Laiska Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Laiska Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ei oo todellista. Naapurin eronnut isäntä kävi äsken kuutaman rohkaisuryypyn voimin pyytämässä mua ulos. Oon shokissa!! Ehkä mun aamuinen viuhahdus yöasussa roskakatokselle teki vaikutuksen.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Laiska Lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vesper kirjoitti:Ehkä mun aamuinen viuhahdus yöasussa roskakatokselle teki vaikutuksen.
Eli vain hajuvesi yllä?
Ei ihme että naapurin setä innostu !!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Laiska Lauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:Ei oo todellista. Naapurin eronnut isäntä kävi äsken kuutaman rohkaisuryypyn voimin pyytämässä mua ulos. Oon shokissa!! Ehkä mun aamuinen viuhahdus yöasussa roskakatokselle teki vaikutuksen.
Mitäs vastasit?
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Laiska Lauantai

Viesti Kirjoittaja Sola »

Tämmönen olotila on perseestä. Ahistaa. Sinkkuna on useimmiten hyvä olla ja oon ihan tyytyväinen elämääni mut voi että tää tunne on perseestä. Tää kun kaipaa hellyyttä ja halia. Sitä et vois nyhjätä jonkun vieressä ja se joku silittelis päätä ja pussais otsaa. Mä haluisin tuntea olevani jollekin tärkeä.

Nii ja läppärin hiirikin on paskana :(
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Laiska Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Ei oo todellista. Naapurin eronnut isäntä kävi äsken kuutaman rohkaisuryypyn voimin pyytämässä mua ulos. Oon shokissa!! Ehkä mun aamuinen viuhahdus yöasussa roskakatokselle teki vaikutuksen.
Mitäs vastasit?
Vastasin, että vietetään just siskon kanssa iltaa, että seuraavalla kerralla sitten. Kovasti pyyteli anteeksi, mahtaa sitä maanantaina parkkipaikalla nolottaa...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Laiska Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Meen saunaan eiköhän 2,5 tuntia lämmitystä riitä?

Lätsi sanna! Kuten setukielessä asia ilmaistaan..
Pyyhin Netikettiin..
masa

Re: Laiska Lauantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Charles Caldwell kirjoitti:Älä kato niitä ennusteita, vaan niitä jo todettuja sateita. Siitä on helppo päätellä tuleeko se sade vai ei. Vuorokausi etukäteen ei tietenkään voi suunnitella mitään, mutta mä menenkin tunneissa eteenpäin omissa jutuissani :)
No ei pitäny tuonkaan tavan ennustaminen FMI:n sadekartoista paikkaansa. Kello on puolkasi, eikä piskonpiskoa ole tullut alas.

FMI lentää nyt roskiin ja siirryn Forecan käyttäjäksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Laiska Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Koska eilen otin siistin mukaan otan välikaljan sijaan virolaista(Livikon repertuaaria) vodkaa marlin mehunkorvikkeella. Sitten takaisin saunaan..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Laiska Lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Saunassa liekit. Kohta löylyihin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
milli

Re: Laiska Lauantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Ystävä saatettu viimeiselle matkalla, on ollut rankka lauantai.
Dumis

Re: Laiska Lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kävin kaverilla saunomassa ja tilattiin sinne safkat, nyt jo tunnin jumittanut himassa. Kai sitä kohta vois mennä koisaan, ku ole oikein muutakaan tekemistä.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Laiska Lauantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Hyvinhän tää meni, koko päivä. Suunnitelmissa nähdä erittäin hyvää ystävää pitkästä aikaa punkkulasin ääressä. Muksu sit sairastui viime yönä kuumeeseen, eli ei mennyt isälleen vaan vietettiin kotipäivä... Ja mies valvonut kaksi iltaa omien kavereiden kanssa, tossa se sit nojaa olkapäähän ja koittaa pinnistellä hereillä, kun sanoin sille, et olis kiva jos tänään ottais iisisti et jaksais valvoa, joko ihmeen sattuessa kaupungilla tai nyt kotona. eli ihan sama ku olisin täällä yksin. Perkele...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Laiska Lauantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Tänään oli SS-päivä. Mut onneksi oli hyvää juomaa sängyssä.
Vastaa Viestiin