Maanantahi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Maanantahi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mitäs mielessä nussukat?

Täällä normimeininki, lisätään siihen matonpesu.
milli

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja milli »

perusmaananaita, terapiaa, töitä, urheilua ja ruokakaupassa juoksemista.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Loma loppui, töihin :]
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:
Täällä normimeininki, lisätään siihen matonpesu.
Heh, mietin kans just matonpesua.. Et kun en saanut aikaiseksi pestä niitä kesällä ulkona, niin voiskohan ne pestä hätätapauksessa kylppärinlattialla? 8)
Muuten mielessä ensimmäinen ultraäänitutkimus. Jännittää ihan hirvittävästi..ja meen sinne ihan yksin (ja en oo nyt ihan varma että onko se hyvä juttu vai ei). Ja että onko se Kättäri nyt parempi ku Naistenlinikka ja niin edelleen. (Ihme hermoheikko tapaus.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Eikös NK mene kohta kiinni?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vesper kirjoitti:Eikös NK mene kohta kiinni?
Aijaa. :roll: No, mähän oon sitten ihan messissä näissä jutuissa.
Mut asioin siis Kättärillä toistaiseksi anyway.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kauhean vaikeaa päättää mitä pukis ekana työpäivänä päälle. Iik! On kuitenkin vielä elokuu, niin ehkä mä säästelen mun uusia syysvaatteita ja saappaita hetken...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Niba »

Full Monty! :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti:Loma loppui, töihin :]
Sama. Seiskalta ylös, koiran kans lenkille ja sitten purkaan sähköpostisumaa, mikä on tosi helppoa koska kirjoitin out-of-office-viestiin että "en lue loman aikana tulleita viestejä vaan tuhoan ne, jos asiasi oli kovinkin tärkeä tai haluat palautettani niin laitappa viesti uudestaan viikolla 35".
Sipsi kirjoitti: Heh, mietin kans just matonpesua.. Et kun en saanut aikaiseksi pestä niitä kesällä ulkona, niin voiskohan ne pestä hätätapauksessa kylppärinlattialla?
Miksi ei? Minä olen pessy edellisen kämpän kylppärissä kun siellä ei ollu muuta paikkaa mitä pessä. Pikkumatot menee helposti. Mulla oottaa 1 pieni, 1 keskikokoinen ja 1 iso pesua. Isonkin pesen kylppärissä mutta huuhtelen ulkona. Jos vaikka tällä viikolla sais aikaiseksi. Tosin pihallakin on hommaa, lupasin itselleni että teen kaikki tarvittavat takapihan pihahommat tällä viikolla. Sit saa vain kerätä luumuja ja tomaatteja loppusyksyn ja keväällä pääsee suoraan tekeen nurtsia ja kivetyksiä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23464
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kroppa ihan romuna, kahvikuppiakaan meinaa saada liikahtamaan.

Duunissa tiimin istumapaikat vaihtuu, joudun jäämään yksistään kaikenlaisten pikkupomojen keskelle. Puntinnostojutut oli parasta tässä firmassa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:
Heh, mietin kans just matonpesua.. Et kun en saanut aikaiseksi pestä niitä kesällä ulkona, niin voiskohan ne pestä hätätapauksessa kylppärinlattialla?
Mul on kaks pikkumattoa, joita vinguin mutsilta 2 vuotta - ne un oli tarpeellisemmat varastossa pölyttymässä kuin koristamassa mun makkaria :roll:

Ne voi pestä kylppärin lattialla ja kuivata saunassa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja swirl »

Viimeinen viikko ennen lomaa käynnistyi juuri! Ensi viikolla tähän aikaan ollaan Los Angelesissa 8) Tosin oon niin väsynyt, että nukun varmaan koko viikon uima-altaalla.

Kiva herätys. Mies on taas Japanissa ja kissat ovat tosi rasittavia, kun ne vaativat multa vähintäänkin tuplasti huomiota. Toinen nukkui tyynyllä - kiva herätä karvainen kissanperse naamalla - ja toinen puri mua jalkapöydästä uudestaan ja uudestaan ja kun sain sen viimein häädettyä siitä, alkoi se pudotella tavaroita lattialle yöpöydiltä. Kai se piti varmistaa, että herään ja ruokin heidät, kun se on yleensä aina mies, joka ruokkii kissat aamuisin.

Jotenkin tosi alaston olo. Otin huulilävärin pois, kun se tulehtui, kun vaihdoin renkaan tappiin. Kai mä alan olla liian vanha tollaisille hömpötyksille :(
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja annepa »

Unohin syyä aamupalan!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Charles Caldwell

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Pidin eilen lepopäivän. Nyt en osaa päättää lepäänkö tänäänkin, vai alanko jo taas suorittamaan. Vähän kutisis, mutta keho viestittää olevansa vähän kiikun kaakun.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Saikku jatkuu paketti kädessä lomaan asti 6.9. ja siirtäen sitä jonnin verran. Paska homma on Espanjan reissumme 9.-16.9. kun uimiset sun muut hankaloituu big time. Käteen jää luonnollisesti kuivaa ruutia joka hetki. Tulee usein tunne, että tekis mieli hakata kädellä säkkiä niimmaan vitusti, jotta tuo ruuti tulisi käytetyksi. Pakko lähteä kohta lenkille tai jotain, ettei aivot pikselöidy.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
elco

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja elco »

Vaola kirjoitti:Törmäsin tuttavaan kymmenen vuoden takaa lauantaina. Sovittiin että lisään hänet Facebook-kaveriksi ja hän vahvisti pyynnön äsken. Automaattisessa vahvistusviestissä Facebook tarjosi kuutta hänen kaveriaan minulle lisättäväksi, vihjaten että tuntisin kenties heidätkin. Pelkkiä julkkiksia! As if! Nauratti. :lol:
No ei tuossa vielä mitään, mutta ajattele keitä se sun kaverisi sai vastaavana vihjauksena?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jos joku kaverini rupee julkkikseksi niin tiputan sen pois heti jäsenlistastani, en halua liikkua sellaisten seurassa ja haluan tuntea ainoastaan nobodyjä!
Pyyhin Netikettiin..
Charles Caldwell

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Järjetöntä panemista koko päivä, vaikka on vasta maanantai! Paino sanalla järjetöntä. Mun mieli makaa jo viikonlopussa ja kalavesissä. Yksikään pillu ei ole koskaan voittanut siiman päässä vapaudestaan taistelevaa taimenta. Vaikka ei siellä mitään taimenia enää ole, mutta Toivossa on hyvä elää.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Voi ei, otan osaa! Ihan kauheeta, jos joutuu panemaan, voimia. :?
masa

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja masa »

Turvallista matkaa. Tasa-arvo jyrää!

http://www.poliisi.fi/poliisi/keski-uus ... endocument
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23464
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Iltapalaksi muutama kanankoipi ja pari sirdaludia, josko vaikka nukkumasa kaataisi kohta rekallisen hiekkaa silmille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Charles Caldwell

Re: Maanantahi

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Kreitsu kirjoitti:^Voi ei, otan osaa! Ihan kauheeta, jos joutuu panemaan, voimia. :?
Enhän mä nyt omia panemisiani tarkottanut, vaan vaan tätä palstalla vellovaa "panen sitä, panen tätä" -keskustelua. Mä en nyt jouda panee.
Vastaa Viestiin