Peffantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Re: Peffantai!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Suvinen kirjoitti:En tiedä millaisessa pullamössöfirmassa olet töissä ollut, mutta kyllä kaikissa paikoissa joissa itse olen ollut tarjoilemassa ihan tarjoilijan nimikkeellä ja palkalla ovat juurikin ne tarjoilijat omilla pikku kätösillään roudanneet, kattaneet, tarjoilleet ja siivonneet jäljet.
No niin no. Kyllä se musta vähän pullamössömmältä firmalta kuulostaa semmonen, jossa tarjoilijat hoitavat roudauksen ja loppusiivouksen. Mutta mitäpä minä mitään 15 vuoden työkokemuksella keskimäärin neljiä sadan hengen häitä viikossa järjestäneenä tietäisin sanoa. Terkkuja mutsille.
elco

Re: Peffantai!

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti: Mutta mitäpä minä mitään 15 vuoden työkokemuksella keskimäärin neljiä sadan hengen häitä viikossa järjestäneenä tietäisin sanoa. Terkkuja mutsille.
Oletko nyt ihan tosissasi, että järjestämiesi häiden osallistujamäärä olisi yli 300000.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Peffantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mut sehän ei koskaan voi mennä niin, että jossain muualla homma voi kusta, ja siellä voi olla töissä, kun taas Manaajalla homma luistaa aina parissa tunnissa ja häävieraat on mökeillään panemassa tunti vihkimisestä?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Peffantai!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Eiköhän niitä hääjuhliakin ole erilaisia. Yhdet on riksrakspoikkipinoon ja toisia juhlitaan jonkin sortin tarjoiluineen klo 18-06.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Peffantai!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Kyllä täälläpäin loppusiivouksen hoitaa joko hääporukan erikseen tilaamat siivoajat tai sitten juhlapaikan talonmies tai sen palkkaamat siivoajat. Tai sitten kaasot ja bestmanit/muut vastuuhenkilöt juhlaporukasta. Mutta ei se kyllä pitopalvelun hommia ole ollut. Eikä sellaista toimintaa mun kokemuksen mukaan pitopalvelulta kamalasti edes kysellä. Juhlapaikkojen talonmiehien kanssa ne yleensä ne siivoushommat neuvottelee ilman että pitopalvelulla on asiaan osaa tai arpaa. Oon vähintään hämmästynyt, jos muuallapäin on tapana että tarjoiluväki siivoaa rymyporukan jäljet.

Ja jokuhan ne kamat sinne paikalle tuo ja vie sille suunnitellulla kalustolla? Ei kai sitä nyt tarjoilijat edes pysty roudaamaan astioita ja ruokia kaikkineen sillä omalla perhe-peugeotilla? Vai onko teilläpäin kaikilla tarjoilijoilla pakut, vai miten se homma sitten hoidetaan? Kyllä se tosiaan alkaa vaatimaan "epätehokkaasti" omat miehet omiin hommiinsa, jos touhua ei tehdä ihan harrastelupohjalta, vaan sitä kamaa tosiaan liikkuu useampiin paikkoihin ja juhliin yhtä aikaa.
NuoriD

Re: Peffantai!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Njoo. Kyllä mulle näin ulkopuolisena oli selvää, että Manala tekee iskuja eri kohteisiin kommandojensa kanssa, käy panemassa kaasoa ja poistuu paikalta.

Mutta kiva, että Manalan ammatti viimeinkin selvisi. Tämä ei sisällä minkäänlaista wattuilua. Mulle on ollut epäselvää, minkä alan firma hänellä on ja on harmittanut, kun mustasta kirjasta on ollut tämä kohta täyttämättä. Olin ajatellut jotain ravintola-alan työvoiman vuokrausta tai taksiautoilua.

Nostan virtuaalihattua Manalalle.
Manaaja

Re: Peffantai!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^^ Njoo. Tilausravintolatouhu nyt on toki ihan eri juttua eri säännöillä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Peffantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Viime häissä Haminassa oli vähän sotkua ja odottamista, oli vuokrattu pitopalvelu ja paikalla oli juhlapaikan omaa työväkeä noin niinkun paikanvuokran jatkeeksi.. Oli siis tilausravintolaa ja pitopalvelua suloisesti sekaisin..
Bestman oli kyllä restman, eikä hommat oikeen skulanneet, toisaalta hääparikin ei ollut ihan vastanaineita vaan jo kymmenen vuotta yhdessä pyristelleitä..
En tulle menemään naamiaisiin itseni kanssa koskaan, ehkä..
Avioliitto on vanhentunut toimintamalli, jolla yhteiskunta vain yrittää sitoa meitä..

Se ei mene jakoon että miksi ND tajusi vasta nyt..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin