Torstai; Hidas....älyisten kokoontumisajot alkavat

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

BB?

Big Brother
0
Ei ääniä
Brigitte Bardot
1
17%
Bed and Breakfast
3
50%
Barnbördshus
0
Ei ääniä
BlackBerry
0
Ei ääniä
Bikini Body
0
Ei ääniä
Bye Bye
0
Ei ääniä
Bed Buddy
0
Ei ääniä
Big Boobs!
2
33%
Bare Back(BrokeBack M.)
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 6

NuoriD

Re: Torstai; Hidas....älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Tässä alja mallia kaason käsittelyyn:

http://naurunappula.com/630193/bullseye.gif
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstai; Hidas....älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dumis kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Onko jotain väliä, jos psykohukkaviiva saa kohtauksen? Ei minusta, joten paskaa niskaan vain täydeltä laidalta.
Ei ehkä väliä, muuta en mä nyt näe siinä kovin montaa positiivistakaan puolta. Jos asian voi selvittää aikuismaisesti, miksi niin ei tekisi?
Komppailen tässä Vespaa, joutuuhan sen psykon kanssa lyyltavasti oleen tekemisissä myös häiden jälkeen, jossei nyt taho välttis taho polttaa siltoja.
Ehkäpä se asiallinen huomauttaminen toimisi tässä(kin) tilanteessa parhaiten ja mahdollisesti vähiten heittäisi lehmälle vettä myllyyn.
Itse olen huomannut, että kannattaa ensin kokeilla hyvällä ja sitten vasta pahalla. Toki sitten löytyy ihmisiä, jotka vetää siitä hyvästäkin palkokasveja todella syvälle sieraimiinsa...
Dumis

Re: Torstai; Hidas....älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vesper kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Ei ehkä väliä, muuta en mä nyt näe siinä kovin montaa positiivistakaan puolta. Jos asian voi selvittää aikuismaisesti, miksi niin ei tekisi?
Komppailen tässä Vespaa, joutuuhan sen psykon kanssa lyyltavasti oleen tekemisissä myös häiden jälkeen, jossei nyt taho välttis taho polttaa siltoja.
Ehkäpä se asiallinen huomauttaminen toimisi tässä(kin) tilanteessa parhaiten ja mahdollisesti vähiten heittäisi lehmälle vettä myllyyn.
Itse olen huomannut, että kannattaa ensin kokeilla hyvällä ja sitten vasta pahalla. Toki sitten löytyy ihmisiä, jotka vetää siitä hyvästäkin palkokasveja todella syvälle sieraimiinsa...
Näinhän se menee. Mullakin on välit nyt vähän selvitystilassa noiden maalaissukulaisten kanssa, pakko olla kuitenkin hyvää pataa vaikka mieli tekis sanoa niin että ne vitun myydyt metsät raikais ens vuostuhannellakin.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstai; Hidas....älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vesper kirjoitti:Itse olen huomannut, että kannattaa ensin kokeilla hyvällä ja sitten vasta pahalla. Toki sitten löytyy ihmisiä, jotka vetää siitä hyvästäkin palkokasveja todella syvälle sieraimiinsa...
Jos noin suoraa paskaa tulisi naamariin, hyvä olisi liian hyvää. Ei jaksa olla diplomaattinen, jos vastapuolen käytöksessä ei ole mitään rotia. Onneksi ei ole tuollaisia tuttavia tai sukulaisia, kyräily ja juoruilu on parempaa.

EDIT. Sukulaiset ovat kortilla, eikä kavereitakaan ole. Siksi elämä on leppoisaa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Torstai; Hidas....älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Vesper kirjoitti:Itse olen huomannut, että kannattaa ensin kokeilla hyvällä ja sitten vasta pahalla. Toki sitten löytyy ihmisiä, jotka vetää siitä hyvästäkin palkokasveja todella syvälle sieraimiinsa...
Niin tottakai kannattaa yrittää hyvällä ensin. Eli oletkos kertaakaan sanonut hänelle asiasta että sulle tulee paha mieli hänen kommentaistaan?

Hiirtä on mukava ja helppo kiusata. Mutta kun sanot suoraan ettei sellainen toimi ja että hänet hyllytetään kaason tehtävästä jossei kielenkäyttö parane, Niin voi olla että teistä sittenkin tulee ystäviä. Jotkut haluaa vaan testata uusia tuttavuuksia työkareita sukulaisia yms. että kuinka paljon paskaa se on valmis vastaanottamaan, ja mikä on se vastareaktio.
Bhven

Re: Torstai; Hidas....älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Vaola kirjoitti:
Charles Caldwell kirjoitti:Tää on kyllä sellanen asia joka ei mene jakeluun. Ihminen on käynyt kuussa, mutta ei se saatana saa tehtyä vessanpönttöä joka ei roiski palleja märiksi.
Et(te) vaan osaa. Vessanpönttöön kun tiputtaa muutamat arkit paperia ennen istuntoa, niin ei roisku.
Voi sinne laittaa myös kaktuksen. Jäävät näppärästi kiinni piikkeihin.
Manaaja

Re: Torstai; Hidas....älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vaola kirjoitti:
Charles Caldwell kirjoitti:Tää on kyllä sellanen asia joka ei mene jakeluun. Ihminen on käynyt kuussa, mutta ei se saatana saa tehtyä vessanpönttöä joka ei roiski palleja märiksi.
Et(te) vaan osaa. Vessanpönttöön kun tiputtaa muutamat arkit paperia ennen istuntoa, niin ei roisku.
Did that, didn't help.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai; Hidas....älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja Niba »

Manaaja kirjoitti:
Vaola kirjoitti:
Charles Caldwell kirjoitti:Tää on kyllä sellanen asia joka ei mene jakeluun. Ihminen on käynyt kuussa, mutta ei se saatana saa tehtyä vessanpönttöä joka ei roiski palleja märiksi.
Et(te) vaan osaa. Vessanpönttöön kun tiputtaa muutamat arkit paperia ennen istuntoa, niin ei roisku.
Did that, didn't help.
Sulla onkin erikoisraskasta paskaa vaan sen takia että paska sattuu tippumaan susta..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Torstai; Hidas....älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja alja »

swirl kirjoitti:Mun täytyy yhtyä Manikseen tässä asiassa. Et voi antaa kaason pilata häitäsi, prkle. Onneksi mulla ei oo kaasoa ollenkaan... ei mulla oikein ole ketään, ketä voisin pyytää, paitsi ehkä systerini, joka asuu Äänekoskella. Hän vaan on opintojensa loppusuoralla, joten ei lisää stressiä sinne.

Meidän juhlat Suomessa on vasta ensi kesänä ja ollaan siinä vaiheessa oltu naimisissa jo lähes vuosi, joten mulla ei oo mitään rinsessapäivähaaveita. Voidaan hyvin hoitaa kaikki ite - menee silloin ainakin niinkuin itse halutaan, ilman mitään paskaa täyteohjelmaa, leikkejä tai ryöstöjä.
mullakaan ei ole ketään, lähellä, pyysin tota miehen systeriä siis makutuomariks ja mun "kamarineidoks" hääpäiväks...

hoidetaan ite kaikki, mielellään....

<-tää OLI meilläkin tarkotus, nyt vaan näyttää pahasti siltä, että kaaso on keksiny koko päiväksi jotain ohjelmaa. eikä meille siis kerrota mitään.
nowaysis kirjoitti:Alja. jos annat paskojen ihmisten kohdella sua paskasti, ne tekee sen ihan 130% varmasti. Sulla ois nyt tuhannen taalan paikka näyttää _itsellesi_, että sua ei kohdella noin. Oletko omasta mielestäsi paremman kohtelun arvoinen? Meidän mielestä tottakai, mutta jos itse pidät tärkeämpänä paskan kaason mukana roikkumista, se on oma valintasi. Toivottavasti kuitenkin valitset toisin, because you're worth it :)
aw. mä oon ollut kynnysmattona ihmisille vuosikaudet. en tietty osannu kuvitellakaan, että kaaso alkais sellasena mua kohtelemaan. ei se ole koskaan ennen ollut mulle tollanen. (mies kyllä varotti pyytämästä sitä, se ties, että pieleen menee...)

mä oon nyt miettiny tätä asiaa, miksi idiootit ja ilkeät ihmiset hallitsee tätä maailmaa? miksi fiksut ihmiset valitsee aina sen "parempi jättää omaan arvoonsa noi jutut" tai ei puolustaudu ilkeyksiä vastaan, koska siitä vaan seuraisi typerä sota, siis kun typerien ihmisten kanssa ei pitäis hukata aikaansa. kyl te tiedätte mitä mä tarkotan. niin, nyt ne ihmiset luulee, että saavat kohdella kaikkia miten haluavat kun kukaan ei koskaan asetu niille poikkiteloin, koska on vaan helpompaa olla hiljaa ja sit käydä salilla purkamassa raivoa. mitä tapahtuis jos jokainen hiljainen, nöyrä ja fiksu ihminen oikeasti sanois seuraavalla kerralla kiusaajalleen, et "nyt riittää!" ??? tää on sama asia kuin narsistien kanssa, niiden kanssa ei voi koskaan voittaa, niiden kohdalla on parempi vaan antaa olla, kävellä pois. mutta kun kukaan ei muillekaan idiooteille laita kampoihin niin ne kävelee kuin maailman omistajat ja morkkaa kaikkea mitä näkee, ja sit haukkuu itkupilliks, herkkikseks, ja hulluks jos meet niile kertomaan miten niiden käytös on idioottimaista, tai vähintäänkin epäreilua.
Dumis kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Onko jotain väliä, jos psykohukkaviiva saa kohtauksen? Ei minusta, joten paskaa niskaan vain täydeltä laidalta.
Ei ehkä väliä, muuta en mä nyt näe siinä kovin montaa positiivistakaan puolta. Jos asian voi selvittää aikuismaisesti, miksi niin ei tekisi?
Komppailen tässä Vespaa, joutuuhan sen psykon kanssa lyyltavasti oleen tekemisissä myös häiden jälkeen, jossei nyt taho välttis taho polttaa siltoja.
Ehkäpä se asiallinen huomauttaminen toimisi tässä(kin) tilanteessa parhaiten ja mahdollisesti vähiten heittäisi lehmälle vettä myllyyn.
yritin siis mahdollisimman asiallista huomauttamista. se vastas mun viestiin, että hän tekee niin paljon töitä, hän järkkää meidän häitä niin paljon joka päivä, (ei siis olla pyydetty järkkäämään ohjelmia) ja hän hoitaa ite yksin lapsensa, tekee 45 tuntia viikossa töitä jne jne jne. eli vastas mun viestiin hyökkäävään ja marttyyrimaiseen sävyyn. mun piti teipata läppäri kiinni, etten vastannu sille mitä halusin, ja mikä on totuus: se tekee töitä vaan sen takia, ettei tarttis olla lapsensa kanssa kotona, että se näkee kavereita samalla kun istuu baaritiskin takana, ja että se ei todellakaan hoida sitä kakaraansa koskaan - lapsella on mummo, isä ja hoitotäti, ja oma äiti taitaa olla sen kanssa viikossa muutaman tunnin. ja vitun hemmoteltu kakara kehtaa väittää mulle, että kun on lapsen kanssa niin raskasta!! no joo, on se kakara vitun rasittava, kun ei ole sitä koskaan kasvattanut mitenkään. nyt se ei tee mitään muuta kuin huuda sille koko ajan, kun se kakara ei tottele mitään mitä äiti sanoo. ja mä EN halua kuulla mun häissä yhtäkään tiuskimista sille lapselle, se on 5vee ja haluaa äidiltä huomiota, ja äiti vaan näpyttää kännykkää ja huutaa kakaralleen koko ajan, lapsi tietenkin sit hakee negatiivista huomiota, ja voi morjens! ei tollasta kiitos hääpäivänä mun korviin.

en siis vastannut sen akan kitinäviestiin mitään. mies hoitaa homman tästä eteenpäin, jotenkin kait.

ainiin, se läskiksi kutsuminen oli tietenkin läppä. josta mua syytti myös, että minä alotin puhumalla hääpukuun tulevista muokkauksista... hiuksista se selitti jotain ihan muuta nyt, ei tietenkään muista sanoneensa, että ne pitäis leikata pois jos haluan saada nätisti ne hääpäivänä.

voisinhan minä tietenkin vastata noihin jokaiseen kohtaan. mutta siitä se sota ainakin syttyisi - kuten edellä mainitsin, ei ole fiksua lähteä sotaan idiootin kanssa ja kuten RPkin kirjoitti. mies sanoi mulle, että ihan turhaa on sille mitään enää sanoa, kun ei mene perille asti niin ei. enkä missään tapauksessa halua saada anoppia kärsimään, raukka hoitaa jo tyttärensä lapsen ja varmasti kuulee sitä kitinää ja paskaa siltä suunnalta jo ihan tarpeeks.

(hups vaikee kirjottaa kun mies otti mua kädestä unissaan, enkä nyt saa kättä takasin. :h: )

kiitos oikeesti kaikille sympatioista. mä pidän teidät ajan tasalla tai vähintään tuun taas uudestaan tänne purkamaan. helpotti.
Viimeksi muokannut alja, 30.08.2010 2:48. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Torstai; Hidas....älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja alja »

Vaola kirjoitti:
Charles Caldwell kirjoitti:Tää on kyllä sellanen asia joka ei mene jakeluun. Ihminen on käynyt kuussa, mutta ei se saatana saa tehtyä vessanpönttöä joka ei roiski palleja märiksi.
Et(te) vaan osaa. Vessanpönttöön kun tiputtaa muutamat arkit paperia ennen istuntoa, niin ei roisku.
vaola tarkottaa ihan selkeesti siis kopiopaperia tai muuta a4-kokosta arkkia....
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Torstai; Hidas....älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

swirl kirjoitti: Meidän juhlat Suomessa on vasta ensi kesänä ja ollaan siinä vaiheessa oltu naimisissa jo lähes vuosi, joten mulla ei oo mitään rinsessapäivähaaveita. Voidaan hyvin hoitaa kaikki ite - menee silloin ainakin niinkuin itse halutaan, ilman mitään paskaa täyteohjelmaa, leikkejä tai ryöstöjä.
Me menimme maistraatissa naimisiin ja meidän piti myös pitää hääjuhla sitten erikseen joskus. Mutta ei olla saatu aikaiseksi - ei vieläkään. Tuskin niitä enää kannattaa järkätäkään, kun aikaa on kulunut niin paljon. :P

Mutta toivottavasti saadaan kutsu teidän juhliin sitten ja multa saa kyllä pyytää apuja, jos vain voin jotenkin auttaa. Olet rakas ystävä :h:
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torstai; Hidas....älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Tottakai saatte kutsun. Sinä myös :h:
Vastaa Viestiin