Tiistahi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Tiistahi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ja mitäs mielessä nussukat?

Mulla mielessä vaan uni...
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistahi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Muutaman unitunnin jälkeen hyväntekeväisyysgolfia Pickalassa. :h:
Dumis

Re: Tiistahi

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Eka tpk! Joo, tosi hyvä unet taas. Puuronkin lämmitin liian lämpimäksi aamulla, niin meinannut saada alas sitä ja sitten olin myöhästyä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistahi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Troopit alkaa jeesata, nukuin non-stop 00-06.30! Tosin heräsin 00.30 pintaan kun mies kömpi viereen, mutta se annettakoon anteeksi.

Leif Segestamin kädet on kamalat lihavat, sorminakit vaan sojottaa :shock: (on siis kapellimestari).

EI mulla muuta. 13 laatikollista miehen veljen varastoitavia DVD:tä odottaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Tiistahi

Viesti Kirjoittaja milli »

TPK! Juosten tänne, aikamoinen parannus ajassa, viimeksi meni 22 min .. nyt meni 14 :mrgreen:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiistahi

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Helppoa kuin heinänteko.
Paras päivä ikinä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tiistahi

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mä tahdon kotiin. Mulla on projekti odottamassa! Tein eilen prototyypin birdcage-hunnusta ja siitä tuli oikein onnistunut, paitsi että kukka oli vähän liian pieni. Nyt pitäisi päästä Tiimarin kautta kotiin jatkamaan harjoituksia!

Olipas ihanaa vetää nahkatakki päälle aamulla. Syksy tulee <3
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8601
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiistahi

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä olen sitkeä sissi ja tulin edelleen pelkässä t-paidassa töihin. Pitkiä housujakaan en olisi laittanut, jos sääret eivät olisi näin törkeän karvaiset. Kesä ei saa loppua vielä!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
milli

Re: Tiistahi

Viesti Kirjoittaja milli »

^^ Juu mä kans nautin täysin rinnoin tästä, että saa käyttää takkia jne. Mä en oo ikinä ollut järin kesäihminen. Neuleet, takit, huivit :h:
Dumis

Re: Tiistahi

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kesäkesäkesä, tahdon lisää kesää! Hyttyset ja muut ötökät helvettiin ja lisää kesää!

Sain ekaa kertaa eilen auton ovet lukkoon niin että avaimet oli sisällä. Luottomekaanikkoni sanoi että luultavasti jostain ovesta on lukkomekanismi kohta entinen, ei ihan tavaton vika. Kevyt episoidihan siitä tuli kun avaimet jäi virtalukkoon (yhtään ollut käännettynä) ja kotiavaimetkin auton sisään.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistahi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

milli kirjoitti:^^ Juu mä kans nautin täysin rinnoin tästä, että saa käyttää takkia jne. Mä en oo ikinä ollut järin kesäihminen. Neuleet, takit, huivit :h:
Mä oon niin huono noissa muotijutuissa, että mun on hyvä sanoa vain että ihanaa talvi, pääsen piiloon.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tiistahi

Viesti Kirjoittaja swirl »

milli kirjoitti:Mä en oo ikinä ollut järin kesäihminen. Neuleet, takit, huivit :h:
Kyllä <3 Syysmuoti on kaikkein parasta.

En mä silti oo yhtään pahoillani siitä, että alle kahden viikon päästä oon Kalifornian auringon alla 8)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistahi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Milli vois tehrä mulle mun seuraavasta liksasta minimakeoverin?
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Tiistahi

Viesti Kirjoittaja milli »

Elppis kirjoitti:Milli vois tehrä mulle mun seuraavasta liksasta minimakeoverin?
:D Sulla on aikas kova luotto mun olemattomiin muotivaistoihin, mä kyllä lähden mielelläni shoppailemaan sulle juttuja :)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistahi

Viesti Kirjoittaja Niba »

Töissä TPK2, aamusella sain jo cropsit farmille kasvamaan voi keskittyä netin selaamiseen..
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistahi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

milli kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Milli vois tehrä mulle mun seuraavasta liksasta minimakeoverin?
:D Sulla on aikas kova luotto mun olemattomiin muotivaistoihin, mä kyllä lähden mielelläni shoppailemaan sulle juttuja :)
Olemattomiin?! Härregyyd, hottixin nainen evö :h:

T. muotiblogiin koukussa.
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Tiistahi

Viesti Kirjoittaja milli »

Elppis kirjoitti: Olemattomiin?! Härregyyd, hottixin nainen evö :h:

T. muotiblogiin koukussa.
Oho :oops:
Hitsi kun .. mun tekis mieli shoppailla, mutta.. kun en tarvitse mitään... onneksi ei nyt oon rahaa just siihen korvamerkattunakaan.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tiistahi

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Muotisipsukka taas meinas tuunata duunihousujen vyötäröä, kun eivät meinaa mahtua päälle..mut onneks just muistin et oon aika huono ompelee. (Se et nää ei kunnolla mahdu päälle, tai siis puristavat ei mun mielestä johdu raskautumisesta, vaan enemmän siitä että oon alunperin ostanu omituisen malliset housut. 8) )
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8601
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiistahi

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Harmittaa taas ihan vietävästi. Tai ainakin vähän. Mä olen ikuisuuden miettinyt merkityksellistä tatuointia, kuvaa tai tekstiä, mutta en vaan keksi enkä saa ahaa-elämystä oikealla hetkellä. Nyt työkaveri kertoi tyttärensä tatskasuunnitelmista ja tietenkin sain sen ahaa-elämyksen just siitä. "What goes around, comes around" ranteen ympäri. Tuo olisi just omiaan muistuttamaan mua, pieni sävähdys tulee aina asian muistaessa. Mutta tuo on jonkun muun idea, vaikkei hän sitä toteuttaisikaan. Ja katsellessani hieman pullavia ranteitani, haluaisinko sittenkään?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8601
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiistahi

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ja englanti kielenä... Tietenkin se on just tuossa tekstissä se pointti, samaa vaikutusta ei ehkä tekisi selässä lukeva "minkä taakseen jättää" ja rinnassa "sen edestään löytää".

No nyt tuli niin kamalia juttuja mieleen taakseen jätettyinä, etten ehkä halua muistutusta, että ne voivat vielä tulla eteen. Menisi yöunet.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistahi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti:Ja englanti kielenä... Tietenkin se on just tuossa tekstissä se pointti, samaa vaikutusta ei ehkä tekisi selässä lukeva "minkä taakseen jättää" ja rinnassa "sen edestään löytää".

No nyt tuli niin kamalia juttuja mieleen taakseen jätettyinä, etten ehkä halua muistutusta, että ne voivat vielä tulla eteen. Menisi yöunet.
Mä näin kuumeunia viikonloppuna; olin tatuoinut takapuoleni yläpuolelle MONI KAKKU PÄÄLTÄ KAUNIS.

:shock:
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Re: Tiistahi

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Lolita kirjoitti:Ja englanti kielenä... Tietenkin se on just tuossa tekstissä se pointti, samaa vaikutusta ei ehkä tekisi selässä lukeva "minkä taakseen jättää" ja rinnassa "sen edestään löytää".

No nyt tuli niin kamalia juttuja mieleen taakseen jätettyinä, etten ehkä halua muistutusta, että ne voivat vielä tulla eteen. Menisi yöunet.
Laita rintaan tatska "Jeesus tulee" ja selkään "Jeesus menee".
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistahi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita, tatuoi peukalo keskelle kämmentä? ;) (ei mitään viittausta!!)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8601
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiistahi

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:Mä näin kuumeunia viikonloppuna; olin tatuoinut takapuoleni yläpuolelle MONI KAKKU PÄÄLTÄ KAUNIS.

:shock:
Mutta toihan olisi hyvä! :D
En tosin ehkä itse laittais....
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
NuoriD

Re: Tiistahi

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Elppis kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Ja englanti kielenä... Tietenkin se on just tuossa tekstissä se pointti, samaa vaikutusta ei ehkä tekisi selässä lukeva "minkä taakseen jättää" ja rinnassa "sen edestään löytää".

No nyt tuli niin kamalia juttuja mieleen taakseen jätettyinä, etten ehkä halua muistutusta, että ne voivat vielä tulla eteen. Menisi yöunet.
Mä näin kuumeunia viikonloppuna; olin tatuoinut takapuoleni yläpuolelle MONI KAKKU PÄÄLTÄ KAUNIS.

:shock:
hoonoo soomi tatuointitaiteilija kirjoittaisi vahingossa "moni kaki päältä kaunis".

:kainalopieru:
Vastaa Viestiin