Sunday Bloody Sunday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Sunday Bloody Sunday

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jäi energiat ylös, joten jos hetken vaikka Supernaturalia tai Dexteriä ennen nukkumattia...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunday Bloody Sunday

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Räkis. Perse aamu.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sunday Bloody Sunday

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

En kyllä mielestäni montaa paukkua ottanut illalla, mutta nähtävästi pari liikaa. Toivottavasti pääsee liikenteeseen tänään.

Yksinäiset viikonloppuaamut on joskus pahoja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: Sunday Bloody Sunday

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Noni, ekat nesteet eli mustikkakeittoa kaadettu läppärin päälle!
Buuro nabaan ja taas töihin. Saatanan kirkon kello, kun kilisee puol tuntia.
Bhven

Re: Sunday Bloody Sunday

Viesti Kirjoittaja Bhven »

K: Kuinka lenkkeillä ylimääräiset 4 km?
V: Helppoa. Suunnittele hakevasi lenkin päätteeksi aamukahvi huoltoasemalta. Unohda rahat kotiin, jolloin joudut käydä hakemassa ne ja matka melkein tuplaantuu.
Dumis

Re: Sunday Bloody Sunday

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ompa hiljaista ja töissä on samoin. Pitäsköhän mennä iltasella vielä käymään yks lehva kaverilla kattomassa, kun ei juuri muuta olis ohjelmassa, jos sitäkään.
Manaaja

Re: Sunday Bloody Sunday

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Äh. Pitäis kaivaa talvirenkaat esiin varastonperältä jonka edessä on 5 metrin syvyysvyöhykkeen verran ihmisen korkeuteen asti pinottuja siskon muuttokamoja.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Sunday Bloody Sunday

Viesti Kirjoittaja Sola »

Rupee pikkuhiljaa vituttaan tää flunssa. Mä haluan salille ja lenkille. Ja salille.
Veto on vaan veks että kirpulla käyntikin verotti voimia sen verran et oli pakko ottaa tirsat kun pääs kotiin.
Eilen puolen tunnin päikkärit venähti kahteen tuntiin. Fuck.
Ois kiva jos joku tekis mulla safkaa ja pitäis hyvänä. Hellis ja hoivais. Panettaiskin.
SikaMika

Re: Sunday Bloody Sunday

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Sola kirjoitti:Fuck. Ois kiva jos joku tekis mulla safkaa ja pitäis hyvänä. Hellis ja hoivais. Panettaiskin.
Eka ja vika onnistuisi, toka jos olet nopea; otin juuri kotkottajan siivet uunista. Pitäisi vielä tyhjentää ja purkaa baarikaappi ja laittaa sohva palasiksi. Ja lukea helvetillisen kokoinen infopläjäys uusiin opintoihin liittyviä juttuja. Mutta kyllä tässä nopeasti köyräisemäänkin ehtisi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sunday Bloody Sunday

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ilmeisesti ihan kaikki palikat ei ole kohdillaan pötsissä, mutta lähden nyt kuitenkin vääntämään hikisten äijien kanssa.

Viikonloppuna sai kyllä kivasti kehitettyä puuhöttöä keittiön lattialle. Vielä hemmetillinen hiontaoperaatio ja öljy pintaan niin leffat pääsee uuteen majapaikkaansa ja tilaakin on vielä reilusti uusille hankinnoille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sunday Bloody Sunday

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kauankoha käsi jatkaa turpoamistaan? Murtumasta jo kaksi päivää. Jomottaa ja lasta käy ahtaaksi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sunday Bloody Sunday

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Panettaa armottomasti kapakoinnin jäätyä tältä(kin) vknlopulta suorittamatta.

Bitumikermiä meni seinään kymmeniä neliöitä. hyvä niin. mutta ei auta tohon edelliseen.

Nyt saunaan korventamaan nahkaa. Bitumitöissä kartsäsi jo kasivarret ja kämmenet.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Sunday Bloody Sunday

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Pulkannaru kirjoitti:Panettaa armottomasti kapakoinnin jäätyä tältä(kin) vknlopulta suorittamatta.
Roudaaksä niinku sääntönä sieltä mirrejä himaan pantavaks vai?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sunday Bloody Sunday

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
En.
Voi se poistua muutenkin kuin himaan roudaamalla.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Sunday Bloody Sunday

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Aika kryptistä, selittäisitkö? Meettexte niinq vessaan hoitaa hommat?
Vastaa Viestiin