Termostaattitorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Termostaattitorstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Raha on tehty käytettäväksi & köyhät kyykkyyn.

Ja kyllä suomessakin saa useiden satojen vodkaa jos haluaa.
Viimeksi muokannut Bluntly, 19.08.2010 10:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: Termostaattitorstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

*menee kyyccyyn*
Gaia

Re: Termostaattitorstai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Kuinkahan pahaa yleistä turpaanmättämistä siitä seuraisi, jos jonkun mielenhäiriön seurauksena tämän palstan kirjoittajien kesken saataisiinkin aikaan joku yleinen miitti? Alkoholilla maustettuna.
:roll:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Termostaattitorstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Minä keitän nyt perunoita. Kesän ensimmäisiä uusia perunoita. Tiedetään, melkein on jo syksy, mutta nyt vasta nostin omasta pellosta perunaa. Kannattikohan odottaa?
masa

Re: Termostaattitorstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Gaia kirjoitti:Kuinkahan pahaa yleistä turpaanmättämistä siitä seuraisi, jos jonkun mielenhäiriön seurauksena tämän palstan kirjoittajien kesken saataisiinkin aikaan joku yleinen miitti? Alkoholilla maustettuna.
:roll:
Viimeksi kun tämän suurimman vittuilija livenä näin, se junnasi vaan jossain nurkassa ujona poikana. Netissä on vaan niin hienoa olla kova poika.
NuoriD

Re: Termostaattitorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gaia kirjoitti:Kuinkahan pahaa yleistä turpaanmättämistä siitä seuraisi, jos jonkun mielenhäiriön seurauksena tämän palstan kirjoittajien kesken saataisiinkin aikaan joku yleinen miitti? Alkoholilla maustettuna.
:roll:
Alkaako suu napsaamaan :wink:
Viimeksi muokannut NuoriD, 19.08.2010 11:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriD

Re: Termostaattitorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

masa kirjoitti:
Gaia kirjoitti:Kuinkahan pahaa yleistä turpaanmättämistä siitä seuraisi, jos jonkun mielenhäiriön seurauksena tämän palstan kirjoittajien kesken saataisiinkin aikaan joku yleinen miitti? Alkoholilla maustettuna.
:roll:
Viimeksi kun tämän suurimman vittuilija livenä näin, se junnasi vaan jossain nurkassa ujona poikana. Netissä on vaan niin hienoa olla kova poika.
Kuva
Dumis

Re: Termostaattitorstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

edit..
Viimeksi muokannut Dumis, 19.08.2010 11:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Gaia

Re: Termostaattitorstai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

masa kirjoitti:
Gaia kirjoitti:Kuinkahan pahaa yleistä turpaanmättämistä siitä seuraisi, jos jonkun mielenhäiriön seurauksena tämän palstan kirjoittajien kesken saataisiinkin aikaan joku yleinen miitti? Alkoholilla maustettuna.
:roll:
Viimeksi kun tämän suurimman vittuilija livenä näin, se junnasi vaan jossain nurkassa ujona poikana. Netissä on vaan niin hienoa olla kova poika.
Mä en nyt varsinaisesti osoittanut suoraan teitä vaikka saitte mut kyllä ajattelemaan asiaa. :)
Gaia

Re: Termostaattitorstai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

NuoriD kirjoitti:
Gaia kirjoitti:Kuinkahan pahaa yleistä turpaanmättämistä siitä seuraisi, jos jonkun mielenhäiriön seurauksena tämän palstan kirjoittajien kesken saataisiinkin aikaan joku yleinen miitti? Alkoholilla maustettuna.
:roll:
Alkaako suu napsaamaan :wink:
Tarkkailu on mukavaa.
Ja Dumis, mä näin mitä kirjoitit!!!1 Aiheesta infotaan toisaalla :]
NuoriD

Re: Termostaattitorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gaia kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Gaia kirjoitti:Kuinkahan pahaa yleistä turpaanmättämistä siitä seuraisi, jos jonkun mielenhäiriön seurauksena tämän palstan kirjoittajien kesken saataisiinkin aikaan joku yleinen miitti? Alkoholilla maustettuna.
:roll:
Alkaako suu napsaamaan :wink:
Tarkkailu on mukavaa.
Mä en ainakaan uskaltais alkaa sun kanssa ryyppäämään. Näen kaksi mahdollista lopputulemaa:

1)Vedät mua hyppypotkulla leukaan

2)Herätään Hotelli Vantaan huoneesta ilman vaatteita
Gaia

Re: Termostaattitorstai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

^
1) En harrasta väkivaltaa ihmisten välisessä kanssakäymisessä. Salilla ja kehässä on suojat päällä ja mättämisen aikana ja jälkeen ollaan edelleen kavereita.

2) Et ainakaan minun seurassani.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Termostaattitorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dumis kirjoitti:edit..
Kuukerpalli on muuten vironkieltä ja tarkoittaa...

:doh:

Ainnin pääsen maistelemaan 10v Yamasaki-whiskyä Japanin maasta(itsellä 16v viittiiköhän tollasta keskenkasvuista?) ja saksalaista 5v viskiä.. Jaaha ruotsalaista 5v viskiä olenkin jo maistellut..
Pyyhin Netikettiin..
NuoriD

Re: Termostaattitorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gaia kirjoitti:^
1) En harrasta väkivaltaa ihmisten välisessä kanssakäymisessä. Salilla ja kehässä on suojat päällä ja mättämisen aikana ja jälkeen ollaan edelleen kavereita.

2) Et ainakaan minun seurassani.
No eihän tässä sitten mitään hätää ole.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Termostaattitorstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Torstai-porstai täällä ja olo on kuin viiden pennin huo.. ei kun hevosella. Kohta mättämään ruokaa naamariin, sitten kokouskahveille ja sen jälkeen vapaata oleilua muka työtä tehdessä.

Hassua, miten esim. gradun kirjoittaminen ei luonnistu (2,5 vuotta mennyt ilman riviäkään), vaikka luppoaikaa olisi töissäkin. Silloin kun opiskeli oikein kunnolla ja kävi töissä, tuntui, että ehtii paljon vaikkei ollut aikaa. Nyt on aikaa, muttei ehdi, mikä tässä yhtälössä mättää?

Enkä hyväksy vastauksena anustappia perseessä.
Paras päivä ikinä.
NuoriD

Re: Termostaattitorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Riemumieli kirjoitti: Silloin kun opiskeli oikein kunnolla ja kävi töissä, tuntui, että ehtii paljon vaikkei ollut aikaa. Nyt on aikaa, muttei ehdi, mikä tässä yhtälössä mättää?
Termodynamiikan neljäs pääsäntö sanoo, että työ pyrkii täyttämään siihen käytettävissä olevan ajan. Jos aikaa on enemmän, niin työn teko vastaavasti hidastuu.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Termostaattitorstai

Viesti Kirjoittaja huima »

Gaia & ND kirjoitti:2)Herätään Hotelli Vantaan huoneesta ilman vaatteita

....

2) Et ainakaan minun seurassani.
Onko tämä siis tulkittavissa niin, että luikit/lähdet huoneesta pois jo illan/aamun aikana - jotta olet aamulla pirteänä kotona?
Gaia

Re: Termostaattitorstai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

huima kirjoitti:
Gaia & ND kirjoitti:2)Herätään Hotelli Vantaan huoneesta ilman vaatteita

....

2) Et ainakaan minun seurassani.
Onko tämä siis tulkittavissa niin, että luikit/lähdet huoneesta pois jo illan/aamun aikana - jotta olet aamulla pirteänä kotona?
Ei. Jätän vapaaehtoisesti koko pelikentän sinulle enkä siis tule koko hotelliin :)
Charles Caldwell

Re: Termostaattitorstai

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

No olihan se aamu keljun kylmä. Ei tullut edes hiki pyöräillessä, vaan pikemminkin pähkinät jääty.

Mutta ootteko nyt oikeasti sitä mieltä, että haluatte tavat mut livenä?!?!?!?! En ymmärrä teitä....
Gaia

Re: Termostaattitorstai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Charles Caldwell kirjoitti: Mutta ootteko nyt oikeasti sitä mieltä, että haluatte tavat mut livenä?!?!?!?! En ymmärrä teitä....
Tän hullummaksi ei ole tullut vaikka on nähnyt sut liki päivittäin useamman vuoden ajan :mrgreen:
(toki siitä on kaks tai kolme vuotta aikaa...)
Charles Caldwell

Re: Termostaattitorstai

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Gaia kirjoitti:Tän hullummaksi ei ole tullut vaikka on nähnyt sut liki päivittäin useamman vuoden ajan :mrgreen:
(toki siitä on kaks tai kolme vuotta aikaa...)
Say what?! Ootko sä stalkkeri?! Ja ihan siitä melkein sun partsin alta olen pyöräillyt tälläkin viikolla ;)
Gaia

Re: Termostaattitorstai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Charles Caldwell kirjoitti: Say what?! Ootko sä stalkkeri?!
Jo muinaisina kouluvuosina...! :)
Charles Caldwell

Re: Termostaattitorstai

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Gaia kirjoitti:
Charles Caldwell kirjoitti: Say what?! Ootko sä stalkkeri?!
Jo muinaisina kouluvuosina...! :)
No olisit tullut juttelemaan ;)
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Termostaattitorstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Joo, miittihän on oikein mainio idea! Pidetäänkö jo tänään? Kaivopiha klo 17.00? Siinä on paljon baareja sun muita vieressä..eli alkoholia voi juoda vaikka ämpärikaupalla. Itsehän en juo..mutta koitan pysytellä hereillä iltaan asti.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Charles Caldwell

Re: Termostaattitorstai

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Tänään kyllä olis vapaa ilta :)
Vastaa Viestiin