Tiusantai-tilulii!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
masa

Re: Tiusantai-tilulii!

Viesti Kirjoittaja masa »

Gaia kirjoitti:joka saatanan raosta vetää.
Enempää en aio omalla kustannuksella tiivistää ja tilkitä
Yes, mitäpä sitä toisen asuntoon rahaa sijoittamaan..

Itse tiivistin kaikki ikkunat viimesyksynä uusiksi. Pienensin terassin oven karmeja sisäaukosta siten että sai kunnolla tiiviksi ja oioin vielä ulko-oven karmit ja laitoin tuplatiivisteet. Ei pyöriny enää sukat jaloissa kuten toissa talvena..
masa

Re: Tiusantai-tilulii!

Viesti Kirjoittaja masa »

On tää hullua aikaa. Duunikaveri möi just Vantaalle vuonna 2004 rakentamansa omakotitalon pois. Laitto 16 pinnaan välittäjän arvioiman hinnan päälle ja kämppä meni ekalla näytöllä kaupan. Huhhuh. :nuts:
Bhven

Re: Tiusantai-tilulii!

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kävin taas aamulla lenkillä herättämässä kukon kiekumaan ja voi yrjön pyrjö kuinka kylmä siellä jo on, vaikka oli muka 10 astetta. Huomenna pipo päähän.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiusantai-tilulii!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:
swirl kirjoitti:Mä tahon tämän!
Ota samalla http://www.verkkokauppa.com/popups/prod ... p?id=34124 näppärä peli.
Ton käy hakemassa kun ruoholahteen ehdin työmatkalla kotiinpäin! Millonhan mun pitäs lähteä onaniemestä? joo 15:30 kuulostaa hyvältä niin oon 15:40 ruohikseessa ja monkeypod kainalossa!
Mulla on jo kolme erikokoista kameralaukkua, puuttuu vaan 18-250/270mm objektiivi.. ;) Sigma kuvanvakaajalla Tamron ilman..
Viimeksi muokannut Niba, 31.08.2010 13:41. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiusantai-tilulii!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tyttö nukkuu, joten navigoin salille tekemään mitä? ...no jotain nyt kuitenkin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Re: Tiusantai-tilulii!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Jos kävisin polkaisemassa tuota Laura Lepistöä, niin se kyllä halkeaisi kahtia. Näyttää myös päässeen tänne, samoin joitain itselleni tuntemattomia huippu-urheilijoita oli kourallinen. Ja tietenkin mä, olen melko huippu lajissa kuin lajissa! Parit luennot ja systeemiin tutustumiset vielä ja sitten pääsen muuttamaan kamani uuteen kotiin, yippikaiyee mf...
Dumis

Re: Tiusantai-tilulii!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

milli kirjoitti:^ mikäs ihmeen vuoro sulla on?
Ilta(7,2h)+täysyö-överi(8h). Menin seiskan jälkeen koisaa ja äsken heräsin.
Nyt vähän sapuskaa mahaan ja sitten ruokakauppaan ja postiin hakemaan leffat. Siitä sitten taas sopivasti töihin illaksi, onneks sai huomisen vapaaksi, niin pääsee ulos :)
Charles Caldwell

Re: Tiusantai-tilulii!

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Söiskö jo nyt ennen fillarointia vai vasta sen jälkeen? Vai söiskö ennen ja jälkeen? On se elämä vaikeeta.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiusantai-tilulii!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Charles Caldwell kirjoitti:Söiskö jo nyt ennen fillarointia vai vasta sen jälkeen? Vai söiskö ennen ja jälkeen? On se elämä vaikeeta.
Syö puolet ennen ja puolet jälkeen, Slalomin tuomio?
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiusantai-tilulii!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Taisinpa saada torstain ja perjantain vapaaksi :]

Tiistain lähdenkin loppuviikoksi Pohjois-Karjalaan. Jänskää :o
The great club outshines the individual, always and forever.
Gaia

Re: Tiusantai-tilulii!

Viesti Kirjoittaja Gaia »

1-2-3...
milli

Re: Tiusantai-tilulii!

Viesti Kirjoittaja milli »

BOOOOM!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tiusantai-tilulii!

Viesti Kirjoittaja annepa »

Toinen päivä töissä loman jälkeen. Räkätauti hivutti itsensä läsnäolevaksi kavalasti eilen illalla. Olen siis tuomittu kökkimään kotona eristyksissä ainakin pari päivää. Toimistolle en kyllä mene räkimään.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
ninnithequeen

Re: Tiusantai-tilulii!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Naapuri kanto just upeet tummanpuiset partsilaatat mun eteiseen :shock:
milli

Re: Tiusantai-tilulii!

Viesti Kirjoittaja milli »

^^ mä taisin taasen vilustuttaa itseni aamulenkillä... täytyy tänään levätä ja toivoa, että tää olo menee pois. pitää varmaan juosta myöhemmin päivällä yleisestikin, kun tuo kylmä ilma tuntuu edelleen kurkussa/keuhkoissa.
Dumis

Re: Tiusantai-tilulii!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Olipas kova jumi kun lähin töihin. Nyt alkaa pikkuhiljaa heräileen, melkein onnistuin vilustuttmaan itteni yöllä, oli aika viileetä ulkona. Täytyykin mennä saunaa kun dyynista pääsee.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiusantai-tilulii!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Niba kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
swirl kirjoitti:Mä tahon tämän!
Ota samalla http://www.verkkokauppa.com/popups/prod ... p?id=34124 näppärä peli.
Ton käy hakemassa kun ruoholahteen ehdin työmatkalla kotiinpäin! Millonhan mun pitäs lähteä onaniemestä? joo 15:30 kuulostaa hyvältä niin oon 15:40 ruohikseessa ja monkeypod kainalossa!
Mulla on jo kolme erikokoista kameralaukkua, puuttuu vaan 18-250/270mm objektiivi.. ;) Sigma kuvanvakaajalla Tamron ilman..
Monkey pelaa ihmeellisen hyvin, kannattaa ostaa, hauska, moniulotteinen, 3D! (Aatuutilullaa!) Oli siellä ainakin kynmenen jäljellä, tiedä sitten huomenja??
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tiusantai-tilulii!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Tulin just töistä. Saunaan ja sit tunti etätöitä..
Onneksi työmiehet ovat ahkeroineet talon ympärillä, niin saan (ehkä) tällä viikolla remppaa jo melko hyvään malliin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Charles Caldwell

Re: Tiusantai-tilulii!

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Pipokausi!? Toi noin, siellähän on kesäkelit. Mitä te sitten teette kun tulee talvi? Muutatte pommisuojaan tonnikalatölkkien kanssa?
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tiusantai-tilulii!

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Käytetään paksumpaa pipoa :] Mä yritän sitä paitti boikotoida tunaa ylikalastuksen vuoksi. Nih.
Charles Caldwell

Re: Tiusantai-tilulii!

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

swirl kirjoitti:Mä yritän sitä paitti boikotoida tunaa ylikalastuksen vuoksi. Nih.
Munkin tekis mieli boikotoida, mutta kun jotain on pakko syödä ja pelkällä rehulla ei pärjää. Ja rehuissakin saa olla tarkkana ettei ole mitään geeniviljeltyä shittiä. Jessus mitä dokkareita on taas tullut mm maissin viljelystä yms. En uskalla edes tsekata missä ja miten kaikki se soija tuotetaan minkä vedän kitusiini. Joskus olis mukavaa jos osais olla vaan välittämättä. Eihän tässä kohta voi syödä enää yhtään mitään!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tiusantai-tilulii!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Ruoasta ja raskaudesta puheenollen..mä oon alkanu himoitsemaan perunamuussia. Niinku että mitä ihmettä?! En edes tykkää siitä noin erityisemmin.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tiusantai-tilulii!

Viesti Kirjoittaja swirl »

^^On kyllä niin samperin vaikeeta, kun mitään ei vois oikein enää syödä. Kaikessa on jotain vikaa. Guruni Charles Poliquin on muuten sitä mieltä, että Soy Is For Dorks.

Also, Risks And Benefits Of Soy.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tiusantai-tilulii!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Lohduks voin sanoa, että mun käsittääkseni purkkituna ei oo tehty siitä ylikalastetusta uhanalaisesta tonnikalasta.

http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/1125
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Manaaja

Re: Tiusantai-tilulii!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Lilo kirjoitti:Lohduks voin sanoa, että mun käsittääkseni purkkituna ei oo tehty siitä ylikalastetusta uhanalaisesta tonnikalasta.

http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/1125
Kyllä kaikki tonnikalalajit ovat ylikalastettuja. Nipponien gurmeena suosima sinievätonnikala taitaa olla se kaikkein uhanalaisin alalaji, mutta kyllä se bulkkitonnikalakantakin on laskenut murto-osiin 50 vuodessa. Kyllä sen on huomannut mm. purkkitunan hinnankehityksessäkin viimeisen 10 vuoden aikana.

Kannattaa syödä nautaa. Nautaa ei ylikalasteta.
Vastaa Viestiin