.
The great club outshines the individual, always and forever.
nastamuumio

Re: Keskiviikko alkoi Ukon puheita kuunnellen

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

NuoriD kirjoitti: Millä palstalla? Täällähän on hiljaista kuin reumaliiton kokouksessa raikuvien kättentaputusten aikaan.
Lääkärihuumoria. Parasta on kumminkin Kolmas kivi auringosta -sarjassa esitelty fyysikkohuumori, jossa esitetään fysiikan kaavoja pantomiimeina. Mulla on tänään vapaapäivä. Hoidetaan opintoasioita kuntoon. En sit aloitakaan viikon lomaa en maanantaina, vaan päivää vajaan viikon loman ens tiistaina.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko alkoi Ukon puheita kuunnellen

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pitäs ostaa puurohiutaleita, et sais jotain mahan täytettä aamuisin, kun tänäänkin aamun avaus leipä päällystettynä virolaisella lastenwurstilla ja suolatuilla avomaankurkun viipaleilla ja päälle lasi maitoa..
Kahvia vasta töissä puoli kuppia, kesällä hiukan vieroontui kaffin paahteesta..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviikko alkoi Ukon puheita kuunnellen

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Jospa kohta vetäytyisi paikalliseen kahvilaan lounaalle ja lukemaan kirjaa. Kinky Friedman osoittautui liian polveilevaksi ja kikkailevaksi kirjailijaksi, joten aloitan tänään Alexandra Fullerin kirjan Ei hunningolle tänään. Fuller (s. 1969) asui vuosina 1972-1990 useilla maatiloilla Rhodesiassa, Malawissa ja Sambiassa. Kahvilatarjonta vaan on aika heikkoa näillä korkeuksilla, pullaa on kahvin kanssa tarjolla, mutta minä söisin mieluusti jotain vähän ruokaisampaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Charles Caldwell

Re: Keskiviikko alkoi Ukon puheita kuunnellen

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Gaia kirjoitti:Mä en oo ikinä oppinut juomaan mitään mehuja. Vettä sit vaan varmaankin.
Mutta millä mä herään? Oon ihan zombie ekaan kahvikupilliseen saakka :shock:
Mulla toimii aamusuihku.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko alkoi Ukon puheita kuunnellen

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Sipsi- jos et suunnittele päikkäreitä, niin tuu meille tänään syömään. Spagettia ja lihapullakastiketta, Kaunotar&Kulkuri-safkaa :D Ps. kantsii hakea Obsidan-(tai muu rautavalmiste)kuuri tohon väsymykseen, se johtuu siitä kun sun hemoglobiini laskee!!!
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko alkoi Ukon puheita kuunnellen

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti:Jospa kohta vetäytyisi paikalliseen kahvilaan lounaalle ja lukemaan kirjaa. Kinky Friedman osoittautui liian polveilevaksi ja kikkailevaksi kirjailijaksi, joten aloitan tänään Alexandra Fullerin kirjan Ei hunningolle tänään. Fuller (s. 1969) asui vuosina 1972-1990 useilla maatiloilla Rhodesiassa, Malawissa ja Sambiassa. Kahvilatarjonta vaan on aika heikkoa näillä korkeuksilla, pullaa on kahvin kanssa tarjolla, mutta minä söisin mieluusti jotain vähän ruokaisampaa.
Rhodesiassa ja Sambiassa? Sinänsä sama asia, tosin Rhodesia oli ennen Sambia + Zimbabwe ;) Saanko kirjan lainaksi kun olet sen lukenut?! Omasta mielenkiinnostani ko. maita kohtaan ;)

PS. käyppäs Baguetessa, siellä on ihanan suuret voileivät :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keskiviikko alkoi Ukon puheita kuunnellen

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti:Sipsi- jos et suunnittele päikkäreitä, niin tuu meille tänään syömään. Spagettia ja lihapullakastiketta, Kaunotar&Kulkuri-safkaa :D Ps. kantsii hakea Obsidan-(tai muu rautavalmiste)kuuri tohon väsymykseen, se johtuu siitä kun sun hemoglobiini laskee!!!
Heh, mä jo koodailin tonne Naamiksen puolelle.
Mut siis oon tosi pahoillani, mut mun on varmaankin pakko kieltäytyä tästä kutsusta..oon niin poikki et hyvä jos pysyn siihen asti hereillä et saan raahauduttua kotisohvalle. Homerkuolaus silti lihapullakastikkeelle! Ja kiitos vinkistä..ku meinasin et multivitat ja kalciumit riittäis toistaseks, mut pitääkin vielä vissiin hakea ne rautatabut kylkiäiseks. (Nappikauppa kunniaan.)
Päivällistetään joku toinen kerta, jos sopii. Himoitsen jo kyllä sun ruokia.


Voitteko muuten sanoa että tarvitsenko erikseen partsivaunut, vai onko ihan turhaketta?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko alkoi Ukon puheita kuunnellen

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sipsi kirjoitti:

Voitteko muuten sanoa että tarvitsenko erikseen partsivaunut, vai onko ihan turhaketta?
On ne aika turhaketta. Meillä olis ollu ainakin; beibinä ei suostunut nukkumaan paikallaan olevissa vaunuissa ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviikko alkoi Ukon puheita kuunnellen

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Gaia kirjoitti:Taitaa olla kahvitauon paikka.
Siis kahvitauko = määrittelemättömän pituinen jakso, jonka aikana ei juoda kahvia.
Mutta eihän sanoja voin noin pilkkoa paloiksi. Ei pyllynreikäkään ole mikään pyllyssä oleva reikä, vaan peräaukko. Vaikken anatomiaa kovin hyvin osaakaan, aika hyvä huumorintaju tulee olla, että mieltää peräaukon koko kehon läpäiseväksi reiäksi.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviikko alkoi Ukon puheita kuunnellen

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

sipsi kirjoitti:Voitteko muuten sanoa että tarvitsenko erikseen partsivaunut, vai onko ihan turhaketta?
On. Hanki mahdollisimman vähän tavaraa ja huomaat, että siitäkin 75 % oli turhaa.
Paras päivä ikinä.
Dumis

Re: Keskiviikko alkoi Ukon puheita kuunnellen

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:Sipsi
Tuplasti korstompi vois ehkä tulla kyläileen, jos tarjous toimii tännekin!
Pitäs vähän siivoilla himblussa (täyssiivous boikamiesboksiin), mutta tuskin sitä jaksais koko iltaa :D
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keskiviikko alkoi Ukon puheita kuunnellen

Viesti Kirjoittaja sipsi »

INTTERNETISTÄ oppii kyllä kaikenlaista. (Seuraavaks guuglaan ne partsivaunut.)
Mut siis opin tänään sen, että napakoru on kuin onkin suositeltavaa poistaa kun oottelee vauvaa. Tuikitärkeä tiedonjyvänen.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko alkoi Ukon puheita kuunnellen

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Sipsi
Tuplasti korstompi vois ehkä tulla kyläileen, jos tarjous toimii tännekin!
Pitäs vähän siivoilla himblussa (täyssiivous boikamiesboksiin), mutta tuskin sitä jaksais koko iltaa :D
Siellä me ollaan!
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Keskiviikko alkoi Ukon puheita kuunnellen

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Sipsi
Tuplasti korstompi vois ehkä tulla kyläileen, jos tarjous toimii tännekin!
Pitäs vähän siivoilla himblussa (täyssiivous boikamiesboksiin), mutta tuskin sitä jaksais koko iltaa :D
Siellä me ollaan!
Jaa, mihin aikaan sopii tulla?

Ei nyt tää työnteko oikein luista, ehkä ens viikolla sitten paremmalla tuurilla. Not.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviikko alkoi Ukon puheita kuunnellen

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Isohaara ja avonainen tulevat kylään tänään :]
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dumis

Re: Keskiviikko alkoi Ukon puheita kuunnellen

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lolita kirjoitti:Isohaara ja avonainen tulevat kylään tänään :]
Kerro sille terkkuja että muakin sais tulla kahtomaan! Jättää avonaisen sulle ja tulee kaljalle. Jossei tänään, niin sit joku toinen kerta. (joo, voin toki itekin koodailla sille, en vaan tiennyt että ovat matkustamassa tänne sivistyksen liepeille)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko alkoi Ukon puheita kuunnellen

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Tuplasti korstompi vois ehkä tulla kyläileen, jos tarjous toimii tännekin!
Pitäs vähän siivoilla himblussa (täyssiivous boikamiesboksiin), mutta tuskin sitä jaksais koko iltaa :D
Siellä me ollaan!
Jaa, mihin aikaan sopii tulla?

Ei nyt tää työnteko oikein luista, ehkä ens viikolla sitten paremmalla tuurilla. Not.
16.30 jälkeen ollaan kotona, ruoka tosin valmista vasta klo 17 jälkeen :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Charles Caldwell

Re: Keskiviikko alkoi Ukon puheita kuunnellen

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Uh! Tästä tulee kyllä välipäivä. Vois vaikka töiden jälkeen piipahtaa Sports Academyyn vahtaamaan jotain peliä :]
Enttu
Kitinäaddikti
Viestit: 65
Liittynyt: 29.04.2010 21:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko alkoi Ukon puheita kuunnellen

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Oon vähän ulalla,keitä on nyt modeina?Näkyyks jossain listaa?
Sitä se teettää,kun on liian pitkään poissa :)
Vittuillakseni vilkutin ;D
SikaMika

Re: Keskiviikko alkoi Ukon puheita kuunnellen

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Riemumieli kirjoitti:Vaikken anatomiaa kovin hyvin osaakaan, aika hyvä huumorintaju tulee olla, että mieltää peräaukon koko kehon läpäiseväksi reiäksi.
Mulla on aika hyvä huumorintaju, sillä kysyttäessä omaanko lävistyksiä olen maininnut juurikin tuon ylläolevan.

Muuten vietän elpymispäivää sohvalla maaten. Huomenna olisi taas töitä, toivottavasti olo paranee siihen mennessä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko alkoi Ukon puheita kuunnellen

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jessus mikä jänkkääjä mun faija on. Nyt se väittää ettei meillä voi himassa katsoa televisiota yläkerrassa, koska alhaalla on joku Anal+ tai Digital tai joku muu vitun vekotin. Että ylös pitää hankkia sähköantenni jos siellä meinaa katsoa televisiota.
Vastaa Viestiin