Massiivinen patukka kalluppi (sweet)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Patukkakalluppi

DaCapo
1
3%
Pätkis
6
19%
Jim
0
Ei ääniä
Kismet
0
Ei ääniä
Tupla
6
19%
Rasisti-laku
1
3%
Mars
0
Ei ääniä
Suffeli
2
6%
Snickers
1
3%
Geisha
3
10%
Fazerina
3
10%
Daim
2
6%
Twix
1
3%
Kinder
1
3%
Brejk
0
Ei ääniä
Joku muu, mikä?
2
6%
Frigidi/130%
2
6%
 
Ääniä yhteensä: 31

RP

Massiivinen patukka kalluppi (sweet)

Viesti Kirjoittaja RP »

Kaupan karkkihyllyllä, elämän suuria kysymyksiä. Mikä on hyvää, mikä vie maken himon mennessään, mikä lisää himotusta. Vaikeaa.

Eilen luin Heroiinipäiväkirjan yhdeltä istumalta, samalla väänsin kokonaisen suklaalevyn. Päätin siirtyä patukoihin. Vähällä hyvä mieli.

Mikä on sinun lempipatukkasi, miksi?

Omalle listalleni pääsevät: Daim, Fazerina, Geisha, Mars, Snickers, Twix, Pätkis sekä Brejk. Suklaalinjalla siis.

Pallotan Fazerinan. On todella makea, mutta se appelsiinin tai jonkun matskun maku antaa kivan lisän ja sopii sukluutin kanssa.

En ole patukka-asiantuntija joten nimet voivat olla päin persettä, mutta so not.
Antipatukoitsijoille vaihtoehto frigidi/130%.
masa

Re: Massiivinen patukka kalluppi (sweet)

Viesti Kirjoittaja masa »

Tupla, Snickers, Da Capo, Pätkis ja Julia.

Tässä järjestyksessä.
Dumis

Re: Massiivinen patukka kalluppi (sweet)

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Iso mies syö mitään patukoita, niistähän tulee vain vihaiseksi.

... no jos nyt vähän pätkistä!
Gaia

Re: Massiivinen patukka kalluppi (sweet)

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Pätkis. Mutta pääasiassa oon antipatukoitsija. Tulee ällöolo.
Mulkukka
Wannabe-kitisijä
Viestit: 4
Liittynyt: 11.08.2010 12:08

Re: Massiivinen patukka kalluppi (sweet)

Viesti Kirjoittaja Mulkukka »

Onko Toblerone patukka ?

Kaikki semmoiset missä ei ole keksiä kelpaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Massiivinen patukka kalluppi (sweet)

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Olen frigidi. (Tätä lausetta en olisi uskonut kirjoittavani.)

Edit: Lisätään kuitenkin, että muuta karkkia menee abt päivittäin. Himassa pitää olla aina jemmassa useampi pussi.
Viimeksi muokannut Lapitii, 19.08.2010 14:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Massiivinen patukka kalluppi (sweet)

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lähes aina ostan Fazerin sinisen 200g levyn. Joskus pikkupätkispussin ja hyvin harvoin mitään muuta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16669
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Massiivinen patukka kalluppi (sweet)

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Olin pienenä Mars-leirissä, mutta nyt asettaisin Tuplan etusijalle. Daim on myös kelpo kamaa. Snickers taas on esimerkki siitä, että hyvistäkin osista koostuva kokonaisuus voi mennä metsään, jos osatekijät eivät vain kertakaikkiaan sovi yhteen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Manaaja

Re: Massiivinen patukka kalluppi (sweet)

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Fazerina hands down. Just söin tiistaina yhden sellasen piiitkästä aikaa. Se on vaan niin suussasulavaa stuffia että se saa kaikki muut vaikuttamaan ihan ihme raepastilleilta.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Massiivinen patukka kalluppi (sweet)

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exPertti kirjoitti:Tämä on vissiin se sama kaveri, joka tulee autoketjuun kehumaan ostaneensa traktorin. :)
Taannoin ostin myös pussin pikkusuffeleita ja jotain hääkarkkidaimkonvehteja söin viime viikolla. Kaikki välttämätöntä taustatietoa juuri minusta, jotta voitte muodostaa minusta juuri oikeanlaisen kuvan. Varsinaisia täyspitkiä patukoita ostelin paljon nuorena, mutta nykyään ehkä kerran vuodessa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
nastamuumio

Re: Massiivinen patukka kalluppi (sweet)

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Fazerina on siitä harvinaista suklaata, että se on pahaa. Jos jotkut asiat eivät vaan sovi yhteen, niin appelsiini ja suklaa. Ihmetyttää kyllä, että yhdistelmää myydään useissakin kääreissä.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Massiivinen patukka kalluppi (sweet)

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

exPertti kirjoitti:^^ Onk mulkukka soittanu?
Unohdit negaation. Oikea muotohan siis kuuluu: Ei mulkukka o soittanu?
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Manaaja

Re: Massiivinen patukka kalluppi (sweet)

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

nastamuumio kirjoitti:Fazerina on siitä harvinaista suklaata, että se on pahaa. Jos jotkut asiat eivät vaan sovi yhteen, niin appelsiini ja suklaa. Ihmetyttää kyllä, että yhdistelmää myydään useissakin kääreissä.
Sun makuaistisi on ihan perseestä. Fazerina on parasta mitä suklaateollisuudelle on tapahtunut. Jos joku asia sopii hyvin yhteen, niin appelsiini ja suklaa.
Charles Caldwell

Re: Massiivinen patukka kalluppi (sweet)

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Mä tiedän, mä tiedän!! Dave tykkää kaalimadosta!

Mä en patukkaa pureksi :) No joskus noita protskuja, mutta ei, ei niin kuin Dave sen ajattelee.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Massiivinen patukka kalluppi (sweet)

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Pallotin Tuplan. Snickers ja Mars myös hyviä. :2cents:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Massiivinen patukka kalluppi (sweet)

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

DaCapo, Pätkis ja Fazerina. Ei erityistä suosikkia noiden välillä. Ostan ehkä kerran parissa viikossa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Charles Caldwell

Re: Massiivinen patukka kalluppi (sweet)

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Joskus 70-/80 -luvun taitteessa oli sellainen mansikanmakuinen riisisuklaa kuin Jimbo tai Jambo tjsp. Niitä uppos huolettomasti.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Massiivinen patukka kalluppi (sweet)

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Jambo
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Massiivinen patukka kalluppi (sweet)

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oon lakunaisia, mutta pallotin Suffelin. Ja tästä poikkeuksena ne Puffelit ei ole hyviä. Seuraavana listalla Jim ja DaCapo. Ja Snickers, sillä suolainen ja makea yhdistelmänä toimii. Fazerina on ällömakeana melko jees, olin jo unohtanut koko patukan.

Sain viime viikolla laatikolliset Geishaa, Pätkistä, Dumlea ja Kismetiä, oon onnistuneesti jakanut niitä pois kun ei itselle oikein suklaa maistu.
bedlam

Re: Massiivinen patukka kalluppi (sweet)

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kyllä kait näistä hyviä on suurin osa. Paitsi Mars ja Snickers ei kyllä oikein uppoa herkuttelumielessä, vaikka pikkunälän varmasti vievät tehokkaimmin. DaCapot ja Fazerinat ja Brejkit ja Kismetit ja kaikki on ihan jees, mutta pallotetaan nyt se perusvaihtoehto elikäs Tupla. Se ny on sellanen perusvarma.

Mut missä on Bounty! Kaikkihan aina tunnetusti ihmettelee, että kuka sitä Bountya oikein syö. En mää kyllä enempää sitäkään syö kuin 1-2 patukkaa vuodessa, joten joku muukin kai sitä ostelee. Itse asiassa ei se sekään mitään kovin hääviä ole, mutta tykkään kookoksesta.
milli

Re: Massiivinen patukka kalluppi (sweet)

Viesti Kirjoittaja milli »

Kinder .. *kuolaa*
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Massiivinen patukka kalluppi (sweet)

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kismet, Geisha, Twix ja Snickers. Tällä hetkellä Twix on ykkönen ja Kismet heti kakkosena.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Massiivinen patukka kalluppi (sweet)

Viesti Kirjoittaja aasi »

Kismet, Daim, Geisha. Tosin aika harvoin noita tulee ylipäätään ostettua.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Massiivinen patukka kalluppi (sweet)

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Firebrigade/70% kyllä menee, vaikka inkiväärillä ja sitruunalla maustettuna. Peruspatukkaa ehkä pari kertaa vuodessa energiavajareihin, silloin sitten Snickersiä koska se on tuhtia purtavaa.
Prepare for the worstest.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Massiivinen patukka kalluppi (sweet)

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Taisin ostaa tänä vuonna yhden suklaapatukan kun kaupan kassalla alkoi huippaamaan syömättömyys. Pahaa se suklaa oli, kai siinä muutakin oli.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin