Ketä et aio missata

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
WanhaPervo

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Väärinkäsitysten välttämiseksi:

En aiemmin kerrotuista syistä aio osallistua.

Ei tarvitse olla Carl von Clausewitz, Sun Tzu tai Machiavelli ymmärtääkseen, että tuota taistelua en voisi voittaa. :oops:
gullible

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja gullible »

WanhaPervo kirjoitti:
Ei tarvitse olla Carl von Clausewitz, Sun Tzu tai Machiavelli ymmärtääkseen, että tuota taistelua en voisi voittaa. :oops:
Ota vaimo mukaan!
SnapaHead

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

gullible kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:
Ei tarvitse olla Carl von Clausewitz, Sun Tzu tai Machiavelli ymmärtääkseen, että tuota taistelua en voisi voittaa. :oops:
Ota vaimo mukaan!
Tai lähetä se Yönmustalleritarille siksi aikaa.
WanhaPervo

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

gullible kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:
Ei tarvitse olla Carl von Clausewitz, Sun Tzu tai Machiavelli ymmärtääkseen, että tuota taistelua en voisi voittaa. :oops:
Ota vaimo mukaan!
Muuten hyvä, mutta joutuisin kuitenkin silloin tunnustamaan, että olen tehnyt kiellettyjä asioita eli :napu: josta seuraisi vähintään :kina: , ehkäpä jopa :keskustelu:
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

WanhaPervo kirjoitti:
gullible kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:
Ei tarvitse olla Carl von Clausewitz, Sun Tzu tai Machiavelli ymmärtääkseen, että tuota taistelua en voisi voittaa. :oops:
Ota vaimo mukaan!
Muuten hyvä, mutta joutuisin kuitenkin silloin tunnustamaan, että olen tehnyt kiellettyjä asioita eli :napu: josta seuraisi vähintään :kina: , ehkäpä jopa :keskustelu:
Taas kerran täytyy todeta: hyvä kun olen sinkku. :D
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
ninnithequeen

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

WanhaPervo kirjoitti: Muuten hyvä, mutta joutuisin kuitenkin silloin tunnustamaan, että olen tehnyt kiellettyjä asioita eli :napu: josta seuraisi vähintään :kina: , ehkäpä jopa :keskustelu:
Mie en jaksa käsittää vaimoasi. Vai oletko jääny kiinni runkkaamisesta netin ääressä teinipystytisujen kuville? Keskustelupalstassa - vaikka tämmöinen onkin - kun ei luulisi olevan mitään pahaa?

Niin, tai sano että lähet joihinkin muihin pikkujouluihin. Mielikuvitusta peliin.

Ei hitto, mä kannustan sitä valehtelemaan vaimolleen.... :shock:
SnapaHead

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

WanhaPervo kirjoitti:
gullible kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:
Ei tarvitse olla Carl von Clausewitz, Sun Tzu tai Machiavelli ymmärtääkseen, että tuota taistelua en voisi voittaa. :oops:
Ota vaimo mukaan!
Muuten hyvä, mutta joutuisin kuitenkin silloin tunnustamaan, että olen tehnyt kiellettyjä asioita eli :napu: josta seuraisi vähintään :kina: , ehkäpä jopa :keskustelu:
Mitäs sä äijä olet onnistunut säätämään? Rengastitko katastrofin vai jäitkö kiinni pikkutytöille tsättäilystä?
Vaiko onko kaikki massit vaimon? Minulta ainakin katoaisi siinä tapauksessa oma tahto, ihmisoikeudet ja ihan mitä vaan.
Olen hyvin herkkä ja spirituaalinen henkilö, mutta vittu jos femman vippaat voin alkaa repii persettä puolikuolleella kissalla.
Edith

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja Edith »

WanhaPervo kirjoitti:Väärinkäsitysten välttämiseksi:

En aiemmin kerrotuista syistä aio osallistua.

Ei tarvitse olla Carl von Clausewitz, Sun Tzu tai Machiavelli ymmärtääkseen, että tuota taistelua en voisi voittaa. :oops:
No, pikkujoulujen jälkeisenä maanantaina varhaisillan WP-miitti jossain keskustan baarissa? Silleen, että ehtisit vielä ajoissa kotiinkin?
Enthu

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Edith kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:Väärinkäsitysten välttämiseksi:

En aiemmin kerrotuista syistä aio osallistua.

Ei tarvitse olla Carl von Clausewitz, Sun Tzu tai Machiavelli ymmärtääkseen, että tuota taistelua en voisi voittaa. :oops:
No, pikkujoulujen jälkeisenä maanantaina varhaisillan WP-miitti jossain keskustan baarissa? Silleen, että ehtisit vielä ajoissa kotiinkin?
:komp:
Gina

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja Gina »

gullible kirjoitti:Edelleen suosittelen kevyttä valetta vaimolle ja ihan vaikka vaan syömään mukaan lähtemistä. Tai lupaa käyttäväsi puutarhatöihin 70000€ sovitun 60000€:n sijaan. Kyllä se nyt jumalauta vaimon vähän luulisi hölläävän talutushihnaa kymppitonnilla?!1
:komp: eihän sun tarvi kertoa meidän olevan tuttavia netin kautta? Sähän olet voinut tutustua meihin vaikka työn ohessa tai jotain... :vihelt:
Mä en kyllä kannata valehtelemista yleensä, mutta noin naurettavan asian kohdalla muuntelisin totuutta hieman.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja Lolita »

SingleMalt kirjoitti:
Gina kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti: Kaljuus?
joillakin muillakin on pakkomielteitä
En mä ole kalju. Mulla on pitkä ja tuuhea 1-3 mm sänki.

Mä olen vissin tuon porukan pätkä 186cm. Kumpiko teistä on pitkä ja kumpiko välimallin jätkä?
**ttu, pakko laittaa hame ja topatut tissiliivit, ettei humalaiset naiset sekoita mua noihin...
ninnithequeen

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti: **ttu, pakko laittaa hame ja topatut tissiliivit, ettei humalaiset naiset sekoita mua noihin...
Mä taas pelkään, että meen nuohoomaan niitä kaljuja miehiä kun luulen niitä sinuksi...
MarthaFocker

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

ninnithequeen kirjoitti:
Lolita kirjoitti: **ttu, pakko laittaa hame ja topatut tissiliivit, ettei humalaiset naiset sekoita mua noihin...
Mä taas pelkään, että meen nuohoomaan niitä kaljuja miehiä kun luulen niitä sinuksi...
Joo tota mäkin aina käytän, kun Kyyppo on sillee, et vitun lutka kun köyrit aina kundei baarissa. Mä sanon vaa et hei sortsi, mä ihan luulin vaa, että se oli lyhyt-tukkanen pitkä nainen, enhän mä nyt muuten herranjumala.

Se oli ihan täys vahinko. Sori beibi.

Mut sitte mulle käy myös aika usein niin, että mä luulen kännis köyrineeni jotain ihan_mieletöntä_ylävartaloa, mut sitte aamul mä huomaanki, et voi vittu se oliki oma äijä.

Käyks sulle Ninni ikinä noin?
ninnithequeen

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Rautavittu kirjoitti: Mut sitte mulle käy myös aika usein niin, että mä luulen kännis köyrineeni jotain ihan_mieletöntä_ylävartaloa, mut sitte aamul mä huomaanki, et voi vittu se oliki oma äijä.
Käyks sulle Ninni ikinä noin?
Aina.
killkill

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja killkill »

WanhaPervo kirjoitti:Ei tarvitse olla Carl von Clausewitz, Sun Tzu tai Machiavelli ymmärtääkseen, että tuota taistelua en voisi voittaa. :oops:
"Sota on politiikan jatkamista toisin keinoin"
- von C

Jos et pääse paikalle, niin lähetä edes itsestäsi kuva aniliininpunaisessa kokouimapuvussa? Yksityiskäyttöön.. ;)
Yönmustaritari

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

SnapaHead kirjoitti:
gullible kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:
Ei tarvitse olla Carl von Clausewitz, Sun Tzu tai Machiavelli ymmärtääkseen, että tuota taistelua en voisi voittaa. :oops:
Ota vaimo mukaan!
Tai lähetä se Yönmustalleritarille siksi aikaa.
Yönmustaritarille.

Ei mut mähän oon ite niis pipiksis
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja cardic »

yritan olla missaamatta itseani
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja Ann »

Tukka!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Vastaa Viestiin