Tiistahi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistahi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NuoriD kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Ja englanti kielenä... Tietenkin se on just tuossa tekstissä se pointti, samaa vaikutusta ei ehkä tekisi selässä lukeva "minkä taakseen jättää" ja rinnassa "sen edestään löytää".

No nyt tuli niin kamalia juttuja mieleen taakseen jätettyinä, etten ehkä halua muistutusta, että ne voivat vielä tulla eteen. Menisi yöunet.
Mä näin kuumeunia viikonloppuna; olin tatuoinut takapuoleni yläpuolelle MONI KAKKU PÄÄLTÄ KAUNIS.

:shock:
hoonoo soomi tatuointitaiteilija kirjoittaisi vahingossa "moni kaki päältä kaunis".

:kainalopieru:
Tai vielä fiksummin MONI KAKKI PÄÄLTÄ KAUNIS, varsinkin takapuolen yläpuolelle tatskattuna :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistahi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Re: Tiistahi

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

:jee:
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tiistahi

Viesti Kirjoittaja swirl »

^^*like*
Dumis

Re: Tiistahi

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Siis tuossahan taustalla kauhia tragedia ja ihmiset vaan tuulettaa.
Eikö kukaan ole surullinen? Minä olen. Mitä mä nyt luen seiskasta?
NuoriD

Re: Tiistahi

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Dumis kirjoitti: Mitä mä nyt luen seiskasta?
Eiköhön Matti jatka seiskassa entiseen malliin. Kyllä kait vangit saavat antaa haastatteluja. Tämähän myy kuin häkä.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tiistahi

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Muakin kyllä vähän surettaa Masan tapaus, mutta eihän se sinne linnaan heti lähde.. Meinasi valittaa vielä hovioikeuteenkin.

Olipahan duunilounas. Meinasin tietyistä syistä kertoa vähän henkilökohtaisista asioistani yhdelle ihmiselle..niin heti kun olin saanut ensimmäisen lauseen sanottua, kaksi "isoa johtajaa" ampaisivat siihen puhumaan autoista ja kilometreistä. Hmph.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Dumis

Re: Tiistahi

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Mulla on anust... tylsää! Perkele.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistahi

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Saikulla käydään leffassa, joku Tomppa&Kameroni-raina. Odotukset laimeat, luokkaa nirhaan aikaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Charles Caldwell

Re: Tiistahi

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Koskakohan noi junnut koulussa keksii alkaa käyttämään narkolepsiaa hyväkseen tuntien aikana. Saa hakata pleikkaa öisin kauemmin kun voi luvalla nukkua tunneilla.
Mulkukka
Wannabe-kitisijä
Viestit: 4
Liittynyt: 11.08.2010 12:08

Re: Tiistahi

Viesti Kirjoittaja Mulkukka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Saikulla käydään leffassa, joku Tomppa&Kameroni-raina. Odotukset laimeat, luokkaa nirhaan aikaa.
Knight & Day ?

Kävin katsomassa joku viikko sitten. Actionia, naurua, erotiikkaa ja hienoja maisemia.
milli

Re: Tiistahi

Viesti Kirjoittaja milli »

^Oli kyllä kökkö leffa, avokki sentään tykkäs, ettei mennyt rahat ihan hukkaan.

Mimillä on kyllä hauska vaikutus ihmisiin, mun molemmat vanhemmat vanhemmat muuttuu hassuiksi hupsuiksi lepertelijöiksi pikkuisen läsnäollessa. Mun jäykkikset vanhemmat :D
Dumis

Re: Tiistahi

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kuinkahan moni yli 3-kybänen mies nukkuu Puuha Pete-pussilakanalla varustetulla peitolla :D

o/
Manaaja

Re: Tiistahi

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Nokitan Batman-pussilakanoilla.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistahi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nokitan satiinilakanoilla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
munito
Kitinä paheena
Viestit: 36
Liittynyt: 20.07.2010 22:27
Paikkakunta: Kannonkolo

Re: Tiistahi

Viesti Kirjoittaja munito »

Olipas tänään niin turha työpäivä ettei tosikaan. Ei oikeasti saatu aikaiseksi mitään. No ehkä huomenna sitten. Tai sitten ei.
Oli kiva tulla kotiin kun oli ruoka valmiina ja oikein vuohenjuustoa paistettu :).
Sano mitä sanot, olen hetken kiinnostunut ja unohdan lähes samantien.
-menota-
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistahi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Hiiohoi ja rommia pullo!
RP

Re: Tiistahi

Viesti Kirjoittaja RP »

Voittaiskohan mun mies tämän lakanakisan..... tadaa tad dat taa.... Vaaleanpunaiset sydänaiheiset Hello Kitty lakanat, tyynyliinat sekä pussilakanat.

8)
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Tiistahi

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Bluntly kirjoitti:Nokitan satiinilakanoilla.
Mulla kanssa (vaaleanpunainen)! Ja yöasuna usein vaaleansininen satiininen Hello Kitty -yöpaita :h:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistahi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mul mitään yöasuja oo.. lakanatkin punavalkoiset satiiniset. Tosin ei Liverpoolin (vielä :D). JYSK:stä näyttää saavan niitäkin, mut se menis jo liian pitkälle.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Tiistahi

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:JYSK:stä näyttää saavan niitäkin, mut se menis jo liian pitkälle.
No ei välttämättä täällä :D
Teillä nyt taitaa olla poolin roinaa jo aika paljon, mulla ei nyt niin paljoa, joten ehkäpä pukki tuo :P
Manaaja

Re: Tiistahi

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mie käytän vaan puuvillasatiinisia aluslakanoita ja mielellään pussilakanoitakin. Polyesterisatiinilakanat sen sijaan on kammoja nihkeyslaitoksia.
masa

Re: Tiistahi

Viesti Kirjoittaja masa »

Miten todennäköistä on, että 2004 vuonna ostetun R-sarjalaisen Thinkpadin kovalevy sisältöineen toimiii heittämällä 2007 vuotisessa T-sarjalaisessa?


Risti peräseinään. Toimii kuin Glauber suola!


**

Ja lakanapuuhista. Jysk ja Ikeakos niitä paskalalakanoja teke, joissa ei ole käden mentäviä holetsuja yläpäässä? Kamalia.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tiistahi

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tiistahi

Viesti Kirjoittaja annepa »

Heittäydyin pulkkikseksi ja menin puumetsään. Epäonnistuin surkeasti, tuloksena on pieni kasa rankoja, jokta on siis kaadettu jo talvella. Mun piti vain karsia ne ja tuoda kämpäm pihalle. Tosin tämä on jo vissin kolmas kasa siitä harvennuksesta mitä tämän tontin ympärillä tehtiin.
Kävimme myös puistokävelyllä valtion mailla kouluttamassa koiraa. Se on vielä niin huntalo että luulenpa että näitä puistoretkiä pitää tehdä aika monta lisää. Nähtiin melko tuoreet vasan jäljet.
Nyt lämpötila ulkona putosi nollaan. Usvaisen tyynen järven yllä möllöttää täysikuu. Ilma on kuulas. Kun on tottunut helteeseen, tämä tuntuu jopa virkistävältä. Kämpässä on kuitenkin lämmin, tuli poksuu (kuusia) kaminassa ja laitoin takan pellin kiinni ettei lämpö karkaa. Koira sammui jännän päivän (lähteillä ei käyty) ja sapuskan jälkeen ja röhnöttää lattialla oikosenaan. Menen nukkumaan ties mihin lakanoihin.

Kotona lakanat on puuvillaa tai puuvillasatiinia. Seuraavaksi satsaan paksumpaan laatuun.

Edit: pahoittelen kirjvihr, puhelimessa on bugi joka estää kursorin siirron virheen kohdalle, enkä varmasti ala koko tekstiä uudestaan naputtaan.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin