PerskuukkeliPerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
milli

Re: PerskuukkeliPerjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Oi, tästä illasta tulee kiva, eipä ole tullut käytä taiteiden yössä piiiiiiitkään aikaan. Olen tainnut käydä vain kerran aikaisemmin.
Jippijaijei!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: PerskuukkeliPerjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Taiteiden yössä pitää olla reitti ja ohjelma valmiina ja kirkkaana mielessä!
En ehtinyt kuulemaan ilmaiseksi Tennarissa Kulttuurien muumiossa virolaista etro-rock yhtyettä joten joutunen menemään Williin Väinöön sitä katselemaan oluen ehkä toisenkin voimalla..

Edelliset taityöt on menneet olutmaistiaisia jakamassa Helsinki-Tallinna seuran huvilalla Jollaksessa..

Eilen illalla oli jo mulla aikalailla "taiteiden yötä" Kyrvin Willissä! Maistoin kaikkia nisuoluita Saksasta ja tambesterista, onneksi saunoin ensin Lidlin kuplaveen voimalla! Kaikki taiteilijat ovat juoppoja mutta onneksi mekin..
Raitis taiteilija on pelkkä vitsi ja ilo ilman viinaa on teeskentelyä!
Pyyhin Netikettiin..
nastamuumio

Re: PerskuukkeliPerjantai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Oon kyllä tänään taas onnistunut levittään pahaa mieltä ympäristööni aivan harvinaisen taitavasti. Joskus tarttis vaan pitää päänsä kiinni.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: PerskuukkeliPerjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Paska päivä. Ja minkä helvetin takia kaikkien oli rynnättävä kauppaan juuri tänään? Oli melkein kaikki liha loppu lähikaupasta, piti tyytyä kymmeneen pakettiin jauhelihaan.

No ostin tonkan vinkkua vitutukseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
nastamuumio

Re: PerskuukkeliPerjantai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Mullapa on kaiken lisäks vielä kurkkukin kipeä. Meen nukkuun, niin en saa ainakaan yhtää lisää pahaa aikaan. Ja herään sit huomenna kunnolla kipeenä.
SikaMika

Re: PerskuukkeliPerjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

NuoriD kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:En tiedä enää. Vaikuttaa pahasti siltä, ettei ainakaan luokanopea. Haluaisin työskennellä kehitysmaiden lasten koulutuksen edistämisen parissa, mutta heaven knows, ja tätä pitäis pohtia just tällä hetkellä tarkemmin, ja haluaisin tehdä niin montaa muutakin juttua. Tämänkin takia kotona völlääminen ahdistaa, liikaa aikaa ajatella asioita joita välttelis vielä mieluusti pari viikkoa tahi vuotta ;)
Konsultoi SikaMikaa!
Vastaukseni on: hae Kauppakorkeaan!

Tänään oli "viimeinen" työpäivä vanhassa paskaduunissa. Toki joutunen sinne vielä toisinaan kalja- eli opiskelurahoja tienaamaan, mutta semivakituinen lorviminen kyseisen laitoksen tiloissa on nyt (toivon mukaan) ohi. Olen onnistunut sätkimään jo 6-7 vuotta ilman loukkaantumisia, mutta tänään homman kaatuminen kirjaimellisesti niskaan oli lähellä. Kannoin parin neliönmetrin kokoista lasilevyä päätepisteeseensä, muutama sentti ennen finaalia se kuitenkin sanoi poks ja olin yltäpäätä lasituhkan peitossa. Onni onnettomuudessa oli se, että kaikki paska laskeutui käsivarsille ja niskaan, poksahdus pari sekunnin kymmenystä aikaisemmin olisi luultavasti tarkoittanut sitä, että netissä tsättäilyn sijaan olisin tällä hetkellä jonkin silmä&naama-operaatioita tarjoavan kunnallisen laitoksen asiakkaana. Nyt on ainoastaan käsivarret tiheästi laastaroituina.

Ja niinhän siinä sitten kävi, että sain vapauttavan tuomion lopputyön valvojan hovioikeudessa ja paprut nasahtavat hanskaan ensi kuun lopulla. Voin halutessani sätkiä vielä työn parissa ja parantaa arvosanaa niin ettei hipaisua rimaan huomaa. Kaksi kokonaista vuorokauttahan tässä jäikin silkkaa luppoaikaa edellisen ja seuraavan opintoputken välillä! Voin käyttää sen vaikkapa pakkaamalla kamani kasaan.
RP

Re: PerskuukkeliPerjantai

Viesti Kirjoittaja RP »

SikaMika kirjoitti:
Ja niinhän siinä sitten kävi, että sain vapauttavan tuomion lopputyön valvojan hovioikeudessa ja paprut nasahtavat hanskaan ensi kuun lopulla. Voin halutessani sätkiä vielä työn parissa ja parantaa arvosanaa niin ettei hipaisua rimaan huomaa.
Onnittelut! Aiotko käyttää tilaisuuden hyväksi? Itse olisin liian hmmm täydellisyyteen pyrkivä tyyppi missatakseni tuon mahdollisuuden. Itselläni tipahti päättis kiitettävästä kun myöhästyi yllättävien printteriongelmien vuoksi kolme tuntia deadlinesta. Söi naista.

Miehellä kävi väikkärin kanssa myös vähän sinnepäin, ei mennyt puhtain paperein läpi kun tiettyjä juttuja ei ollut hmm mainittu. Se kyllä oli ne puuttuvat jutut kyllä löytänyt, tutkinut ja ratkaissut, mutta julkaisukielto tuli päälle niin että napsahti. Söi miestä.

Epistä!!111
SikaMika

Re: PerskuukkeliPerjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

RP kirjoitti:
Onnittelut! Aiotko käyttää tilaisuuden hyväksi? Itse olisin liian hmmm täydellisyyteen pyrkivä tyyppi missatakseni tuon mahdollisuuden.
Kiitoksia! Sattuneista syistä motivaatio nykyisissä opinnoissa hikarointiin on hieman pudonnut viime aikoina. Kyllä mä lopputyö(raporti)lle vielä jotain teen, en kehtaa laittaa sitä nykykuosissaan koulun kirjastoon omalla nimelläni. Varsinaista koodausta jatkan vain, jos työn tilannut poka sitä vaatii - jos silloinkaan. Se saisi samalla rahalla saman työn tehtynä ihan oikeassa putiikissakin, joten ei se siltäkään olisi pois. Olisi tietty hienoa, jos saisin homman hoidettua kunnialla loppuun saakka kuten olin aikonut, mutta mulla alkaa aikaisempia huomattavasti vaativammat opinnot ensi viikolla ja aika ei riitä ihan kaikkeen. Eli jonkinlainen kompromissi on luvassa.
Vastaa Viestiin