Pervo Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

DeliriumTremens kirjoitti:faija ei saa mitään isänpäivähässäkkää PISTE!


:evil: :evil: :evil: :evil:
mut sehän on proosacci :D
DeliriumTremens

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

slam kirjoitti:
DeliriumTremens kirjoitti:faija ei saa mitään isänpäivähässäkkää PISTE!


:evil: :evil: :evil: :evil:
mut sehän on proosacci :D
sepä se :) as kiukkunen as ever! :D
DeliriumTremens

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

taidanpa testata tuota nukkumista jälleen... jos se uni tulis vaikka ilman lääkkeitä... prkl! 6 tunnin kuluttua herätys :?
slam

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

nautiskelen väsymyksen tunteesta... auh!

Täytyy mennä huomenna baariin istuun ja odottaan, jos joku beibi huomaisi meikäläisen ja iskis hampaansa kiinni :)

edit: siis tänään... :roll:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Tää on iha tyhmä perjantai.
Nukkumista vaan. Sitte saunaan ja sitte töihi. Tyhmää.
Päästäkää mut täältä töistä ja antakaa mulle elämä!! :evil:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
slam

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

mustaenkeli kirjoitti:Tää on iha tyhmä perjantai.
Nukkumista vaan. Sitte saunaan ja sitte töihi. Tyhmää.
Päästäkää mut täältä töistä ja antakaa mulle elämä!! :evil:
työ on typeryyden huipennus, mutta eihän sitä muuten levosta nauti... ;) ellei työtä puske meneen.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

slam kirjoitti:työ on typeryyden huipennus, mutta eihän sitä muuten levosta nauti... ;) ellei työtä puske meneen.
Kyllä tässä vois jo muutenki nauttia...
Tän yön jälkeen enää yks yö, ni ees vähä helpottaa... :P
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
slam

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

mustaenkeli kirjoitti:
slam kirjoitti:työ on typeryyden huipennus, mutta eihän sitä muuten levosta nauti... ;) ellei työtä puske meneen.
Kyllä tässä vois jo muutenki nauttia...
Tän yön jälkeen enää yks yö, ni ees vähä helpottaa... :P
Ok. Turn off, poika painuu petille :D tai turn off tulee vasta turn on;nin jälkeen :shock: ;)

kun poikkeuksetta on suuteleen käynyt vähänkään lähemmäs tullut naaras... 8) ja nussimistakin on kiva tehlä xd...

oon vittu väsyny, kujeellinen ja sekopää.... petille kohta ->
Dumari

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Huomenta! Eka TPK? Ja sit kahvi ja hätii!
Mulli75

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

TPK xxx

Tämän päivän vois laittaa pikakelauksella eteen päin ilman mainoskatkoja.
DeliriumTremens

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

sviddu... että tää insomnia jaksaa vaivata... kele! heräsin just, vaik viel sais tunnin nukkua... plaah
Terrorizer

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja Terrorizer »

vittu näitä juhlapyhiä, aivan liikaa. sunnuntaina ruotsalaisuuden päivä :x

Kuva
RolloTomasi

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

HuomeNta =)

:leuhka:

Hyvaa perjantaita.
Nowaysis

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

DeliriumTremens kirjoitti:sviddu... että tää insomnia jaksaa vaivata... kele! heräsin just, vaik viel sais tunnin nukkua... plaah
Juu sama vaiva, pari kolme tuntia kuluu sänkyyn menemisestä et saa unen. Onneks on lapsivapaa viikonloppu joten jos ei uni tule kotikonstein niin nipsaisen puolikkaan nappulan. Parina yönä kunnollisten normaalien ihmisten yöunet klo 22-08 ja pitäisi olla hiukan normaalimpi olo, toivon ma.
tonttu8

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Huomenta. Tänään on kiva päivä. :D Ja ilta on vielä ihanampi. Nyt ei ehi enempää. Tää nainen on yhtä hymyä. :lol:
DeliriumTremens

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

tonttu8 kirjoitti:Huomenta. Tänään on kiva päivä. :D Ja ilta on vielä ihanampi. Nyt ei ehi enempää. Tää nainen on yhtä hymyä. :lol:
ehanaa!!! maltatko odottaa?
DeliriumTremens

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

Nowaysis kirjoitti:
DeliriumTremens kirjoitti:sviddu... että tää insomnia jaksaa vaivata... kele! heräsin just, vaik viel sais tunnin nukkua... plaah
Juu sama vaiva, pari kolme tuntia kuluu sänkyyn menemisestä et saa unen. Onneks on lapsivapaa viikonloppu joten jos ei uni tule kotikonstein niin nipsaisen puolikkaan nappulan. Parina yönä kunnollisten normaalien ihmisten yöunet klo 22-08 ja pitäisi olla hiukan normaalimpi olo, toivon ma.
mä sain unta ihan jees viime yönä, mutta sitte heräsin parin tunnin unien jälkeen enkä saanu unta ennenkuin neljän aikaa ja heräsin sitte ku mieski heräs seiskan aikaa... hoh hoh ja vielä kunnon liskojen yö... nyt sitte väsyttää
DeliriumTremens

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

jep jee... pitäis taas alkaa valumaan muille maille... shoppailuterapiaa insomniaan :D
ninnithequeen

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta. Total väsymys. Kahvia, ja paljon kiitos.
Kittys

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

RunkKIVAA perjantaiaamua! :yo:
Muutama hassu tunti unta, kahvia kahvia kahvia :swirl: . Kaappi pitäs saaha kasaan, *tarvii yleismiäs_jantusen jelppiin :apuva: :wink:
Pikkupeto taas vauhissa, nyt ei millää jaksa iskuja noist pikkusist neulahampaista, se riuhtoo yleensä niin kauan, että mä luovun housuistani :oops:
Pikku-Akka

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Joo, perjantai. Taas. Mitään kivaa äxöniä ei oo luvissa viikonlopulle. Kai sitä sitte vaan roikutaan kotosalla. Ostin pari pulloa valkkaria eilen, jospa niillä saadaan ilo irti.
ninnithequeen

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi jeesuksenperkele tätä flunssaa...Millä tää lähtee pois?!!

Huomenna olis sitte Halloween-pileet duunissa, saas nähä annanko mä niitten maskeerata itseni...Viimeksi kun olin moisissa pippaloissa, olin raskaana ja esitin luonnollisesti oluttynnyriä :D
Ja olin ainoa joka sai luvan kanssa tuoda omat juomat mukana: alkoholitonta olutta :wink:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Toinen yö putkeen suht hyvää nukkumista, ilman apukeinoja. Voi helekutti, oon unohtanu ekaa kertaa ikinä kummipojan synttärit. Nyt ei kyllä kortti ehdi enää.
Kid

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Jippii. Perjantai ja mulla on illalla treffit :h:
Perinteisesti syömään ja leffaan ja pervoilut tapahtuu sitten toki jossain vaiheessa..
Ja mulla on koira kylässä, joten oli hemmetin hyvä syy lähtee aamulenkille. Toinen tunnin lenkki päivällä ja sit tuo mussukka pitää palauttaa :(
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja martza »

Jippiii.... Voi kun aina olisi perjantai, Perjantai, PERJANTAIIIIIIII
Olisi aika alkaa tehdä kalvoja meidän teknillisestä ympäristöstä ja pitää Tanskalaisille, Norjalaisille ja Ruotsalaille kolleekoilleni parin tunnin esitelmä Kööppenhaminassa, tämän kuun lopussa. Pari päivää siellä pitäisi olla ja tanskalaiset ovat luvanneet pitää Work Shopin päätteeksi kunnon pippalot syömisineen ja juomineen, jossain mukavassa menopaikassa. Pitää ottaa siitäkin kaikki ilo irti, kun mikään ei maksa mitään.
Köpis on muutenkin jo hyvin tuttu paikka työnikin puolesta, kun on siellä ravattu aika tiheään. :wink:

Ai niin kaupat ovat kiinni huomenna, joten kauppaan on mentävä tänään ja suunnteltav vl:n ruuat.
Muuten normaalit viikonloput ilot, erotiikkaa huomioimatta. Ja kai sitä vähän voisi komppaillakin, ihan oikeasti. :komp: :komp:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Vastaa Viestiin