Ketä et aio missata

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Minäkö muka kaipaisin ihmistä tapaavani jos on pöytä täynnä ruokaa ja tiskillä viinaa tarjolla?

No ehkä ruostuvainenmetallisukupuolielin voisi kumota käsitykseni lahtelaisista kityrunkuista elävässä elämässä hiljaisina hissukoina, epäilen.

Muutaman näen mielelläni, paria seuraan tarkemmin ja muutamasta pysyn etäällä. Tasapainoon täytyy pyrkiä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
nokkaelain

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Aikomukseni oli kirjoittaa tähän "En kerro."
ninnithequeen

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Same old same old.
My babies :h:
ninnithequeen

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti: Ninni
Niin mäkin sua rakas :h:
Herra Manala

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Haluan tavata itseni juhlavetimissä. Olen niin saatanan komea. Toivottavasti miittipaikkojen vessoissa on hyvät, kirkkaat peilit. Saatan viipyä asioillani.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja alja »

kesseli kirjoitti:aiemmin tapaamieni lisäksi:

alja (tisseineen) (huono vitsi, tiedän)

dikki
mä haluisin jättää tissit kotiin, mut en tiedä onnistuuko.... :?
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
slam

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja slam »

Tulen sinne täysin selvinpäin katsomaan menoa. Juon siellä vasta. Humalassa ei saa selkeetä kuvaa teistä. :lol:
Dumari

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja Dumari »

slam kirjoitti:Tulen sinne täysin selvinpäin katsomaan menoa. Juon siellä vasta. Humalassa ei saa selkeetä kuvaa teistä. :lol:
Muista antaa pokelle tippiä!
slam

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja slam »

Dumari kirjoitti:
slam kirjoitti:Tulen sinne täysin selvinpäin katsomaan menoa. Juon siellä vasta. Humalassa ei saa selkeetä kuvaa teistä. :lol:
Muista antaa pokelle tippiä!
Pokejen kanssa ei ollut viime yönä onneksi ongelmatilannetta. Hukkasin tosin vaatenumerolapun ja jouduin odotteleen naulakkojen tykönä. Siinä oli vielä hyvää aikaa puhua politiikkaa.

Yksi julisti olevansa espanjasta, joten julistin hänen kaverinsa venäläiseksi... väittivät minun varmaan olevan saksasta, tai jotain... kansainvälistä, :lol: eix je :D

Oli aikaa vähän käydä lavuaariin oksentamassa viinoja ja ylimääräisiä kaljoja, mutta eipä onneksi poken tarvinnut hakea minua pöntön ääreltä pois.

Poke käännytti sisään menessäni yhden ulkomaalaisen pariskunnan ovelta, kun niiden "passit" eivät käyneet todisteina. Lohkaisiin siihen tilanteeseen; että "onkos tämä auki" :lol:
Nowaysis

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Exsat kirjoitti: . Oon käännyttänyt ainakin kaksi heteroksi itseään kutsuvaa homoksi, joten oletan, että sama voi tapahtua myös käänteisesti! :wink:
Laskitko jo itsesi mukaan? ;)
1108

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Nowaysis kirjoitti:
Exsat kirjoitti: . Oon käännyttänyt ainakin kaksi heteroksi itseään kutsuvaa homoksi, joten oletan, että sama voi tapahtua myös käänteisesti! :wink:
Laskitko jo itsesi mukaan? ;)
Exsat paljastui juuri äärettömän julmaksi ihmiseksi. :shock:
Exsat

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja Exsat »

1108 kirjoitti:
Nowaysis kirjoitti:
Exsat kirjoitti: . Oon käännyttänyt ainakin kaksi heteroksi itseään kutsuvaa homoksi, joten oletan, että sama voi tapahtua myös käänteisesti! :wink:
Laskitko jo itsesi mukaan? ;)
Exsat paljastui juuri äärettömän julmaksi ihmiseksi. :shock:
Odota vaan kun nähdään.. :jouden:
nokkaelain

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Edith kirjoitti:Ainiin, tällä kertaa, jos uskallan, tervehdin nokkaeläintä sanomalla sille reippaan ja kuuluvan "moi":n kuten joskus on sovittu.
Niin :wink:, olen myös juuri nyt Helsingissä (Meilahdessa). Mutta voidaan "Moi!" sanoa myös pikkujouluissa.
ninnithequeen

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

nokkaelain kirjoitti:
Edith kirjoitti:Ainiin, tällä kertaa, jos uskallan, tervehdin nokkaeläintä sanomalla sille reippaan ja kuuluvan "moi":n kuten joskus on sovittu.
Niin :wink:, olen myös juuri nyt Helsingissä (Meilahdessa). Mutta voidaan "Moi!" sanoa myös pikkujouluissa.
Toivottavasti sanot moi myös miulle ;)
killkill

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja killkill »

gullible kirjoitti:Wash-and-Go.
Eli yhdenyönseikkailuista häivyt heti hommien ja hepinpesun jälkeen etkä jää viereen nukkumaan? Näin oikein. Mikään ei ole kamalampaa kuin taksia odotellessa itsemoralisoida että "kyllä toi näytti vielä yöllä hyvältä, yechh"
Turbohaltija

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Aito_Johanna kirjoitti:Todennäköisesti missaan teidät kaikki, koska en ole ilmoittautunut koko pikkujouluihin. Mitäs siitä sanotte?
Sinut olisin kyllä mielelläni nähnyt. Harmillista.

Mietin jo, että tulenko sittenkään. Hermostun jotenkin noin isoissa seurueissa ja jään jotenkin hiljaiseksi. Toisaalta saattaisi olla kivaa, kun olisi hetkeksi edes hieman sosiaalisempaa elämää. Eli siinä mielessä olisi kiva nähdä teitä kaikkia. Hmm... Sanokaa joku, ettette halua missata mua...?? :?
Hebuli

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Lucky Luciano kirjoitti:Toivon pääseväni keskustelemaan teistä jokaisen kanssa. Vaalimaan ajatuksianne, henkistä versatiliteettianne, sykähdyttävän uniikkia persoonallisuuttanne. Ihailemaan pohdintojenne ikimuistoista ainutlaatuisuutta sekä keskustelemaan asioista arvostaen yksilöllistä, vaivoin rakennettua ajatusmaailmaanne.

(Yhteenkuuluvuudentunne, se on kuulkaas hieno asia!)
Hetkinen? Oliko tämä nyt sitä kuuluisaa sarkasmia, vai sitä vähemmän kuuluisaa parodiaa? Vai jopa molempia samanaikaisesti?

Poikaystäväsi on kaikkea tuota ylläolevaa varten. Pikkujouluihin menet etsimään panokumppania.
Hebuli

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Turbohaltija kirjoitti:Hmm... Sanokaa joku, ettette halua missata mua...?? :?
No mutta, joka miitissähän mä olen sun kanssasi jutellut, vaikka et olisi halunnutkaan.
Turbohaltija

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Hebuli kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:Hmm... Sanokaa joku, ettette halua missata mua...?? :?
No mutta, joka miitissähän mä olen sun kanssasi jutellut, vaikka et olisi halunnutkaan.
Kiitos! Heti tuntuu paljon positiivisemmalta! Eli nyt tuntuu vähän paremmalta idealta koko kekkerit. Tällainen tuuliviiri mäkin olen, loppujen lopuksi. :)
Edith

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja Edith »

nokkaelain kirjoitti: Niin :wink:, olen myös juuri nyt Helsingissä (Meilahdessa). Mutta voidaan "Moi!" sanoa myös pikkujouluissa.
Kas, minäkin olen juuri nyt Helsingin Meilahdessa! Mutta sä varmaan lähdet jo tänään pois täältä? Mä lähden koht' sillään käymään toisaalla, mutta illalla olen taas täällä.
Aito_Johanna

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Turbohaltija kirjoitti:
Sinut olisin kyllä mielelläni nähnyt. Harmillista.
Saatan kyllä kuitenkin tulla. Olen helposti puhuttavissa ympäri vähäiselläkin imartelulla :)
Edith

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja Edith »

Turbohaltija kirjoitti: Hmm... Sanokaa joku, ettette halua missata mua...?? :?
Sä olet kanssa lysti.
Aito_Johanna

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Lucky Luciano kirjoitti:Toivon pääseväni keskustelemaan teistä jokaisen kanssa. Vaalimaan ajatuksianne, henkistä versatiliteettianne, sykähdyttävän uniikkia persoonallisuuttanne. Ihailemaan pohdintojenne ikimuistoista ainutlaatuisuutta sekä keskustelemaan asioista arvostaen yksilöllistä, vaivoin rakennettua ajatusmaailmaanne.

(Yhteenkuuluvuudentunne, se on kuulkaas hieno asia!)
Mutta sinähän kuulemma olet sellainen hiljainen nurkassaistuja, joka ei juuri keskustele...? :shock:
Yönmustaritari

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Herra Manala kirjoitti:Haluan tavata itseni juhlavetimissä. Olen niin saatanan komea. Toivottavasti miittipaikkojen vessoissa on hyvät, kirkkaat peilit. Saatan viipyä asioillani.
Saadaanko tästä aikaiseksi uusi ketju.

Mikä on pukukoodi?

Myönnettäköön, että liituraidassa oksentamisesta on ainoastaan huonoja kokemuksia.
Yönmustaritari

Re: Ketä et aio missata

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

killkill kirjoitti:
gullible kirjoitti:Wash-and-Go.
Eli yhdenyönseikkailuista häivyt heti hommien ja hepinpesun jälkeen etkä jää viereen nukkumaan? Näin oikein. Mikään ei ole kamalampaa kuin taksia odotellessa itsemoralisoida että "kyllä toi näytti vielä yöllä hyvältä, yechh"
Eikö toiset naiset ole vain ENEMMÄN kauniita kuin toiset.

Oli miten oli mutta heppi kyllä pyyhitään verhoihin.
Vastaa Viestiin