Läski Laardi Ihra Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Läski Laardi Ihra Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Paketti siinä paremmassa kädessä oltu puolitoista viikkoa. Vasurilla väännetty kaikenlaista, kuten tytön leegonpesut ja ruoanlaitot. Huomenna on eka seurantaröntgeni, ei tuoksuakaan, koska sais lastan vittuun. Todellakin haluaisi jo duuniin, pelaan tärkeitä futispelejä ja ylipäätään rennompaa ja helpompaa eloa. Tää kirjoittaminenkin on pimeästä ja synkästä mestasta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Läski Laardi Ihra Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Luumuja ja väsynyt koira.

LUUMUJA!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Läski Laardi Ihra Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Vesper kirjoitti:2/12 rapukaulureista ommeltu. Phuuh.
Sovittelin mielessäni kauluria ravulle. Ehkä siis ruokailijalle, onko se ruokalappu? Jos on niin jaksat todella panostaa yksityiskohtiin, mä löisin talouspaperia pöytään, lautasliinat oikein vimpan päälle laittaessani.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Läski Laardi Ihra Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Melnais kirjoitti:Sovittelin mielessäni kauluria ravulle. Ehkä siis ruokailijalle, onko se ruokalappu? Jos on niin jaksat todella panostaa yksityiskohtiin, mä löisin talouspaperia pöytään, lautasliinat oikein vimpan päälle laittaessani.
Joo, kyllä kyseessä on ruokailijalle tarkoitettu kauluri. Mä oon tarkka näistä jutuista, pitää sopia pöytäliinaan :]

ps. 7/12 valmiina, nyt Dancea.
ps2. Oon itkenyt jo kahdesti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Läski Laardi Ihra Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Musta snapsit pitää sitten olla skåne tai alborg akvavit!

Tein juuri vuohenjuustominipizzoja tastes great!
Olis pari purkkia hapansilakkaa, halukkaat voi tulla sit hapansilakkajuhliin! Siellä on pelkästään vodkaa sitten tarjolla..
Viimeksi muokannut Niba, 29.08.2010 20:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
masa

Re: Läski Laardi Ihra Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja masa »

Huhhuh, olihan hikinen päivä tontilla. Sori vaan sinne pohjoisen suuntaan, jos oli savuista keliä.

Poltin näet 4-5 mottia puolikuivia risuja, muutaman tuoreen haavan ja kahden ison kuuden oksat. Piti soittaa ihan varmuuden vuoksi 118:siin, ettei joku luule metsäpalon olevan kyseessä. Sen verta sankka savu lähti 8)
SikaMika

Re: Läski Laardi Ihra Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Kiitoksia nauvonantajille neuvoista. Jos nyt kuitenkin ainakin toistaiseksi pidän sen rahoituksen targettinani, niin kasaan jo ekalle vuodelle ylimääräisiä, alakohtaisia kursseja. Ikää on tosiaan vähän turhan paljon jotta ehtisin rikastumaan kovin monella pyramidihuijauksella, mutta onko iällä merkittävästi vähemmän merkitystä johtamisorganisoimisjuridiikkakansantalous-puolella?

Noin niinq muuten, kämppä on lähes muuttokuosissa, neiti x tuli jeesaamaan ja ollaan krapulassa puunattu koko päivä paskahommia. Vielä pieni muuttokuorma kämpillensä ja tää päivä on taputeltu. Aamulla koululle orientoitumaan.
Gaia

Re: Läski Laardi Ihra Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Kävin vilkaisemassa tulevan taloni tyhjänä. Loput rahat vaihtavat omistajaa ensi viikolla.
Mä ehkä hukun omenoihin siellä :shock:
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Läski Laardi Ihra Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja huima »

Helsinki Design Weekin myyjäiset kaapelitehtaalla oli aika muikeat.
Dumis

Re: Läski Laardi Ihra Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kahdeksan tuntia muuttohommia, mäyskettä ja Centurion-leffa, niistä on Dumiksen sunnuntai rakennettu. Eipä tarvinnut käydä salilla, noh huomenna sitten. Tästä lähtien en kerro että broidilla on farmari-volvo ja laihutan itteni kynäniskaksi, niin ei joudu muuttoihin niin paljoa :D

Noh, startti on ainakin oikeaan suuntaan, kohta joutuu taas ostelemaan pienempiä vaatteita. Aika jännä, ei edes huvida dokailla, sitä se reenaaminen teettää. Kämpässä alka olee taas viileätä, voiskohan ne veivaa batskuihin taas jotain lämpöä ennenkuin joutuu rutiseen.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Läski Laardi Ihra Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Viikonloppu lähes lepoa. Eli vaan ihan pikkasen remppa joka päivä.
Kohta hetki etätöitä ja unille.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin