Torstai; Hidas....älyisten kokoontumisajot alkavat

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

BB?

Big Brother
0
Ei ääniä
Brigitte Bardot
1
17%
Bed and Breakfast
3
50%
Barnbördshus
0
Ei ääniä
BlackBerry
0
Ei ääniä
Bikini Body
0
Ei ääniä
Bye Bye
0
Ei ääniä
Bed Buddy
0
Ei ääniä
Big Boobs!
2
33%
Bare Back(BrokeBack M.)
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 6

Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Torstai; Hidas....älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja alja »

suht komee asenne toikin :D jotenkin kovasti muistuttaa mun miehen asennetta, se jo totesi, että ei tartte siskon tai äitinsä sit tulla häihin, jos ei meidän tyyli kelpaa - no ei anoppi mitään tuskaa oo saanu aikaseks, tosiaankaan.

mä vaan oon niin saatanan sovinnollinen ja teeskentelevä, en kestä ajatusta, että suututan kusipää-ihmisen ilmoittamalla sille, että se loukkas mua :roll:
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Manaaja

Re: Torstai; Hidas....älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Annat nyt kuule mennä vaan. En anna sulle ikinä anteeks jos mokaat elämäs ainoat häät sillä että siedät kaikkea paskaa mitä sun ei pitäis sietää, ainakaan sinä ainoana päivänä sun elämässäs kun sun pitäis leikkiä vähän kaikkien ihannoimaa rinsessaa. Sanot provoamatta miltä susta tuntuu, ja jos sieltä tulee vittuilua, niin katkera kaaso vaihtoon vaan, eikä kutsua koko häihin.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Torstai; Hidas....älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja alja »

sä oot ihana :h:
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torstai; Hidas....älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mun täytyy yhtyä Manikseen tässä asiassa. Et voi antaa kaason pilata häitäsi, prkle. Onneksi mulla ei oo kaasoa ollenkaan... ei mulla oikein ole ketään, ketä voisin pyytää, paitsi ehkä systerini, joka asuu Äänekoskella. Hän vaan on opintojensa loppusuoralla, joten ei lisää stressiä sinne.

Meidän juhlat Suomessa on vasta ensi kesänä ja ollaan siinä vaiheessa oltu naimisissa jo lähes vuosi, joten mulla ei oo mitään rinsessapäivähaaveita. Voidaan hyvin hoitaa kaikki ite - menee silloin ainakin niinkuin itse halutaan, ilman mitään paskaa täyteohjelmaa, leikkejä tai ryöstöjä.
milli

Re: Torstai; Hidas....älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja milli »

Alja, kait sait laitettua viestin? Rohkeasti vaan *tsemppaa*
Dumis

Re: Torstai; Hidas....älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja Dumis »

swirl kirjoitti:lman mitään paskaa täyteohjelmaa, leikkejä tai ryöstöjä.
Kerran sulhanen ryöstettiin, se oli jotain mikä vähän kiinnosti, mutta muuten noi leikit on aika nähty.
NuoriD

Re: Torstai; Hidas....älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ei helvetti. En oo koskaan pukeutunut kermakakkuun ja häät olivat maistraatissa, mutta en mä nyt vittu helvetti kuuntelisi jatkuvasti ihmistä, joka arvostelee mun ulkonäköä.
masa

Re: Torstai; Hidas....älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja masa »

aljuska.

Anna Manaaja hoitaa vastaamisen puolestasi. Takaan ja alleviivaan että se hiekkapillu ei sano enää ainuttakaan poikkipuolista sanaa sen jälkeen. :P
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Torstai; Hidas....älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Alja. jos annat paskojen ihmisten kohdella sua paskasti, ne tekee sen ihan 130% varmasti. Sulla ois nyt tuhannen taalan paikka näyttää _itsellesi_, että sua ei kohdella noin. Oletko omasta mielestäsi paremman kohtelun arvoinen? Meidän mielestä tottakai, mutta jos itse pidät tärkeämpänä paskan kaason mukana roikkumista, se on oma valintasi. Toivottavasti kuitenkin valitset toisin, because you're worth it :)
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Torstai; Hidas....älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

NuoriD kirjoitti:Ei helvetti. En oo koskaan pukeutunut kermakakkuun ja häät olivat maistraatissa, mutta en mä nyt vittu helvetti kuuntelisi jatkuvasti ihmistä, joka arvostelee mun ulkonäköä.
Samis. Mä nyt en muutenkaan kuuntele ihmisiä, jotka arvostelee mua mistään. Muuten voi kyllä toisinaan kohdella paskasti ;-) Ehkä voisin vähän muuttaa tätä kaavaa kultaista keskitietä kohti.
Prepare for the worstest.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Torstai; Hidas....älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja saira »

Komppaan muita kirjoittajia. Alja, sun päivä, pidä se omanas!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
NuoriD

Re: Torstai; Hidas....älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

^ Musta on eivan saman vaikka se olisi tavallinen torstai. Paskaa ei tarvi kuunnella, ellei siitä makseta riittävän hyvin.

Paskanpuhuja voidaan ohjata ovesta ulos.
masa

Re: Torstai; Hidas....älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja masa »

alja kirjoitti:en kestä ajatusta, että suututan kusipää-ihmisen ilmoittamalla sille, että se loukkas mua :roll:

Eikö toi oikestaan kuuluis ukolles jos ne kerta sisaruksia on?

Senhän se olis helppo sanoa, et voisitko siskokulta pitää suus kiinni ja keskittyä kaason hommiin?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Torstai; Hidas....älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja saira »

NuoriD kirjoitti:^ Musta on eivan saman vaikka se olisi tavallinen torstai. Paskaa ei tarvi kuunnella, ellei siitä makseta riittävän hyvin.

Paskanpuhuja voidaan ohjata ovesta ulos.
Totta, ei kenenkään tarvitse tuollaista ottaa missään vaiheessa, mutta alleviivaisin vielä päivän tärkeyttä. Monia muita päiviä voi kuitata vielä normipäivän piikkiin, tuo päivä on kuitenkin ainutkertainen.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8601
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstai; Hidas....älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Go, alja! Pidä puolesi, sun juhlat, sinä määräät. Sulla on oikeus olla bridezilla ja sanoa pahasti, tuo kaason käytös ei ole missään olosuhteissa millään tavalla oikein ja reilua. Noin ei vaan toista kohdella. Piste.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Torstai; Hidas....älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Joo, nyt vaan kertomaan hirviö-kaasolle että sen tehtävä on saada morsian tuntemaan olonsa ihanaksi ja kauniiksi, ja jos ei osaa hoitaa hommaansa, voi suksia kuuseen.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstai; Hidas....älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vaikea ymmärtää, miten kukaan sietää tuollaista mollausta? No ehkä akalta ja siitäkin voi motkottaa, vaikkei valituksesta mitään iloa ole, mutta että akan sukulaisilta. Joskus joku voi sanoa vahingossa jotain tai asian ymmärtää väärin, mutta eihän tuollainen sovi. Vähän selkärankaa ja perkelettä kehiin, eihän tässä mitään ovimattoja olla.
Paras päivä ikinä.
ninnithequeen

Re: Torstai; Hidas....älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kaasolle kenkää ny voi jestas! Sen päiväkö se on vai sun?
Manaaja

Re: Torstai; Hidas....älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Olikse kaaso kumminkin hyvännäkönen, vaikka ilmiselvästi kestävästä onnesta katkera losopillu onkin, joka oli tehtaillut äpäriä vähän joka toisen vastaantulevan kanssa?

Mä voin käydä panee sitä sen aikaa kun teillä on häät niin ettei se ehi paikalle. Lupaan painaa sen pään aina välillä lavuaariin veden alle, ja näyttää sille miten kunnon pakara-aaltoa tekevä kämmenlyönti saadaan aikaiseksi lidl-tasoisilla pingismailoillakin.

Jos se eksyy pikkutunneilla takas niin saatat sit huomata tapahtuneen siitä että tukka voi olla vähän sekasin, eikä meikkikään oo välttis pysyny ihan naamalla, mut lupaan että se on sen jälkeen vähän triviaalimmalla tuulellakin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstai; Hidas....älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Voi alja! Ens kerralla (toivotaan toki ettei tule!) pyydät mua kaasoks, en takuulla arvostele ja oon tosi tehokas organisoija :]

Kirjaas nyt ne pahat fiilikset ylös, jäsentele ja laita vaikka kirjeenä perille. Ei kenenkään tarvitse ottaa tollaista kohtelua vastaan. Uskoisin, että kun lähestyt asiaa itse näin rauhallisella tavalla, ei vastapuolikaan saa mitään kilareita ja tajuaa ehkä itsekin miettiä käytöstään. Ja ainakin saa siihen mahdollisuuden ja aikaa...

Voimia!!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstai; Hidas....älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Onko jotain väliä, jos psykohukkaviiva saa kohtauksen? Ei minusta, joten paskaa niskaan vain täydeltä laidalta.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstai; Hidas....älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Riemumieli kirjoitti:Onko jotain väliä, jos psykohukkaviiva saa kohtauksen? Ei minusta, joten paskaa niskaan vain täydeltä laidalta.
Ei ehkä väliä, muuta en mä nyt näe siinä kovin montaa positiivistakaan puolta. Jos asian voi selvittää aikuismaisesti, miksi niin ei tekisi?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai; Hidas....älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hyvä onko riita jo ratkaistu?

Alja menköön naimisiin jos sitä tarvitsee muttei tarvitse kuunnella paskaa kenenkään häänjärjestäjän eikä häävieraan suusta.
Pyyhin Netikettiin..
RP

Re: Torstai; Hidas....älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja RP »

Toi akka hiukan antaa sellaset fibat ettei siihen tehoa mitkään sivistyneet sovittelut, saa ennemminkin uutta vettä myllyynsä. Onhan näitä nähty. Konfliktivälttelijänä olet tuollaiselle saalis, ei ne muille yleensä jaksa aukoilla.

Jotakuinkin niin, että hoida akka hommas mihin sut on hankittu, kaiken muun shitin saat lopettaa tällä sekunnilla, jos ei mene aivokoppaan niin hommas on ohi eikä häihin ole tulemista. Oma on valintas.
Dumis

Re: Torstai; Hidas....älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vesper kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Onko jotain väliä, jos psykohukkaviiva saa kohtauksen? Ei minusta, joten paskaa niskaan vain täydeltä laidalta.
Ei ehkä väliä, muuta en mä nyt näe siinä kovin montaa positiivistakaan puolta. Jos asian voi selvittää aikuismaisesti, miksi niin ei tekisi?
Komppailen tässä Vespaa, joutuuhan sen psykon kanssa lyyltavasti oleen tekemisissä myös häiden jälkeen, jossei nyt taho välttis taho polttaa siltoja.
Ehkäpä se asiallinen huomauttaminen toimisi tässä(kin) tilanteessa parhaiten ja mahdollisesti vähiten heittäisi lehmälle vettä myllyyn.
Vastaa Viestiin