Pervo Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Jos alkaisi ajeleen kohti Tamperetta ja treffejä. Oujee.
killkill

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Elämä hymyilee, vaikka punaviini oli keskinkertaista ja calvados suorastaan luokattoman huonoa. Kohta kone kassiin ja raralle :D
SikaMika

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Töttöröö!!

Olut numero 1 narahti auki juuri, kylläpä nuo huurteiset ensikulaukset uppoavat janoiseen kurkkuun kuin vanhaan naiseen! Duunit tuli hoideltua ja pääsin ajoissa helevettiin sieltä. Puolentoista tunnin päästä pitäisikin jo törmäillä säbäretkueeseen Länsiterminaalissa. Ilmassa on suuren urheilujuhlan tuntua, nämä risteilyt ovat perinteisesti olleet toiminnallisesti sieltä raisummasta päästä, enkä näe syytä miksei näin tulisi käymään tänäkin vuonna. Odotettavissa siis ainakin jotain seuraavista: julkista alastomuutta, putkareissuja, kännistä köyrintää/möyrintää, tappeluita ja suurten raha- sekä viinaerien kadottamistemppuja.

Niin että kärvistelkää te vaan siellä vesisateessa, kityperykset! :) :twisted:

P.s. Join loppuun oluen numero yksi tätä kirjoittaessani.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Voi ku mullakin ois treffit.... *iso huokaus*
Tai itseasiassa, saattaishan mulla tavallaan ollakin. Jos vaan jaksaisin ite raahautua paikalle.

Plääh. Toisaalta aika samantekevää kaikki.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Pikku-Akka

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

sipsi kirjoitti:Voi ku mullakin ois treffit.... *iso huokaus*
Tai itseasiassa, saattaishan mulla tavallaan ollakin. Jos vaan jaksaisin ite raahautua paikalle.
Plääh. Toisaalta aika samantekevää kaikki.
Älä nyt. Vaikka kyllä olis kiva treffata silti joku i-h-a-n-a.. Tahtoo rakastua. Edes omaan mieheen jos ei ketään uutta oo tarjolla.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Pikku-Akka kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Voi ku mullakin ois treffit.... *iso huokaus*
Tai itseasiassa, saattaishan mulla tavallaan ollakin. Jos vaan jaksaisin ite raahautua paikalle.
Plääh. Toisaalta aika samantekevää kaikki.
Älä nyt. Vaikka kyllä olis kiva treffata silti joku i-h-a-n-a.. Tahtoo rakastua. Edes omaan mieheen jos ei ketään uutta oo tarjolla.
Joo, tuttu tunne. Tällä hetkellä kelpais vähän semmonen puolivakavampikin laastarisuhde.
En vaan kestä olla yksin. Supersäälittävää.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
DeliriumTremens

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

väsyttäää... ja tili tullut shopattua tyhjäks :oops:

pitäis vielä tädille lähteä tästä... ei jassa millään... josko kahvi jeesais
Starflare

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

sipsi kirjoitti:Voi ku mullakin ois treffit.... *iso huokaus*
Tai itseasiassa, saattaishan mulla tavallaan ollakin. Jos vaan jaksaisin ite raahautua paikalle.

Plääh. Toisaalta aika samantekevää kaikki.
Onneksi minulla on :D . Haittapuolena vain se, että vedän koko homman vituiksi tällä kertaa, kun en edellisellä kerralla siinä jostain syystä onnannut.
SikaMika

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Starflare kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Voi ku mullakin ois treffit.... *iso huokaus*
Tai itseasiassa, saattaishan mulla tavallaan ollakin. Jos vaan jaksaisin ite raahautua paikalle.

Plääh. Toisaalta aika samantekevää kaikki.
Onneksi minulla on :D . Haittapuolena vain se, että vedän koko homman vituiksi tällä kertaa, kun en edellisellä kerralla siinä jostain syystä onnannut.
Tuo on oikea asenne! Ja jotta treffien meneminen vituiksi ei vituttaisi aivan vitusti, kannattaa ottaa varmuuden vuoksi tukevat suojakännit.
Dumari

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Ptang! Kotona, jopas tuli urakoitua ehkä vähiten(45min) maailmassa salia tänään, kun alkoi vituttaan. Siitä sitten LIDL:stä hain 24 litraa laittikolaa, ettei se loppui ihan heti. Siitä kaasuttelu pasilan kyttikselle ruuhkien läpi. LAITOIN JOPA SAATANA RAHAA pysäköintivähkeeseen todetakseni että kyttiksen kanslia oli mennyt kiinni 20min sitten. Pari viikkoa sitten sain pysäköintisakot ja näin vielä ne motherbichit jotka oli sakon kirjoittaneet :evil:

Siitä tuhatta ja sataa ruuhkassa kotikaupalle, eli 15minsaa meni normaalin 5 min ajoon, stna! Röökiä kaupasta ja kotiin siivoomaan, just joo.. voisko elämä olla taas ehanampaa? Kohta saunaan ja sitten ryystän kaikki oluet mitä kaapista löytyy, kele!
tuulenpuiska

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Geimaaminen roksor! Eipähän tarvitse viikonloppusuunnitelmia väsätä erikseen. Se on ohjain käteen ja turpaan rumiluksille!
slam

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Kaljalle... vittu jos baareihin on jonoja... prkl.

*horokan voisi kiskasta kuntoon samantein ulkosalla... :lol:* jos on jonoa naur*
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tuoppi sahtia tekee poikaa näin syysiltana. Vähän lupailin liikahta jonnekkin, mutta jaksaneeko tuota?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vittu mikä päivä. En mä jaksa tällaista rumbaa. Ambulansseja nähty enemmän kun laki sallii. Laitoin heviäkin soimaan, että jaksais: duunikaveri vaihtoi vessassa ollessani Energylle :grr: Olueeseenkaan ei ole penninhyrrää rahaa, eli kotiin kiltisti istumaan, ja huomenna illalla takaisin töihin.
The great club outshines the individual, always and forever.
safi

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja safi »

Väsyttää aivan hirmuisesti. Hommia on taas tehty enemmän kun tarpeeksi ja nyt voin hyvällä omallatunnolla pitää viikonlopun vapaata ja keskittyä olennaiseen eli nukkumiseen.
Hevosten hammaslääkäri kävi vielä illalla ja raspasi piikit pois kopukoitten hampaista ja kirjoitti ison laskun kaupanpäällisiksi.
Olinpas taas ylpeä näistä karvasista ystävistäni. Edes rauhoittavia ei tarvittu, vaikka mies työnsi surisevan härvelin suuhun.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Mä olen menettänyt henkisen (?) yhteyden koiraani: se istuu oven edessä vinkumassa iltalenkille lähteneen miehekkeen perään. Ja mulla olisi sentään olutta lasissa.

*huokaus*
Don't Panic!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mulla ei oo mitään asiaa eikä lisättävää mihinkään. Eikä päässä mitään. Painun nukkumaan.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lipittelen huonoa viskiä ja nettailen...mikä minä olen?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Enthu

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Bluntly kirjoitti:Lipittelen huonoa viskiä ja nettailen...mikä minä olen?
Kityrunkkari :lol: :lol: :lol:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Mylwin kirjoitti:Mitähän fåå muuten puuhailee nykyään? Jotkuthan oli olleet sen synttäreillä tuossa joku aika sitten?
Jos oikein muistan/arvaan.. taitaa parhaillaan olla Kiinassa! :)

Tää alko just harrastaan työpaikkajuopottelua... :oops:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
RolloTomasi

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

mustaenkeli kirjoitti:
Jos oikein muistan/arvaan.. taitaa parhaillaan olla Kiinassa! :)
:think:

1. Koiruli on Aito_Johannan sisko.
tai
2. Koiruli lahti Kiinaan Aito_Johannan siskon kanssa.
tai
3. Koiruli ja Aito_Johannan sisko eivat lahteneet Kiinaan yhdessa vaan erikseen.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

RolloTomasi kirjoitti:3. Koiruli ja Aito_Johannan sisko eivat lahteneet Kiinaan yhdessa vaan erikseen.
Sanoisin tuon olevan oikean vastauksen!
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
RolloTomasi

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

mustaenkeli kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:3. Koiruli ja Aito_Johannan sisko eivat lahteneet Kiinaan yhdessa vaan erikseen.
Sanoisin tuon olevan oikean vastauksen!
Kaypha tuokii hyvast. :D
Vastaa Viestiin